Skoči na vsebino

brez ojnice


RAN

Priporočene objave

Poglejte si to čudo, ki ga je razvila in projektirala Motor Union Italia.

Nobene ojnice in klasične glavne gredi z ročicami.

Ekscentrični profil podobno kot na odmični gredi, ki krmili ventile.

Ekscentrični profil krmili hod bata.

Prava mala revolucija . Pa pravijo da je že vse izumljeno.

Menijo da bodo prihranili 20 - 30 % goriva za isti učinek kot klasična naveza bat, ojnica, ročica glavne gredi.

Več pa na strani :

http://www.ducati.com/bikes/techcafe.jhtml...ternal&artID=11

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to sem ze jaz videl par let nazaj, tako da ni nic novega (za mene)

ran ...porihtano

Popravil/a - miki dne 12/02/2002 ob 12:18:53

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole sem kopiral iz zgornjega linka (prevajal ne bom):

The piston must follow the eccentric profile because it is linked with it by a roller (coaxial with the piston pin) and by a retainer (a small con-rod guided in a profiled groove in the eccentric).

The roller turns without sliding on the cam profile which, unlike a crank, does not have a fixed radius but consists of a sequences of arcs of a circle, whose parameters can be changed (obviously, in the design phase) to adjust the vertical motion of the piston during each phase (in the intake phase the piston's downward movement is actuated by the retainer).

torej, se vedno imamo neko vrstoojnice. BTW: to je 6-taktni motor

Popravil/a - miki dne 12/02/2002 ob 14:06:29

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Ali tukaj nekaj manjka, ali pa sem jaz preveč fiziko šprical

Ali pa sem preveč len, da bi si prebral članek.

Zdaj mi je pa vse jasno.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje bo zadeva ravno toliko uspešna kot znameniti wanklov motor.

Ostajam pri ojnici in vseh zadevah ki pasajo zraven.

Shit happens, unfortunetly all the time!

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wanklov motor je čisto druga stvar in nima s tem nobene veze, čeprav vsa zadeva v karterju izgleda slikovno podobna. Da pa bi ta stvar porabila do 30% manj goriva pa skoraj ne verjamem. Še najmanj pa italjanom.

Miki, 6 taktni motor?! Kako se imenujeta potem 5 in 6 takt?

Premza, od kdaj pa kakšna vzmet vleče bat navzdol?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Wanklow motor je zakon.

Če bi bilo v razvoj Wankla in zgoraj omenjenega 6-takterja vloženega toliko znanja in denarja, kot v klasične zasnove, bi bil motor že zdavnaj splošno uporaben in uporabljan.

Sicer si pa NATANČNO preberite članek, predvsem del o predvžigu (ki ga v tem motorju ni), pa bo marsikaj bolj jasno.

hotschko

Popravil/a - hotschko dne 13/02/2002 ob 14:56:15

wankel.......a se še kdo spomne NSU ro80........

Verjeli al pa ne sem tak primerek videl pred kakim mesecem na avtosejmu v Ljubljani.....pa ni bil zastojn....delal je kot švicarska uca,nič kadil zadaj.....cena pa....MALENKOST 5000 DEM.

DA NE BOM ČIST V ETMO BRCMU....KM JE MEU OKOL 400K,dedek k ga je prodajal pa peš vsaj 10x tok.Gužve okol je blo velik.....če ga je prodal, se mi pa ne sanja.MORDA kakšnemu ljubitelju.

Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mazda RX 7 ima tudi wankl-masino,tudi novi model.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wenkle so imeli tudi Norton in Suzuki, a se ni nikjer preveč obnesel, tako kot se ne bo po vsej verjetnosti zgornje čudo. Ves razvoj je preveč usmerjen le v razvoj klasičnih 4-t mašin in dizlov.

DDV in baterije ze vkljuceni v ceno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 let pozneje...
quote:

mazda RX 7 ima tudi wankl-masino,tudi novi model.

Ima ga tudi nova Mazda RX-8

---

Legends may sleep, but they never die!

V kateri prav lepo deluje :) sprobano, ker ga vozim. Wanklov motor ni nobeno čudo več le privrženci klasike se boste morali sprijaznit, da obstaja zmogljivejši motor. Sicer pa v ameriki so že naredili 150000milj in še zmeraj deluje. Pri nas tud že obstajajo z 130000km in brez težav. Če pa folk kupi avto in na olju špara pa itak, da bo crknil kateri motor pa nebi?

Ziher se bo kak pameten najdo in bo reko kurba pije 20L.... Eeeeee napaka normalna dinamična vožnja z močnimi prehitevanji 12L če bi pa malce več hotel pa bi verjetno spil 15L kar je za teh 231 konjev čist normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diablo nam lahko podaš malce primerjave, koliko stane vzdrževanje tvojega agregata in koliko vzdrževanje klasičnega agregata s podobno močjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

''Poglejte si to čudo, ki ga je razvila in projektirala Motor Union Italia.''

...sedem let po tej novici... Nič konkretnega. Izgleda, ostalo na papirju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kateri prav lepo deluje :) sprobano, ker ga vozim. Wanklov motor ni nobeno čudo več le privrženci klasike se boste morali sprijaznit, da obstaja zmogljivejši motor. Sicer pa v ameriki so že naredili 150000milj in še zmeraj deluje. Pri nas tud že obstajajo z 130000km in brez težav. Če pa folk kupi avto in na olju špara pa itak, da bo crknil kateri motor pa nebi?

Ziher se bo kak pameten najdo in bo reko kurba pije 20L.... Eeeeee napaka normalna dinamična vožnja z močnimi prehitevanji 12L če bi pa malce več hotel pa bi verjetno spil 15L kar je za teh 231 konjev čist normalno.

No,no... avto pije olje kot pumpa.Pod 5500vrtljaji res popolnoma nikamor ne gre!S tem,ko si "prisiljen" vozit višje pa pije okol 16,5L.V primerjavi z hondo S2000 je jajc v vseh pogledih!Res pa izredno stoji na cesti in nudi več povratnih inf. kot s2000!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No,no... avto pije olje kot pumpa.Pod 5500vrtljaji res popolnoma nikamor ne gre!S tem,ko si "prisiljen" vozit višje pa pije okol 16,5L.V primerjavi z hondo S2000 je jajc v vseh pogledih!Res pa izredno stoji na cesti in nudi več povratnih inf. kot s2000!

Čudno pod 5000rpm je mašina čist normalno odzivna kot 2.0 od BMW-ja če ne bolj. Olja porabi tud skoraj enako kot m51 motor od bimmerja mogoče kak liter več. RAZEN takrat, ko ga siliš v 10000rpm. Sicer pa vsak si kupi kar mu je všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diablo nam lahko podaš malce primerjave, koliko stane vzdrževanje tvojega agregata in koliko vzdrževanje klasičnega agregata s podobno močjo?

BMW 523i 230€

RX8 170kw 162€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!