pasteer Objavljeno Januar 25, 2005 Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 Zanima me kdaj menjate zavorno tekočino. Na koliko kilometrov? Ali vsako leto? Ali jo samo dolivate? Ali se tega lahko lotim sam ali je bolje peljati k serviserju (motorno olje in olje v menjalniku menjam sam)? Aja, vozim Aprilia Leonardo 125. LP
simonsi Objavljeno Januar 25, 2005 Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 Lahko sam zamenjaš, pa prej mal teorije preber, če ne veš točnega postopka.
Robtech Objavljeno Januar 25, 2005 Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 ne vidim razloga zakaj bi menjaval zavorno tekočino. olja pa menjaj sam če zanš če pa ne pa pelji k serviserju.
pasteer Objavljeno Januar 25, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 ne vidim razloga zakaj bi menjaval zavorno tekočino. olja pa menjaj sam če zanš če pa ne pa pelji k serviserju. ← Tako piše v navodilih. Na vsake 6000km oz. 1 leto bi moral preveriti tekočino in po potrebi zamenjati. Moti me pa to, da ne vem katero olje je sedaj notri. V navodilih piše naj uporabljam DOT 5, poleg v oklepaju piše ''kompatibilno z DOT 4''. Nekje na tem forumu sem našel staro objavo, kjer piše, da je DOT 5 ena silikonska zadeva in naj se ne bi mešala z DOT 5. Kakšno olje naj torej dolijem? Če jaz sedaj dolijem notri DOT 5, notri pa je DOT 4, verjetno ne bo vredu. Skuter sem kupil iz druge roke, torej ne vem kaj je notri. Če se kdo kaj spozna na kompatibilnosti zavornih olj, naj prosim napiše kaj pametnega. hvala!
pasteer Objavljeno Januar 25, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 (popravljeno) Napisal ICE 10. april 2002 v bisvu so za na cesto zadovoljive vse,ki imajo specifikacijo DOT 4,DOT 5.1 ali visje.PAZI: DOT 5 je neka silikonska zadeva za HD.te ti ne bi priporocal,ker se je ne da mesati z drugimi zavornimi tekocinami.v bistvu mesanje ni priporoceno,samo ce moras kje doliti,je bolje,da mesas 4 z 5.1 kot z 5. sam uporabljam castrol ali pa gericke zavorno tekocino.samo so druge enakovredne - dokler ne gres na pisto dirkat! To je zgoraj omenjena objava. Popravljeno Januar 25, 2005. Popravil pasteer
BC Objavljeno Januar 25, 2005 Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 ja, dot 5 se naj ne bi mešal z dot 5.1 ali dot 4. pa vijolične barve je...
lina Objavljeno Januar 25, 2005 Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 Pazi samo, da ti ne bo po diskih tekel(ko luftaš) in še posebi po ploščicah. V kompatibilnost dot 4 ali 5...o tem pa nimam pojma.
gusti Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 Koliko litrov olja pa gre za en povprečen motor? Verjetno ne ravno veliko :?
Guest Brumer Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 Koliko litrov olja pa gre za en povprečen motor? Verjetno ne ravno veliko :? Max. 0,25l Nekupi preveč,ker zavorno olje,če stoji več kot eno leto ni uporabno.Predno začneš z prezračevanjem izprazni z cevko ali kako inekcijo staro olje iz rezervarčka dolij novo olje in nato začni z prezračevanjem stisni zavoro na kleščah imaš vijak za prezračevanje na njega daj cevkico (tako da olje pristrežeš v posodico, malo odvij vijak za prezračevanje in predno pride ročica zavore do konca vijak zapri in POČASI spusti ročico zavore in to parkrat ponovi,vsakič preveri in po potrebi dolij olje.Ročico zavore spuščaj počasi zato,da glavni cilinder nepotegna zrak.Ko končaš s prezračevanjem dolij olje do Max. privij nazaj pokrovček in če si kje kaj polil takoj izperi z vodo sicer ti zavorno olje razžre barvo. :hmm:
gusti Objavljeno April 11, 2009 Opozori Objavljeno April 11, 2009 Max. 0,25l Nekupi preveč,ker zavorno olje,če stoji več kot eno leto ni uporabno.Predno začneš z prezračevanjem izprazni z cevko ali kako inekcijo staro olje iz rezervarčka dolij novo olje in nato začni z prezračevanjem stisni zavoro na kleščah imaš vijak za prezračevanje na njega daj cevkico (tako da olje pristrežeš v posodico, malo odvij vijak za prezračevanje in predno pride ročica zavore do konca vijak zapri in POČASI spusti ročico zavore in to parkrat ponovi,vsakič preveri in po potrebi dolij olje.Ročico zavore spuščaj počasi zato,da glavni cilinder nepotegna zrak.Ko končaš s prezračevanjem dolij olje do Max. privij nazaj pokrovček in če si kje kaj polil takoj izperi z vodo sicer ti zavorno olje razžre barvo. :hmm: Hvala Brumči :worship:
Prevtzer Objavljeno April 11, 2009 Opozori Objavljeno April 11, 2009 Takole je menjava zavorne tekočine opisana v navodilih za Kawasaki Ninjo:
Jure Objavljeno April 12, 2009 Opozori Objavljeno April 12, 2009 Ok a se hecaš?? Pol litra Motula dot4 se dobi za 7€, Lucasova tamala flaška 250ml je 5€, obstajajo pa še zavorne tekočine drugih proizvajalcev, ki so še cenejše. In ti bi prodajal ostanek zavorne tekočine?? Za 2-3€?? Se splača sploh z nekom menit in si delat skrb za ta denar?
Dolenc™ Objavljeno April 12, 2009 Opozori Objavljeno April 12, 2009 Sam res, petrolova flaška je 2eur. Da dodam še malo modrosti. Dobra stvar za zračiti zavore ali sklopko je tudi medicinska šprica (injekcija, seveda malo večja) in košček pvc cevke. Pa lahko tekočino iz tistega šravfa za prezračit porineš notri navzgor, tako jo defenitivno prezračiš, ker je zračnim mehurčkom lažje potovati gor, pa še poceni je . Jst recimo sklopko na motorju brez tega ne morem dobro prezračit.
trojan69 Objavljeno April 12, 2009 Opozori Objavljeno April 12, 2009 Sam res, petrolova flaška je 2eur. Da dodam še malo modrosti. Dobra stvar za zračiti zavore ali sklopko je tudi medicinska šprica (injekcija, seveda malo večja) in košček pvc cevke. Pa lahko tekočino iz tistega šravfa za prezračit porineš notri navzgor, tako jo defenitivno prezračiš, ker je zračnim mehurčkom lažje potovati gor, pa še poceni je . Jst recimo sklopko na motorju brez tega ne morem dobro prezračit. V Louisu obstajajo prov posebne pumpice za ta namen. Jo bom pomoje kupu, ko bom naslednič tam. Jo ma slučajno kdo? Pa kok dobr sploh deluje zadeva?
Dolenc™ Objavljeno April 13, 2009 Opozori Objavljeno April 13, 2009 Mam tud tisto pumpico sam ni dobra. Tisto je na vakum in ti vleče tekočino vn, kao po principu ti dolivaš tekočino in pri vijaku vlečeš vn, potem pa ko je nova notri samo zapreš vijak, brez da bi kej rabu pumpat ročko. Problem je ker ma kar mal preveč pritiska in se zna zgodit da povleče zrak iz kje drugje, recimo iz vijaka za prezračevanje in potem ti skos prihajajo mehurčki pa ti ni jasen kako. Šprica je defenitivno najbolša zadeva, če je zadeve teško prezračit, če ne je pa tud standardna metoda s pumpanjem čist dovolj.
danci1973 Objavljeno April 13, 2009 Opozori Objavljeno April 13, 2009 Problem je ker ma kar mal preveč pritiska in se zna zgodit da povleče zrak iz kje drugje, recimo iz vijaka za prezračevanje in potem ti skos prihajajo mehurčki pa ti ni jasen kako. :yes: Točno tako. Je pa uporabna, da tekočino hitro in brez težav spraviš skozi, če si spraznil cel sistem (recimo pri menjavi zav. cevi). Na koncu pa še vedno zaključim po 'klasični' metodi. D.
Priporočene objave