Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Sem ravno zadnjič opazil oglas in se nasmejal kdo je prodajalec :)

Prodajalec je bivši LDS-ov poslanec, zdaj pa menda vozi Harleya...

Objavljeno

Zdravo!

 

Všeč mi je motor Royal Enfield 500! Odpravljam se za nekaj mesecev v Indijo, kjer bi kupil rabljenega in z njim potoval. Slišal pa sem da ga je skoraj nemogoče uvoziti v Evropo, brez dodatnih velikih stroškov. Tako da razmišljam o nakupu tukaj in zdaj ali pa nekje v Evropi. Prosim za informacije o uvozu motorja (Indija-Slovenija in Evropa-Slovenija) in če morda kdo pozna koga, ki bi prodal motor Royal Enfield 500 v Sloveniji.

 

Hvala za pomoč in lep pozdrav,

N.S.

Ko se boš v Indiji s tem motorjem dodobra navozil, boš potem doma bolje vedel ali ti je še všeč oz. ali ti ustreza glede na tvoj način vožnje. Predvsem pa, kaj dobiš za to ceno... Za tri jurje se dobi marsikaj.

Objavljeno

Zdravo!

 

Všeč mi je motor Royal Enfield 500! Odpravljam se za nekaj mesecev v Indijo, kjer bi kupil rabljenega in z njim potoval. Slišal pa sem da ga je skoraj nemogoče uvoziti v Evropo, brez dodatnih velikih stroškov. Tako da razmišljam o nakupu tukaj in zdaj ali pa nekje v Evropi. Prosim za informacije o uvozu motorja (Indija-Slovenija in Evropa-Slovenija) in če morda kdo pozna koga, ki bi prodal motor Royal Enfield 500 v Sloveniji.

 

Hvala za pomoč in lep pozdrav,

N.S.

Takole je svojo 15000kilometrov dolgo dogodivščino Matthias opisal?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zdravo fantje (punce?)!

 

Hvala vam za pozornost. Vse zna bit problem, zadnje par dni sem praktično živel pri računalniku in počutim se kot bedak. Birokracija oz papirologija je zapletena: karnet, carina, davki - vse preplačaš in še ne veš kje te čakajo, da te oberejo.

 

Če koga zanima podobno naj si ogleda: http://www.izvoznookno.si/in http://www.fu.gov.si/carina/podrocja/uvoz_blaga/

 

Vem za oglas za motor v Ljubljani!? Poskušam poiskati še kakšne lastnike R.E. v Sloveniji.

 

lepo jesensko vožnjo,

NS

Objavljeno

Pa ga lahko pri nas sploh registriraš? EU norme in te zadeve? Sem pa že od parih slišu, da sta dva nova še vedno zapakirana v škatlah nekje na gorenskem. Pa, da se en Slovenec bavi z izposojo Enfieldov v Indiji in bojda uredi prevoz, če si želiš odpeljat motor domov.

Je pa tak da so tile Enfildi precej šlampasto sestavljeni. Nekaj mehankarskih spretnosti baje prav pride. Baje je izdelava v zadnjih parih letih precej napredovala, samo so tudi cene precej višje. Dobra alternativa je kakšen japonski youngtimer, če denarnica dopušča pa celo kakšna nova Yamaha SR. Zadnjič sem sedel na njej in je res simpatičen motor. Vse kovinsko, pa nožni zaganjač...

Objavljeno (popravljeno)

Ja, nekje na Gorenjskem je bil svoje čase uvoznik za Enfilde, in menda ima doma še vedno ene par kosov. So razstavljeni, ker so bili v taki obliki tudi uvoženi iz Indije. Menda pa je problem to zdaj registrirat...Par let nazaj sem se tudi sam zanimal za ta motor in našel nekaj ljudi, ki so dobri poznavalci te znamke. En mojster živi blizu Medvod, drugi je z Gorenjske (če koga zanima, imam kontakt in lahko pošljem prek ZS). Takrat sem se z Enfildom tudi malo zapeljal. Moje osebno mnenje je, da za 10 in več let starega Enfilda ne bil dal 2800€ niti pod razno. Za ta denar dobiš mnogo boljši motor. Res da je Enfild na svoj način "kul", ampak, kot je že @ciciban omenil, je precej šlampast. Tisti starejši modeli (pred letom 2010) so bili izdelani še na mašinah iz 50ih let prejšnjega stoletja, prav tistih, ki so jih še Angleži pustili tam. Sedaj ima Enfild novo, moderno proizvodnjo, seveda so tudi cene višje. Januarja sem v Veroni na bike expo sedel na njihovih najnovejših modelih (imajo tudi Cafe Racer verzijo), pa me tudi ti tanovi nekako niso navdušili...

Bi bilo pa fenomenalno Enfilda izkusit v surovem okolju, nekaj podobnega kot tole:

http://www.vintagerides.travel

Popravljeno . Popravil izibajker
Objavljeno

Spoznal nekoga, ki je pri nas kupil enega. Na kratko... zadeva je bila razstavjena in urejena kot se spodobi. Motor je res lep in zanimiv. Na žalost, pa na koncu vse skupaj sploh ni bilo poceni. Ampak.... pod črto še vedno ceneje kot nakup in obnova pravega starodobnika. Tudi časovno je vse skupaj bolj enostaven projekt.

 

Med ljubitelji angležev se novodobni Enfield smatra kot nekakšen vstopni model  v svet motorjev iz zlate angleške dobe. Je dober začetniški oldtimer. Čeprav je dejansko nov, to praktično nobenega prav veliko ne moti. Klapa se druži, vozi, šraufa in se ima na sploh fajn... in to tazadnje je tisto kar šteje.

Objavljeno

Par let sem si lastil Bulleta, malo predelan ... primerjati ga z drugimi, po moje, nima smisla. Quality je lahko issue, a nič takega, da se ne bi dalo odpraviti.

Moj prvi motor, ljubezen na prvi dotik ... nekaj (10.000) sva prevozila skupaj.

Ima svoje čare, od menjalnika na desni, menjalnika z "ler" vzvodom, vibracije, ... vedno osnovno orodje s sabo, če se kaj odšravba, nastavljanje platin, ...

Stašo Erman, 04-574-15-04, Bled, domača številka ali pa v službi  http://www.seawave-marine.si/, jih je uvažal in mislim, da sem pred leti še videl enega celega v Lescah, tam med čolni.

 

 

post-3144-1105438176_thumb.jpg

  • 4 mesecev pozneje...
  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

za pomlad 2017 je napovedan prihod himalayan na angleški trg..euro4 z vbrizgom ..cena je še neznanka..

Objavljeno

V Himalajskem delu Indije jih je že kar nekaj. Cena novega v Lehu je približno 2400 Eur, Bullet 500cc pa stane pod 2000 Eur.

Sta pa tako Himalayan kot Bullet neuničljiva in idealna motorja za tiste ceste.

 

 

 

Enfield Himalayan.jpgEnfield Himalayan 1.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

če je bullet pod 2000e , v angliji pa stane 3999gbp - na cesto (OTR) , potem bo himalayan 4999gbp... toliko kot Continental GT .. če bo prišel slučajno k nam bodo zanj hoteli 6300e .. 

je pa potrebno vzeti v zakup obvezni abs , ki ga bo imel serijsko..

Objavljeno

Največja težava znajo biti emisije. Zračno hlajeni motorji bodo težko prišli skozi.

Objavljeno
pred 2 urami, ciciban pravi:

Največja težava znajo biti emisije. Zračno hlajeni motorji bodo težko prišli skozi.

zgleda da ne bo problemov .. ali pa : "če to naredi vw zakaj nebi mogel indijček" :D

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/november/royal-enfield-himalayan-in-uk-dealers-in-2017/

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Morda bi bil za Evropejce, z višino sedeža 80 cm, malo prenizek. Ne vem, če bi se v Evropi "prijel"

Saj je zanimiv motor, trpežen...po moči primerljiv z Hondo 250, verjetno tudi po ceni, pa še lepši mi je od Honde, katera je že preveč "šminkerska"...če ne bi bil tak eksot. Kdaj bodo, če sploh bodo lahko v servisiranju po svetu konkurirali Japoncem.

 

Objavljeno
pred 35 minutami, vandrovec pravi:

Morda bi bil za Evropejce, z višino sedeža 80 cm, malo prenizek. Ne vem, če bi se v Evropi "prijel"

Saj je zanimiv motor, trpežen...po moči primerljiv z Hondo 250, verjetno tudi po ceni, pa še lepši mi je od Honde, katera je že preveč "šminkerska"...če ne bi bil tak eksot. Kdaj bodo, če sploh bodo lahko v servisiranju po svetu konkurirali Japoncem.

 

80 cm je old scool višina sedeža .. 

po moči je res primerljiv .. kaj pa maksimalni navor -32nm-ki je pri enfildu 44% večji pri 4000obr/min kot pri hondi -22nm- pri 7000obr/min???

eksot ? enfieldov bodo letos naredili nekje nad 600.000 komadov ..eksot? mogoče delno pri nas .. še zmeraj pa lahko skoraj 100% trdim , da jih je pri nas mnogo več ko sachs 800 ..

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 21 urami, Explorer pravi:

V Himalajskem delu Indije jih je že kar nekaj. Cena novega v Lehu je približno 2400 Eur, Bullet 500cc pa stane pod 2000 Eur.

Sta pa tako Himalayan kot Bullet neuničljiva in idealna motorja za tiste ceste.

Enfield Himalayan 1.jpg

Tale je iz Tamil Nadu, to pa je najjužnejša Indijska država in daleč od Himalaje. Pred leti, ko sem bil večkrat na leto v Indiji sem imel idejo, da enega pripeljem domov v kontejnerju, ki bi ga vračali, a nisem nikol realiziru. Zdej , mi je pa žal.

Objavljeno

Bolj kot ga gledam, bolj mi je všeč. Morda bi bil pa odlična konkurenca vsem "polišpanim plastičarjem", svetlečim, zglancanim...

Sedež bi se lahko naknadno malo zvišalo, da na daljših vožnjah ne bi bile preveč pokrčene noge, drugače je pa res nek zanimiv enduro, še malo na trial vleče...prav za po slabih poteh.

Objavljeno
pred 19 urami, vandrovec pravi:

Bolj kot ga gledam, bolj mi je všeč. Morda bi bil pa odlična konkurenca vsem "polišpanim plastičarjem", svetlečim, zglancanim...

Sedež bi se lahko naknadno malo zvišalo, da na daljših vožnjah ne bi bile preveč pokrčene noge, drugače je pa res nek zanimiv enduro, še malo na trial vleče...prav za po slabih poteh.

Edino ga je malo težko tiščat na roko ker vozen je zelo poredko !Za v Indiji pa je super ,tam se nikamor ne mudi in popravi ga vsak kovač v vsaki vasi.No za dva jurja bi ga imel,za evropsko ceno pa sigurno ne!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
19 hours ago, vandrovec said:

še malo na trial vleče...prav za po slabih poteh.

Prav nobene podobnosti trialu ne vidim..

Objavljeno

RE v domacem okolju. Baje razpade skoraj s takim veseljem kot kardan od bemfle. :)

14653977938-arc-welding-repair-motorbike-rack-royal-enfield-bullet-india.jpg

Meni je cisto vsec in bi ga z veseljem imel kot peti motocikel, da bi se zabaval s svasanjem. Samo, da ne bo prevec razocaranj in vec kot dva, tri jurje ni vreden. Pred leti sem ze imel kitajsko kolo, podobna zgodba. Okvir 20 kg, zavore pa iz pločevine, ki se je deformirala se preden je zavora stisnila.

Ko si v Indiji ti je jasno kaksen mora biti motocikel ali avto za njihov trg. Ze moped ima tam vec kot 50 kil ter platformo iz mehkega zeleza, ki jo zvečer zravnas z macolo. In macola je prva izbira indijskega mehanika. Kdor se je vozil po Indiji ve, da so Bulleti (ali pa Tate) dalec od nepokvarljivih strojev. Jim pa lahko reces, da so neunicljivi, ker so tehnicno dovolj enostavni, da jih zna popravljati vsak mehanik, sestavni deli pa so širokogrudno dimenzionirani, tako da ni problem brusit, klepat ali svasat.

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, motolover pravi:

Prav nobene podobnosti trialu ne vidim..

nizek sedež, velik navor...za po kamnih?

pred 8 urami, nejc74 pravi:

 Baje razpade skoraj s takim veseljem kot kardan od bemfle. :)

Če je primerljiv s kardanom od BMW je še boljši, kot sem mislil :P

...se strinjam z vsem napisanim

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno
8 minutes ago, vandrovec said:

nizek sedež, velik navor...za po kamnih?

Trial nima sedeža. 180kg kvazi enduro motor ni niti na daleč primerljiv s trialom. ;)

Je pa verjetno prijeten za popotniške vožnje po makadamu in kot pravijo imaš veliko možnosti pristne komunikacije z avtohotnim prebivalstvom, ko po vaseh iščeš kovača. :)

 

 

 

Objavljeno
pred 5 minutami, motolover pravi:

Trial nima sedeža.

Jutri ga bom poslikal...mislil sem takega, ki je opremljen z lučmi.

 

pred 6 minutami, motolover pravi:

 180kg kvazi enduro motor ni niti na daleč primerljiv s trialom.

Se mi zdi, da nisem napisal, da je primerljiv. :slap:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!