Skoči na vsebino

Priporočene objave

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Živjo,

imam že eno leto RE Classic 350, ga ima še kdo, da se kaj povežemo, izmenjamo izkušnje?

Objavljeno
pred 41 minutami, Peter Novak pravi:

Živjo,

imam že eno leto RE Classic 350, ga ima še kdo, da se kaj povežemo, izmenjamo izkušnje?

nekaj lastnikov je v tej temi.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kar nekaj časa se že poigravam z mislijo, da moram preizkusit indijsko čudo RE.

Kot naročeno, se je v mestu pojavil "Himalajc", ki si ga lasti soforumaš @otko. Dogovorila sva se za skupno vožnjo po okoliških hribih.

Kaj čem zapist, mene je vavdušil! Enostaven in ponuja tisto prvinsko izkušnjo, ki so jo občutili naši očetje na malo večjih Puchih in "črnih" BMW-jih. Da lahko sploh vozi po evropskih cestah je dobil nekaj modernih "malenkosti". Diske na obeh kolesih, vbrizg, katalizator, ABS in še mogoče kaj...

IMG_20230929_161025.thumb.jpg.c829c4af0b9befa69ea6194dab6d485d.jpg

Kam drugam, kot v hrib.

IMG_20230929_162013.thumb.jpg.ac239b8fd9cac4fa8a6ef6ec21a757e3.jpg

Njegovo okolje.

IMG_20230929_172644.thumb.jpg.45d573b833e2ee7c8c6c8fa4b256d3a3.jpg

Praktično temu, kar je zapisal lasnik zgoraj, nimam kaj dodat.

Mogoče bodo z novim modelom za marsikoga dodali tisto kar naj bi tem modelu manjkalo?

Objavljeno

Unikat...

 

 

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Noraly dobila PP RE 450...

 

  • Všeč mi je 1
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

da ne bo samo FB link :)

https://www.royalenfield.com/in/en/motorcycles/himalayan/

 

tkole na hitro: gume 21 col spredaj, 17 col zadaj, 220mm ground clearance, 25 konjev, 199 kg mokra teža, 15 litrski tank. Mi zgleda nadvse simpatična zadeva, samo se mi zdi taka teže nesprejemjiva za tako malo mašinco. podobno kot pri prejšnjem.

Objavljeno (popravljeno)
pred 23 minutami, nejc74 pravi:

25 konjev

Bolj 40, pa še to ni čist uradno. Teža je pa res uhuhu.

Sicer bo Noraly sigurno po svoji končani avanturi lako povedala kaj več. Trenutno očitno še ne sme.

KLR 650 se še vedno prodaja po nekaterih delih "sveta". Predvsem zaradi svoje enostavnosti in nezahtevnosti. Tam zna takle motor imeti kar nekaj kupcev.

V Evropi so zelo pomembni podatki na papirju...

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

40 konjev sem mel tudi jaz v glavi, ampak na njihovi strani imaš letak s specifikacijami in piše tole:

slika.png.ab8773a1e0a5b84e183a7576ddfc81a8.png

razen če se jim je pripetila tiskarska napaka :D  25 let nazaj sem v indiji vozil enega Enfielda, bil je čisto lušten, samo taka težka prasica, ki se je potem zvijala po unem njihovem prahu. očitno se še niso čisto otresli preteklosti. Za cifre mi dol visi, za težo pa ne, ker ga moram sam pobirat s skal. Ni mi jasno kje nabijejo težo, če pogledaš slike motorja nima nič odvečnega gor, ravno zaradi tega mi je tako všeč.

Glacier blue bi mel 🥰

slika.png.329348d71168de9ec304516c2d314d11.png

Objavljeno (popravljeno)

našel sem 29,44 kW in 39,47 KM...če je to enako nisem preverjalAshampoo_Snap_2023_11.01_06h41m20s_001_.png.08e87d985bbdde12cca8e2c47182310b.pngAshampoo_Snap_2023_11.01_06h42m07s_002_.png.b974a38a2764ad4cc6ed412c6d56ef7b.png

Citiraj

Da, je precej težko za avanturistično kolo, vendar bi moralo biti kolo s svojo dolgo medosno razdaljo 1510 mm zelo stabilno pri visokih hitrostih na avtocestah. Za referenco, KTM 390 Adventure ima medosno razdaljo 1430 mm. Zdaj je jasno, da bo spopadanje s tesnimi potmi precejšnja naloga za novega Himalayanca, 

...bo bolj za avtoceste kot gorske poti? 🙂

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

@nejc74 Očitno pišemo o dveh različnih motorjih.

Tvoji bližnjici kažeta na Himalajan-a 411 ccm "star" model. Takšnega sem vozil konec septembra. Zapisal par besed o mojih vtisih...

V moji objavi kjer je na sliki črno rumen je pa nov model 452 ccm. Precej "posodobljen" glede na 411.

pred 14 urami, MiNa pravi:

Sicer bo Noraly sigurno po svoji končani avanturi lako povedala kaj več. Trenutno očitno še ne sme.

kot sem zapisal. Živi bili pavideli...

Objavljeno

ah pa res, silly me :) sem mislil da je bila že uradna prestavitev in da je potem že na njihovi strani. Res je, na tvoji fotki čisto drug motor.

Objavljeno
pred 1 uro, MiNa pravi:
Citiraj

.Sicer bo Noraly sigurno po svoji končani avanturi lako povedala kaj več. Trenutno očitno še ne sme.

kot sem zapisal. Živi bili pavideli...

Verjetno čudežev ni za pričakovati...če ne bo čudežna nizka cena motorja? 🙂

Je pa privlačne oblike, pri njem bi se lahko zgledovali nemško govoreči izdelovalci motociklov ne, da pokvarijo ves izgled s sprednjimi žarometi 🙂

Objavljeno
pred 4 urami, vandrovec pravi:

Verjetno čudežev ni za pričakovati

Hja čudežev tako ni za pričakovat. Posebej na področju tehnike ne.

pred 4 urami, vandrovec pravi:

če ne bo čudežna nizka cena motorja? 🙂

Polakomnijo se lahko tudi Indi in Kitaji, še  posebej, ko začno prodajat na "belem trgu".

pred 4 urami, vandrovec pravi:

bi se lahko zgledovali nemško govoreči izdelovalci motociklov

Tudi za njih že več kot pol prodanega naredijo tam, kjer je glavna hrana riž. Tu se pa samo še smetana pobira.

Objavljeno

Pri ceni niso problem proizvajalci ampak prodajalci in njihove marže. Potem so pa še "stroški" z zagotavljanjem servisov in garancije, pa še "euro norme" bodo naredile svoje. Potem ga pa bodo "uvrstili" kamor po njihovem prepričanju sodi. Glede na vso reklamo, ki jo zganjajo, ne bo ravno poceni.

lp

Objavljeno

Glede na to, da kitajski 600-700ccm izdelki modernejšega izgleda stanejo od 7k€, bo za RE preveč že samo če se približa 6k€ in tega se zavedajo, zato se pričakuje okoli 200€ več od sedanjega torej od 5500€.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

medtem ko je Honda sla nazaj

Izgovor samo, da je ceneje. Seveda ima pa tudi nekaj prednosti.

Kot v matematiki. Zapletene formule se da vedno poenostaviz...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 43 minutami, franc pravi:

Royal Enfield Himalayan 450: The Final Test - Adventure Rider (advrider.com)

v komentarjih, cena v ZDA 6-7k, glede na primerljivo to verjetno pomeni cca 8k€ v EU ?

lp

Toliko sigurno ne. V indiji predvidevajo višjo ceno za cca.60.000 rupij cca. 650€ od sedanjega modela. Torej pri nas okoli 6k€, kar pa je že dosti v primerjavi z modernejšo kitajsko konkurenco. Sam predvidevam med 5600 in 5800€

Objavljeno

Če bo dražji od Honde CRF 300, ga bodo le redki zanesenjaki kupili. Ne nudi veliko več, za kamor sta namenjena je pa Honda v plusu...manjša teža in pokritost s servisi in rezervnimi deli po svetu. Za velike in hitre transferje po EU pa tudi ni. Ciljna skupina bi mu bila kot nek poseben moped za nezahtevne Evropejce, morda starejše. A ni tudi Noraly prešla od prejšnjega na Hondo?

Objavljeno

ne vem, meni se zdita to dva popolnoma različna motorja, Honda ma 50 kil manj, če ne zmoreš z njo splezat čez hlod, jo lahko odneseš. Je pa tko da po kaki uri dveh si moraš začet masirat jajca da ne odpadejo zaradi deskastega sedeža. Himalayana nikoli ne boš spravil čez hlod, zgleda pa dovolj motorja da dobiš kako da te ona zmasira po celodnevni vožnji.

Tko da z Enfieldom bo vsekakor manj problemov s pirhi, pa zato več s hlodi. In obratno.

Objavljeno (popravljeno)
22 hours ago, vandrovec said:

A ni tudi Noraly prešla od prejšnjega na Hondo?

Ičibuc vozi kar ji plačajo. 
 

Men se zdi Himalayan hipsterski statement. Slucajno zgleda in opravlja funkcijo motorja, ampak je popolnoma nišna, imidžarska zadeva. Sploh ce bo cena usekala preko 6000. Bmw g310 in ktm adv390 sta v cenikih manj kot 7000.

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!