Špilferderber Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 sveznalci motomarsovi O:-) , dajte mi nekaj razložit.. ko berem tele debate o izpuhih (mogoče, da jih bolj slabo, ampak vseeno), se mi funkcije teh izpuhov zožijo na 3 segmente: - vizualni segment (nekateri karbončki prav fletno izgledajo) - audio segment (vruuum) - večja moč motorja :? zanima me predvsem zadnja alinea.. pri tem se mi porajajo tri vprašanja: 01.) teorija: kako lahko delovanje izpuha prispeva k večji štali konj? 02.) a ti kaj serejo pri registraciji (praksa) in 03.) (še najbolj pomembno) ali menjava dolgoročno vpliva na dobro stanje motorja v primerjavi z "normalnim" izpuhom? hvala za odgovore in pijačo adminom, če sem zajebal lokacijo debate..
Zok Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 (popravljeno) 01.) teorija: kako lahko delovanje izpuha prispeva k večji štali konj? 02.) a ti kaj serejo pri registraciji (praksa) in 03.) (še najbolj pomembno) ali menjava dolgoročno vpliva na dobro stanje motorja v primerjavi z "normalnim" izpuhom? 01.) manjsi tlak v izpuhu - lazje je spravit enako kolicino izpusnih plinov na prosto 02.) ce mas homologacijo ti ne morjo cist nic, sam je pa nimam, pa mam tud kr glasnega, pa mi ni tip na tehnicnem pregledu niti besede omenu glede auspuha (pa mam velko nalepko "Giannelli" gor :) ), en na MS (ne vem kdo tocno) ma pa celo napisan gor "NOT FOR ROAD USE", pa mu ni se nuben nic tezil, sam za tehnicnega da originalnega nazaj gor. 03.) stanje motorja je tolk slabse kolk ga vec gonis zarad sounda, drugace pa pri 4T naj nebi bila zivljenjska doba zaradi menjave izpuha nic krajsa. drugace je pa pri 2T, kjer pri prevec "odprtem" izpuhu pride do izpiranja karterja, in ce hkrati z menjavo izpuha ne menjas se uplinjaca z vecjim (ali vsaj z vecjo dizo), se ti lahko zgodi, da ti bo cez nekaj casa motor vedno tezje vzigal, ob mrzlih jutrih pa sploh ne bo vzgal, moc bo padla, mofa ne bo sla nikamor vec. zaradi nepremisljene (nepopolne) predelave je torej cas za generalko. :D Popravljeno November 17, 2003. Popravil Zok
Špilferderber Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 še vedno mi ni jasna obrazložitev 1. točke (tupi paragrafar, pač)
7AK Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 :wacko: Težko je v par stavkih razložit delovanje 4T motorja.
Zok Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 (popravljeno) še vedno mi ni jasna obrazložitev 1. točke (tupi paragrafar, pač) 7AK ma prav. najbolj na simpl povedano: lazje pihas skozi slamico, ali skozi 3/8" cev?? skozi cev, ker ima vecji premer. tudi masina se bolj matra, ce ima ozji izpuh. zakaj nimajo ze original dovolj sirokih?? vzroka sta dva. prvi je izguba navora pri srednjih/nizkih obratih (glej naslednji odstavek), drugi pa prevelika hrupnost - motorja ne bi bilo mogoce homologirat, in zaradi tega serijska proizvodnja ne bi stekla. zakaj izguba navora?? pri 4T je drugace kot pri 2T, bolj komplicirano, zato bom najprej napisal za 2T: kot ves, imajo vsi 2T cilindri izpusni kanal. pri nizkih obratih se bat giblje relativno pocasi, nanj pa deluje tlak plinov v cilindru. ce je izpuh zelo odprte sorte, bo ta tlak padel proti nicli zelo hitro po odprtju izpusnega kanala. masina bi imela vec navora, ce bi tlak plinov deloval na bat dlje casa. in ce je izpuh bolj zaprte sorte, plini grejo tezje na plano, so dlje casa v cilindru, in tudi dlje casa delujejo na bat (sunek sile je sila krat cas - fizika, srednja sola), torej ima motor vec navora. pri visokih obratih pa postane tak (zaprt) izpuh ovira, kolicina plinov se drasticno poveca, ti plini pa zaradi kolicine niso dovolj hitro odvajani, in navor (z njim pa tudi moc) pade. strokovnjaki so si zaradi tega pojava izmislili RAVE ventil - pri nizkih/srednjih obratih je zaprt, da plini dlje casa delujejo na bat, da ima masina vec navora, pri visokih obratih pa je odprt, da lahko plini dovolj hitro zapuscajo masino, in lahko masina proizvede vecjo moc. pri 4T masinah nisem cisto 100% o svoji teoriji, tako da raje ne bom napisal nic, da ne bom kirga kaj naflancal. :) vglavnem, vecja kot je cev, bolj hrupen bo izpuh, in manj upora bo pri prehodu plinov - zaradi zmanjsanja upora plinov se poveca moc v zgornjem obmocju delovanja motorja. .) Popravljeno November 17, 2003. Popravil Zok
Špilferderber Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 zoks, svaka čast.. če bom nabavil akrapoviča, te peljem na pijačo.. ampak le na eno, ker bomo drugače presegli 0,2 :devil:
D.J. Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 original KTM denfer, že mal predihan in obrezan :wacko:
BlazS Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 Men Akrapovici pa wingsi pa arrowi ne pridejo v postev. Kaj pa Spes, Pro Circuit,....
Aleron Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 (popravljeno) pa Sebring si tut pozabil! Btw. če koga zanima, kako se sliši Sebring na thundercatu, je v galeriji -> audio,video en audio posnetek, ki sem ga naredil letos. Posneto sicer ni ful kvalitetno, se pa sliši. Pa malo preblizu mikrofona sem štartal, lepše bi izpadlo, če bi bil mikrofon kakšne 100m kasneje postavljen. aja tule je pa link do posnetka: Yzf 600r & Sebring Popravljeno November 17, 2003. Popravil Aleron
Tratnjak Damijan Objavljeno November 19, 2003 Opozori Objavljeno November 19, 2003 Sicer sem glasoval za Akrapoviča, sam drugače pa manjka Termignoni. Mislim, da imajo še lepši zvok. :naughty:
<=YaMaHa=> Objavljeno November 19, 2003 Opozori Objavljeno November 19, 2003 Ja jst mislm d je od vseh najbol spoštovan Akrapovič čeprov je to kr drg auspuh ampak tud zelo kvaliteten!!! Vsekakor bo moj močnejši motor mel Akrapoviča uzadi :OK: ...če bo le možno :rolleyes:
SiR Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 ko si že tolk dajete s temi auspuhi, sem dodal še yoshimura, wings, sebring, termingnoni in najcenejši in najbolj za en drek sistem Bormašina...
Ice Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 sebring in remus sta v bistvu enaka; tovarni stojita v sosednjih "vaseh" in lastnik je isti. @ sym: in pozabil si BOS, Arrow...... :devil:
Špilferderber Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 huh.. tehnični strici pri Akrapoviču so mi pri grobu svojih prastarih mam obljubili, da z mojim 4T motorinom ne bo dolgoročno nič narobe, če mu z njihovim auspuhom modificiram rit.. ceno so mi postavili na 476,40 € ( :( ) sicer sem si pa sam kriv za tak odgovor.. prodajalca greš vprašat takšno neumno vprašanje.. mar bi ostal na motomarsu.. in zdaj se bom zaprl v stanje mukotrpne dileme.. kolikor se poznam, bom o tem razglabljal nekaj tednov (tisti ojojoj zvok mi ne bo dal mira), potem pa bom ostal na serijski varianti.. ziher je ziher.. :wacko:
SiR Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 sebring in remus sta v bistvu enaka; tovarni stojita v sosednjih "vaseh" in lastnik je isti. @ sym: in pozabil si BOS, Arrow...... :devil: "Ni več placa" :D
lina Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 modificiram rit.. ceno so mi postavili na 476,40 € ( :( ) Glih zdej sem gledala akrapovičev katalog cen: in bodi srečen da nimaš ducatija (model sem pozabla), auspuh stane 570 tisoč sit. Drugač so pa za cestne 1000 ccm motorje okol 750 eur. Če pa koga zanima lohk pa pogledam bolj natančno. Moram pa še tole oment: Niti na netu niti v katalogu ne najdeš nobene slovenske besede vse je v angleščini (mogoče tudi v kakem drugem jeziku) samo Slovenščine ni.--A SMO SE ZA TO BORIL???
Špilferderber Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 modificiram rit.. ceno so mi postavili na 476,40 € ( :( ) Glih zdej sem gledala akrapovičev katalog cen... daj ti men malce definiraj tale katalog.. men so strici povedal, da kataloga ni mogoče pridobit.. :unsure:
lina Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 KATALOG 2004 CIRKA 1 CM DEBELA VISOKOKAKOVOSTNA REVIJA S TRŠIMI PLATNICAMI. Notri je vse od rezervnih, dodatnih delov, materialov, celotnih sistemov, cevi,dušilcev vse po delčkih--s cenami. Razdeljen je po znamkah, modelih in različicah avspuhov ki so na voljo in cenami. Je pa mal zopern ker je v angleščini, ker mi je tehnično nemščina bližje.
Špilferderber Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 KATALOG 2004 CIRKA 1 CM DEBELA VISOKOKAKOVOSTNA REVIJA S TRŠIMI PLATNICAMI in kako se ta zadeva pridobi?
Ice Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 sebring in remus sta v bistvu enaka; tovarni stojita v sosednjih "vaseh" in lastnik je isti. @ sym: in pozabil si BOS, Arrow...... :devil: "Ni več placa" :D pa se scorpion! .....kako sem lahko le na tega pozabil?! :wacko: (banditpress)
lina Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 :ph34r: :ph34r: Nekih stvari ima koje se ne kaže svima....vegeta Če te kej zanima ti lohk fotokopiram kakšno stran.
Špilferderber Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 :ph34r: :ph34r: Nekih stvari ima koje se ne kaže svima....vegeta Če te kej zanima ti lohk fotokopiram kakšno stran. original, lina, original.. kmalu mam rojstni dan... O:-)
Zok Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 sebring in remus sta v bistvu enaka; tovarni stojita v sosednjih "vaseh" in lastnik je isti. @ sym: in pozabil si BOS, Arrow...... :devil: "Ni več placa" :D pa se scorpion! .....kako sem lahko le na tega pozabil?! :wacko: (banditpress) ...pa MF Power... :D
7AK Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 Sicer sem glasoval za Akrapoviča, sam drugače pa manjka Termignoni. Mislim, da imajo še lepši zvok. :naughty: Terminjoni imajo lep zvok, ker so ga razvijali v Ivančni Gorici.(serđoti so lepo kopirali zadevo)
Aleron Objavljeno November 21, 2003 Opozori Objavljeno November 21, 2003 A je kdo poslušu tist moj fajl? Kakšen se vam zdi Sebring? :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se