FrigoFrops Objavljeno Marec 19, 2009 Opozori Objavljeno Marec 19, 2009 Se razume nalepke bi kupil, ne da bi jih kje zastojn dobil. Rabim pa seveda original termo nalepke za izpuh.
domina Objavljeno Marec 19, 2009 Opozori Objavljeno Marec 19, 2009 No tele originalne so heat resistant, tk da ti ni treba skrbet. Pa veliko užitkov z novim auspuhom!
T Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Majhen pa (predvidevam) glasen :krneki:
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Opa, vidim da si prešel še na manjše dimenzije :D Hitro povej mere (notranji/zunanji fi) A je to aluminijast ovoj? Sam zvil in zavaril, ali je od kakšne "bombice"?
T Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Opa, vidim da si prešel še na manjše dimenzije :D Hitro povej mere (notranji/zunanji fi) A je to aluminijast ovoj? Sam zvil in zavaril, ali je od kakšne "bombice"? Notranji 60 zunanji 80 L=350 Alu cev 80x1,5 :)
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Notranji 60 zunanji 80 L=350 Alu cev 80x1,5 :) Zakon :OK: Tole se pa bo drlo :) Se te alu cevi dobi tudi malenkost debelejše, npr 90 ali 100 s tako tanko steno? Kako si pa rešil s pokrovčki, imaš možnost tudi drugih dimenzij poleg 115 in 80?
T Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Zakon :OK: Tole se pa bo drlo :) Se te alu cevi dobi tudi malenkost debelejše, npr 90 ali 100 s tako tanko steno? Kako si pa rešil s pokrovčki, imaš možnost tudi drugih dimenzij poleg 115 in 80? Nimam pojma, bi mogu v katalog pogledat... težko je dobiti stroj za vzdolžno varjenje ki ima za varjenje manjših premerov od 100mm Zato sem se poslužil cevi. Pokrovčke se da narest praktico vse, samo z to razliko da za te odrežem prirobnico in varim tisti robcek, veliko dela... :whistle:
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Nimam pojma, bi mogu v katalog pogledat... težko je dobiti stroj za vzdolžno varjenje ki ima za varjenje manjših premerov od 100mm Zato sem se poslužil cevi. Pokrovčke se da narest praktico vse, samo z to razliko da za te odrežem prirobnico in varim tisti robcek, veliko dela... :whistle: Ja vem tole glede vzdolžnega varjenja pri majhnih fi-jih, zato pa me je zanimalo, če se dobi debelejše cevi, ker je precej bolj enostavno tako :) Tudi ta stroj na katerega sva s kolegom naredila ovoj iz inoxa za moj ror je najbolj primeren samo tja do 100mm, ajde 90 bi mogoče še šlo, ma manj pa že ne.. Se ti pa bom ob priliki priporočil še za ene take pokrovčke kot so moji (iste dimenzije), če bo možno, ima tudi kolega željo po takem tamalem roru :)
Kawl Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 uu tale petarda je pa zame, sam da se klučnca pocajta :)
FrigoFrops Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Vsa zadeva po montaži dela super zvok je zakon, sam se pa motor ko laufa hladn pod štangasom tako malo zaganja, tak nabija. Bo potrebno štangas nastavit po montaži akrapoviča al je to kej druga?
benny0104 Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Vsa zadeva po montaži dela super zvok je zakon, sam se pa motor ko laufa hladn pod štangasom tako malo zaganja, tak nabija. Bo potrebno štangas nastavit po montaži akrapoviča al je to kej druga? Ponavadi če menjaš izpuh je treba tudi forgazer naštelat.
dive Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Malo zavrti tisti vijak, ki je za nastavljat prosti tek. Verjetno se ti zaganja le, če notri nimaš Db-killerjev. Počakaj, da se motor segreje, potem pa nastavi tako, da bo motor normalno laufal. .)
SEOI-NAGE Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Kako se to štela na GSX_R k4 letnik
dive Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Kako se to štela na GSX_R k4 letnik To bi moralo pisati v user manualu, vem da v mojem piše. Drugače pa je to v večini primerov vijak, okoli katerega je vzmet, privijaš/odvijaš pa ga z navadnim izvijačem. :huh:
FrigoFrops Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Malo zavrti tisti vijak, ki je za nastavljat prosti tek. Verjetno se ti zaganja le, če notri nimaš Db-killerjev. Počakaj, da se motor segreje, potem pa nastavi tako, da bo motor normalno laufal. .) Se pravi ne smem na hladnem motorju štelat morm počakat da se segreje pol pa prestavlam vijak.
k0ci Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 ma ko je hladen se itak ne zaganja, ker pod zaugom laufa.........zaganjat se začne ko se zaug ugasne in obrati padejo
FrigoFrops Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Najbolj se zaganja ko grem po daljši vožnji na 10 minutni postanek, potem ko ga ponovno prižgem pa začne pa traja kako minuto.
bikez Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 (popravljeno) Vsa zadeva po montaži dela super zvok je zakon, sam se pa motor ko laufa hladn pod štangasom tako malo zaganja, tak nabija. Bo potrebno štangas nastavit po montaži akrapoviča al je to kej druga? Men se malo zaganja k je topel pod štandgasom. Z štelanjem lufta ne boš rešil veliko, naredil boš le to, da bo lavfal pri večjih obratih v štandgasu (zagajanja res ne bo več), kar gre pa meni na :SS . Popravljeno Marec 24, 2009. Popravil bikez
SEOI-NAGE Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Meni se ful zaganja skoz, je pa res da je tudi motor original 5% Če ga kakšenkrat prav nateram skoz na rdeče polje potem pa ko se ustavim normalno dela dokler se ne ohladi, cirka minuta potem pa se začne spet zaganjat
pero79 Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Kolega je mel na fazerci isti problem (original izpuh) včasih mu je celo crknil v prostem teku in so mu na servisu zamenjali nek senzor (kot lambda) in nastavili zmes zraka in goriva in stvar dela sedaj v redu. Na moji R6 imam tudi isti problem in ga bo treba tud še rešiti. Po pogovoru s serviserjem iz DeltaTeam-a mi je dejal, da se pri menjavi izpuha lahko pojavi ta problem. Lahko, da je treba samo popravit/nastaviti nove parametre lahko, da ga je treba zamenjat z novim. Za točno diagnaozo je treba motor priključit na tester. Cena: senzor z zamenjavo mal cez 100€ lani oktobra za R6
LRR Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 LP Mene zanima če ti na homologaciji izpuha merijo decibele in ali moram imeti db killer v izpuhu?
dive Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Kolega je mel na fazerci isti problem (original izpuh) včasih mu je celo crknil v prostem teku in so mu na servisu zamenjali nek senzor (kot lambda) in nastavili zmes zraka in goriva in stvar dela sedaj v redu. Na moji R6 imam tudi isti problem in ga bo treba tud še rešiti. Po pogovoru s serviserjem iz DeltaTeam-a mi je dejal, da se pri menjavi izpuha lahko pojavi ta problem. Lahko, da je treba samo popravit/nastaviti nove parametre lahko, da ga je treba zamenjat z novim. Za točno diagnaozo je treba motor priključit na tester. Cena: senzor z zamenjavo mal cez 100€ lani oktobra za R6 Tole glede fazerce pa je serijska napaka, ki jo imajo ti motorji in jo brezplačno odpravijo pri pooblaščenem serviserju. Gre za defekten senzor prostega teka. @royko: nekajkrat je bilo že napisano pa vseeno: na homologaciji ne merijo decibelov, ampak Db-killer pa moraš met noter, ker je to pač originalno stanje izpuha.
urkec Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Živjo Zanima me, če se da kje v Sloveniji kupiti izpuhe Ixil oz. kje se jih da kupiti? Hvala
Jure Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 V Sloveniji se mi zdi da ni nikogar, ki bi prodajal te rore, je pa en zastopnik v Reki.
stuhec Objavljeno April 20, 2009 Opozori Objavljeno April 20, 2009 pozna kdo ali pa kje redno delajo krivine pa vse v zvezi z auspuhi domač proizvod
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se