Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


speed

Priporočene objave

Opa, vidim da si prešel še na manjše dimenzije :D

Hitro povej mere (notranji/zunanji fi)

A je to aluminijast ovoj? Sam zvil in zavaril, ali je od kakšne "bombice"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opa, vidim da si prešel še na manjše dimenzije :D

Hitro povej mere (notranji/zunanji fi)

A je to aluminijast ovoj? Sam zvil in zavaril, ali je od kakšne "bombice"?

Notranji 60 zunanji 80 L=350

Alu cev 80x1,5 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Notranji 60 zunanji 80 L=350

Alu cev 80x1,5 :)

Zakon :OK: Tole se pa bo drlo :)

Se te alu cevi dobi tudi malenkost debelejše, npr 90 ali 100 s tako tanko steno?

Kako si pa rešil s pokrovčki, imaš možnost tudi drugih dimenzij poleg 115 in 80?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon :OK: Tole se pa bo drlo :)

Se te alu cevi dobi tudi malenkost debelejše, npr 90 ali 100 s tako tanko steno?

Kako si pa rešil s pokrovčki, imaš možnost tudi drugih dimenzij poleg 115 in 80?

Nimam pojma, bi mogu v katalog pogledat...

težko je dobiti stroj za vzdolžno varjenje ki ima za varjenje manjših premerov od 100mm

Zato sem se poslužil cevi.

Pokrovčke se da narest praktico vse, samo z to razliko da za te odrežem prirobnico in varim tisti robcek, veliko dela... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam pojma, bi mogu v katalog pogledat...

težko je dobiti stroj za vzdolžno varjenje ki ima za varjenje manjših premerov od 100mm

Zato sem se poslužil cevi.

Pokrovčke se da narest praktico vse, samo z to razliko da za te odrežem prirobnico in varim tisti robcek, veliko dela... :whistle:

Ja vem tole glede vzdolžnega varjenja pri majhnih fi-jih, zato pa me je zanimalo, če se dobi debelejše cevi, ker je precej bolj enostavno tako :)

Tudi ta stroj na katerega sva s kolegom naredila ovoj iz inoxa za moj ror je najbolj primeren samo tja do 100mm, ajde 90 bi mogoče še šlo, ma manj pa že ne..

Se ti pa bom ob priliki priporočil še za ene take pokrovčke kot so moji (iste dimenzije), če bo možno, ima tudi kolega željo po takem tamalem roru :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsa zadeva po montaži dela super zvok je zakon, sam se pa motor ko laufa hladn pod štangasom tako malo zaganja, tak nabija. Bo potrebno štangas nastavit po montaži akrapoviča al je to kej druga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsa zadeva po montaži dela super zvok je zakon, sam se pa motor ko laufa hladn pod štangasom tako malo zaganja, tak nabija. Bo potrebno štangas nastavit po montaži akrapoviča al je to kej druga?

Ponavadi če menjaš izpuh je treba tudi forgazer naštelat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo zavrti tisti vijak, ki je za nastavljat prosti tek. Verjetno se ti zaganja le, če notri nimaš Db-killerjev.

Počakaj, da se motor segreje, potem pa nastavi tako, da bo motor normalno laufal. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se to štela na GSX_R k4 letnik

To bi moralo pisati v user manualu, vem da v mojem piše. Drugače pa je to v večini primerov vijak, okoli katerega je vzmet, privijaš/odvijaš pa ga z navadnim izvijačem. :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo zavrti tisti vijak, ki je za nastavljat prosti tek. Verjetno se ti zaganja le, če notri nimaš Db-killerjev.

Počakaj, da se motor segreje, potem pa nastavi tako, da bo motor normalno laufal. .)

Se pravi ne smem na hladnem motorju štelat morm počakat da se segreje pol pa prestavlam vijak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ko je hladen se itak ne zaganja, ker pod zaugom laufa.........zaganjat se začne ko se zaug ugasne in obrati padejo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj se zaganja ko grem po daljši vožnji na 10 minutni postanek, potem ko ga ponovno prižgem pa začne pa traja kako minuto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsa zadeva po montaži dela super zvok je zakon, sam se pa motor ko laufa hladn pod štangasom tako malo zaganja, tak nabija. Bo potrebno štangas nastavit po montaži akrapoviča al je to kej druga?

Men se malo zaganja k je topel pod štandgasom. Z štelanjem lufta ne boš rešil veliko, naredil boš le to, da bo lavfal pri večjih obratih v štandgasu (zagajanja res ne bo več), kar gre pa meni na :SS .

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se ful zaganja skoz, je pa res da je tudi motor original 5% Če ga kakšenkrat prav nateram skoz na rdeče polje potem pa ko se ustavim normalno dela dokler se ne ohladi, cirka minuta potem pa se začne spet zaganjat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je mel na fazerci isti problem (original izpuh) včasih mu je celo crknil v prostem teku in so mu na servisu zamenjali nek senzor (kot lambda) in nastavili zmes zraka in goriva in stvar dela sedaj v redu.

Na moji R6 imam tudi isti problem in ga bo treba tud še rešiti. Po pogovoru s serviserjem iz DeltaTeam-a mi je dejal, da se pri menjavi izpuha lahko pojavi ta problem. Lahko, da je treba samo popravit/nastaviti nove parametre lahko, da ga je treba zamenjat z novim. Za točno diagnaozo je treba motor priključit na tester.

Cena: senzor z zamenjavo mal cez 100€ lani oktobra za R6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je mel na fazerci isti problem (original izpuh) včasih mu je celo crknil v prostem teku in so mu na servisu zamenjali nek senzor (kot lambda) in nastavili zmes zraka in goriva in stvar dela sedaj v redu.

Na moji R6 imam tudi isti problem in ga bo treba tud še rešiti. Po pogovoru s serviserjem iz DeltaTeam-a mi je dejal, da se pri menjavi izpuha lahko pojavi ta problem. Lahko, da je treba samo popravit/nastaviti nove parametre lahko, da ga je treba zamenjat z novim. Za točno diagnaozo je treba motor priključit na tester.

Cena: senzor z zamenjavo mal cez 100€ lani oktobra za R6

Tole glede fazerce pa je serijska napaka, ki jo imajo ti motorji in jo brezplačno odpravijo pri pooblaščenem serviserju. Gre za defekten senzor prostega teka.

@royko: nekajkrat je bilo že napisano pa vseeno: na homologaciji ne merijo decibelov, ampak Db-killer pa moraš met noter, ker je to pač originalno stanje izpuha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

V Sloveniji se mi zdi da ni nikogar, ki bi prodajal te rore, je pa en zastopnik v Reki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!