Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


speed

Priporočene objave

Ja,če me zamika se bom res pozanimal kako pa kaj se da zment!

Fajn da mam tak mejhn lonček da bi se mogoče še kej cenej dal zmenit :naughty: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ne. Pusti originalne pri miru. Sploh pa tole je bolj taka domača modifikacija inz njo ne boš ravno kaj pridobil, škoda loncev.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pridobis nekaj moci, ker ti masina lazje diha,  se prej in lazje zavrti.

Morda ja, še bolj verjetno pa ne. Sem se sam spuščal v te vode in si naredil kar nekaj variant zadnjega lonca za KLE-ja in človek ne more verjet kake malenkosti lahko povsem spremenijo delovanje motorja.

Po moje je škoda originalnih izpušnih cevi.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ejj fantje a se kdo ukvarja z izdelavo izpuhov za 2 taktne motorje. Za 4 takterja je vse simpl k sam nardite na konc drug lonc medtem ko pa je za 2t motor zadeva mal drugacna in ce zadevo napacno nardis se ti lohk zgodi da motor nebo cist vec nikamor sel al pa ful bols k prej. Mam yamaho tdr in ima katlizator v zadnjem delu izpuha pa bi rad mel  brez pa mal bl odprtga da bi bl ropotal (pa ne prevec). Pa ne bi  rad odpiral pa zagal original izpuha k ga bom se vseen rabu za tehnicnega.

A ker kj ve kdo to kej dela pa za kok. Pa se to po izgledu je izpuh podoben od tistega na cross motorjih a kdo ve ce pase to gor.

THanks za odgovor

maš hij polno, gianelli, arrow.... pa roost dela za 2T, lipnik....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz enega, ok mogoce dveh, razlogov odsvetujem "unicevanje" originalnih delov:

- zakonodaja in kontrole ne cesti

- morebitno poslabsanje karakteristik motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst nebi nič vrtal...ker vprašanje kakšen zvok dobiš ven....če bi rad spremenil glas motorja zamenjaj avspuh......če boš vrtal in ti glas ne bo všeč, kaj boš naredil...švasal nazaj?

sicer pa tisti glas sploh ni kaj preveč dobr....za tak motor prav neznačilen....

pridobiš na moči ne čisto nič z vrtanjem....še če lonc cel zamenjaš, kjer je velika razlika glede na original avspuh, ne pridobiš nič oziroma pridobiš zanemarljivo, torej toliko da ne občutiš...moja izkušnja....s 4 luknjami več torej pridobiš nada...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, bomo videli, kaj bomo pridobili s 6 luknjami, naluknjano je že, sam še gor dam.. :devil:

Če mi ne bo všeč, bo pa še vedno kak Leo Vince al pa predelan Akrapovič gor šel, kar sem že prej hotel motorju kupit za darilo, izgubit tko al tko nimam nič.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
da ne bom pošiljal tolk enih P.M., bom kar tu vsem odgovoril;

031418422, okolica Bleda, Slavc mu je ime. Sem bil pri njemu in govoril z njim, stvar opravi na sledeč način: menda obleče lonec v nek aluminijasto plast, na njega pride plast karbona in na koncih krom objemke. To je to. Mi je pokazal en izdelek v delu in zgleda 

Svoj izdelek dobim v začetku prihodnjega tedna, tko da če bo takrat koga zanimalo kako izgleda, lahko pride pogledat.

Sporočilo uredil(-a) Aleron dne 20 Sep 2004 @ 17:23

Aleron, daj prosim pripopaj sliko tvojega oblečenega lonca. Me res zanima kako izgleda!

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zadnjič sem Maroviča(gazda pr Wings, če kdo ne ve... ) neki po mailu gnjaviu, pa mi je mimogrede dal eno morda za koga uporabno informacijo.

Torej, če se odločate za nov auspuh ima Wings do 15.februarja 10% popusta!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre za več stvari, vbrizg goriva in lambda sonda nista nujno povezana, odvisno od tipa izpuha oz. z ali brez katalizatorja.

Sicer je res, da O2 senzor (lambda) in elektronski vbrizg goriva nista *nujno* povezana, je pa malo brezveze, če O2 senzorja ni, saj ga elektronika uporablja za določanje optimalne zmesi. Še posebej po letu 1999, odkar so na tržišču 'wide band' senzorji, ki omogočajo natančno meritev lambde - za razliko od starih, ki so znali izmeriti samo, ali je mešanica 'bogata' ali 'revna'.

Ponavadi pa je sonda montirana na cevi "zelo blizu" motorja, tako da pri menjavi lonca s tem ni problemov.

To pa zato, ker te sonde delajo le, če so primerno ogrete.

Kako pa je pri menjavi vseh "rorov" oz. kompletnega izpuha pa ne vem?? Morda je zavarjena mufa z navojem za sondo ali???? :hmm:  :hmm:

Elektronika brez senzorja deluje v 'open loop' načinu, kar pomeni, da uporablja vnaprej nastavljene tabele (vse meritve pa ignorira). Ni nujno (oz. je daleč od tega), da bi te tabele bile optimalne.

Zato pa obstajajo dodatne elektronike (ali kar zamenjave), ki omogočajo 'tuning'...

Dejstvo pa je da je v vsakem primeru menjave izpuha potrebno spremeniti nastavitve motorja, ne pa samo menjati lonec in "kako se dere :yea2: ".

LP Bobo B)

Tako je! In vsak mojster, ki trdi drugače je pač 'mojster', ali pa se mu ne da ali pa nima ustreznega znanja / naprav in tega pač noče razglašat.

Pri kratkih izpuhih, kjer lonec predstavlja največjo oviro na poti plinov, lahko že menjava samo lonca ima velik vpliv.

lp, D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A če si doma narediš lonec za svojega motorinota, kako ga lahko to homologiraš/a-test/vpišeš v knjižico? A se to da al te sam odjebejo. Aja pa je kakšen test al kaj? (glasnost)

Zdej mam pa eno ponudbo Akrapoviča, carbon izvedba, baje da paše tut na moj motor. Prej je bil na FZS 600.

A to drži da bo delalo tut na mojem (vredu mislim), al ga bo kaj dušilo. Baje da je bil tak že na ER-5 pa baje da je vredu laufalo. Prosim za nasvet.

Hvala za od odgovore.

LP Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr so a-testi men poznani noben nič kaj preveč ne "testira"- prineseš že prej izdelane načrte, preračune, mere, meritve in podobno dokumentacijo, plačaš (tole je narblpomembn!) in čez dolge mesece ti dajo a-test, če si priden. če boš moral izvajat kake meritve, boš moral sam najti pooblaščeno organizacijo za te meritve in verjetno še njim plačat testiranje.

Na tehničnih so monopolisti in delajo kar se jim zazdi. Sej za ene stvari je prov, da jih ne spustijo čez, ker so dejansko nevarne in ogrožajo vsakega, ki pride preblizu, tko da ne moreš ravno žeblov v odbijač naštimat in upat, da gre čez a-test, za dosti stvari (še posebej izdaja potrdil o skladnosti v predpisanem roku - 1mesec) pa delajo bolj na hojladri.

tko- če ti ni škoda riskirat par 10jurju se pozanimaj kaj moraš vse predložiti za pridobitev potrdila o skladnosti, mal poštafnaj po sloveniji kdo ti bo potem lahko preračune in mere napravil in vloži vlogo in.....čakaj. nekaj nasvetov - zna bit, da se boš moral ravnati po kakih Europredpisih, mogoče imeti kako osnovo v že homologiranem izpuhu (pa po vsej verjetnosti že s katalizatorjem al pa kako podobno bedarijo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, pa pozabil sem- v anketo dajte še opcijo "doma izdelan" poleg "bormašine pa naluknat ". Moji tko lepo rohnijo, da sam zanje (in podobne) glasujem. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manjka LaFranconi....Pa se veliko drugih....Ampak kako tisti LeMans z akrapovici prepeva :OK: Sicer je tudi masina predelana,....

Dosti Gucijev lepo poje....Ma v bistvu vsaka "dvocilindrska masina" lepo poje, ce so avspuhi zadosti odprti...

Samo, da je glasno pa da trese ....... :OK: :OK: :OK: Hhhhrrrrrr..... :kva2: :notworthy:

Japonci, da zacnejo nad 7K... Naj, komur pasejo drobne vibracije....Do 7 je ze zadosti :smoke: :yea2:

Brzine ni pa nikoli prevec....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Men je krivine po naročilu(GPZ 750 predelava v chopper) naredil Januš iz Ljubljane. Imel je tut nekaj prispevkov v Motoristu. Dela hudo dobr ampak cenovno pa ni najbolj ugoden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz imam popolnoma podrt izpuh na FZR 1000, pa kljub temu, da sem prebral vse prispevke v tej temi nisem dobil nobene skice doma narejenega izpuha.

Ali ste delali kaj prekatov v loncu? Kolikšen je bil konusna cevi v loncu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz imam popolnoma podrt izpuh na FZR 1000, pa kljub temu, da sem prebral vse prispevke v tej temi nisem dobil nobene skice doma narejenega izpuha.

Ali ste delali kaj prekatov v loncu? Kolikšen je bil konusna cevi v loncu?

Lahko kopiraš Akrapovića :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozna kdo kakega mojstra, ki bi naredil izpušne krivine za Yamaho Super tenere, za ugodno ceno, seveda.

V mislih sem imel nekaj takega kot je na spodnji slikci. Doma tega verjetno ni še nihče počel, ker ne zgleda ravno enostavno :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozna kdo kakega mojstra, ki bi naredil izpušne krivine za Yamaho Super tenere, za ugodno ceno, seveda.

V mislih sem imel nekaj takega kot je na spodnji slikci. Doma tega verjetno ni še nihče počel, ker ne zgleda ravno enostavno :unsure:

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!