.T. Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 (popravljeno) Priznam, da sem tole ukradel iz enega drugega foruma. Ampak še zdaj ne morem verjeti, da je lahko ena hrvaška TV pokazala takšno naklonjenost. Če bi pri nas tole posnela POP TV ali pa nacionalka, bio bilo v stilu: največji norci na meji samomorilnosti, so včeraj počeli nekaj nezaslišanega, za mnenje smo povprašali tudi spec. dr. TEGA UNGA doktoja psihiatrije, ki ga je ob početju voznikov skoraj zadela kap, Svet za preventivo in varnost v cestnem prometu se ovil v črno, preverili smo tudi bla, bla, bla, bla, bla,........ naša ekipa je že na terenu, v živo se nam bo zgorženo javila naša poročevalka,.....bla, bla, bla,............. :SS :SS :SS :SS :SS :SS http://sash.sharanet.org/hr-a/z1-drift-sljeme-lo.wmv Hravtom lahko za prispevek samo :worship: :worship: :worship: :worship: Tudi bistvo oz. sporočilo oddaje, da se avto na snegu pri 50 km/h obnaša kot avto na suhem pri 150 do 200 km/h je :worship: :worship: :worship: :worship: Valjda pa vsi vemo, da so posledice, če ti gre kaj narobe pri 50 km/h dosti manjše oz zanemarljive s tistimi pri 150 do 200. Svaka čast za oddajo. Ta prispevek je tudi "kotra" za tiste Gothmorge, ki trdijo, da so avtomobili z zadnjim pogonom po snegu nevozni. Tadej PS, si grem še enkra tpogledat prispevek Popravljeno Februar 3, 2005. Popravil Tadej
Špilferderber Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 se pravi, če se voziš po snegu z 200km/h, so posledice take, kot če bi brzel po suši z 600km/h - 800 km/h :hmm: moram probat.. samo da šiht mine :grim
Funakoshi Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 se pravi, če se voziš po snegu z 200km/h, so posledice take, kot če bi brzel po suši z 600km/h - 800 km/h :hmm: moram probat.. samo da šiht mine :grim ← Pr ns ni kej dost snega. :?
Broj Jedan Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Ta prispevek je tudi "kotra" ... ← luštn film mogoče si spregledal: - da avte z zadnjim pogonom brezproblema sledi Multipla - da v teh avtih v glavnem sede izvežbani vozniki no ja vseeno - zabava je pa vrhunska .. nekaj podobnega smo svoje čase (leta 73) počeli na Viču (Andrej Vidic, moi & Co) ... Saab 96 je bil takrat zakon in cesta med Brdom ter Večno potjo je bila popolnoma nesplužena in je izgledala kot steza za bob šlo je kt pr norch ... sy smo bli norci pa vleka smučerjev za avtom s 80km/h - res smo bli prf***n treba je pa vedet, da so takrat bili dovoljeni še žeblji v gumah (kakih 200 na kolo) in so se take gume popolnoma drugače vedle na snegu kot današnje :OK:
burgy Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 je nekrat kolega pravil, da ima fotr še ježevke od hrošča doma, saom so verjetno že povsem preperele :? Jaz takih gum v živo sploj še videl nisem :blush:
burgy Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Ja če je kdo gledal smučanje danes, bi lahko videl da se je Miller peljal 80+ km/h po eni smučki :D Sem ravnokar pogledal filemček, zanimivo. Edino glede varnostne razdalje...jaz bi imel malo večjo, kaj če enega spredaj obrne:headbang: Drugače se je pa po snegu fajn furat. Pa tudi ne rabiš 300 konjev za proščanje adrenalina .) A tista cesta, kjer so snemali je enosmerna?
.T. Objavljeno Februar 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 mogoče si spregledal: - da avte z zadnjim pogonom brezproblema sledi Multipla Če imaš izkušnje z norenjem po snegu, bi lahko vedel, da so ti avtomobili pred Multiplo pozirali oz. kazali kako se lahko drifta z zadnjim pogonom in nikakor niso dirkali. :ninja: Multipla je na posnetku brez problema sledila tudi Mitsubishija EVO 4x4 :ninja: Kako se dirka po snegu pa lahko vidiš na pokalu ANDROS. Tadej
.T. Objavljeno Februar 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 je nekrat kolega pravil, da ima fotr še ježevke od hrošča doma, saom so verjetno že povsem preperele :? Jaz takih gum v živo sploj še videl nisem :blush: ← Na vsakdirki po snegu jih imajo. Tudi pri nas v Kranjski gori na avto showu vozijo z njimi.
.T. Objavljeno Februar 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Alain Prost v ANDROS pokalu. V6, 400KM in 4x4.
.T. Objavljeno Februar 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Broj Jedan Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Če imaš izkušnje z norenjem po snegu... ← ys sm po snegu dirkal samo z avti na prvi pogon in ti povem Tadej, da so vsi, brez izjeme z zadnjim pogonom izviseli mislim, veš kaj ... velikokrat je tekla debata o tem na MSju zadnji pogon v snegu ... ok se da peljat ... ne rečem ... ampak vozne lastnosti avta s prvim pogonom sploh primerjati ne moreš, kaj šele s 4X4 in če bi ti kdaj po snegu delal 800 - 1000km/dan bi potrdil, da je recimo med Ljubljano in Düseldorf-om v jarkih videti le avte z zadnjim pogonom ne moreš pomagati ... :D pa brez zamere, nism ys kriw, če sm že tooolk kilometrov naredu, kot jh ti verjetno ne boš v treh življenjih
.T. Objavljeno Februar 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 ys sm po snegu dirkal samo z avti na prvi pogon in ti povem Tadej, da so vsi, brez izjeme z zadnjim pogonom izviseli Ni vse odvisno od pogona, ampak od šoferja. Od avta do avta z zadnjim pogonom je tudi razlika. Neka velika ladja z zadnjim pogonom, kot jo ima tvoj brat je res :SS. Ampak ne smeš vse avtomobile soditi po bratovem. ampak vozne lastnosti avta s prvim pogonom sploh primerjati ne moreš, kaj šele s 4X4 A da je 4x4 boljši za po snegu? Ej hvala k si povedu, a veš, da tega pa nisem vedel. in če bi ti kdaj po snegu delal 800 - 1000km/dan bi potrdil, da je recimo med Ljubljano in Düseldorf-om v jarkih videti le avte z zadnjim pogonom ne moreš pomagati ... Jaz pa ponavadi na AC Lj - Postojna vidim v jarkih le avtomobile s prvim pogonom. Za revice je pogon spredaj, za druge pa pogon zadaj. Je lepo teta v TV prispevku povedala BMW sa 321 KM na snjegu predstavlja ubojito kombinaciju, koju je izuzetno teško kontrolirati :D pa brez zamere, nism ys kriw, če sm že tooolk kilometrov naredu, kot jh ti verjetno ne boš v treh življenjih ← Verjetno jih res ne bom. Pa verjetno tudi ti ne boš naredil s kamioni tolk kilometrov kot sem jih jaz. V službi lahko sprobam na desetine različnih avtov in verjemi mi, da meni osebno najbolj pašejo tisti s pogonom zadaj. Schlesser in Magnaldi že pripravljata buggyje s prvim pogonom, s katerimi bosta nastopila na Paris - Dakarju prihodnje leto. Upata na zmago Pa najboljša moštva v F1 bodo mela letos pogon spredaj :kva2: :kva2: :kva2: Pa vsi ATV-ji bodo postopoma nadomestili zadnji pogon s prednjim. Pa še in še novosti se obeta.... Tadej
Broj Jedan Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 1 dej v slovar poglej, kaj pomeni "ubojita" 2 ne se sam iz sebe norca delat, pa mi razlagat, kako je "odvisn od šoferja" :lol1: pa menda nisi tako trd, da bi v primerjavi sposobnosti prvega in zadnjega pogona menjal voznike in bi ... mah dej dej točno ti je jasno, ker fizika ne more drugače dovoliti: če na isti zasneženi cesti pod istimi pogoji isti treniran voznik vozi 3 podobne avte, ki se razlikujejo samo po tem, da ima 1. avto pogon zadaj 2. avto pogon spredaj 3. avto pogon 4X4 bodo časi med točkama A in B v obratnem vrstnem redu da pa tukaj notri mešaš 27let star avto mojega brata je pa podlo in izkristalizirana zajebancija veš kaj zdej pa riš kozlavčke po svojih postih naprej, pa se s kolegi kamionarji kregaj ys se umikam iz te kretenske debate s tabo tolk da veš - odštekal sem tvoje poste za v bodoče, ker se mi jih ne čita ...
lina Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Ti Tadej...a se ti ne zdi če bi bil pogon zadaj tako enkraten...bi imeli avtomobili pogon zadaj. Lušt se je afne guncat s pogonom zadaj v snegu...da bi se pa dnevno vozila...no se ne bi. Prvi pogon...pa lepo zjutraj napol v snu na šiht.
Erik Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Zadnji pogon je zakon in tud bo :OK: . Glede filma pa tek veste da so hravati razred zase :grim
Jure007 Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Full uredu reportažica :OK: Sej hrvatje so kr zagnan narod kar se športnih dejavnosti tiče, v Sloveniji je pa vsakmu novinarčku za tako "bedarijo" težko na mrazeka it, kaj šele, dab kakšno dirko cel dan gledu pa se koncentriru, kva bi poj napisu u cajtebge. :BUA: Kar se pa pogona tiče: mam jest tut rajš, da je pogon zadi.... :blush:
Broj Jedan Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Zadnji pogon je zakon in tud bo.. ← :nono: . . . . . :slap: tis traktorje mislu - ja to pa drži :yes:
Broj Jedan Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 ...mam jest tut rajš, da je pogon zadi.... :blush: ← kakšn traktor pa vozš :evilgrin:
Erik Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 :nono: . . . . . :slap: tis traktorje mislu - ja to pa drži :yes: ← No kaj je pa tak fajn na sprednjem pogonu :hmm:
Erik Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 kakšn traktor pa vozš :evilgrin: ← A ti pa samokolnico furaš, a kak :lol:
SiR Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 No kaj je pa tak fajn na sprednjem pogonu :hmm: ← cenejš je za narest k je tut mašina spredi.
Broj Jedan Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 mislm tkole brez heca a potem vsi proizvajalci avtov, ki dajejo na trg cca95% vozil z "NEzadnjim" pogonom žive v zmoti? :lol1: čisto resno je za Janeza in Micko Povprečnik prvi pogon zakon pa basta :yes: vse ostalo so neke "profi" in "ljubiteljske" variante voznikov, ki izstopajo iz povprečja in definitivno rabijo zadnji pogon iz tega ali onega razloga: recimo "maniakalni-BMW-fahrerji" za samopotrditev, traktoristi pa za delo
Broj Jedan Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 cenejš je za narest k je tut mašina spredi. ← če boš malo pogledal zgodovino razvoja avtov to sploh ni res, saj bi potem že od začetka tako delali to je ceneje danes, ker je velika večina proizvodnje usmerjena v 1. pogon drugače je pa tehnično kombinacija volanskega mehanizma, menjalnika in motorja veliko zahtevnejša od ločenega prenosa pogona na zadnja kolesa, ki ne spreminjajo smeri in volanskega mehanizma na prva kolesa - malce si oglej začetne stroje, pa ti bo jasno :yes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se