Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Meni pa zadnji pogon ni bil nevem kaj (vozu BMW 323i), se da marskirga sprednjepogonca lažje drift pelat kukr tega (pač meni, drugim nevem in me ne briga).

Za vsakdanjo vožnjo pa ne mi kazat pogon zadi k obrnem karoserijo d bo ratalo spredi :D Še najbul 4x4 sam nebomo sanjali prezgodej :blush: (quatro dela čudeže) :kva2:

Objavljeno

Men se tud zdi da je prvi pogon boljsi, vsaj za vsakdanjo voznjo. Ce se pa hoces norca delat po cest poj je pa bolj fajn zadnji.

Drgac se mi pa zdi, da vecina trdi da je zadnji boljsi pa kako se boljs pele pa vse te oslarije k mislejo da poj so pa carji, saj se oni znajo "dobr pelat" s takim avtom po nemogoci cesti.

Men, k smo se mel terenca doma k je mel po defaultu zadaj pogon, ga ni blo tko lahko pelat. K je mel na vse 4 je pa slo. Res pa je da je imel 2.5 tone.

Objavljeno

Zakaj imajo pa vsi športni avti zadaj pogon :hmm: .

Objavljeno
kakšn traktor pa vozš

:evilgrin:

Trenutno Honda Civic 1.8 VTI (ki ma pa na žalost spredi pogon), drgač v službenem cajtu pa Kia Preggio, Renault Masters in Mercedez Sprinter (pogon zadi :yea2: )

Objavljeno
...in Mercedez Sprinter (pogon zadi  :yea2: )

skozi okno poglej, kaka zabava te čaka jutri z MBjem

:evilgrin:

Objavljeno
skozi okno poglej, kaka zabava te čaka jutri z MBjem

:evilgrin:

Se mi že kr samo smeji :naughty: :yea2:

Objavljeno

Jur ti ga biksaš!!! :nono:

z zadnjim pogonom po snegu je definitivno bolj zajebano ampak hitrejše kot sprednji. seveda je spredaj dosti bolj komot za "otto normalfahrer", tudi v jarkih je pozimi več tistih z zadnjim pogonom ker ga je težje obvladat ampak če znaš pa :yea2: :yea1: . jaz imam zadnji pogon, nobene ESP in podobne elektronike, lahko rit (od avta jasno) in v teh dneh več vozim počes kot pa ravno ampak ne menjam za noben spreden pogon. ja pa tudi res, da se v takem snegu ta avto foter in mati niti slučajno nočeta vozit :P in da ko driftam po mestu (ne gre drugače) drugi bežijo iz ceste ker mislijo da me je odneslo.

drugače pa...................zakaj le imajo vsi športni avti pogon zadaj! :hmm:

ups, se popravljam, menjam zadnji pogon za Imprezo ali Evo-ta. :naughty: :grim

PS: o avtih pa toliko, se jih je nabralo že krepko čez 100 različnih, ki sem jih vozil, pa ne samo en krog po parkplacu. :D

Objavljeno

4x4 je itak zakon, pogon spredi je najlažji za vozit, sam če greš pa preveč po gasu gre pa itak naravnost v graben, pogon zadi je pa muka za vozit po spolzki cesti, čeprav je še najbolj zabaven. :OK:

športni avti majo pa pogon zadi zarad razporeditve teže, a ne? :whistle:

Objavljeno
Zakaj imajo pa vsi športni avti zadaj pogon :hmm: .

Ja kar poglejmo naprimer fičota :D

Ampak fičo je res dobro po snegu peljal. Sploh, če je šel kdo zadaj navlečno kljuko stat. Pa glih za prav je bil švoh, dani takoj zakopalo.

Objavljeno
Zakaj imajo pa vsi športni avti zadaj pogon :hmm: .

Kje imajo (razen 4x4) rally avti pogon? :whistle:

Objavljeno
Meni pa zadnji pogon ni bil nevem kaj (vozu BMW 323i), se da marskirga sprednjepogonca lažje drift pelat kukr tega (pač meni, drugim nevem in me ne

Z vklopljenim "magičnim" gumbom je to opravilo pri BMW-ju vsekakor težje.

Objavljeno
cenejš je za narest k je tut mašina spredi.

Točno tako. Mašina, menjalnik, diferencial in pol gredi je vse v enem kosu. V tovarni samo odprejo motorni pokrov in v nekaj minutah je ta kompleten sklop zmontiran.

Objavljeno
Kje imajo (razen 4x4) rally avti pogon? :whistle:

Valjda, da imajo pogon spredaj.

A naj bi imela npr. rally Octavia pogon zadaj, v trgovini pa jo prodajajo s pogonom spredaj?

To se marketniško ne bi izšlo, ker bi folk mislil, da je una na rallyu drugačna kot ta v trgovini. Sej to je itak, ampak povprečen folk se tega sploh ne zaveda.

No, pa poglejmo še malo DTM dirke:

- med ostalimi avti nastopata tudi Audi TT in Opel Astra. Taka avta imata serijsko pogon spredaj.

- a uganeš, kateri pogon imata v prvenstvu DTM :naughty: :naughty: :naughty:

Objavljeno
Ti Tadej...a se ti ne zdi če bi bil pogon zadaj tako enkraten...bi imeli avtomobili pogon zadaj. Lušt se je afne guncat s pogonom zadaj v snegu...da bi se pa dnevno vozila...no se ne bi.

Prvi pogon...pa lepo zjutraj napol v snu na šiht.

Beri Symv post, pa ti bo jasno, zakaj ima večina avtov pogon spredaj....

Če boš po mastni cesti na ovinku dala gas do daske, te bo ne glede na vrsto pogona odfukal s ceste.

S prvim pogonom boš pikirala naravnost, z zadnjim pogonom te bo pa še prej zavrtelo in te bo verjetno odfukalo na notranjo stran ceste. No, bo vsaj manj možnosti, da torpediraš tistega, ki bi ti v tistem trenutku pripeljal nasproti.

Tadej

Objavljeno (popravljeno)
tolk da veš - odštekal sem tvoje poste za v bodoče, ker se mi jih ne čita ...

Dragi Jur!

To je itak brezveze pisat na forum. Samo kaže tvoj pobebljeni nivo, da nisi sposoben resne debate in vse vzemeš osebno in potem greš užaljeno v jok pa na drevo.

Poleg tega se pa pozna tvoj EMŠO in velika skleroza. Vidim, da si pozabil, da si odštekal moje poste že pred kakim letom, ko si bil podobno užaljen. To je bilo pred letom!!!!!

Potem si me v oktobru po PM-ju spraševal o ATV-jih, pa ti nisem mogel odgovoriti, ker sem bil izštekan, tko da sem ti odgovarjal direkt v forum.

Ajajaj :slap: :slap: :slap: Ta skleroza. Pa glede na EMŠO ti verjetno pripada tudi kakšna viagra. Pol je pa človek zafustriran in posledično nesposoben za resne debate.....

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Objavljeno

Glede prednosti zadnjega pogona...... Če nimaš odzadaj motorja (fičo, hrošč) ali pa vsaj dveh velikih žaklov peska za zadnjo premo najprej sploh nikamor ne boš prišel. Sigurno pa ga je zanimivo in zabavno voziti po snegu. Najbolj zabavno pa je, ko se z Opel Rekordom (l. 68) z letnimi gumami pelješ mimo kakšne novodobne škatle po 20 cm snega (1,6 tone je pa le 1,6 tone).

Če hočeš s prednjim pogonom skusiti občutek zadnjega pogona, si daj na sprednje gume verige in se z zategnjeno ročno zapodi na Vršič ali kaj podobnega.... feeeling pur. :yea2:

lp G

Objavljeno
Glede prednosti zadnjega pogona...... Če nimaš odzadaj motorja (fičo, hrošč) ali pa vsaj dveh velikih žaklov peska za zadnjo premo najprej sploh nikamor ne boš prišel.

In kolk avtov z zadnjim pogonom si vozil, da imaš tako bogato znanje?

Ti bom našel en link....

Tadej

Objavljeno
Če hočeš s prednjim pogonom skusiti občutek zadnjega pogona, si daj na sprednje gume verige in se z zategnjeno ročno zapodi na Vršič ali kaj podobnega.... feeeling pur. :yea2:

lp G

Tudi s katrco zna biti podobna stvar na 200 speedway krogu zelo zanimiva... :kva2: (moram tisto staro kaseto najdit... :OK: :OK: )

Objavljeno
Ja kar poglejmo naprimer fičota :D

Ali pa famoznega 126 P(orsche)... :devil: :lol1:

Objavljeno

hmmm :hmm: , le zakaj ni v rally prvenstvih skorajda nobenega avteja z zadnjim pogonom in so v veliki večini samo tisti s prvim pogonom, čeprav je kategorija 2WD in FWD?

ne mešat f1 in dtm z vaškimi dirkami ipd... zadnji pogon in balans teže, lega je primeren samo tam kjer je podlaga/oprijem pravi...drugače pa...hmmm :hmm: ...ne bi vedu

Objavljeno
Valjda, da imajo pogon spredaj.

A naj bi imela npr. rally Octavia pogon zadaj, v trgovini pa jo prodajajo s pogonom spredaj?

To se marketniško ne bi izšlo, ker bi folk mislil, da je una na rallyu drugačna kot ta v trgovini. Sej to je itak, ampak povprečen folk se tega sploh ne zaveda.

No, pa poglejmo še malo DTM dirke:

- med ostalimi avti nastopata tudi Audi TT in Opel Astra. Taka avta imata serijsko pogon spredaj.

- a uganeš, kateri pogon imata v prvenstvu DTM  :naughty:  :naughty:  :naughty:

Fant, ti malo mešaš zadeve.

A se DTM dirke odvijajo po snegu in makedamu?

A Audi TT in Opel Astra v DTM niso marketinška finta?

WRC avti so take specialke, da verjemi če bi blo bolše bi meli pogon zadaj.

Zadnji pogon je zabaven in atraktiven. Ampak na tvojo žalost po snegu počasnejši.

PS:Pa ne se užalit.

Objavljeno
hm

ne mešat f1 in dtm z vaškimi dirkami ipd... zadnji pogon in balans teže, lega je primeren samo tam kjer je podlaga/oprijem pravi...drugače pa...hmmm :hmm: ...ne bi vedu

Ja to imaš prav. Na dirkališčih je oprijem drugačen. Ko sem še kot mulc gledal originalni dobri stari DTM, je tkarat nastopala tudi Alfa 156 4X4. In vedno jo je nascal Mercedes 190E. Tudi na mokrem. Drugi je bil pa BMW model E30.

Pa poglejmo na navadne ceste v SLO. Npr. gorske dirke. Kdo je pred leti največkrat osvojil naslov državnega prvaka? :hmm:

Stojan Pirjevec!

Avo je bil pa BMW M3model E30.

Pa poglejmo na novejše avtomobile:

Gorske dirke in CHD. V razredu ST (super turismo) nastopa le en avtomobil z zadnjim pogonom. BMW 320 ST, model E36 Voznik Mišel Zupančič.

In osvoji več naslovov državnega prvaka.

Njegovega največjega tekmeca Martina Črtalica s Peugeotom ST pa na eni dirki Ilirski Bistrici odfuka med gledalce - en mrtev, več težko ranjenjih.

Tadej

Objavljeno

Zato so pa gorske dirke ponavadi organizirane v zimskem času in po možnosti na Vršič.

A ne da. :fredy:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!