Muu Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 Sem kupil nov avtoradio in ga montiral. Prižgem dela. Uredim postaje etc. Potem pa naslednji dan se usedm v avto in kaj se zgodi. Prižgem radio in nič ni nastavljenega tako kot sem si nastavil ampak vse je resetirano(ura, postaje). Imam pa sonya s snemljivo ploščico. :(
bmw Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 mapačen priklop.....eno žico moraš priklopiti na direkten plus, mimo ključavnice,pa bo delalo.....
Muu Objavljeno Februar 9, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 (popravljeno) Kako pa to narediš? Sej radio dela ko ni kontakta! Popravljeno Februar 9, 2005. Popravil Muu
tato Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 (popravljeno) Nevem sicer kateri letnik avta maš,ampak predvidevam,da maš evro konektorje! No in tam imaš poleg drugih žic tudi eno rdečo in eno rumeno! Na rumeni piše permanent (stalno) priklopiš na stalni štrom in rdeča ki je swiced(kontakt)! :OK: Ti pa si najbrš obe vezal na kontakt in zato ti resetira radio! .) Mogoče se tud motim. :) Popravljeno Februar 9, 2005. Popravil tato
Muu Objavljeno Februar 9, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 [Me zanima kera je zdaj pravilna vezava?
Brrrm Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 Kaj pa pravi tvoje navodilo za delo in za priklop radia? Ali si kupil kakšno ukradeno varianto in navodil nekako ni zraven .) :devil: Je stvar taka, da vsi proizvajalci radijev za vsak trg ravno ne ubogajo dogovorov. Enostavno je preveriti, katera žička v avtomobilski napeljavi zagotavlja stalno napetost, katero pa ključavnica izklopi. In še, če razbereš iz radijevega navodila, kam moraš priklopiti stalno napetost, je pol dela že opravljenega. Saj si ti morda pravilno zvezal barve, a je morda hec v tem, da se barve pač ne pokrivajo. Poskušanje in preskušanje se v takih primerih izkaže za najenostavnejšo rešitev.
tato Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 [Me zanima kera je zdaj pravilna vezava? ← Zdaj mi pa samo še povej na kateri strani imaš radijo in na kateri avto glede na slikco,ki si jo priložil? .)
stuhec Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 zamenjaj rdec, rumen kabel rdec daj na rumen, rumenega pa na rdecega ali pa poisci s probirko keri kabel ima + in na njega daj oba kabla od avtoradija, sam potem bos moral vedno radio posebej prizigat .)
stuhec Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 ce pa noces radia posebej prizigat, ona debelejsa zica od radia, (ponavadi je rumena in ima varovalko, ni pa nujno) mora bit pac vedno pod stromom - pod + dolgo vec tak ne bos rabil avtoradia, bo sonce :afro1:
Tamav Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 ...poznam tudi primer, ko je bil avtoradio pravilno prikljopljen vendar je pri nizkih zunanjih temperaturah izgubljal spomin...napaka na elektroniki...resitev--> kos za smeti...(ce nimas se garancije)
Muu Objavljeno Februar 9, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 Radijo na levi strani! Evrokonektor.
BAMATO Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 Ker avto pa maš, namreč obstajajo tudi avtomobili, ki jih ugasneš potegneš ključ iz ključavnice, radio ugasne, vendar lahko AR prižgeš nazaj, čez cca 10 min pa se izklopi ves štrom in AR ne moreš več prižgati. Torej ključ iz ključavnice in čez pol ure preveri ali imaš na konektorju še kje kako napetost, če je, na le to veži permanent, oz. memory. Če napetosti ne bo nikjer, bo pač permanent treba od nekje potegent.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se