Muu Objavljeno Februar 9, 2005 Deli Objavljeno Februar 9, 2005 Sem kupil nov avtoradio in ga montiral. Prižgem dela. Uredim postaje etc. Potem pa naslednji dan se usedm v avto in kaj se zgodi. Prižgem radio in nič ni nastavljenega tako kot sem si nastavil ampak vse je resetirano(ura, postaje). Imam pa sonya s snemljivo ploščico. :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno Februar 9, 2005 Deli Objavljeno Februar 9, 2005 mapačen priklop.....eno žico moraš priklopiti na direkten plus, mimo ključavnice,pa bo delalo..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Muu Objavljeno Februar 9, 2005 Avtor Deli Objavljeno Februar 9, 2005 (popravljeno) Kako pa to narediš? Sej radio dela ko ni kontakta! Popravljeno Februar 9, 2005. Popravil Muu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tato Objavljeno Februar 9, 2005 Deli Objavljeno Februar 9, 2005 (popravljeno) Nevem sicer kateri letnik avta maš,ampak predvidevam,da maš evro konektorje! No in tam imaš poleg drugih žic tudi eno rdečo in eno rumeno! Na rumeni piše permanent (stalno) priklopiš na stalni štrom in rdeča ki je swiced(kontakt)! :OK: Ti pa si najbrš obe vezal na kontakt in zato ti resetira radio! .) Mogoče se tud motim. :) Popravljeno Februar 9, 2005. Popravil tato Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Muu Objavljeno Februar 9, 2005 Avtor Deli Objavljeno Februar 9, 2005 [Me zanima kera je zdaj pravilna vezava? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno Februar 9, 2005 Deli Objavljeno Februar 9, 2005 Kaj pa pravi tvoje navodilo za delo in za priklop radia? Ali si kupil kakšno ukradeno varianto in navodil nekako ni zraven .) :devil: Je stvar taka, da vsi proizvajalci radijev za vsak trg ravno ne ubogajo dogovorov. Enostavno je preveriti, katera žička v avtomobilski napeljavi zagotavlja stalno napetost, katero pa ključavnica izklopi. In še, če razbereš iz radijevega navodila, kam moraš priklopiti stalno napetost, je pol dela že opravljenega. Saj si ti morda pravilno zvezal barve, a je morda hec v tem, da se barve pač ne pokrivajo. Poskušanje in preskušanje se v takih primerih izkaže za najenostavnejšo rešitev. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tato Objavljeno Februar 9, 2005 Deli Objavljeno Februar 9, 2005 [Me zanima kera je zdaj pravilna vezava? ← Zdaj mi pa samo še povej na kateri strani imaš radijo in na kateri avto glede na slikco,ki si jo priložil? .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno Februar 9, 2005 Deli Objavljeno Februar 9, 2005 zamenjaj rdec, rumen kabel rdec daj na rumen, rumenega pa na rdecega ali pa poisci s probirko keri kabel ima + in na njega daj oba kabla od avtoradija, sam potem bos moral vedno radio posebej prizigat .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno Februar 9, 2005 Deli Objavljeno Februar 9, 2005 ce pa noces radia posebej prizigat, ona debelejsa zica od radia, (ponavadi je rumena in ima varovalko, ni pa nujno) mora bit pac vedno pod stromom - pod + dolgo vec tak ne bos rabil avtoradia, bo sonce :afro1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tamav Objavljeno Februar 9, 2005 Deli Objavljeno Februar 9, 2005 ...poznam tudi primer, ko je bil avtoradio pravilno prikljopljen vendar je pri nizkih zunanjih temperaturah izgubljal spomin...napaka na elektroniki...resitev--> kos za smeti...(ce nimas se garancije) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Muu Objavljeno Februar 9, 2005 Avtor Deli Objavljeno Februar 9, 2005 Radijo na levi strani! Evrokonektor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BAMATO Objavljeno Februar 9, 2005 Deli Objavljeno Februar 9, 2005 Ker avto pa maš, namreč obstajajo tudi avtomobili, ki jih ugasneš potegneš ključ iz ključavnice, radio ugasne, vendar lahko AR prižgeš nazaj, čez cca 10 min pa se izklopi ves štrom in AR ne moreš več prižgati. Torej ključ iz ključavnice in čez pol ure preveri ali imaš na konektorju še kje kako napetost, če je, na le to veži permanent, oz. memory. Če napetosti ne bo nikjer, bo pač permanent treba od nekje potegent. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se