Skoči na vsebino

dvotaktni dieselski motor


suzukinm

Priporočene objave

Ali je kdo že šraufal dvotaktni dieselski motor?doma imam traktor znamke Agrostroj tz 4k 14, kateri je opremljen z enovalnim dvotaktnim dieselskim motorjem. Nabavu sem kompletne originalne dele za motor )bat, obročke, valj, ojnico..Sedaj me zanima ena stvar.Kako ugotoviti najidealnejši kompresijski prostor?pred demontiranjem sem izmeru star kompresijski prostor, vendar mu zaradi že ene opravljene generalke nestrokovnjaka ne zaupam preveč. Za mašino imam originalna navodila.. vendar so v češkem jeziku.V kateri enoti ... bi bilo lahko to izraženo?A je kdo že šraufov kej tazga in mi lahk svetuje?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. izračunaj kompresijsko razmerje. To je razmerje med volumnom cilindra in volumnom glave motorja. Je ena enačba, mal poišči. razmerje je recimo 11-1 za bencinarje in recimo 18-1 za dizle

2. izmeri kompresijo, pol pa s tesnili uravnavaj. enota je ponavadi psi, lahko pa tut bari, ali pascali.

Pa zamenjaj še semeringe na glavni gredi, če jih še nisi.

LP

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam teh podatkov o kompresijskem razmerju.. .Dal bom prvest knjigo pol pa videm.kako pa naj izmerim volumen glave in valja?To bi mogu nardit zelo precizno, saj jo podložke sam desetinko mil. debele!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Volumen izmeriš z injekcijo, pa je.

Jaz bi na tvojem mestu dal original tesnila nazaj in upal na najboljše. Pa mogoče bi lahko še bosch pumpo pogledal in nastavil, če je še nisi. Enkrat sem z enim majstrom mal govoril okol dizlov, pa se sam res nebi hotel spuščat v to.

Pa za kakšen bolj konkreten nasvet lahko vprašaš lokalnega mehanika gradbene ali kmetijske mehanizacije. Čeprav so tile mehaniki bolj pi** kar se informacij tiče, jim bol paše da jim zadevo dostaviš in da te lahko fajn oskubijo. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pumpo in dizo bom dal testirat ja. Nekej sem knjige prevedu pa povej, če je možno da je kompresijsko razmerje sam 1:15, in da je od vrha bata do glave motorja 0.8-1 MM.Tko piše v knjigi. Pa še to.glava je popolnoma ravna in ima samo majhno komoro na sredini kjer pride diza!verjetno pol ta podatek 0.8-1mmm drži?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, pol ima motor direktni vbrizg, brez komore v glavi :)

Pa bat je tut čisto raven, brez kake luknje v sredini? Pa glava cilindra nima tesnila?

Kompresijsko razmerje je čist realno, glede na motor, kompresijski prostor je pa pol kar v samem cilindru in lepo nastaviš na ene 0.9mm pa si zmagu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!