motolover Objavljeno Februar 19, 2005 Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 Je se kak trialist na forumu?
motolover Objavljeno Februar 19, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 Malo poskokov cez sod...
Max Objavljeno Februar 19, 2005 Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 Je se kak trialist na forumu? ← O cool! Sam se nisem probal, sem pa večkrat spremljal na jurošportu :blink: Dej malo vec napisi, koliko, kje, zakaj, kdaj :hmm: :grim :huh:
Kruse Objavljeno Februar 19, 2005 Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 Dej malo vec napisi,.... Ja, daj se kaj napisi. :OK: Nam je vsem od jajc teklo, pa nismo nic takega delali. Hehe, pol ure tega na dan, pa ne rabis nobenega fitnesa vec.
motolover Objavljeno Februar 19, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 Po moji oceni nas je v SLO okoli 15. Najbolj zagreti so v Braniku pri NG, kjer jih je v eni vasi kar 5. Tam na kros progi v Batujah imajo nekaj preprek, ki niso med najlazjimi. Trial zelo primeren za ucenje tehnike in seveda za sportne uzitke. S kolegi se vozimo na Krim, Nanos, Vremscico, Krvavec,... Teren si lahko hitro najdes ali naredis ze za hiso na dvoriscu. V Lj mi je najbolj vsec peskokop v BS3, tam kjer naj bi gradili stadion. Prilozene slikce so bile narejene na Kurescku. Sam motor je zelo enostaven za vzdrzevanje in porabi okoli 1l mesanice na uro. Gume menjas 1x na par let, ce se ne ukvarjas tekmovalno. V glavnem ni stroskov, razen nakupa. Jaz sem ga imel 3 leta do lanske jeseni in prodal, zdaj cakam na 4T Monteso/Hondo. Upam, da bomo letos prvic organizirali malo tekmo v Sloveniji. Bi znalo biti zabavno. :OK:
Noise Objavljeno Februar 19, 2005 Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 Trial je ful zakon ja, jaz sem probal na šoli pri Leganu v Avstriji... res fajn za trenirat - tako umsko kot kondicijsko. Moram nabavit za po gmajni.
motolover Objavljeno Februar 19, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 Te povabim na trial fitnes v BS3, ko ga dobim! Malo slikc, kaksen bo ta nov:
motolover Objavljeno Februar 19, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 Me zanima, kako se bo peljal 4T, baje ima vec navora, ceprav ne vem ce je to sploh mozno. Moj ta star je peljal ze pri 600 obratih.
Noise Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Če se ne motim, je cena v tujini okrog 1,8mio za tega ta novega 4T. Krasen je. :OK:
motolover Objavljeno Februar 20, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Dvotaktni so bili pri nas med 1,1 in 1,2M. Rabljenega 2T dobis iz Italije ali Avstrije med 2000 in 3000Eurov. Odvisno od stanja.
GUMY Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Vedno sem si želel tole probat. Povej, ko boste fural, da pridem pogledat, pa se priporočam za kakšen krog.
batzajla Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Vedno sem si želel tole probat. Povej, ko boste fural, da pridem pogledat, pa se priporočam za kakšen krog. ← ja :)
simonsi Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 A lahko še mal tehnične detajle poveš. Teža, konji, navor, kubiki. LP
motolover Objavljeno Februar 20, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Tukaj je vse:http://www.usmontesa.com/html/the_bike.html Motorje delajo v Hondini tovarni v Spaniji. Ker je Honda pred leti kupila Monteso, so ime zadrzali. Je v trialu imela Montesa dolgo tradicijo. Isti motor je na Japonskem v prodaji kot Honda.
simonsi Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 http://www.bjracing.com/montesa%20mod.htm Še podatki za 2T
.T. Objavljeno Februar 21, 2005 Opozori Objavljeno Februar 21, 2005 Zdej pa še moje vprašanje. Mogoče je mal glupo. Ko gledam na Eurosportu trial, se mi zdi, da te motorji sploh nimajo prestav in sklopke. A si mi zdi prav ali narobe? Tadej
GUMY Objavljeno Februar 21, 2005 Opozori Objavljeno Februar 21, 2005 Narobe. Pozorno poglej ko stoji pred oviro, kako prešalta v pravo prestavo, ker ne vozi ves čas z isto, odvisno od ovire.
motolover Objavljeno Februar 21, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 21, 2005 Vecinoma imajo 5 prestav. Prve 4 so za uporabo po terenu, 5 je samo za relacije, ce se npr. peljes po kaksni poti do terena. Zaradi navora lahko speljes tudi s 3. ali 4. Sklopko se kar pridno uporablja, vendar samo s kazalcem, zato tega najbrz nisi opazil. Tudi sprednja zavora se stiska samo s kazalcem.
ixs Objavljeno Februar 23, 2005 Opozori Objavljeno Februar 23, 2005 dej če boš nabavu motorček se javi pa pridemo pogledat v BS3 pa kakšno hudo fotko nardit!
motolover Objavljeno Februar 23, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 23, 2005 Ze komaj cakam. Nekateri se vozijo tudi po snegu, samo z originalnimi gumami ne gre, moras dati notri zeblje-potem je pa veselo. :kva2:
bladzo Objavljeno Februar 23, 2005 Opozori Objavljeno Februar 23, 2005 Tudi sam sem že preizkusil zadevo in je totalno odbita. :yea2: :yea2: Vozil sem 2T mašino. Ko bo kaj gnara viška, bom sigurno tud jst nabavu zadevo. Kolega je dal mislim da 2500€ za rabljenega v Avstriji.
D.J. Objavljeno Februar 23, 2005 Opozori Objavljeno Februar 23, 2005 lover, čimprej dobi motor, pravo gumo in gremo v sneg, upam da že konec tedna, tako da časa ni veliko! bo pa fino, če ga bo še kej več napadalo, bo bolj veselo, pa mehki padci, kolikor so sploh možni po snegu
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se