markob Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 Pozdravljeni Imam nrgja letnik 98 in mi do 40km/h potegne vredu,nato pa rebi dolgih 5 ali vec sekund pri polnem gasu da potegne naprej do 80km/h.A so to valjcki ali je mozno kaj drugega.Ker recimo na starem nrgju je sem dal gas je malo pocakal,nato je zacel vlect do konca.Ta pa recimo pride do 40km/h in rabi 5 ali vec sekund ,nato pa kr hitro potegne do 80km/h. Ce so valjcki,kolk pa stanejo neki normalni in kje se jih da najceneje dobit v Ljubljani? Ma kdo slike kako se pride do valjckov?So valjcki spredaj ali zadaj pri prenosu?
TiCkO Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 za kakšno predelavo gre? Če imaš vse original, poglej jermen, valjcke.. Valjcki pridejo cca. 2k sit, kupiš pa iste kot jih imaš. torej jih vzameš ven neseš tja na nek servis da ti jih stehta in da enako težke, ali vsaj približno enako.. :OK:
markob Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 za kakšno predelavo gre? Če imaš vse original, poglej jermen, valjcke.. Valjcki pridejo cca. 2k sit, kupiš pa iste kot jih imaš. torej jih vzameš ven neseš tja na nek servis da ti jih stehta in da enako težke, ali vsaj približno enako.. :OK: ← Imam vse orginal,tako da bom pogledal valjcke,valjcke morm kupit orginalne,al za podobno ceno dobim kaksne modificirane?
dj_runner Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 RMS valcki so najcenejsi pa isto tezo kupi ja
markob Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 RMS valcki so najcenejsi pa isto tezo kupi ja ← A je normalno da se vetrnica ko je variomat kompletno zasraufan premika?Tako 1mm v levo ali desno,drugega lufta nima?Zategnu sem full mocno ampak levo in desno se vetrnica premika.
ReNcHeK Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 (popravljeno) Valčke menjaj pa bi moglo it vredu dalje. Popravljeno Maj 11, 2005. Popravil ReNcHeK
markob Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 (popravljeno) Valčke menjaj pa bi moglo it vredu dalje. ← Dans sm ga zapru in probal z novimi valjcki in je cist ista luknja k je bila prej,do 40km/h na izzy(se mi zdi da ni cist normalno),potem rabi ene 10 sekund da pride do 60km/h nato pa zacne z polno mocjo vlect do 80 in malo vec km/h.To ni taka luknja ko stisnes gas da pocaka sekundo nato zacne pa vlect,ampak je motor svoh,vlece kot bi bil 2x bolj zablokiran.Tako da vrjetno niso valjcki krivi ampak??? Jest res nevem,ma kdo kaksno idejo?Mogoce je jermen ker kaj drugega pa res nebi skoraj moglo bit.Sam zakaj bi jermen na zacetku potegnu,pa na koncu,na sredini pa ne. Kolk pa stane normaln jermen? Dejte kaksn nasvet prosim. Popravljeno Maj 13, 2005. Popravil markob
markob Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Bi bila mogoce lahko sklopka?Al pa kaksni deli pri sklopki vzadaj?
markob Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 No takih stvari nebom kupoval,ker hocem resit problem in ne zmetat istocasno gor 100k sit. Kaj nebi noben vedu kaj bi bilo narobe?
Crownless Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Si že kdaj pomislu da bi peljal na servis? Crownless
markob Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Si že kdaj pomislu da bi peljal na servis? Crownless ← Ne!Ker potem sploh nebi rabili foruma ampak bi kr vsi povprek vozili k serviserjem da bi nam oni dajali neonke gor,frizirali,popravljali in bi 2x preplacali motor.
markob Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Pri motorju sem opazil da ko je v leru in ko das glih tolk gasa da zacne motor grabit oziroma speljevati mi zacne cel zadnji del trest in to kr mocno.Zato menim da bi zato lahko bila sklopka kriva,ima mogoce kdo podobne izkusnje? Ker mi motor potegne do 40km/h pocasi in potem do 60kmh se pocasneje(12s,vcasih ko je vroc se kasneje)in potem do 90km/h pa full potegne sem prvo krivil valjcke,ampak valjcke sem zamenjal in je bilo isto.Tako da sem sedaj pri sklopki in to tudi zaradi tega rukanja motorja ko speljujem,mislim da drugo nemore biti krivo. Ce bi bil jermen bi vrjetno samo zdrsavalo in tulilo,meni pa motor dokler ne potegne dela kot bi bil zamorjen. Ce ma kdo kake izkusnje z opisanim problemom bi se toplo priporocal. Kako se sploh razsraufa sklopka in kaj sklopka vse vsebuje?Ker sklopka stane 17ksit in zdej nevem al je to komplet al so to notr samo tiste pakne od sklopke? Bi lahko kdo pripopal sliko kaj vse vsebuje taka sklopka. Razn ce je sklopka vse na tisti zadnji osi,tudi tiste jermenice,ker se pac vse skupaj drzi.
MoNgL Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Jst mam nov motor in mi isto dela. To ni nč narobe, če pa boš to delu boš zje** valčke.
markob Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Jst mam nov motor in mi isto dela. To ni nč narobe, če pa boš to delu boš zje** valčke. ← Te cist ne razumem,dela ti kaj isto?Da rabi do 60 full dolg cajta nato pa potegne? Ce bom pa valjcke stem zjebu pa pac nemorem pomagati,ce motor ne vlece suvereno od o pa do 90/kmh No tu so se slikce jermena,za katerega vidim da je znucan ampak pomoje da ni to to. Pa se sklopka,nevem pa ce so te pakne pravilno obrabljene,ker so samo bolj po sredini,mesa pa zgleda da imajo dost. Res nevem zakaj do 60km/h rabi 10 in vec sekund,vcasih ko je vroc se vec. Lahko bi se rekl da jermen zdrsava,ampak pri motorju se tega ne slisi,ni nikarsnega variranja pri zvoku,slisi se samo kot bi bil zamorjen in kot da bi bil full zablokiran. Potem pa ko pocasi dobiva hitrost se pa pri 65km/h kot da bi se nekaj vklopilo in full mocno pospesuje do 90/kmh.Mogoce takrat sklopka stisne ali pa je jermen na najvisji poziciji ker ga motor sam do te hitrosti povlece,ker motor se cuti kot da nima moci,samo ko imas ti enkrat 40km/h notri ti ze sila motorja in tebe malo vlece naprej in to vrjetno motorju pomaga prideti do visje tocke in nato iz 60km/h naprej lahko potegne brez problema. Se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo ali pa ce je imel kdo podobne izkusnje?
_miha_ Objavljeno Maj 15, 2005 Opozori Objavljeno Maj 15, 2005 (popravljeno) Jaz sem mel tudi podobne težave pri NRGju. Sam sem narazen vzel pa opazil da ena matica (markobov post 2 slika čist zgoraj una takna) brusi pokorov (on velki pri jermenu da se ni vid :)). pa sem jo sam zategnil pa gre dalje tko ko mora.. :OK: Ko si pobiral narazen (če si ti) nisi zasledil nobenih "odkruškov", ki bi lahko bili posledica brušenja .? lp Popravljeno Maj 15, 2005. Popravil _miha_
markob Objavljeno Maj 15, 2005 Opozori Objavljeno Maj 15, 2005 Ne vse zgleda normalno,sem danes cist v nulos sklopko razstavil pa se nic ne vidi,pakne so vredu ostalo tudi.Edino jermenico ce skupaj stisnes jo zasuce v eno smer,no cist na zacetku ko probas jermenico obrnt oziroma stisnt gre tezje,ce pa to zacnes delati ko je ze malo stisnjena gre pa full lepo,ma na zacetku jermenica malo lufta,sam nevem al je to vredu al ne. Drugace je to veliko denarja ker je treba zdej jermen kupit in potem ko bomo ugotovili da to ni to,se sklopko in bo slo 20jurjev takoj,na koncu bojo pa pretezki al pa prelahki valjcki. Ma sranje je vse skupaj. Kolk so teli valjcki tezki,tam pise g.r 8,5 a to pomen 8.5 grama vsi ali vsak posebej,ce so sploh 8.5gramski.Naj bi bili isti kot orginalni k so bli notri crne barve.
x_darc Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 (popravljeno) Vsak ima 8,5g. Mogoče pa maš premehke federce v sklopki :rolleyes: Popravljeno Maj 16, 2005. Popravil x_darc
markob Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 Vsak ima 8,5g. Mogoče pa maš premehke federce v sklopki :rolleyes: ← V motorju je vse orginal razen zdejsnih valjckov kateri pa naj bi bili isti kot orginal. Nekaj je,recimo ko sem sklopko sesul sem malo fendr v leziscu podmazal in malo fedrce na paknah,glih tolk mal da ne zgleda vse suho in potem ko sem zakurblal skuterja je isto delalo,sem pa odpravil tisto rukanje na zacetku ko speljuje,sam se mi zdi da se vraca nazaj.Tko da za rukanje je mozno da je sklopka al pa nekaj kar upliva na sklopko,mogoce jermen. No motor je zdej na servisu in bomo videli kaj in kako.
_miha_ Objavljeno Junij 5, 2005 Opozori Objavljeno Junij 5, 2005 Ker nisem našel nobene teme v zvezi s tem kaj me zanima ... napišem pač sem :) Torej .. mene zanima kje je v NRG (l`97) olje za prenose not, na kolko cajta treba to menjat .. pa kako olje svetujete .. ? :o
ScootFreaK Objavljeno Junij 5, 2005 Opozori Objavljeno Junij 5, 2005 (popravljeno) Tu ko je rdeca pikica je tak ''srauf'' oz palcka not zaskrnjena,to palcko odksrnes ven in not nalijes olje do crtice na palcki,pac meris sproti z palcko....jas sem olje nalil skozi zimski servis pa pol nekje avgusta pogledal kak je in pol spet skozi zimo...kupis olje za prenose v neki skuter trgovini,saj je menda itaq samo eno olje za to,v tubici beli ga dobis... Popravljeno Junij 5, 2005. Popravil ScootFreaK
JO_18 Objavljeno Junij 18, 2005 Opozori Objavljeno Junij 18, 2005 (popravljeno) vsi pravite da vam nrg gre okoli 90 po števcu meni gre l01 75 pa sem pomislil na možnost da je še kakšna blokada not ki so blokade kak sploh zgledajo ? :OK: Popravljeno Junij 18, 2005. Popravil JO_18
JO_18 Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 Nevem kaj bi bilo narobobe ko sem dobil skutera je šel kr vredu (75 po števcu) seveda je brez blokad zadnje čase se mi pa zdi da gre vedno manj.KO se peljem in spustim gas in čez kako sekundo gas spet nabijem zaškriplje v mašini (kod da bi cvilil jermen).če se peljem in nagnem skutera v levo stran sepravi proti kuplongi in variotu pa se čujejo notri zvoki ( kalak klak ) nevem kaj bi lahko bilo če se pa nagnem v desno se pa ne sliši ničesar. upam da boste lahko kako pomagali :?
italjet maniac Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 preveri valjcke pa variator ce je vse ok... drugace pa lahko ta zvok povzroci tisoc in en faktor .)
SpeedFox Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 pokrov oz. pravilno zvonček na kuplungi maš odtegnjen... :huh: Lp,Slavko
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se