JO_18 Objavljeno Junij 27, 2005 Deli Objavljeno Junij 27, 2005 tnx bom danes pogledal (ni več apn-ke pa se glih ne znajdem ) :OK: lp đani Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
italjet maniac Objavljeno Junij 27, 2005 Deli Objavljeno Junij 27, 2005 aja ce pa ti je moc drasticno padla da slabo vlece pa ga trohira poglej lamele pri fergazeru da ni kera pocena al pa odlomljena....to je sicer minimalna moznost...ampak se zgodi (to somebody like me :BUA: ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_miha_ Objavljeno Julij 8, 2005 Deli Objavljeno Julij 8, 2005 (popravljeno) hm .. saj števci so res .. hm .. jaz mam na mojem (l`97) .. sam arrowa .. valjčke zamenjane .. pa še mogoče kako malenkost (nevem kaj je prejšnji lastnik delal) pa mi gre po števcu 100 .. sam realno pa tudi ni dosti manj .. :OK: Popravljeno Julij 8, 2005. Popravil _miha_ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno Marec 24, 2006 Deli Objavljeno Marec 24, 2006 Naredil sem pre3delavo zadnje zavore za nrg-ja, tako da sem zamenjal originalno crpalko (ki je na rocki) z tako enako tisti za sprednjo zavoro (pri nrg-ju ali typhoonu z zadnjim bobnom). Problem pa je sledec: Ko sem priklopil vse cevi in iz njih spravil ves zrak, crpalka se zmeraj ne naredi dosti pritiska da bi zavora lepo delovala (mislim, prime ze, samo cist svoh), zato je tudi rocka za zavoro vsa mehka (pri sprednji se cuti moc pritiska). Zanima me ce bi bila lahko fuc crpalka in ce, kako jo popravit? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nitro freek Objavljeno Marec 24, 2006 Deli Objavljeno Marec 24, 2006 Naredil sem pre3delavo zadnje zavore za nrg-ja, tako da sem zamenjal originalno crpalko (ki je na rocki) z tako enako tisti za sprednjo zavoro (pri nrg-ju ali typhoonu z zadnjim bobnom). Problem pa je sledec: Ko sem priklopil vse cevi in iz njih spravil ves zrak, crpalka se zmeraj ne naredi dosti pritiska da bi zavora lepo delovala (mislim, prime ze, samo cist svoh), zato je tudi rocka za zavoro vsa mehka (pri sprednji se cuti moc pritiska). Zanima me ce bi bila lahko fuc crpalka in ce, kako jo popravit? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: To je men isto delalo na runnerju.Dej lepo ajnklifti naprej pa boš vidu da bo bol če pa nikakor nebo šlo pa poglej ker ti nekje ne tesni dovol če pa je črpalka hin jo pa zamenji sam če si kupo novo to ni možno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno Marec 25, 2006 Deli Objavljeno Marec 25, 2006 Zdej sm nekak zrihtu. Ampak ko sm se hotu it pelat pa k sm pobremzu je gumo blokiral in ni spustil... :( Pol sm neki razdiru pumpo pa jo spucu.... pizda pol se mi pa cev za olje zamasi :angry2: Tko da zdej morm nekak cev spucat, upam pa da bo pol delal normaln. Aja, zanima me pa tud zakaj mi je pa prej samo blokiral pa ni spustil? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Marec 26, 2006 Deli Objavljeno Marec 26, 2006 vrjetno zato k ti je ploščice zagrabilo :? podmaži z WD-jem sornik, ki zadaj drži ploščice pa zavorne batke -vzami ven ploščice, sitsni bremzo da batka skočita ven in steno batka našpricaj, potem ju porini nazaj v čeljust in to parkrat ponovi, pa pazi da ne boš šprical ploščic :D ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno Marec 26, 2006 Deli Objavljeno Marec 26, 2006 Heh, ni blo to, plastika je stisnila hidravlicno cev in se je pritisk sam nabiral. To sm popravu. Zdej sm ajnliftu pa vse sam se zmer ne prime.... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Tko da nevem kaj nej zdej.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Marec 29, 2006 Deli Objavljeno Marec 29, 2006 torej danes sem se vozu z skutrjem vse lepo in prav motor sem pustil uzgan nekaj minut preden sem se odpeljal, prvih nekaj kilometrov ga nisem teru. Po recimo 40km se mi motor zaceu pregrevat teperatura je kaj narastla :? :cry: kaj bi lahko bilo to?? motor ima 10 000 prevozenih kilometrov nikoli se biu na rdecem polju za temperaturo prvic danes :BUA: hladilne tekocine ja pa dost prosim za odgovore Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jur3 Objavljeno Marec 29, 2006 Deli Objavljeno Marec 29, 2006 (popravljeno) Po usej vrjetnosti ti je šla vodna pumpa :closedeyes: lah je šla zarad mraza al kej..si meu antifriz not - prej čez zimo? Ne vem ..pomoje je vodna pumpa :) če je, se mi zdi za Piaggio/Gilera ni draga okol 3.500sit ;) Popravljeno Marec 29, 2006. Popravil Jur3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Marec 29, 2006 Deli Objavljeno Marec 29, 2006 ja nvm sam nvm kok se lahk to zgodi ko se ze celo zimo furam in zdle skoz motor je skoz delu tud zdej te dni ko je blo vroc sam zdej pa kr naenkrat neki j. in kje se nahaja ta vodna pumpa ce mi lahko razlozis prosim?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jur3 Objavljeno Marec 29, 2006 Deli Objavljeno Marec 29, 2006 Ja sej lah zarad mraza šlo sam da je prej še držal zdej pa se use skp zmehčal k bl toplo in šlo u kur*c :) uff pr NRGju nimam pojma, sam če mene prašaš, bi blo logično sledit cevkam od hladilnika pa do druzga konca :) drgač sm pa jst to lani pelu na servis k mi je šla vodna pumpa (Runner)..pa mi use zamenu z novo za 3.500 sit :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Marec 29, 2006 Deli Objavljeno Marec 29, 2006 aha hvala za vse :OK: sm mislu da bo drazi,sej kul, upam da je sam to fajn bi se blo da bi vedu kje se nahaja ko bi kr sam zamenju ce ni tezk :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blindek Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 odpri tam kje vodo notri nalivaš in prižgi motor...potem pa malo daj plin in boš videl če kroži voda...če kroži in se segreva potem pa nebi vedel... :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 sem naredu to pa je isto sam voda pa nvm ce krozi :? mehurcki so se sam vidl druga pa ne pa vn je vodo mal vrgl :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mark_X Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 A te lohk nekaj uprasam...... kaj imas mogoče mrežico na tistemu trikotniku ki pride na prednjo plastiko? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 aha hvala za vse :OK: sm mislu da bo drazi,sej kul, upam da je sam to fajn bi se blo da bi vedu kje se nahaja ko bi kr sam zamenju ce ni tezk :P mislm d majo piaggio mašine vodno pumpo za magnetom (na nasprotni strani od deklca k je vario not pa to) tam pr avspuhu maš tak pokrov pa daj dol, potem odšravfaj magnet, dol ga boš mal težje dal ker ima gred narejen konus in je v bistvu samo zakajlan gor, potem odstraniš navitje in tam nekje bi se morala nahajati vodna pumpa....v bistvu je to sam tak plastičen krog z okroglimi luknjami po sredini (vsaj pri aprilii je tko) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiMoN` Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 Ja pri Minarelli maš samo tri šravfe pa je :) , Piaggio pa ima med obema deloma bloka. Taka "veternica" je, tu ko je rdeči krog na sliku, tukaj je. Poganja pa jo tisti mali jermen za variatorjem koliko vem. Še slika: [attachmentid=66582] Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 A te lohk nekaj uprasam...... kaj imas mogoče mrežico na tistemu trikotniku ki pride na prednjo plastiko? ne nimam hvala za vse, bom zaceu delat pocas jutr .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 za magnet dol snet pa niti ne rabš met abcigerja, to si sam nardiš eno železno ploščico, debeline kakšne 3mm (tok da se ne zvija) vzameš pa not zvrtaš dve luknce (so tut na magnetu in jih zmeriš, da so pravilno oddaljene), potem pa ploščico nastaviš na navoj od gredi, kjer pride gor prišravfan magnet (ki ga seveda prej odšravfaš) potem pa vzameš dva šravfa, jih zašravfaš v tisti dve luknjici (čez ploščico) in ju enakomerno zateguješ, tako bo magnet moral ven Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno April 2, 2006 Deli Objavljeno April 2, 2006 Fantje a ni dovolj 23 tem na temo Nrg-ja. A se vam zdi smiselno, da se odpre za vsak del skuterja svoja tema in za vsako težavico, ki nastopi isto. Koliko tem bo potem v Skuter kategoriji. Za vsak skuter 50 tem X število skuterjev = PREVEČ Ni perspektive v temu, apeliram na uporabnike, ki so več časa na forumu, da opozorite tistega, ki temo odpre in mene (Gumb OPOZORI) , da reagiram. Drugače bo vsega preveč! Poglejte koliko tem je odprtih na temo NRG-ja :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno April 2, 2006 Deli Objavljeno April 2, 2006 ja sam fora je v tem ce pisem v staro temo velikrat sploh noben ne odgovori ce pa odprem novo pa zelo hitro pridem do odgovorov .) aja pa se to tole je pomoje 1 ali 2 tema :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_jezus_ Objavljeno April 2, 2006 Deli Objavljeno April 2, 2006 Da ne odpiram nove teme.. Jaz sem tud snel zadnjo celjust dol, da sem batke podmazal mal, ker je bremza jebala.. Pa eden je mal prevec ven skocil, tko da mi je mal olja ven steklo - dolil, spucal, namonitiral nazaj.. Zdej je problem sam to, ker se mi zdi da je rocka za brezmo mal mehkejsa.. Prva ma dost vec "pritiska", gre bolj na trdo.. Zdej ko sem dolival zavorno, sem odprl kanistrcek spredi, dolil, zaprl in to je to.. Kaj je pa z zrakom? bi moral ven spravit? Oz kako ?:) lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno April 2, 2006 Deli Objavljeno April 2, 2006 Da ne odpiram nove teme.. Jaz sem tud snel zadnjo celjust dol, da sem batke podmazal mal, ker je bremza jebala.. Pa eden je mal prevec ven skocil, tko da mi je mal olja ven steklo - dolil, spucal, namonitiral nazaj.. Zdej je problem sam to, ker se mi zdi da je rocka za brezmo mal mehkejsa.. Prva ma dost vec "pritiska", gre bolj na trdo.. Zdej ko sem dolival zavorno, sem odprl kanistrcek spredi, dolil, zaprl in to je to.. Kaj je pa z zrakom? bi moral ven spravit? Oz kako ?:) lp ja zrak mors ves vn spravt, to naredis tako da na celjusti odvijes un sravf ki je zraven cevi za olje in potem pumpas in pumpas zavorno tekocino z pritiskanjem rocke bremze (posledicno dolivas olje v kanister da ne zmanjka ce ne si spet tam kjer si zacel). Najbolje je da na tist sravf na celjusti nataknes kaksno prozorno cevko da vidis ce je zrak med tekocino. Ko ni nobenega mehurcka vec v cevi lahko sravf zategnes in se "napumpas" bremzo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno April 2, 2006 Deli Objavljeno April 2, 2006 ja sam fora je v tem ce pisem v staro temo velikrat sploh noben ne odgovori ce pa odprem novo pa zelo hitro pridem do odgovorov .) aja pa se to tole je pomoje 1 ali 2 tema :OK: Kot piše Thundercat, se novih tem ne odpira za takšne stvari, ki so že odprte. To, da nihče ne odgovori, ne bo držalo, ker čisto enako "skoči" stara tema na vrh, če kaj zapišeš v njo, kot takrat, ko odpreš novo. Apeliramo na stare uporabnike, da opozorijo moderatorje, kaj bi se dalo združiti v iste teme, kaj spada skupaj, da naredimo malo redu tukaj. Rezultat bo le večja preglednost in posledično zadovoljstvo uporabnikov. Nihče ne mara, ko vpiše v iskalnik, recimo, NRG MC2, da mu iskalnik vrže ven 20 tem in jih je potem potrebno vse pregledati. Pišimo v eno in le izjemoma odprimo novo, recimo če je vprašanje res specifično, če odgovora ne najdete v obstoječih temah in če vaše vprašanje nikakor ne spada v obstoječo temo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se