Skoči na vsebino

Test Audi quattro


bLuZoNdEr

Priporočene objave

In kaj dejansko so s tem dokazali :?  :?  :?

Da oni to zmorejo. Misliš, da bi Škoda zmogla? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S takimi gumami vsak avto pride ki ima dost navora da lahko vozi v niskih obratih pride do konca.

Tak da tukaj bolj bučke prodajajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

ma si vidu do kam so prišli z navadnimi....

Me zanima kako bi se odrezala kaka "mečka" 4matic :grrr

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma s puhom ti pridem kamorkoli, mogoče zaradi naklona klanca bi ga bilo potrebno malo znižati, samo take gume gor pa gasa.....

P.S. lada niva 4x4 bi tud gor prlezla pa poglej pol INVESTICIJO :eek:

No oblika mi je pa všeč, ni pa Bimer, BMW ruls :yea2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma s puhom ti pridem kamorkoli, mogoče zaradi naklona klanca bi ga bilo potrebno malo znižati, samo take gume gor pa gasa.....

P.S. lada niva 4x4 bi tud gor prlezla pa poglej pol INVESTICIJO :eek:

No oblika mi je pa všeč, ni pa Bimer, BMW ruls  :yea2:  :yea2:

...primerjaš limuzino s terenci... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj to je to da gor pride vsak avto tega ranga kot je tale audi ali celo kaj bolj švohcanega. Guma je guma, nima take veze na kakem avtu je bolj igra vlogo kdo avto vozi.Sem ziher da z mojo škodo tud prilezem gor če mi nataknejo gume kot so jih imeli nazadnje pa je avto vreden manj kot milijon tolarčkov.

Sam se vozil Patrola GR po motocross progi in zadeva je šla v klanec v katerega ne prideš peš, brez da bi diral stopalko za plin (pod "štant" gasom)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm, a smo ziher, da tukaj ne igrajo vloge tudi kakšne lektronske napravice, ne pa sam gume šraufarce in štirikolesni pogon?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pogona tiče je Audi vodilni.....pa ne samo lapati v primeru replike, ampak AUTOBILD v roke prijeti, kjer so testirani vsi 4x4 in potem govoriti....... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že že...samo ključne na tem posnetku so gume, kajneda....saj so jih menjali, da je šlo....

drugače pa.... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo nekaj glede Audi quattro - kolega ga ima in to avtomatika. smo se včeraj ravno zabavali kako se je fajn sukat po snegu in delat pizdarije pa je bridko potožil da klub temu da izklopi VSO avtomatiko (ASR, ESP,....) se avta še vedno ne da rolat ker še vedno ostane neka kurčeva elektronika, ki uravnava prenose.

jebeš tak pameten voz :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti vitel je meni tudi malo čuden, ja ... konec koncev bi lahko avto zdrsnil nazaj tudi na poti navzgor. Glede na to da je na vrhu na največji strmini lepo bil pri miru ne bi smelo biti problemov tudi za dol it, ker so imele gume očitno dovolj dober oprijem. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to da je na vrhu na največji strmini lepo bil pri miru ne bi smelo biti problemov tudi za dol it, ker so imele gume očitno dovolj dober oprijem.  :?

No to ni lih res. Zaradi fizike to ni res... možicel je na klanec zapeljal v hrib in se ustavu. To pomeni d je bla gibalna količina v drugi smeri (vektorsko) kot če bi drsel gor in pri tem se je na stiku gume (žebličkov) ustvaru nek profil razporejene sile (komplicirano za razlago). Če malo bol laično gledamo se je za gumo ustvarla kukr ena kajla. Če bi možic začel drset oz. peljat dol bi tega ne blo več, (gume bi pri zaviranju blokirale) dokler se ne bi nabrala dovol trda podlaga da bi spet ustvarla nek profil sile na gumi, ki bo vozilo blokiralo z ABS-om stvar sam še poslabšamo... Pri tem bi še mal plesu zaradi razporeditve mase...

Sej to lahko vsak proba. Dokler s pelješ u hrib ni problem avta ustavit, ko gres u dolino je mal težje je tko :hmm: No, na suhi cesti je finta samo v smeri gibalne količine (zaradi gibanja mase) Te v klanec bol prbije in s tem z večjo silo pritskaš na podlago. Sila trenja=sila podlage X koeficient. V dolino se ta sila podlage zmanjša in posledično sila trenja, zato se težje predvsem kasneje ustaviš. Na zasneženi je tudi to največji vzrok, je pa še nekej druzga zravn...poleg koeficienta trenja seveda...

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo kot prvo, avto ima vitel pripet pri vseh vožnjah... Pozorno poglejte prvo... Možno da zaradi varnosti...

Drugo kot drugo, avto ne zdrsi navdol zaradi prve točke...

Tretje kot tretje, razlika v vožnji po klanecu navgor in po klanecu navzdol je v vplivu dinamične komponente sile gravitacije na vozilo. Ta pri vožnji v klanec deluje kot negativni pospešek in nam pomaga pri zaviranju. Pri vožnji po klancu navzdol pa deluje kot pozitivni pospešek in dejansko pospešuje vozilo. Kar pomeni da moramo za isti zavorni efekt kot na ravnini zaviranju dodati še več zaviralne sile, za kar pa na snegu pogosto ni dovolj trenja med gumami in podlago

. To se konča kot blokiranje koles oziroma vklop ABSa...

Za to da avto na klancu stoji, je pa potrebna zadostna sila lepenja in sicer mora biti nasprotno enaka ali pa večja od že prej omenjene dinamične komponente sile gravitacije...

Seveda pa dopuščam možnost, da se motim :)

Kako fancy pravilno slovensko napisan sestavek :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kdo bi razkiral in poslal audija in predvsem šoferja tja gor brez varnostnih ukrepov (zajle).

Da se ne vlečejo z zajlo se tudi vidi, ker le-ta ni našponana.

Vsa čast audiju, ampak imel ga pa vseeno nebi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pogona tiče je Audi vodilni.....pa ne samo lapati v primeru replike, ampak AUTOBILD v roke prijeti, kjer so testirani vsi 4x4 in potem govoriti....... :OK:

hm, no ja. s tem se jaz osebno ne bi ravno hvalil.

(avtobild je nekje med yellow press in skret papirjem da o "pristnosti" in "nepristranosti" tega "cajtnga" ne zacenjam).

je pa res sledece:

- audi je bil pionir 4x4 pogona pri osebnih avtomobilih; izpeljano iz rally angazmana tovarne.

- quattro je se vedno en najboljsih sistemov 4x4.

- audi je enostavno predrag, pa naj nudi kar hoce. to psevdo vrivanje v premium segment nekako ne pase v sliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- audi je enostavno predrag, pa naj nudi kar hoce. to psevdo vrivanje v premium segment nekako ne pase v sliko.

Za primerljive opcije je cenovno ugodnejši od BMW-ja in Mercedesa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VW je z skoraj enakimi opcijami cenejsi kot audi. now what?

na tak nacin argumentirati je izgubljena pozicija. tudi skoda nudi zelo podobno, prihaja celo iz (skoraj) iste stale.....

ampak :topic:

tukaj je govora o quattro tehnologiji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem si filmcek ravno pogledal. sem mislil, da gledam ze znano predstavo, pa je audi drug - siv in novejsi model. in to tudi v filmu povedo:

19 let po prvem uspesnem poskusu voznje po skakalnici jim je spet uspelo. sicer sele v tretje in z spike gumami - spike-i so 7 mm dolgi - a auto pride na vrh brez pomoci vitla; ta je samo zaradai varnosti in kot pomoc pri spustu nazaj na mizo.

vrh : 48 m visinske razlike in 80% naklona mora voznik premagati od mize.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo kot prvo, avto ima vitel pripet pri vseh vožnjah... Pozorno poglejte prvo... Možno da zaradi varnosti...

Drugo kot drugo, avto ne zdrsi navdol zaradi prve točke...

Tretje kot tretje, razlika v vožnji po klanecu navgor in po klanecu navzdol je v vplivu dinamične komponente sile gravitacije na vozilo. Ta pri vožnji v klanec deluje kot negativni pospešek in nam pomaga pri zaviranju. Pri vožnji po klancu navzdol pa deluje kot pozitivni pospešek in dejansko pospešuje vozilo. Kar pomeni da moramo za isti zavorni efekt kot na ravnini zaviranju dodati še več zaviralne sile, za kar pa na snegu pogosto ni dovolj trenja med gumami in podlago

. To se konča kot blokiranje koles oziroma vklop ABSa...

Za to da avto na klancu stoji, je pa potrebna zadostna sila lepenja in sicer mora biti nasprotno enaka ali pa večja od že prej omenjene dinamične komponente sile gravitacije...

Seveda pa dopuščam možnost, da se motim  :)

Kako fancy pravilno slovensko napisan sestavek  :P  :D

Še dobro d ni noben tega pred tabo napisu :doze: A greš na prevajalsko :?

P.S. Kako je definirana Gib. količina :hmm: Menda d ma pospešek nekje skrit v formuli... aja sej ni skrit, direkt je. No in če enačbo mal obrneš, dobiš d je pospešek po smeri odvisen od sile ne... To pomeni gibalna količina vektorsko...

Sila lepenja nima nobene veze tle ker se vozilo giba... tukej je pomebna sila trenja k se pa mal drgač obnaša kukr sila lepenja...

No pa no offence... Mal za razlago

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No še to sm prebrau u tvojem postu:

Za to da avto na klancu stoji, je pa potrebna zadostna sila lepenja in sicer mora biti nasprotno enaka ali pa večja od že prej omenjene dinamične komponente sile gravitacije...

No to kar tle piše pomeni d če je sila lepenja večja od dinamične komponente, nimamo več ravnovesja sil in začne avto sam od sebe lezt v hrib :blink: :worship: Če ti to uspe si car

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No še to sm prebrau u tvojem postu:

No to kar tle piše pomeni d če je sila lepenja večja od dinamične komponente, nimamo več ravnovesja sil in začne avto sam od sebe lezt v hrib :blink:  :worship:  Če ti to uspe si car

Haha ja tud jst bi mel tak avto....Vidm da ste samo fizike tle..da se vam da tok dlako v jajcu iskat...sj mate prov da se kriva vera ne širi sam men se neb dal :D

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!