Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
danci1973, hvala za risbe in dodatno razlago  :OK:

to je to ja, kar sem mislil

tkole, se opravičujem vsem ker nisem takoj napisal vsega kar piše v knjigi o tem, sam me je zanimalo v katero smer bodo šle teorije. No ja, tista teorija da bi privil gas in bi te postavilo na prednjega je mal tko tko :)

Code piše o tem pospeševanju: radi bi dosegli prenos 10 do 20 procentov teže nazaj s enakomernim dodajanjem plina. Tehnično gledano to pomeni silo 0.1 do 0.2 G pri pospeševanju. Poenostavljeno, to je sila dosežena s gladkim, enakomernim pospeševanjem v peti prestavi od 4000 - 6000 vrtlajev na skoraj vsakem motorju nad 600 ccm.

ne, niso

ok, nisem še preštudiral do linij, ker mam težave z dojemanjem že na začetku :D vendar upam da ne učijo tega. Zaviranje do sredine ovinka potem enakomerno pospeševanje ja, vendar to kar si napisal potem ni več idealna linija, ali pač? In kje je pol tista smoothness ki jo Code zagovarja :-S

Code zagovarja da se vse zgodi pred ovinkom. Presedanje, bremzanje, vstop v ovinek z gasom.

Niti totw I al pa totw II ni tega da potem ko spremeniš smer bremzaš. Vse narediš prej in v trenutku spreminjanja smeri rahlo odpreš gas, da se zgodi prenos teže. Tudi ko rahlo dodaš gas še ne pomeni da motor pospešuje, ker se diameter gume zmanjša in s tem tudi hitrost.

Je pa v vsakem primeru se v to težko prepričat ker že fejst leti na dirkališču. Je pa motor veliko bolj uravnotežen in lažje loviš linijo.

Težko je predvsem zato ker je veliko stvari v knjigi obratno od tega kar si (sem) se dosedaj naučil sam, ker pri nas pač ni tega. Veliko informacij naenkrat je težko postavit v prakso.

Edino Spencer od teh šol zagovarja "trail braking" pomeni zaviranje tudi ko si motor spustil v ovinek in prišel do temena ovinka z zaviranjem.

Objavljeno (popravljeno)
Hmm, po fiziki še malo 'kmečke' logike... Kaj se zgodi, če se s prednjim kolesom nasloniš na steno in potem spuščaš sklopko? Zadnje kolo poskuša motocikel 'stisniti', pri čemer se zadek dviguje.

Isto se dogaja pri pospeševanju...

Ne mislit, da gor sili zadnje kolo - gor sili ZADEK, s čimer se več teže prenese NAZAJ... :hmm: (upam, da bo kak fizik to potrdil). :)

lp, D.

post-2208-1127215121_thumb.jpg

mislm da gre stvar nekako takole :hmm:

ce dodamo gas sprožmo efekt prenosa moči na tla, čemer pravmo "chain pull",

ta pa vleče zadek motorja proti tlom in kompresira zadnji blažilnik.

Pri motorju v gibanju pa je stvar mal drgačna. Dodat mormo še kotalni upor

ki ima na z. blažinik lih obratn efekt; razteg in dvig zadka.

ko se peljemo držimo gas odprt ki vleče motor k tlom, kotalni upor pa ga poskuša

dvignt. tako so sile izenačene ,ko pa spustimo gas zgine efekt chain pull-a ,kotalni upor pa dvigne zadek B)

upam da nism preveč zabluzu :whistle:

Popravljeno . Popravil Peter182
Objavljeno
Code zagovarja da se vse zgodi pred ovinkom. Presedanje, bremzanje, vstop v ovinek z gasom.

Niti totw I al pa totw II ni tega da potem ko spremeniš smer bremzaš. Vse narediš prej in v trenutku spreminjanja smeri rahlo odpreš gas, da se zgodi prenos teže. Tudi ko rahlo dodaš gas še ne pomeni da motor pospešuje, ker se diameter gume zmanjša in s tem tudi hitrost.

Je pa v vsakem primeru se v to težko prepričat ker že fejst leti na dirkališču. Je pa motor veliko bolj uravnotežen in lažje loviš linijo.

Težko je predvsem zato ker je veliko stvari v knjigi obratno od tega kar si (sem) se dosedaj naučil sam, ker pri nas pač ni tega. Veliko informacij naenkrat je težko postavit v prakso.

Edino Spencer od teh šol zagovarja "trail braking" pomeni zaviranje tudi ko si motor spustil v ovinek in prišel do temena ovinka z zaviranjem.

sedaj mi je logično zakaj take "čudne" krivulje v njegovi knjigi (sem preletel na hitro celo knjigo, sedaj pa berem od začetka)

Zanimivo, sam a to tehniko sploh kdo uporablja (razen najbrž Chandlerja...). Problem je najbrž tudi v tem da bi te vsi "klasični" dirkači zbremzali pred ovinkom, potem si pa za njimi v ovinku kjer bi ti bil lahko hitrejši.

Code gre torej po načelu "very slow in, very fast out" :D

In ja, edina stvar pri kateri sem bil 100% je to da probaš čimglobje v ovinek bremzat in čimprej pospeševat iz njega (pa pravilo "slow in, fast out" met v mislih). Vse to po neki idealni liniji

ah ja. dost teorije, kdaj gremo vozit ;)

Objavljeno
sedaj mi je logično zakaj take "čudne" krivulje v njegovi knjigi (sem preletel na hitro celo knjigo, sedaj pa berem od začetka)

Zanimivo, sam a to tehniko sploh kdo uporablja (razen najbrž Chandlerja...). Problem je najbrž tudi v tem da bi te vsi "klasični" dirkači zbremzali pred ovinkom, potem si pa za njimi v ovinku kjer bi ti bil lahko hitrejši.

Code gre torej po načelu "very slow in, very fast out" :D

In ja, edina stvar pri kateri sem bil 100% je to da probaš čimglobje v ovinek bremzat in čimprej pospeševat iz njega (pa pravilo "slow in, fast out" met v mislih). Vse to po neki idealni liniji

ah ja. dost teorije, kdaj gremo vozit ;)

Ta njegova teorija je kar prava za nas "bureke" Potem ko to osvojiš ti ne bo problem "trail braking into corner" in potem naredit pred koncem bremzanja "crack the throtle open".

Mislim da je dober začetek in da ddefinitivno ni to popolnoma dirkaško. Ampak je pa precej lažje če začneš tko, kot pa sred ovinka nehaš bremzat in dajat gas.

Motor bremza tudi ko nehaš ti bremzat in rahlo odpreš gas zaradi manjšanja diametra gume....

Objavljeno

Moram rečt Misty da si naredu zelo zanimivo temo :).

Ker pa zaenkrat še ne vem kej veliko o tehniki presedanja, bi pa samo pokomentiral slikco Chandlerja na Ducatiju par strani nazaj. Ni to, da on tko sedi nazaj, ampak ima Ducati tko mejhen sedež, da tako zgleda. Ubistvu je to čist naprej, še en dokaz za to, Chandler na kawasakiju :)

RA01DougChandler.jpg

Objavljeno
:grim

Če pa boš še v PDF naredu, pa boš postal osrednji junak te teme... :)

D.

tole je se mi zdi dvojka

;)

Objavljeno
tole je se mi zdi dvojka

;)

Bi bil nekdo tako dober, da ko sname to na svoj rač., da nato tukaj direkten link za kak dan, da si tisti, ki jim torrenti in podobne stvari ne delajo, tudi download-ajo :D

Kolk velik je ta fajl?

Objavljeno

Tudi jaz bi lepo prosil, če bi blo to možno, kar je bamato omenil. Prihajajo mrzli dnevi in je treba še mal teorije preštudirat, da bomo drugo sezono sprobal na pisti

Objavljeno

No evo še doktorja za primerjavo(8h SUZUKA VTR 1000 SP) :yea1:

post-8975-1127383521_thumb.jpg

Objavljeno

No za po Grobniku bi blo pa fajn tegale mal skopirat pa bo šlo pod 1.30

post-8975-1127383721.jpg

Objavljeno

Na emule sem našel Twist of the Wrist 2 v pdf formatu;če ma kdo možnost spravit zadevo na kak strežnik mu pošljem zadevo.

Pa še link na emule:

ed2k://|file|Twist%20of%20the%20Wrist%202.pdf|16276137|9F61114201B10C6237C627B23E2D36D0|h=MW5LEEHMCCZE5JPM6AZ3FQUAMWPCMXIF|/

Objavljeno
trdno sem prepričan, da se z vsemi silami trudite najdit še prvi del ... :hmm:

Vprašanje za koga, ki ima obe knjigi: je druga dopolnitev prve, posodobitev ali nadgradnja z nekaj več detajli za začetnike?

Objavljeno
Vprašanje za koga, ki ima obe knjigi: je druga dopolnitev prve, posodobitev ali nadgradnja z nekaj več detajli za začetnike?

Bi rekel, da nadgradnja.

D.

Objavljeno (popravljeno)
Vprašanje za koga, ki ima obe knjigi: je druga dopolnitev prve, posodobitev ali nadgradnja z nekaj več detajli za začetnike?

Druga knjiga je nadgradnja prve, vendar ni primerna za začetnike.

tehnike o katerih ste debatirali zadnje dni pa so lepo opisane v

TOTW3 "the soft science of road racing" B)

Popravljeno . Popravil Peter182
Objavljeno

Prva je precej starejša od druge. Komentarje pa mata Eddie Lawson pa Wayne Rainey.

Prvega dela na Amazonu ni blo za dobit precej dolgo, dokler ga nisem dobil iz ameriškega dela amazona.

Ne štekam pa da si bi to nekdo na računalniku prebiru, al pa pol celo sprintu, glede na to da so te knjige precej poceni glede na ostalo v motorizmu. Je pa še vseen bolš knjigo držat u roki ko pa bulit u zaslon in probat nekaj brat u pdf-u

Objavljeno

eni že veselo gledamo dvd......sinhroniziran na nemački :rolleyes:

Objavljeno

No še neki, mal teorije, zakaj je boljše če se peljemo po kolenu, torej "poleg" motorja, ima motor boljši oprijem? Ali je več občutka? Kako se spremeni težišče motorja?

Navadu sm se furat ne na koleni, sedeti sicer čisto na naprej v tanku, vendar nikoli ne dol iz sedeža, danes zjutraj sm probal se mal presest, sam sm bil v kavbojkah tko da nism kej preveč probaval, pa je bil občutek zelo drugačen-podobno kot če bi motol zraven peljal-zdel se mi je lažji

Objavljeno
No še neki, mal teorije, zakaj je boljše če se peljemo po kolenu, torej "poleg" motorja,  ima motor boljši oprijem? Ali je več občutka? Kako se spremeni težišče motorja?

Navadu sm se furat ne na koleni, sedeti sicer čisto na naprej v tanku, vendar nikoli ne dol iz sedeža, danes zjutraj sm probal se mal presest, sam sm bil v kavbojkah tko da nism kej preveč probaval, pa je bil občutek zelo drugačen-podobno kot če bi motol zraven peljal-zdel se mi je lažji

po moje je drsanje s kolenom bl stranski efekt presedanja katerga namen

je prenos teže, pripomore pa k bolšmu feelingu kako se motor v ovinku obnaša

nekateri dirkači pa pravjo da s kolenom lovijo prednji konc če zdrsne

Objavljeno

Ne ne znam pelat brez presedanja po kolenu :P , sam zdej sm dobu hlače s kolenskimi ščitniki, usnjene, jakno itak mam že dolg, tudi usnjeno, in bo treba se navadt počasi tudi presedat, sprva je feeling čuden ja

Objavljeno
... hlače s kolenskimi ščitniki...

no, če imava v mislih isto stvar, tisto niso ščitniki amapk drsniki :)

Objavljeno

nevem kako je po vaših koncih ma tle na vipavskem ni lih za kolenčkat... Kar ni blata od kmetov po cesti je pa mrzu asvalt in zdej po tem dežju se stalno sem in tja zliva voda s hribov po cesti. Tako da, letos je fetrik kolenčkanja brez skrbi.. Gre še, sam neveš kje boš ven z ovinka končal: Al še zmeri na cesti al u grivi :unsure: Bomo počakali drugo sezono 2006 :grim

Dimni, hlače pa pršparej za poletje ko se bomo en dan zapeljali do grobnika pa ti vse pokažemo. Js ti rade volje povem pa pokažem kako je treba, vem pa tudi da so tle majstri k bol obvladajo in bi lahko tudi kej na tem nardili če bo čimveč "učencev"... Maxijevci so že v akciji :grim

Objavljeno
A mi lahko nekdo pošlje tisto knjigco? Twist of the wrist? Sej tm piše glede tega kolenčkanja in tega :OK:

Klik. :)

Za PDF verzijo 2. knjige pa je že bilo napisano, kje jo najdeš...

D.

Objavljeno

Za učenje polaganja ovinkov s KATERIKOLI motorjem je zelo primeren Novi Marof, kjer so hitrosti manjše in stalno presedanje. Cena je zelo ugodna in znaša med tednom cca. 7000 SIT za 8 ur in med vikendom cca. 8500 SIT za 8 ur.

Drugo leto pa pripravljamo pri Maksiju tudi strokovno (jasno plačljivo) delavnico za vse tiste, ki bi radi izkusili lepote piste pod strokovnim nadzorom. Cena še ni znana, bo pa (jasno) čim nižja (odvisno od dobrote naše preljube države in občine :glare:). Toliko v vednost. Grem jaz zdaj pripravljat motor za jutrišnji obisk Marofa... :grim

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!