Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Notranje stopalo na prste med tačko in ščitnik (da se lahko tudi taca dvigne, če začneš drgnit). Zunanja noga s celo na taco - lahko skoraj tudi na peto in prste malo navzven - kakor ti paše. Teža na zunanjo taco, med ovinki (npr. iz levega v desnega) je stopala potrebno prestavljati sem ter tja po taci... ne bit tog. Roke mehke in notranji komolec čim bolj proti asfaltu. Pa ne pozabit navijat gas!!! Brez roll-on je to precej bolj riskantno početje kot sicer. Pa seveda met izletne cone ... varno in z užitkom naprej :grim

Aja.. pa jest ne obvladam ... to sem kar tako napisal.. iz teorije :P

Popravljeno . Popravil GhostRR
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam eno vprašanje..

Kako je pol z razporeditvijo teže pri vožnji na koleno? GhostRR je napisal, da je fajn če je teža na zunanji nogi, ampak meni to nekako ne rata. Zdi se mi da imam težo razporejeno nekako 50 - 50. Kakšna ideja kaj delam narobe? Ker verjetno je res fajn da ni rpevelike teže na notranji tački, v primeru da jo podrsaš in se more umaknit gor.. Ne vem pa kako bi se dal, da bi težo prenesel na zunanjo nogo in sprostil notranjo :?

Mogoče kakšno mnenje, nasvet od bolj izkušenih??

Objavljeno

Imam eno vprašanje..

Kako je pol z razporeditvijo teže pri vožnji na koleno? GhostRR je napisal, da je fajn če je teža na zunanji nogi, ampak meni to nekako ne rata. Zdi se mi da imam težo razporejeno nekako 50 - 50. Kakšna ideja kaj delam narobe? Ker verjetno je res fajn da ni rpevelike teže na notranji tački, v primeru da jo podrsaš in se more umaknit gor.. Ne vem pa kako bi se dal, da bi težo prenesel na zunanjo nogo in sprostil notranjo :?

Mogoče kakšno mnenje, nasvet od bolj izkušenih??

Na NSR ko mi je vse po tleh drsalo sem notranjo nogo enostavno dvignil da je tačka sama drsala, stisnu sem jo ob motor... Probaj z zunanjo bolj prtisnt, notranjo pa samo nalahko drži na taci... tako je tudi manj možnosti da ti tačka kam zagrabi :D

Objavljeno

Če se peljem brez presedanja in mi zagrabi tačka, mi ni problema razbremenit oz odvignit notranje noge, tako da ima tačka prosto pot. Bolj nastane problem, ko se premaknem z ritjo dol iz sedeža pri vožnji na koleno oz ko visim iz motorja. Takrat pa mi enkako ne rata čisto razbremenit notranje noge..

Objavljeno

Če se peljem brez presedanja in mi zagrabi tačka, mi ni problema razbremenit oz odvignit notranje noge, tako da ima tačka prosto pot. Bolj nastane problem, ko se premaknem z ritjo dol iz sedeža pri vožnji na koleno oz ko visim iz motorja. Takrat pa mi enkako ne rata čisto razbremenit notranje noge..

A maš kolenske drsnike? No, OK, podrsaj z njimi, naprej ti pa ne znam povedat, ker jaz še nisem kolenčkal..

Pomoje da nardiš isto kukr normalno.... Se boš navadu... Če ne pa pač vozi tko kukr je...

Objavljeno

Enkrat se bom že navadu, bom Gregsa enkrat pobaral za inštrukcije.. :) Me pa vseeno zanimajo mnenja glede razporeditve teže od tistih, ki redno prakticirate ta stil vožnje..

Objavljeno

Težo razporediš tako, da se presedeš v smeri ovinka, kolikor se pač moreš. Nato pa, ko prideš v ovinek

(hitrost mora biti dovolj visoka) samo porineš notranje koleno na ven in bo podrsalo. Seveda pa je veliko odvisno od motorja. Men je pri rs 125 drgnilo koleno veliko prej kot pa tačke (ki sem jih podrsal samo ob padcu in nikoli prej). Po mojem je smisel tega da veš, koliko si nagnjen. Če moreš koleno umikati noter,

potem ko že drsa je to že znak precejšnjega nagiba. Meni je uspelo to drugi mesec, ko sem kupil motor in drugi dan ko sem kupil kombinezon (pač se nism mogu zadržat da nebi uniču drsnikov). Verjamem da pa je

lažje s 125-ko kot s kšnim naked motorjem, že zaradi same pozicije sedenja. Vožnji s presedanjem so bolj namenjeni s cestakom. Še zanimivost: meni je bilo zmeraj lažje v levih ovinkih pa nisem nikoli vedel zakaj;

šele kasneje sem ugotovil: motor je ves čas vleklo rahlo na levo (posledica padca) in seveda je šlo brez problema po kolenu .)

Objavljeno

Kako je pol z razporeditvijo teže pri vožnji na koleno? GhostRR je napisal, da je fajn če je teža na zunanji nogi, ampak meni to nekako ne rata.

Ko se motor nagne v ovinek, se tačka na zunanji strani dvigne in se sama podstavi in ponudi, da preneseš težo nanjo... In ne se učit in vadit tega prenosa v ovinkih in hitrosti, ko tačka drsa po tleh! To začuti in naj ti preide v kri v ovinkih brez drsanja, le da delaš to manj intenzivno.

Objavljeno

Enkrat se bom že navadu, bom Gregsa enkrat pobaral za inštrukcije.. :) Me pa vseeno zanimajo mnenja glede razporeditve teže od tistih, ki redno prakticirate ta stil vožnje..

Sicer ti ne priporocam tega delat na cesti. Se raje prsparaj za Marof, je lazje in varneje.

Teže na zunanjo tačko ne boš nikoli uspel razporediti (vsaj če si tak nizek kot jaz), ker se zgodi, da zunanje tačke po presedanju niti ne dosežem. Pač pa "visim" z zunanjim s kolenom na tanku. No to je za fazerko bolj velalo kot za Hyosunga, kjer je pozicija in mozen naklon precej bolj naklonjena sportnejsi voznji.

Objavljeno

Ko se motor nagne v ovinek, se tačka na zunanji strani dvigne in se sama podstavi in ponudi, da preneseš težo nanjo... In ne se učit in vadit tega prenosa v ovinkih in hitrosti, ko tačka drsa po tleh! To začuti in naj ti preide v kri v ovinkih brez drsanja, le da delaš to manj intenzivno.

Jaja, ne bom se tega učil ob drsanju in ekstremnih nagibih. Ravno zato pa sem uprašal kako pa kaj, da se teoretično navadim pravilno presedat že pri manjših hitrostih in nagibih, da bom že vnaprej znal pravilno to počet, preden se spravim h kaki bolj športni vožnji.

Sicer ti ne priporocam tega delat na cesti. Se raje prsparaj za Marof, je lazje in varneje.

Teže na zunanjo tačko ne boš nikoli uspel razporediti (vsaj če si tak nizek kot jaz), ker se zgodi, da zunanje tačke po presedanju niti ne dosežem. Pač pa "visim" z zunanjim s kolenom na tanku. No to je za fazerko bolj velalo kot za Hyosunga, kjer je pozicija in mozen naklon precej bolj naklonjena sportnejsi voznji.

Vsekakor bom prišparal resno športno vožnjo za dirkališče. Kot sem rekel, zaenkrat bi se rad le malce privadil tehnike presedanja. To lahko počnem tudi pri bolj običajnih hitrostih. S kolenom tako in tako še nisem podrsal in niti ne nameravam probavat na taki cesti, zanimala me je le bolj tehnična plat te tehnike vožnje, da bom že malo pripravljen za planiran obisk dirkališča drug mesec :)

Aja še to, glede bolj naklonjene pozicije in naklona, a to praviš za Fazerja ali za Hyosunga?

Tnx vsem za nasvete :OK:

Objavljeno

Aja še to, glede bolj naklonjene pozicije in naklona, a to praviš za Fazerja ali za Hyosunga?

Tnx vsem za nasvete :OK:

Za Husota. Vsaj R verzija je veliko bolj sportno nastrojena, ker se tice nagibov.

Fazerka veliko prehitro pride s tacami do ceste in je treba veliko bolj presedati in tiscati koleno ven.

Na Husotu, potem ko imas enkrat speed primeren kolena ni treba kaj dosti ven tiscat, da pride do asfalta, razen po dežju :devil: .

Objavljeno

Enkrat se bom že navadu, bom Gregsa enkrat pobaral za inštrukcije..

Ni problem... kot smo se pogovarjali, si splaniraj en dan za Marof, ti pomagam z vsem svojim znanjem... :OK:

Objavljeno

Ni problem... kot smo se pogovarjali, si splaniraj en dan za Marof, ti pomagam z vsem svojim znanjem... :OK:

Hojla Gregs, a si ti že nazaj ?

Mogoče pa bo že ta vikend primerno za kako roštiljado na Marofu, pa lahko še kakšne lekcije vključiš ...

Objavljeno

Ni problem... kot smo se pogovarjali, si splaniraj en dan za Marof, ti pomagam z vsem svojim znanjem... :OK:

Se bomo zmenli :OK:

Objavljeno

Hojla Gregs, a si ti že nazaj ?

Mogoče pa bo že ta vikend primerno za kako roštiljado na Marofu, pa lahko še kakšne lekcije vključiš ...

Na-a. Jutri poletim proti Sloveniji.. ;)

Ta vikend pa odpade: dirka v Zagorju v soboto in čuvanje kolesarjev na maratonu Franja v nedeljo... tako da... polno zaseden.. :D Planiram pa iti čimprej, magari med tednom.

Objavljeno

Samo tolk bi tud jest mal prašu. Sem že vozu z škornam po tleh, kolena pa ne mislm uporablat, kernimam usnene opreme ampak tekstilno in brez drsnikov.

Dost je blo govora o rondojih za učenje, ampak jaz tam nimam preveč filinga polagat, ker asfalt visi navzven. Zanima me kolk se kaj spremeni nagib glede na koleno al pa škoren če ovink visi?

Objavljeno

Zakaj vas ene tok žre, če se ne furate po kolenu. Saj jst se nisem opazu smiselnega pocetja tega na cesti. Se lahko vozim enako hitro kot kolenckarji :(

Objavljeno

Saj nas ne žre, vsaj mene ne :) Itak ne mislim kolenčkat po navadnih cestah. Peljat se s presedanjem ali pa po kolenu ni isto. Saj se ni treba toliko presest, da gre s kolenom po tleh. Jaz osebno lažje in lepše speljem zavoj, če dam rit malo čez, ker se počutim bolj stabilnega to je pa tudi vse. Bi se pa rad navadil tudi po kolenu peljat, ker me zelooo mika dirkališče in upam da bom v prihodnosti čimvečkrat imel možnost (če bo le čas in denar dopuščal), da adrenalin sprostim tudi na progi in tam prakticiram kolenčkanje :)

Objavljeno (popravljeno)

Saj nas ne žre, vsaj mene ne :) Itak ne mislim kolenčkat po navadnih cestah. Peljat se s presedanjem ali pa po kolenu ni isto. Saj se ni treba toliko presest, da gre s kolenom po tleh. Jaz osebno lažje in lepše speljem zavoj, če dam rit malo čez, ker se počutim bolj stabilnega to je pa tudi vse. Bi se pa rad navadil tudi po kolenu peljat, ker me zelooo mika dirkališče in upam da bom v prihodnosti čimvečkrat imel možnost (če bo le čas in denar dopuščal), da adrenalin sprostim tudi na progi in tam prakticiram kolenčkanje :)

Nisem imel tebe v mislih .)

Presedat se je pa itak treba, da se zniža težišče, sam ne vidm razloga zakaj bi kolen ven rinu. Jst ga še bolj not skrijem. Podobno nardim s konicami prstov na nogah. Če že kaj drsa naj bodo to tačke .)

Na dirkališčo se bom pa preseravu :P Sam za ta hobij si bo treba bolj plačano službo omislt .)

Popravljeno . Popravil Brihta
Objavljeno

... Če že kaj drsa naj bodo to tačke .)

To je znak pretiravanja, vpraši Bladzota al pa Gregsa .)

Na dirkališčo se bom pa preseravu :P Sam za ta hobij si bo treba bolj plačano službo omislt .)

Če se boš s tačkami preveč preseravu po cesti, se zna zgoditi, da bi bilo dirkališče še najcenejša varijanta :devil:

Objavljeno

To je znak pretiravanja, vpraši Bladzota al pa Gregsa .)

Če se boš s tačkami preveč preseravu po cesti, se zna zgoditi, da bi bilo dirkališče še najcenejša varijanta :devil:

Sej se ne .)

Sam ce mam gor sopotnico, pa kdaj kej zaruzi, k se motor mal spusti .)

Objavljeno (popravljeno)

To je znak pretiravanja, vpraši Bladzota al pa Gregsa .)

Kot je že kolega Ajnštajn rekel: vse je relativno (kakšen motor, vzmetenje, teža voznika, gume,.... )

Saj si že verjetno slišal da je kdo kakšnega od motorjev označil za "plužno" .)

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Objavljeno

Dex... Keith Code - Twist of the wrist 2 - poglavje 19 - Pivot Steering :)

Objavljeno

Dex... Keith Code - Twist of the wrist 2 - poglavje 19 - Pivot Steering :)

maš?

Objavljeno

maš?

Ja... :)

Za ostale, ki vas tehnike vožnje zanimajo malo bolj v detajle je zelo uporaben tudi tale forum. Na njem sodelujejo tudi Keith Code, veliko izkušenih dirkačev in njegovih učencev. Napisanega je že veliko zanimivega in če so kakšna dodatna vprašanja, dobiš odgovore na še tako zagrizen detajl :)

So obdelali tudi temo o porazdelitvi teže na stopalkah.

Ob kombinaciji knjig in tega foruma izveš o vožnji toliko da je že skoraj kičasto :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!