Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

Ob kombinaciji knjig in tega foruma izveš o vožnji toliko da je že skoraj kičasto :)

sam pol je vso to teorijo treba v praksi uporabit :photo: kar pa ni vedno lahko :o ....v glavnem misim, da je to že blo napisano...nič ne delat na silo in za vsako ceno :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

poskusi Grobnik je super levi drsnik skoz na tleh filing super cajt :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: pa slab

post-11324-1152955982.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Lepo vas prosim če bi bil lahko nekdo tako prijazen in bi objavil sliko pravilnega položaja stopala na tački in kako moraš pravilno sedeti (a se moraš premakniti po sedežu bolj nazaj ali bolj naprej, koliko dol...) ko hočeš iti po kolenu! :blush: Sicer pa to sprašujem zato, ker imam komaj 2 meseca cestni motor (Aprilia RS125), in me je po pravici povedano sram, ker ga ne znam položit do kolena! :blush: To zaenkrat probavam na kačjih ridah, zaenkrat grem pa 5 mm do roba gume!

Najlepša hvala tistemu k mi bo pokazal slike in opisal to zadevo! :worship:

LP!

Popravljeno . Popravil Kermi1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Lepo vas prosim če bi bil lahko nekdo tako prijazen in bi objavil sliko pravilnega položaja stopala na tački in kako moraš pravilno sedeti (a se moraš premakniti po sedežu bolj nazaj ali bolj naprej, koliko dol...) ko hočeš iti po kolenu! :blush: Sicer pa to sprašujem zato, ker imam komaj 2 meseca cestni motor (Aprilia RS125), in me je po pravici povedano sram, ker ga ne znam položit do kolena! :blush: To zaenkrat probavam na kačjih ridah, zaenkrat grem pa 5 mm do roba gume!

Najlepša hvala tistemu k mi bo pokazal slike in opisal to zadevo! :worship:

LP!

Uf to je še daleč----- poglej prvo kot prvo ne sili na koleno, sprosti se in ne misli preveč na to kako boš šel po kolenu, počas in počas višaj hitrost v the ovinek in počasi ti bo uspelo.... nobena stvar ne pride čez noč..... mal poglej kak posnetek, naštudiraj tehniko od drugih....... Pr men je šlo tko no, čeprov tega ne počnem letos, sm bl pr ta počasnih :D, ker nočm spet zastonj fure v rešilcu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Lepo vas prosim če bi bil lahko nekdo tako prijazen in bi objavil sliko pravilnega položaja stopala na tački in kako moraš pravilno sedeti (a se moraš premakniti po sedežu bolj nazaj ali bolj naprej, koliko dol...) ko hočeš iti po kolenu! :blush: Sicer pa to sprašujem zato, ker imam komaj 2 meseca cestni motor (Aprilia RS125), in me je po pravici povedano sram, ker ga ne znam položit do kolena! :blush: To zaenkrat probavam na kačjih ridah, zaenkrat grem pa 5 mm do roba gume!

Najlepša hvala tistemu k mi bo pokazal slike in opisal to zadevo! :worship:

LP!

2 meseca imas motor in bi rad vozil na koleno? Na javni cesti? :angry:

1. nikoli na cesti

2. probavaj na dirkaliscu, pojdi na kako gokart stezo in tam probavaj

3. po 2 mesecih se uci raje spretnostne voznje, kot pa voznje na koleno

Toliko!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf to je še daleč----- poglej prvo kot prvo ne sili na koleno, sprosti se in ne misli preveč na to kako boš šel po kolenu, počas in počas višaj hitrost v the ovinek in počasi ti bo uspelo.... nobena stvar ne pride čez noč..... mal poglej kak posnetek, naštudiraj tehniko od drugih....... Pr men je šlo tko no, čeprov tega ne počnem letos, sm bl pr ta počasnih :D, ker nočm spet zastonj fure v rešilcu

Jaz samo ne vem kako moraš imeti stopala, a ko si v ovinku moraš imeti prste noge na z gornji tački al kako? Ker s škornji že kr velik porajsam po tleh, ampak z bolj spodnjim delom in ne čist sam pr stran! Največ težav mi dela to, ker ne vem kako moraš imeti pravilno postavlejena stopala na tački!

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..., a ko si v ovinku moraš imeti prste noge na z gornji tački al kako?

najboljš, da jih daš na tačke za sopotnika :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz samo ne vem kako moraš imeti stopala, a ko si v ovinku moraš imeti prste noge na z gornji tački al kako? Ker s škornji že kr velik porajsam po tleh, ampak z bolj spodnjim delom in ne čist sam pr stran! Največ težav mi dela to, ker ne vem kako moraš imeti pravilno postavlejena stopala na tački!

LP!

I, kako - tako ,da te čimmanj ovirajo pri zalaganju.

Veliko teorije in prakse o sedenju/drži na motorju pa je opisane tudi se mi zdi na začetku te teme...

Obišči kak varen poligno za vadbo, ne pa se 'učit' na javni cesti razen, če želiš, da tvoja nezgoda postane tudi lekcija komu drugemu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če drsaš z spodnjim delom stopala na škornju potem veš da to ne more biti pravilno ker bi sicer bili tam nameščeni drsniki.

Zato se probaj navadit da ko greš v ovinek pa tudi drugače med vožnjo zmeraj mej sprednji del noge na tački, in ne tišči stopala k tlom ker če ti ga na kakem grobem asvaltu zagrabi se kar poslovi od gležnja in še česa drugega.

Bodi brez skrbi, da ko boš dovolj natreniral nagib bo to prišlo samo od sebe in kolenski drsnik in drsnik na škornju.To pa pride samo z veliko prevoženimi km ( po ovinkih seveda :P :P ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nujno opozorilo - športna vožnja sodi v športno okolje in ne na javne ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po dveh mescih se še menjat pravilno ne navadiš, kaj šele da bi vedu u keri prestavi v ovink pridet :P

pejd na maxijevo delavnico se naučit reagirat... zdej mi pa raj povej kaj boš nardil ko boš na kolenu v ovinku, pred tabo pa avto z vsemi 4 žmigauci ustavlen :hmm: no da slišmo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po dveh mescih se še menjat pravilno ne navadiš, kaj šele da bi vedu u keri prestavi v ovink pridet :P

pejd na maxijevo delavnico se naučit reagirat... zdej mi pa raj povej kaj boš nardil ko boš na kolenu v ovinku, pred tabo pa avto z vsemi 4 žmigauci ustavlen :hmm: no da slišmo :)

Prvo bi spustu gas, potem poravnal motor in nazadnje na ful žlajfov in se probu izognit! :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

teoretično za desni ovinek, kaj pa praksa (mirni živci in ne blokada živčevja v paniki) zaviranja in izogibanja, manevriranja... maxi delavnica, odlična rešitev :)

kaj pa v primeru levega ovinka? Iz kolena nimaš kam bol se nagnt, da odpelješ mimo... vse kar ti ostane je da gledaš kje boš bol na mehko pristal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zdej mi pa raj povej kaj boš nardil ko boš na kolenu v ovinku, pred tabo pa avto z vsemi 4 žmigauci ustavlen :hmm: no da slišmo :)

NIČ.... že prej se boš vozil po kolenu tam kjer sigurno veš da ne bo za ovinkom avta z vklopljenimi žmigavci :whistle: :whistle: :whistle:

P.S. Tut na delavnici se da pogrnit z motorjem :rolleyes: preiskušeno! Je...ti zakaj sem bil v kratni majci :slap:

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo bi spustu gas, potem poravnal motor in nazadnje na ful žlajfov in se probu izognit! :?

z "ogromnimi" dvomesečnimi izkušnjami bi vmes že počilo...sine ..prehitevaš čas....sicer imam enega takega doma ..vem da težimo ampak mi smo na račun naše vožnje preživeli...sej bo sam ne od danes do jutri

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Lepo vas prosim če bi bil lahko nekdo tako prijazen in bi objavil sliko pravilnega položaja stopala na tački in kako moraš pravilno sedeti (a se moraš premakniti po sedežu bolj nazaj ali bolj naprej, koliko dol...) ko hočeš iti po kolenu! :blush: Sicer pa to sprašujem zato, ker imam komaj 2 meseca cestni motor (Aprilia RS125), in me je po pravici povedano sram, ker ga ne znam položit do kolena! :blush: To zaenkrat probavam na kačjih ridah, zaenkrat grem pa 5 mm do roba gume!

Najlepša hvala tistemu k mi bo pokazal slike in opisal to zadevo! :worship:

LP!

Hm, naj te ne bo nič sram ! Mnogokrat je bolje da ti ostaneš cel. Drugač pa ti dam lahko napotek: pojdi po ridah navzdol do glavnega ovinka, zmanjšaj hitrost do 75 km/h, se presedi levo, koleno rahlo ven (medtem si že v nagibu) in po malem dodaj plin. Če bo hitrost dovolj velika, boš moral koleno še umikati pred asfaltom. Sicer pa imaš za to početje zelo primeren motor in mislim da bi moralo iti. Prej samo preveri, da ni

peska/olja/policije. Pa tisto da maš dva mesca motor ni pomembno. Jst sm ga mu en mesec, ko mi je uspelo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te bo pa slučajno pošrek odneslo, se pa na tanovi ograji lahko takoj z zobmi za prvi količek zagrabiš in boš drugega verjetno zgrešil. Če pa ti ne bo ratalo, se pa ni kaj sekirat. Ograja je nova in amputacija bo hitra in čista, nobene rje ali umazanije. Okončine imamo po dve, če kakšna gre ti druga še zmer ostane (narava je pregnana, ane :devil: ). Samo v drugo temo se boš moral preseliti - "Na protezo".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, naj te ne bo nič sram ! Mnogokrat je bolje da ti ostaneš cel. Drugač pa ti dam lahko napotek: pojdi po ridah navzdol do glavnega ovinka, zmanjšaj hitrost do 75 km/h, se presedi levo, koleno rahlo ven (medtem si že v nagibu) in po malem dodaj plin. Če bo hitrost dovolj velika, boš moral koleno še umikati pred asfaltom. Sicer pa imaš za to početje zelo primeren motor in mislim da bi moralo iti. Prej samo preveri, da ni

peska/olja/policije. Pa tisto da maš dva mesca motor ni pomembno. Jst sm ga mu en mesec, ko mi je uspelo :P

Tut men ratal v3 mescu piknt kolen do asfalta(in to z zzr-om).Sam morm najprej drsnike nabavt pa

prešaltat nazaj na michellinke!!!!! :devil: :OK:

Sj bo šlo.Men je en reku(mito125)da se je tolkrat gor pa dol po ridah vozu da mi je ratal.baje je šu kr

ene parkrat tankat vmes!Sam mu je ratal!Pa pazi da ti šlepar ne prpele nasprot!!!Je ozko ratal k je ograjca tm!!!Moj kolega bi jih ziher skupu če bi bla takrat ko je padel na ridah že postavlena! :topic:

LP Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, dajte še mal naprej spodbujat treniranje takšne vožnje na javni cesti :slap: :angry:

Kermi1 poglej si malo tole temo, boš notri marsikaj zanimivega našel Novi Marof

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No sej tukaj je tip hotel naučiti motorista sploh prave drže na motorju(Položaj glave/telesa/nog) ko gre zalagat ovinek pri prvem polaganju je težko pričakovati neko hitrost ter idealno linijo takrat je cilj da dobiš tisti prvi felling ko prvič drajsne po asvaltu. :OK: :OK:

Če mu je to uspelo doseči zdaj v 15 min kar mu prej ni 10 al ne vem kolko let pol je to definitivno dosežek.

Je pa res da je polagati v rondoju ali pa polagati čez ovinek druga zgodba, za učenje če že mora bit cesta in ne neka pista pa definitivno najbolji rondo.

ps: Samo da ni prometa, ker naš dobro znani štajerski rondo je zadnje čase neuporaben za take zadevščine. :P :P :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!