Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

No, če koga zanima kako podrsaš koleno

Do prejšnjič sem šel vedno prepočasi v ovinek. In pol sm se enkrat razpizdil in šel hitreje in podrsal :D

Ampak samo z desnim...

Lev me še čaka..

Verjetno drugo leto ker je mraz :wacko:

Čist isto je blo z mano! Najprej sm levga čist mal porajsu in pol čez neki cajta sm ga čist rajsu :OK: , ampak z desnim nism pa niti mal! :blush: Učeri mi je pa končno ratal na Črnem Kalu porajsat desnga :yea1: in zmer bl je šlo, tko da sm ga za nazaj na Ridah že kr fajn rajsu, ampak še useen mi še ful manka da ga bom tko založu kt Original-One! :naughty:

Popravljeno . Popravil Kermi1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...se da tudi pri temp. okoli 5 st. :kva2: A zakaj??!! ...ni mi jasno.... <_<

Sicer pa, če že, takrat asfalt na 'koleno' in ne obratno!!!! Aja, to pa je že 'stejč tu' :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist isto je blo z mano! Najprej sm levga čist mal porajsu in pol čez neki cajta sm ga čist rajsu :OK: , ampak z desnim nism pa niti mal! :blush: Učeri mi je pa končno ratal na Črnem Kalu porajsat desnga :yea1: in zmer bl je šlo, tko da sm ga za nazaj na Ridah že kr fajn rajsu, ampak še useen mi še ful manka da ga bom tko založu kt Original-One! :naughty:

Ne pričakuj da ga boš tko založu kot Original-One, ker je vseeno le 125ka in ni nek racing mašina... Mislim da je dost od ciklistike motorja odvisno...

Jest ko sem na kolenu sem že na robu gume(zadnje), pri sprednji manjka še 0.5cm... Na novejših motorjih je vse skupej mal drugač. Pa tudi od gum je dost odvisno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ga ne bi tako založil?? Jaz sem videl folk z rs125 peljat čez ride hitreje in pod večjim naklonom kot marsikateri motorist na 600 in več ss strojih.

Ravno zadnjič enkrat je bil en tip iz No Fear Riders na ridah in to z bratovo rs125.. To ga je tako peljal da smo vsi samo :eek: :eek: :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne pričakuj da ga boš tko založu kot Original-One, ker je vseeno le 125ka in ni nek racing mašina... Mislim da je dost od ciklistike motorja odvisno...

Jest ko sem na kolenu sem že na robu gume(zadnje), pri sprednji manjka še 0.5cm... Na novejših motorjih je vse skupej mal drugač. Pa tudi od gum je dost odvisno...

Ja je LE 125tka ki pusti tebe zadi .)

Je pa mal razlike med ciklistiko RSe in NSRe, in kakšne gume si mev ti gor.Uglavnem (govorim za 125ccm najbrž je pri višjih kubikažah isto) ko prideš do kolena si na MIN. nagibu čez ovinek, ko vidiš da imah gume po robu obnucane se pozanimaš (na RSo najlepš pašejo Qualiferke) in zamenjaš gumi in potem imaš le 125TKO, ki recimo da ni v ovinku počasnejša od 600SS

Baje da je preverjeno to.

Popravljeno . Popravil Zigc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v temenu ovinka majo manjši motorji višjo hitrost kot kaki večji...recimo 125 gp gre hitreje v temenu ovinka kot MotoGP :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nism reku da ni možno, sem pa reku da je odvisno od ciklistike in od gum.

Ker moj Gixxer(Michelin Pilot Power) ko je na kolenu je zadi do roba, ko je Gixxer(Pirelli Diablo Corsa) 2005 na kolenu ima zadej še 1.5cm do roba...

Fanta sem samo opozoril da ni vsak motor za tako hitrost kot jo ma recimo Original One...

Vem pa da se da s 125ko it hitreje čez ovinek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nism reku da ni možno, sem pa reku da je odvisno od ciklistike in od gum.

Ker moj Gixxer(Michelin Pilot Power) ko je na kolenu je zadi do roba, ko je Gixxer(Pirelli Diablo Corsa) 2005 na kolenu ima zadej še 1.5cm do roba...

Fanta sem samo opozoril da ni vsak motor za tako hitrost kot jo ma recimo Original One...

Vem pa da se da s 125ko it hitreje čez ovinek...

Michelin power je zame najboljša guma in drži tudi čez rob.......na koleno peljat se da na velik velik načinov, to se pravi da če prideš na koleno ne pomeni da ne gre več. Velik je odvisno kakšen motor imaš in najbolj pa kako se presedež.....na koleno lahko prideš z večini motorjev če le znaš

Pa zakaj vsi omenjate Originala One a je res tok dober al kaj :? :hmm: ....bom mogel priti mal na ride da mu spet mal pokažem arrowa od zadaj :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolša predelava motorja je izbolšava voznika...........a vam to kaj pove?

Popravljeno . Popravil Stroj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še boljši :grim

:grim :grim ampak tebe še vedno u rore gledam :) Ampak zdej že mal od bližje :D

Popravljeno . Popravil Original-One
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim :grim ampak tebe še vedno u rore gledam :) Ampak zdej že mal od bližje :D

Drugo leto še pridem jaz mal pogledat da vidim kak fantje vozte po kolenih.....upam da me bo kdo naučil :devil: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelin power je zame najboljša guma in drži tudi čez rob.......na koleno peljat se da na velik velik načinov, to se pravi da če prideš na koleno ne pomeni da ne gre več. Velik je odvisno kakšen motor imaš in najbolj pa kako se presedež.....na koleno lahko prideš z večini motorjev če le znaš

Katere si še sprobal?

A mi lahko tehnično pokažeš kako lahko guma drži čez rob?

In kje sem jaz napisal da če greš po kolenu da pomeni da ne gre več?

Jutri ride? Original-One? Burek-Jawohl!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugo leto še pridem jaz mal pogledat da vidim kak fantje vozte po kolenih.....upam da me bo kdo naučil :devil: :P

No ti si pa itak odjavljen iz prometa,tko, da se mal umer :D Sicer pa, te čakam :devil:

Kr dobr greš za tisto cbr 600 Family wagon

Popravljeno . Popravil Original-One
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere si še sprobal?

A mi lahko tehnično pokažeš kako lahko guma drži čez rob?

In kje sem jaz napisal da če greš po kolenu da pomeni da ne gre več?

Jutri ride? Original-One? Burek-Jawohl!

Probal D207RR, D208RR, D208GP in zdaj Michelin pilot power....verjetno nisem edini ki ve da guma drži tudi žez rob ;)

No če je potem tvoja guma na robu pomeni da si že dosegel maksimum kar zmore motor in gume <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ne pravim da se ne da it čez rob, sam ne štekam kako lahko tm še drži... Sm enkrat že pometal cesto, sicer s 125ko, pa vseen...

Drgač glede gum, sprobaj Diablo Corsa .) komplet za 54k sit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ne pravim da se ne da it čez rob, sam ne štekam kako lahko tm še drži... Sm enkrat že pometal cesto, sicer s 125ko, pa vseen...

Drgač glede gum, sprobaj Diablo Corsa .) komplet za 54k sit

Recimo michelin power ima mali dodaten rob če še nisi opazil in po tem robu še guma drži :krneki: In zakaj bi naj probal diablo corso????? Velik sem bral teste in so vsi kritiziral corso proti powercam in zato sem se odločil tudi za powerco.....in zdaj ko dejansko imam kar hočem oz. za kar rabim ziher ne bom menjal edino 2CT bom dal gor če že .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo michelin power ima mali dodaten rob če še nisi opazil in po tem robu še guma drži :krneki: In zakaj bi naj probal diablo corso????? Velik sem bral teste in so vsi kritiziral corso proti powercam in zato sem se odločil tudi za powerco.....in zdaj ko dejansko imam kar hočem oz. za kar rabim ziher ne bom menjal edino 2CT bom dal gor če že .)

:grrr :grrr

Bt002pro

to je guma :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo michelin power ima mali dodaten rob če še nisi opazil in po tem robu še guma drži :krneki: In zakaj bi naj probal diablo corso????? Velik sem bral teste in so vsi kritiziral corso proti powercam in zato sem se odločil tudi za powerco.....in zdaj ko dejansko imam kar hočem oz. za kar rabim ziher ne bom menjal edino 2CT bom dal gor če že .)

2CT se po testih slabše obnese, vsaj na pisti se preveč segreje in se "odsvalka" dol. Baje da slabše drži... Kot da bi bla premehka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje o gumah debatirajte v primernejši temi... :P Da pa ne bom še jaz :topic: ... Včeraj sem se peljal med drugim po cesti Dvor-Kočevje, že nekaj 10 km sem ga kar privijal, gume so bile "svaljkasto" ogrete, zato ga v levem ovinku konkretno nagnem, nič peska, guma drži, položim še malo in s kolenom drsim čez ovinek. Nenadoma me je nekaj speklo WTF, hitro dvignem koleno in naprej peljem počasi. Ker me je še kar peklo, se po nekaj ovinkih ustavim in pogledam kaj je s kolenom. :eek: Kordura hlače od drsenja prežgane, podobleka prežgana in na kolenu do črnega zasmojena koža :eek: . Pišuka nekaj sem se naučil: tudi oktobra po hladnem asfaltu se da :P polagat do kolena, ne resno: v kordura hlačah nikoli polagat do kolena, kordura ni niti približno primerna za kaj takega. Če pomislim: podrsal sem le za kratek čas po asfaltu in mi je takoj vso zaščito prenucalo do kože. Raje si ne predstavljam, kaj bi se zgodilo pri konkretnem padcu po asfaltu. Čez zimo pa si raje nabavim usnjen kombinezon z drsniki. Ampak to je že debata za drugo temo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jp, prvič in zadnjič..:xx: :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!