fp4492 Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 vožnja na koleno = hitrost.... kdor to poveže skupi je nekej narobe z njim, tko ku je misty napisu Dokaz... hitrost približno med 20 in 25km/h :grim Pa še na delavnici varne vožnje je, za vse tiste ki jim gre vsak drek v nos... >KLIK< zdej pa pluvejte, da šofer nima opreme :slap: :whistle: ima drsnike in hlače od dainese prosim pa majco spodno tudi :grim No, pa se moja iz takšne delavnice :blush: P.S.: Se popolnoma strinjam z misty-jem
misty Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Na koncu sma prisla oba na isto.. :photo: nisva in nikoli ne bova. Strinjava se le v delu ki si ga citiral. Ko svoj moped spoznaš ga lahko tudi Voziš, magari na javni cesti.
wind Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 nisva in nikoli ne bova. Strinjava se le v delu ki si ga citiral. Ko svoj moped spoznaš ga lahko tudi Voziš, magari na javni cesti. Imas prav. Ne boma se. Ker na javni cesti lahko poznas svoj moped v nulo, nikoli pa ne bos spoznal v glavo vseh ostalih udelezencev v prometu, pogojev na cesti. Pa kakrsenkoli mojster ze si ali si mislis da si. Zato javna cesta ni primerna povrsina za ucenje voznje po kolenu. Pa dovolj o tem...
misty Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 neki se mehčaš, prej si rekel da je idiot vsak ki vozi na koleno po javni cesti, sedaj praviš da javna cesta ni primerna za učenje vožnje po kolenu. Po tvoji prejšnji definiciji nisi razlikoval velikost idiota po tem ali se uči ali že zna. še vedno ne razumeš in vse manj pričakujem da boš
wind Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 (popravljeno) neki se mehčaš, prej si rekel da je idiot vsak ki vozi na koleno po javni cesti, sedaj praviš da javna cesta ni primerna za učenje vožnje po kolenu. Po tvoji prejšnji definiciji nisi razlikoval velikost idiota po tem ali se uči ali že zna. še vedno ne razumeš in vse manj pričakujem da boš Ne mehcam se. Javna cesta za to ni primerna. Za kogarkoli se imas da si. Preberi tretji in cetrti stavek zakaj. Razumem, ne skrbi... :winkiss: Popravljeno November 10, 2006. Popravil wind
gody01 Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 (popravljeno) Ne rabim po kolenu, že tačke prej primejo. Če greš pravilno po kolenu potem tačke ne primejo ! Finta po kolenu je, da je motor bolj pokonci pri dani hitrosti in da je skupno težišče bolj pri tleh in proti centru, ne pa da bi bil motor bolj nagnjen. 1.Sem dobro razumel ... 2. OK, pa dajmo mal "za mulce". "Mulc" sem bil tud jaz tri leta nazaj ... 3. vožnja po kolenu je ena izmed spretnosti... 1. Ja moram Misty_ja podpret. Se da res po polževo po kolenu. Za dokaz: http://foto.slovenija.net/show.php?size=sh...ame=Goody01.mpg 2. :worship: ampak resnici na ljubo si mulc še sedaj, posebej za nas starine :) 3. :OK: Popravljeno November 10, 2006. Popravil gody01
gody01 Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 nisva in nikoli ne bova. Strinjava se le v delu ki si ga citiral. Ko svoj moped spoznaš ga lahko tudi Voziš, magari na javni cesti. Sicer je res, da je fajn filing biti malo huligana in povlečt koleno tudi v kakšnem ovinku na cesti, ko ni prometa, recimo tam doli pri tebi ali proti Vitanju pri nas, ampak realno gledano cesta res ni čisto pravi kraj za drsanje s koleni, je preveč neznank prisotnih. Je pa zadevo dobro znati, ko ti kaj drugega kot založit ne preostane (upam da se ne bom znašel v takšni situaciji).
RobiRoberto Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Je pa zadevo dobro znati, ko ti kaj drugega kot založit ne preostane (upam da se ne bom znašel v takšni situaciji). To bi mene verjetno rešilo na Pokljuki, ko sta se pred mano narisala kolesarja. Gdaj bo naslednja delavnica ??? :OK:
krava Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 ...jaz se še kar naprej vozim, razzztegujem sezono in grem immer na koleno tudi če je ivje na cesti. Včeraj, danes, baje bo jutri tudi precej sončno, tako da, se že veselim, da ponovim enkratno doživetje. Amen! :grim
Zx_R Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Tudi jaz imam boljši felling če čez ovinek rahlo drsim po kolenu, daje mi boljšo povratno informacijo kje sem in do kod še lahko grem(nagib), kar mi veliko pomeni glede varnosti, to da so hitrosti prevelike za na cesto pa itaq vsi vemo tako wind ki hoče to dokazat kot tudi misty. :) Pomembono je da če že letiš tako hitro delaj to na preverjeni cesti kjer veš da ni nekih izvozov, peska....., so pa tud tipi ki jim je ravno čez naselje največji felling po tazadnjem pa po kolenu, češ naj folk vidi kdo ma jajca in kdo zna....meni je to blesavo in čisto izzivanje, ki ponavadi ne traja dolgo.
krava Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Ej, "ninđa", malo 'provociram', al pa ne! :D Ko pa je lekcija 'na koleno' že izpiljena, pa je čas za level 2, powerslide! :smoke: :yea2: Pa živi ostante!!
Zx_R Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Heheheh mah nič ne provociraš, prej bereš misli :D :D :D
Zx_R Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 (popravljeno) Poglej si kak posnetek rossija ko vleti v ovinek kaj se dogaja z njegovim zadkom(gumo) pa ti bo vse kristalno jasno. :OK: :OK: :OK: Popravljeno November 10, 2006. Popravil Zx_R
nejc Objavljeno November 11, 2006 Opozori Objavljeno November 11, 2006 (popravljeno) Če greš pravilno po kolenu potem tačke ne primejo ! Finta po kolenu je, da je motor bolj pokonci pri dani hitrosti in da je skupno težišče bolj pri tleh in proti centru, ne pa da bi bil motor bolj nagnjen. 1. Ja moram Misty_ja podpret. Se da res po polževo po kolenu. Za dokaz: http://foto.slovenija.net/show.php?size=sh...ame=Goody01.mpg 2. :worship: ampak resnici na ljubo si mulc še sedaj, posebej za nas starine :) 3. :OK: UF, še dobr , da se je stric fajn balance držu in ni z zica padu :lol1: Popravljeno November 11, 2006. Popravil nejc
štuc Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 še ena po kolenu :OK: Grabbed_Frame_67.bmp
Gamma Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 Sicer je res, da je fajn filing biti malo huligana in povlečt koleno tudi v kakšnem ovinku na cesti, ko ni prometa, Te nagajive misli tudi mene rade obletavajo :yes: , ko so gume segrete, ko je ovinek pregleden/brez ovir, ko ni videti ostalih prometnih udeležencev, ko mi sonček ne sije v oči, ko.......,ko........; :OK: kaj čmo, vožnja na koleno je pač iber kul, je spretnost. Pod pogojem, da jo brezhibno obvladaš, jo je brez odvečnega tveganja možno izvajati kjerkoli, če vsemogoče okoliščine to varno dopuščajo. Učenje in izpopolnjevanje le-te pa ne sodi v promet, temveč na pisto, prosto parkirišče, Maksi delavnico,.... V prometu si tudi ne predstavljam varnega izvajanja powerslidea, na pisti pa si zasluži pošten aplavz (misty: :worship: :worship: :whistle: :photo: ). Bi pa vrgel eno drugo kost: zanima me, koliko aktivnih prebivalcev motosveta (tistih seveda, ki imate/vozite mopede,motorje, skuterje; nisem mislil vseh 96xx) vas aktivno uporablja kolenske drsnike? Je to manjšina, četrtina, tretjina, večina?
Zx_R Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 Naredi anketo pa bo vse jasno :OK: :OK: :OK:
gody01 Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 UF, še dobr , da se je stric fajn balance držu in ni z zica padu :lol1: Stric se ni nič kaj posebej za balanco držu :) Če bi se bi pa res po tleh letel ...
misty Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 Sicer je res, da je fajn filing biti malo huligana in povlečt koleno tudi v kakšnem ovinku na cesti, ko ni prometa, recimo tam doli pri tebi ali proti Vitanju pri nas, ampak realno gledano cesta res ni čisto pravi kraj za drsanje s koleni, je preveč neznank prisotnih. Je pa zadevo dobro znati, ko ti kaj drugega kot založit ne preostane (upam da se ne bom znašel v takšni situaciji). razočaral si me gody :P tudi ti v tem postu povezuješ vožnjo na koleno s (pre)veliko hitrostjo. Bom dal primer: recimo "aktualen" ovinek na kačjih ridah. Lahko ga brusiš s tačkami na tleh s 60 km/h, lahko pa greš v njega na koleno tudi pri 40 km/h. In imaš boljši občutek za cesto, več kontrole, manjši nagib motorja in več rezerve. In si pač v nekaterih očeh idiot čeprav pelješ počasneje. Seveda lahko brusiš po kolenu taisti ovinek tudi pri 60 km/h in boš spet samo zaradi stila (na koleno) izpadel idiot... Vendar rezerve bo še vedno dosti več kot pri unemu ki bo že na tačkah. Kdo je sedaj idiot (oba najbrž :P) Ni stil vožnje tisti ki definira idiota na cesti. ...jaz se še kar naprej vozim, razzztegujem sezono in grem immer na koleno tudi če je ivje na cesti. Včeraj, danes, baje bo jutri tudi precej sončno, tako da, se že veselim, da ponovim enkratno doživetje. Amen! :grim ti se pa sploh ne oglašaj ker sva enkrat že razčistla da si neprilagojen :P :naughty: .... V prometu si tudi ne predstavljam varnega izvajanja powerslidea, na pisti pa si zasluži pošten aplavz (misty: :worship: :worship: :whistle: :photo: ). Bi pa vrgel eno drugo kost: zanima me, koliko aktivnih prebivalcev motosveta (tistih seveda, ki imate/vozite mopede,motorje, skuterje; nisem mislil vseh 96xx) vas aktivno uporablja kolenske drsnike? Je to manjšina, četrtina, tretjina, večina? a jest powerslide delam? :D ps: lepa kost :D
gody01 Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 razočaral si me gody :P tudi ti v tem postu povezuješ vožnjo na koleno s (pre)veliko hitrostjo. Sicer se mi ne da več, ampak te bom probal še enkrat razočarat :P Ne povezujem tehnike s hitrostjo, ampak s položajem na motociklu ... Položaj človeka na motociklu ob visenju in drsanju s kolenom po cesti je sila neugoden za reakcije v primeru presenečenj. In na cesti so presenečenja stalnica. Saj vem, da ti flipneš moped na drugo stran v trenutku, ko si še mlad pa gibčen, ampak povprečen motorist pa rabi kar nekaj časa da to naredi. Sedaj pa ti na kolenu drajsaj Ride ovinek magari s 40km/h in nasproti ti po tvoji strani pripelje frajer v poršeju na primer. Če boš na motorju sedel, boš manever izogibanja lahko naredil relativno preprosto, če boš visel z motorja na kolenu bo to nekoliko težje (no vsaj meni je).
2384nsdf83 Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 PowerslidE??Kaj je to? praktična aplikacija teorije, da guma najbolj drži takrat, ko že zdrsuje ... Lahko ga brusiš s tačkami na tleh s 60 km/h, lahko pa greš v njega na koleno tudi pri 40 km/h. In imaš boljši občutek za cesto, več kontrole, manjši nagib motorja in več rezerve. In si pač v nekaterih očeh idiot čeprav pelješ počasneje. Seveda lahko brusiš po kolenu taisti ovinek tudi pri 60 km/h in boš spet samo zaradi stila (na koleno) izpadel idiot... Vendar rezerve bo še vedno dosti več kot pri unemu ki bo že na tačkah. Kdo je sedaj idiot (oba najbrž :P) Ni stil vožnje tisti ki definira idiota na cesti. LAhko pa še bolj počasi in malo bolj pokonci pelješ, da imaš svoje vozilo bolj v oblasti in da lahko hitreje in bolj pravilno reagiraš. Drsenje po kolenu je primerno za dirkališče, kjer je bistveno manj neznank in se vožnja tempira na čimbolj idealno linijo, po možnosti vedno isto, in ko se ne pričakuje vsak trenutek potreba po kakšnem izogibalnem ali zaviralnem manevru. Mislim, da imam tokrat prav in da sem navedel ultimativni argument, zakaj raje voziti bolj počasi in imeti več rezerve, ne pa viseti s sedeža kot opica in biti načeloma manevrsko nesposoben za nadaljnjih nekaj sekund (da se pobereš nazaj gor in odmanevriraš v drugo smer). Sicer pa za čisto atrakcijo se lahk tut jst postavim na obe stopalki na isti strani in se stoje ter z eno roko drže za krmilo, z drugo pa za sopotnikov ročaj peljem po celovški in bom ful atraktiven za videt ... manevrsko pa še bolj nesposoben, kot če normalno sedim v sedežu.
Original-One Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 (popravljeno) praktična aplikacija teorije, da guma najbolj drži takrat, ko že zdrsuje ... LAhko pa še bolj počasi in malo bolj pokonci pelješ, da imaš svoje vozilo bolj v oblasti in da lahko hitreje in bolj pravilno reagiraš. Drsenje po kolenu je primerno za dirkališče, kjer je bistveno manj neznank in se vožnja tempira na čimbolj idealno linijo, po možnosti vedno isto, in ko se ne pričakuje vsak trenutek potreba po kakšnem izogibalnem ali zaviralnem manevru. Mislim, da imam tokrat prav in da sem navedel ultimativni argument, zakaj raje voziti bolj počasi in imeti več rezerve, ne pa viseti s sedeža kot opica in biti načeloma manevrsko nesposoben za nadaljnjih nekaj sekund (da se pobereš nazaj gor in odmanevriraš v drugo smer). Sicer pa za čisto atrakcijo se lahk tut jst postavim na obe stopalki na isti strani in se stoje ter z eno roko drže za krmilo, z drugo pa za sopotnikov ročaj peljem po celovški in bom ful atraktiven za videt ... manevrsko pa še bolj nesposoben, kot če normalno sedim v sedežu. Ne vidim povezave, s temo, ki je namenjena TEHNIKI vožnje po kolenu..Ne pa debate o tem ali je smiselna,nevarna,atraktivna,frajerska,blablabbla Popravljeno November 13, 2006. Popravil Original-One
speed Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 Kar se mene tiče, mislem, da vožnja po kolenu ni čist nč nevarna, dokler veš kaj delaš in to delaš na preglednih delih cestišča in pa sploh, da delaš počas in ne neki na silo. Prebral sem dost literature o hitri vožnji in predvsem varni vožnji čez ovinke in povsod je presedanje omenjen kot pozitiven faktor in ne negativen. S presedanjem na motorju, omogočaš sam sebi več rezerve na gumi in pa, ko s kolenom drgneš po tleh si s tem početjem omogočaš otip kolk si nagnjen v ovinku, ker koleno naj bi bla tista tretja dotična točka, s katero naj bi dobil info. kje je motor. Kar se pa tega tiče, kaj si folk misel o men, ko se jest po kolenu čez ovink pelam, mi pa čist rahlo malo dol visi. Na cesti nikoli ne pretiravam, če nisem siguren kakšna je cesta in jo ne poznam, vozim počasi in previdno, ker raje ovinek spelem počas, kot pa da ga sploh ne in sicer je pa preveč prometa na cesti, da bi se neki ful preseraval. Za iber hitro vožnjo je Grobnik ali Cerkle. Zadnje sicer ne tok ampak za silo pa je. Aj pa da ne bo kdo narobe obveščen: Ni mi še ratal s kolenom do asvalta, baje mi fali čist mal še, ampak ko mi bo pa ratal, pom pa to pridno izkoriščal, ker jst bol verjamem enmu izkušenemu dirkaču oz. vozniku, kot pa enmu ka se mu to početje zdi idiotsko. Sicer pa sem letos šele kupu suzo, tko da letos bo bol spoznavanje motorja in njegovega temperamenta. Pa brez zamere, to vse, kar sem napisal je sam moje skromno mišlenje. Vozite varno in veliko varnih kilometrov vam želim. LP Speed
misty Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 Sicer se mi ne da več, ampak te bom probal še enkrat razočarat :P Ne povezujem tehnike s hitrostjo, ampak s položajem na motociklu ... Položaj človeka na motociklu ob visenju in drsanju s kolenom po cesti je sila neugoden za reakcije v primeru presenečenj. In na cesti so presenečenja stalnica. Saj vem, da ti flipneš moped na drugo stran v trenutku, ko si še mlad pa gibčen, ampak povprečen motorist pa rabi kar nekaj časa da to naredi. Sedaj pa ti na kolenu drajsaj Ride ovinek magari s 40km/h in nasproti ti po tvoji strani pripelje frajer v poršeju na primer. Če boš na motorju sedel, boš manever izogibanja lahko naredil relativno preprosto, če boš visel z motorja na kolenu bo to nekoliko težje (no vsaj meni je). :P morda je res moja napaka, da predpostavljam, da če je men to lahko, da je drugim tud :? LAhko pa še bolj počasi in malo bolj pokonci pelješ, da imaš svoje vozilo bolj v oblasti in da lahko hitreje in bolj pravilno reagiraš. Drsenje po kolenu je primerno za dirkališče, kjer je bistveno manj neznank in se vožnja tempira na čimbolj idealno linijo, po možnosti vedno isto, in ko se ne pričakuje vsak trenutek potreba po kakšnem izogibalnem ali zaviralnem manevru. Mislim, da imam tokrat prav in da sem navedel ultimativni argument, zakaj raje voziti bolj počasi in imeti več rezerve, ne pa viseti s sedeža kot opica in biti načeloma manevrsko nesposoben za nadaljnjih nekaj sekund (da se pobereš nazaj gor in odmanevriraš v drugo smer). Sicer pa za čisto atrakcijo se lahk tut jst postavim na obe stopalki na isti strani in se stoje ter z eno roko drže za krmilo, z drugo pa za sopotnikov ročaj peljem po celovški in bom ful atraktiven za videt ... manevrsko pa še bolj nesposoben, kot če normalno sedim v sedežu. Lahko pa tudi pustiš vozilo doma parkirano ... Mislim da tudi tokrat nimaš prav, tvoj ultimativni argument morda zadostuje tebi, meni pa moja rezerva na kolenu tudi zadostuje, čeprav priznam da na dirkališču je ne puščam lih na max. Tudi se mi ne zdi da z motorja visim kot opica. Če bi rad praktično probal, koliko rabiš, da se prestaviš iz ene na drugo stran motorja, lahko to storiš na novem marofu, imajo eno zelo lepo šikanco. Da boš še kje drugje praktično kaj probal, ne samo na ridah :P Če ti rata tale atarkcija častim gajbo, vendar se bojim da se tvoje manevrske sposobnosti na motorju ne bodo s to "brum brum" tehniko nič poslabšale :P evo, dost provociranja ... Kar se mene tiče, mislem, da vožnja po kolenu ni čist nč nevarna, dokler veš kaj delaš in to delaš na preglednih delih cestišča in pa sploh, da delaš počas in ne neki na silo. Prebral sem dost literature o hitri vožnji in predvsem varni vožnji čez ovinke in povsod je presedanje omenjen kot pozitiven faktor in ne negativen. S presedanjem na motorju, omogočaš sam sebi več rezerve na gumi in pa, ko s kolenom drgneš po tleh si s tem početjem omogočaš otip kolk si nagnjen v ovinku, ker koleno naj bi bla tista tretja dotična točka, s katero naj bi dobil info. kje je motor. Kar se pa tega tiče, kaj si folk misel o men, ko se jest po kolenu čez ovink pelam, mi pa čist rahlo malo dol visi. ... :worship: ti sam glej da boš tole tud u praksi upošteval in dejansko ožemal tam kjer je relativno varno. Relativno zato ker tudi dirkališče ni 100 % nikol.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se