Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pa da preidemo bol na tematiko. Tisti ki znate po kolenu vozit na normalni cesti, s kakšnimi pnevmatikami se drsate?

Dirkalno-cestne gume (recimo dunlopka GP) so lahko problematične iz tega stališča, ker se bolj počasi segrevajo... to pomeni, da jih ne smeš tako iz garaže it zalagat (razen če ne daš grelcev gor že v garaži :P ). Na drugi strani so pa cestno-dirkalne gume, ki se pa zelo hitro segrejejo in držijo ko hudič, dokler se ne pregrejejo (recimo 208rr)... pregretih gum pa tudi ni za it zalagat. <- ta klasifikacija je zrasla na mojem zelniku ...iz izkušenj. Če je pa guma v optimalnem delovnem območju z relativno dovolj profila... je vsaka dobra za po kolenu. Če ne gre drugače, greš pač toliko dol z zica, da gre koleno po cesti :doze: ... enim je pač bistvo samo, da drsajo s kolenom in ne koliko hitro se peljejo skozi ovinek <- to je tudi najbolj 'varna' filozofija za navadno cesto!

Objavljeno
Napumpanimi, gumenimi, brez zračnic, za okol 200/300 eur, najraje mam črne mi ful pašejo k motorju, pa še kake bi se našle, pa lep profil mora bit obvezno, ampak z njimi ne drsam, zato mam raje knee sliderje. :slap: :slap: :slap:

Malo smešno si to vprašal zato sem ti dal ''smešn'' odgovor. :P

Aja pa opredeli kaj je normalna cesta za kolenčkanje?

PS:Drugače pa če za 10 min odpreš temo o gumah ti bo vse kristalno jasno. :yes: :yes:

Normalna cesta, recimo Tolmin-Idrija-Postojna :P

Dirkalno-cestne gume (recimo dunlopka GP) so lahko problematične iz tega stališča, ker se bolj počasi segrevajo... to pomeni, da jih ne smeš tako iz garaže it zalagat (razen če ne daš grelcev gor že v garaži :P ). Na drugi strani so pa cestno-dirkalne gume, ki se pa zelo hitro segrejejo in držijo ko hudič, dokler se ne pregrejejo (recimo 208rr)... pregretih gum pa tudi ni za it zalagat. <- ta klasifikacija je zrasla na mojem zelniku ...iz izkušenj. Če je pa guma v optimalnem delovnem območju z relativno dovolj profila... je vsaka dobra za po kolenu. Če ne gre drugače, greš pač toliko dol z zica, da gre koleno po cesti :doze: ... enim je pač bistvo samo, da drsajo s kolenom in ne koliko hitro se peljejo skozi ovinek <- to je tudi najbolj 'varna' filozofija za navadno cesto!

AVE GhostRR

Evo taki odgovori so mi všeč. Še to, kje si si nabiral izkušnje, kakšen motor :hmm:

Objavljeno

Pa da preidemo bol na tematiko. Tisti ki znate po kolenu vozit na normalni cesti, s kakšnimi pnevmatikami se drsate?

dunlop 205, 207 R, metzeler M1, pireli diablo corsa,.... samo nekaj od tistih s katerimi je šlo brez problemov :whistle:

Objavljeno

vsaka cestna guma dopušča vožnjo po kolenu, ni panika, sam nagnit se brez strahu :P

Objavljeno

To bi original-one lahko probal sigurno ki je tak maček za ride :worship:

ne, ne jst pa ne :)

Objavljeno

Ko smo ravno pri kolenčkanju, zunanje temperature (+17 ipd) so še zmeraj zelo varljive, najbolj nevarne v tem času so črte in zalivke, zato se le teh močno izogibajte. :BUA: :BUA:

Drugače pa kot je nekdo zgoraj omenil diablo corsa -> super guma, sicer rabi malo dlje da se ogreje kot npr qualifier,(ki orevanja skoraj ne rabi), ko je segreta pa super drži tud globoko po kolenu, samo čez črte je pa zdaj še vedno drsalnica, tako da oči na peclje pa z malo rezerve kolenčkat. :grim :grim :OK: :OK:

Objavljeno

Mogoče še to, kako se jaz lotevam preizkušanja oprijema gume (če so dovolj segrete, če je vredu podlaga). Najbolj zanesljivo je to delati s konstantnim počasnim navijanjem 'gasa' iz ovinka. Ko začutiš, da zadnja guma začne drseti - samo nehaš navijat gas (NE smeš ga pa spustiti!!!)... v glavnem v tem trenutku si najdel nek limit oziroma 'filing' za trenutno stanje motorja, ki ga moraš pa potem skozi izkušnje relativno prenesti tudi na oceno trenutnega stanja prve gume. Drugega dobrega načina za iskanje limita na prvi gumi še nisem našel... po domače povedano, v zadnje, ko mi je prva guma popustila, sem se znašel v pesku :glare: !

Objavljeno

samo čez črte je pa zdaj še vedno drsalnica, tako da oči na peclje pa z malo rezerve kolenčkat. :grim :grim :OK: :OK:

Zelo nazorno opisano pa še podkrepljeno s sliko v avatarju, ko so gume na eni strani črte, koleno in glava pa na drugi strani zida (nepretrgane črte)... :? :eek: :wacko:

Sorry, ker sem si te malce privoščil, saj vem, da se to hitro zgodi in da ni nevarno na preglednem in praznem delu ceste. Bi pa dodal, da če že ne gre brez kolena v prometu (vsi, ki res obvladajo in imajo urejeno "podstrešje", ga v imenu varnosti odsvetujejo zaradi zmanjšane možnosti nepričakovanih a potrebnih manevrov), naj bo teren prvo preverjen, gume ogrete in filingi pripravljeni... :)

Objavljeno

Pa da preidemo bol na tematiko. Tisti ki znate po kolenu vozit na normalni cesti, s kakšnimi pnevmatikami se drsate?

Sport-turing gumami :)

Objavljeno

Drugače pa kot je nekdo zgoraj omenil diablo corsa -> super guma, sicer rabi malo dlje da se ogreje kot npr qualifier,

ZX_R

Qualifier praviš, katere? Nekje sem zasledil, da obstajajo sedaj treh vrst. Lansko sezono, sem uporabljal te, samo s to oznako. A si ti imel isto?

Objavljeno (popravljeno)

Ja, točno te, lani še niti ni bilo drugih, letos naj bi prišle na naš trg tudi qualifier rr vendar trgovci samo čudno gledajo ko jim omenim to gumo.

Gamma- glede mojega avatarja in kolenčkanja, če dobro prebereš moj post piše da je potrebno biti še posebej pazljiv sedaj ko še temperature niso tako visoke, to je bilo slikano pri 30+, če bi videl celo sliko so v ozadju še rožce, ki sedaj ravno ne cvetijo. .)

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno

Ja, točno te, lani še niti ni bilo drugih, letos naj bi prišle na naš trg tudi qualifier rr vendar trgovci samo čudno gledajo ko jim omenim to gumo.

....

to je tudi mene ze par ljudi vprasalo,pa prvic cujem,...bo treba probat ko zvem da jih majo kje,ker ma trenutno zadna qualiferka na motorju slabih 10k km :P

Objavljeno
Ja, točno te, lani še niti ni bilo drugih, letos naj bi prišle na naš trg tudi qualifier rr vendar trgovci samo čudno gledajo ko jim omenim to gumo.

Evo sem ugotovil

Sitar jih ima

Sportmax Qualifier RR – Race Replika je nova vrsta premium motopnevmatik - zasnovana na podlagi uspešnih pnevmatik Sportmax Qualifier in Sportmax GP z upoštevanjem želja motoristov. Omogoča edinstveno, neprekinjeno odzivnost, tako v ovinku kakor tudi vožnji naravnost.

[attachmentid=93360]

post-12761-1173456288.gif

Objavljeno

Hja to je že vse res, lepo in prav, le cena se pri sitarju ne da poglihat, zato pa je lani ''prodal'' tolko Qualifierk. .) .)

A ti je mogoče zaupal ceno za komplet 180/55 ali 190/50 /17 ter sprednje 120/70/17????

Objavljeno

sitar je pa itak lopov...moj stric ga pozna mu je takoj ene popuste daju men pa reku da ne dajejo popustov :angry:

Objavljeno
Hja to je že vse res, lepo in prav, le cena se pri sitarju ne da poglihat, zato pa je lani ''prodal'' tolko Qualifierk. .) .)

A ti je mogoče zaupal ceno za komplet 180/55 ali 190/50 /17 ter sprednje 120/70/17????

Mah pozabi na Sitarja, sliko in podatke sem snel dol samo zaradi tega, da sem lahko potrdil svojo trditev. Drugače pa so prinas cenejši dobavitelji.

Objavljeno

...

Drugače pa kot je nekdo zgoraj omenil diablo corsa -> super guma, sicer rabi malo dlje da se ogreje kot npr qualifier,(ki orevanja skoraj ne rabi), ko je segreta pa super drži tud globoko po kolenu, samo čez črte je pa zdaj še vedno drsalnica, tako da oči na peclje pa z malo rezerve kolenčkat. :grim :grim :OK: :OK:

diablo corsa pa nasprotno od dunlopa spregleda kak kamenček na cesti. Sicer qualifier nisem vozil, sem pa 207, 207RR, 208RR (208 in 209 GP ne šteje kle :D).

diablo se je lepo zapeljala tudi čez kak manjši "kupček" peska, dočim dunlopke so mi zdrsele čim so bili trije kamenčki bolj skupaj, hehe

motor je z diablo corso tudi lepše padal v ovinek, večje nagibe pa dovoljeval zaradi same oblike gume.

Sicer pa so zadnji posti bolj za v temo o gumah.

Objavljeno (popravljeno)

Ja tudi sam opažam podobno kot si zgoraj opisal, tudi precej bolj špičasta je diablo corsa od qualifier npr. zaradi tega verjetno tudi lepša pada v ovinek, pa tudi pri zaviranju v močnejšem nagibu ne povzroča izletov izven linije. :OK:

Kolko km si naradiral z diablo corso???

:topic: :topic: :) :)

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno (popravljeno)

še tole:

meni je bila diablo corsa takrat idealna guma za na cesto.

ampak najbrž že veš da nekomu leži neka guma bolj kot druga, tudi od motorja in nastavitev je dost odvisno ...

Popravljeno . Popravil misty
Objavljeno (popravljeno)

Danes sem prvič probal, da bi založil do kolena (tomačevski rondo), ampak sem imel sila čuden občutek kot, da bom vsak čas padel z motorja in sem začel mutit po rondoju ter skoraj zapeljal v ograjo :blink:

Nadvse rad bi osvojil drsenje po kolenu, ampak bom zgleda potreboval kar nekaj časa, saj je to moj prvi cestni motor (prej sem vozil hard enduro).

Saj vidim, da se kar dobivate tko na določenih krajih pa bom par izkušenih fantov in deklet povprašal kako in kar ker se mi zdi da delam nekaj narobe :hmm:

Popravljeno . Popravil shark357
Objavljeno (popravljeno)

Če ti je to prvi SS motor, se prvo motorja navadi, potem počakaj da se asfalt segereje, potem šele treniri. Po možnosti ne na prometni cesti. Ne silit,ker se ne bo dobro končalo.

Molariziral ti pa ne bom,ker tudi sam nisem angelček :devil:

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Danes sem prvič probal, da bi založil do kolena (tomačevski rondo), ampak sem imel sila čuden občutek kot, da bom vsak čas padel z motorja in sem začel mutit po rondoju ter skoraj zapeljal v ograjo :blink:

Nadvse rad bi osvojil drsenje po kolenu, ampak bom zgleda potreboval kar nekaj časa, saj je to moj prvi cestni motor (prej sem vozil hard enduro).

Saj vidim, da se kar dobivate tko na določenih krajih pa bom par izkušenih fantov in deklet povprašal kako in kar ker se mi zdi da delam nekaj narobe :hmm:

Sam sem prvič podrsal na parkirišču na delavnicah varne vožnje. Mislim, da se ti splača poskušati tam, bo najmanj boleče tudi ob morebitnem padcu. Prvo priložnost (podkrepljeno s strokovnimi komentarji ljudi, ki to obvladajo) imaš že 25. marca.

Objavljeno

Sam sem prvič podrsal na parkirišču na delavnicah varne vožnje. Mislim, da se ti splača poskušati tam, bo najmanj boleče tudi ob morebitnem padcu. Prvo priložnost (podkrepljeno s strokovnimi komentarji ljudi, ki to obvladajo) imaš že 25. marca.

BRAVOOOO!!! Zelo dober odgovor, pohvalno :OK:

Tudi jaz sem prvič drsel po kolenu na parkirišču in ne na cesti. V primeru, da bi padel, nebi priletel v kako drugo vozilo ali zaščitno ograjo. Pa še fante motoriste sem imel zraven, da so mi malo razložili zadeve.

Torej: delavnica je odličen predlog :grim

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!