Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

:headbang:

NAROBE misliš ;)

Se strinjam, nevarno postane ko na sportaku začneš drsat z tačkami, pol te pa hitro preseneti kakšen highsider. :blink: :blink: .

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napača :grim

Kolenčkanje na cestah je smrtno nevarno. Pa ne zaradi tehnike vožnje (ki je seveda omogoča bolj stabilno, hitrejšo in učinkovitejšo vožnjo) ampak zaradi dejstva, da če na cestah prideš s kolenom dol, da to po večini pomeni, da voziš na mejah svojih zmogljivosti in, da nimaš maneverskega prostora v primeru nepredvidenega dogodka.

Da ne omenim, da pri brusenju kolen voziš precej hitreje, kot je varno na cestah.

Priporočam branje knjige Sport riding techniques, kje je lepo razloženo kako voziti po cestah in kako po pisti (in seveda zakaj)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pač podrsanje s kolenom pomeni neko mejo do katere sm prepričan da guma grži in da je na robu.....če sm pa lih dobre volje ga pa še mal k oklepu stisnem pa je.

Tisto da je pa bolj atraktivno kot pa varno in hitro pa govorim zarad tega ker vidm velik motoristov ki se na ovinku presedejo tako močno da skor z ritjo po asfaltu drsajo motor pa še pokonc....pol pa prideta 2 al pa 3-je zaporedni ovinki pa traja pol ure da se na drugo stran prekobacajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolenčkanje na cestah je smrtno nevarno. Pa ne zaradi tehnike vožnje (ki je seveda omogoča bolj stabilno, hitrejšo in učinkovitejšo vožnjo) ampak zaradi dejstva, da če na cestah prideš s kolenom dol, da to po večini pomeni, da voziš na mejah svojih zmogljivosti in, da nimaš maneverskega prostora v primeru nepredvidenega dogodka.

Da ne omenim, da pri brusenju kolen voziš precej hitreje, kot je varno na cestah.

Priporočam branje knjige Sport riding techniques, kje je lepo razloženo kako voziti po cestah in kako po pisti (in seveda zakaj)

ajoj, kire buče. Svaka ti čast da lahko takole oceniš (in iz tega narediš dejstvo ki velja po večini) da je vožnja po kolenu na mejah voznikovih sposobnosti :doze:

Vedno kadar je podobna debata se začne: preberi si to in to knjigo, blablabla. Vse v redu in prav, ampak konec koncev, knjigo prebereš, teorije se naučiš, še vedno pa je to potrebno spremeniti v prakso. Si kaj iz te ali podobnih knjig spravil v prakso ali si le užil teorijo in jo sedaj "prodajaš" naprej?

@John2005: to je res ;) vendar ne posploševat zaradi tega. Kdor pelje na način ki si ga opisal ni atraktiven, niti varen, še najmanj pa hiter :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ajoj, kire buče. Svaka ti čast da lahko takole oceniš (in iz tega narediš dejstvo ki velja po večini) da je vožnja po kolenu na mejah voznikovih sposobnosti :doze:

Vedno kadar je podobna debata se začne: preberi si to in to knjigo, blablabla. Vse v redu in prav, ampak konec koncev, knjigo prebereš, teorije se naučiš, še vedno pa je to potrebno spremeniti v prakso. Si kaj iz te ali podobnih knjig spravil v prakso ali si le užil teorijo in jo sedaj "prodajaš" naprej?

@John2005: to je res ;) vendar ne posploševat zaradi tega. Kdor pelje na način ki si ga opisal ni atraktiven, niti varen, še najmanj pa hiter :D

napiši mi prosim odsek slovenske ceste, kjer lahko pravilno kolenčkam (beri učinkovito in ne, da visim dol kot špaget na pokonci postavljenem motorju) in imam še vedno vsaj 30% ali več maneverskega prostora za bremzanje v ovinku in izogibanje nasproti vozečemu vozilu, traktorju, pesku...

Če pa ti kolenčkaš tako, da imaš še več kot 30% sposobnosti v rezervi potem pa kolenčkaš samo za šminko. To govorim pa tako iz prakse kot iz literature. Potem pa so vedno izgovori...se je znašel sred ovinka, me je presenetil pesek na cesti, kamion mi je sekal ovinek...

Vedno varnost in pozor na cesti prvo! Če pa že, potem pa izberi pregleden ovinek, kjer veš, da te na sredini ne bo čakalo neprijetno presenečenje. Oziroma shrani kolenček za takrat, ko boš prisiljen na cesti zaradi svoje varnosti iztisnit 100% iz sebe in motorja. Predvsem pa priporočam obisk katerega koli dirkališča, kjer bo kolenčkanje prišlo prav za varno in zdravo zabavo. Pa še takrat ne pretiravaj, še posebej če ne veš kje so meje tvojih sposobnosti.

ps: a slučajno poznaš kakšnega profesionalnega motorista, ki na navadni cesti kolenčka? Mu enostavno ni treba za učinkovito in varno vožnjo na cesti.

pps: redno berem in redno vadim. Vsaj enkrat tedensko vadim zaviranje, trudim se pa tudi z naprednimi tehnikami vožnje. Točno vem koliko časa rabim za ustavljanje, koliko lahko še dodatno bremzam v nagibu in na kakšni podlagi. A ti zase veš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En tak vredu plac maš v Cerkljah, kaj je že.. mislem da mobikrog. Pol en je mal bolj severno vzhodno, Novi marof, to so nekak najcenejši pa še hudi placi za drsat. Mal dražji je pa bol južno bliz Rijeke.

Pa se ti sploh ni treba izogibat prometu, cesta je dost široka, pa še velik bol se počuteš ko se ti ni traba bat če bo nasprot kak tovarnjakar prpelu :)

Drgač pa tole pridobiva že mal na statusu, pa niti ni nč tazga :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

napiši mi prosim odsek slovenske ceste, kjer lahko pravilno kolenčkam (beri učinkovito in ne, da visim dol kot špaget na pokonci postavljenem motorju) in imam še vedno vsaj 30% ali več maneverskega prostora za bremzanje v ovinku in izogibanje nasproti vozečemu vozilu, traktorju, pesku...

Če pa ti kolenčkaš tako, da imaš še več kot 30% sposobnosti v rezervi potem pa kolenčkaš samo za šminko. To govorim pa tako iz prakse kot iz literature. Potem pa so vedno izgovori...se je znašel sred ovinka, me je presenetil pesek na cesti, kamion mi je sekal ovinek...

Vedno varnost in pozor na cesti prvo! Če pa že, potem pa izberi pregleden ovinek, kjer veš, da te na sredini ne bo čakalo neprijetno presenečenje. Oziroma shrani kolenček za takrat, ko boš prisiljen na cesti zaradi svoje varnosti iztisnit 100% iz sebe in motorja. Predvsem pa priporočam obisk katerega koli dirkališča, kjer bo kolenčkanje prišlo prav za varno in zdravo zabavo. Pa še takrat ne pretiravaj, še posebej če ne veš kje so meje tvojih sposobnosti.

ps: a slučajno poznaš kakšnega profesionalnega motorista, ki na navadni cesti kolenčka? Mu enostavno ni treba za učinkovito in varno vožnjo na cesti.

pps: redno berem in redno vadim. Vsaj enkrat tedensko vadim zaviranje, trudim se pa tudi z naprednimi tehnikami vožnje. Točno vem koliko časa rabim za ustavljanje, koliko lahko še dodatno bremzam v nagibu in na kakšni podlagi. A ti zase veš?

Ne vem kaj bi rad povedal s tem špagetom ki visi dol z motorja. Malo brezveze mi je že tupit eno in isto (ne samo tebi), ko pa vsi tako zatrjujete da imate teorijo v malem prstu. S KOLENOM NIKOLI NE SILIŠ PRISILNO DOL IZ MOTORJA. Koleno ti je vedno le kot neko dodatno tipalo, menda ne boš sredi vožnje v ovinek usmeril pogleda dol proti tačkam da boš videl koliko imaš še do asfalta. Koleno opravi to funkcijo. In to "tipalo" ne aktiviraš dokler nisi v nekem spodobnem nagibu. Takrat pa koleno samo premakneš malo ven in to je to. "Špaget" je pa vsak začetnik ki nima pojma koliko je še do tal in tipa s kolenom prej kot pa bi bilo potrebno - ker misli da je že v nekem strašnem nagibu.

Še vedno ne razumem izraza "vožnja na kolenu za šminko". Lepa in pravilna!! vožnja na koleno je definitivno bolj varna kot pa neko visenje dol z motorja in rinjenje kolena proti asfaltu (oz. karkoli že ti pojmuješ pod šminko).

Glede odseka slo ceste pa tudi ne vem kaj bi rad povedal. Pravilno lahko voziš na koleno na navadnem asfaltiranem igrišču pri 20 na uro ali pa na AC pri 250 ali več. Maneverski prostor je pa zelo relativna stvar, odvisno od refleksov, koncentracije in še česa.

In ne se zanašat na rezervo 30 % ali (nekaj) več - povsod. So odseki kjer rabiš dodatno pozornost in odseki kjer lahko tudi zamižiš med vožnjo :D pa bo še vedno vse v redu.

Kot tudi ne obstaja ovinek kjer bi lahko rekel da te 100% ne čaka nobeno presenečenje. Vedno obstaja možnost da gre kaj narobe. Ali ni to (tudi) eden izmed čarov motociklizma. Ziheraši špilajo šah, monopoli in golf ...

ps: Kdo pa je profesionalni motorist? Če si s tem mislil profesionalne dirkače, koliko pa jih imamo v slo?

pps: moj čas na grobniku je 1.38.1xx, na novem marofu točno 1:14:00, mobikroga se pa ne spomnim več, okoli 1:05 se mi zdi da je bilo

Se mi je že skoraj dozdevalo da vem vse to kar ti točno veš, pa sem se znašel na tleh (na pisti, z motorjem na navadni cesti še ne). Sedaj vem da TOČNO ne obstaja več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To debato smo že obdelali ene 100X - uporabi iskalnik.

No tukaj imaš vseeno povzetek mojih prejšnjih postov na to temo;

Po kolenu = hitrejše po pisti, ker se motor v ovinku nagiba manj pri določeni hitrosti kot, če se ne presedeš, torej ultimatno hitreje, ko obvladaš.

Po cesti = kar se tiče motorja in hitrosti enako kot zgoraj vendar moraš upoštevati nepredvidljivost same ceste in potencialne ovire na katere lahko naletiš. Torej, če boš po cesti letu v ovinek in z ušesi drsal po tleh, bo slej kot prej pizdarija, ker če boš tolk tišal in boš v takšnem extremnem nagibu recimo med kočevjem in dvorom nimaš nobene varnostne marže, če naletiš recimo na "medveda" :-). Samo zaradi tega izkušeni motoristi odsvetujejo kolenčkanje po cesti. (Tudi, če poznaš cesto; cesta ni nikoli enaka - pista pa ponavadi je!)

Zato je moj nasvet - take it to the track!

.)

dokler nimaš fiksno vpetih tačk še ni take panike

click me :D

Kdaj si pa moje tace slikal? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolenčkanje na cestah je smrtno nevarno. Pa ne zaradi tehnike vožnje (ki je seveda omogoča bolj stabilno, hitrejšo in učinkovitejšo vožnjo) ampak zaradi dejstva, da če na cestah prideš s kolenom dol, da to po večini pomeni, da voziš na mejah svojih zmogljivosti in, da nimaš maneverskega prostora v primeru nepredvidenega dogodka.

Da ne omenim, da pri brusenju kolen voziš precej hitreje, kot je varno na cestah.

ohjej :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

napiši mi prosim odsek slovenske ceste, kjer lahko pravilno kolenčkam (beri učinkovito in ne, da visim dol kot špaget na pokonci postavljenem motorju) in imam še vedno vsaj 30% ali več maneverskega prostora za bremzanje v ovinku in izogibanje nasproti vozečemu vozilu, traktorju, pesku...

Če pa ti kolenčkaš tako, da imaš še več kot 30% sposobnosti v rezervi potem pa kolenčkaš samo za šminko. To govorim pa tako iz prakse kot iz literature. Potem pa so vedno izgovori...se je znašel sred ovinka, me je presenetil pesek na cesti, kamion mi je sekal ovinek...

Vedno varnost in pozor na cesti prvo! Če pa že, potem pa izberi pregleden ovinek, kjer veš, da te na sredini ne bo čakalo neprijetno presenečenje. Oziroma shrani kolenček za takrat, ko boš prisiljen na cesti zaradi svoje varnosti iztisnit 100% iz sebe in motorja. Predvsem pa priporočam obisk katerega koli dirkališča, kjer bo kolenčkanje prišlo prav za varno in zdravo zabavo. Pa še takrat ne pretiravaj, še posebej če ne veš kje so meje tvojih sposobnosti.

ps: a slučajno poznaš kakšnega profesionalnega motorista, ki na navadni cesti kolenčka? Mu enostavno ni treba za učinkovito in varno vožnjo na cesti.

pps: redno berem in redno vadim. Vsaj enkrat tedensko vadim zaviranje, trudim se pa tudi z naprednimi tehnikami vožnje. Točno vem koliko časa rabim za ustavljanje, koliko lahko še dodatno bremzam v nagibu in na kakšni podlagi. A ti zase veš?

Ne se z mistijem kregat, on ne visi z motorja kot špaget ampak pelje res kot avion in ima kolenčkanje v malem prstu. Je pa res da je (bil) malo večji cestni razbojnik kot smo ostali - ane misty? .) PS. But you mainly take it to the track nowadays - right?

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dokler nimaš fiksno vpetih tačk še ni take panike

Sej tega se jest najbolj bojim pri moji raketi... fiksne stopalke :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojej... :BUA:

Kaj bi bilo bolje, da te debate ne bi nikoli odpru...bejžte na dirkališče in pustite ceste pr miru..hitro, ne hitro, dirkaško, šimkersko, enostavno potovalno in..karkoli že vse....cesta je cesta, pista je pista...eni ste najboljši, drugi najhitrejši, tretji spet najbolj "varni"...ah.. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Brdaus,

IMHO kolenčkanje ni enako kolenčkanju: če je poanta samo da praskaš po tleh (in ne optimalno zvožen ovinek) potem lahko to izvedeš tudi z relativno majhnim nagibom motorja... na svojih vožnjah (in celo na pistah) sem videl že ničkoliko podeželskih playbojev, ki so imeli motorje skoraj pokonci in viseli dol kot grozdje, da je koleno prišlo do asfalta... zgledal so pa kot Spiderman, ko gre srat :)

tud če ma tvoja lubica fiksne tačke, najbrž niso tko nizko in na ven, da bi kmalu praskale... preveri... priporočam na Marofu, kjer lahko v miru drsaš v čisto vseh ovinkih pri mali hitrosti in vidiš kako se obnaša motor... in ti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj bi rad povedal s tem špagetom ki visi dol z motorja. Malo brezveze mi je že tupit eno in isto (ne samo tebi), ko pa vsi tako zatrjujete da imate teorijo v malem prstu. S KOLENOM NIKOLI NE SILIŠ PRISILNO DOL IZ MOTORJA. Koleno ti je vedno le kot neko dodatno tipalo, menda ne boš sredi vožnje v ovinek usmeril pogleda dol proti tačkam da boš videl koliko imaš še do asfalta. Koleno opravi to funkcijo. In to "tipalo" ne aktiviraš dokler nisi v nekem spodobnem nagibu. Takrat pa koleno samo premakneš malo ven in to je to. "Špaget" je pa vsak začetnik ki nima pojma koliko je še do tal in tipa s kolenom prej kot pa bi bilo potrebno - ker misli da je že v nekem strašnem nagibu.

Se popolnoma strinjam s tabo. Zato tudi verjamem, da veš na kaj mislim, ko pogledaš 3/4 voznikov, ki kolenčkajo na slovenskih cestah (in pomoje niso bili nikdar na dirkališču). Tile fantje silijo s koleno prisilno dol!

Še vedno ne razumem izraza "vožnja na kolenu za šminko". Lepa in pravilna!! vožnja na koleno je definitivno bolj varna kot pa neko visenje dol z motorja in rinjenje kolena proti asfaltu (oz. karkoli že ti pojmuješ pod šminko).

Ravno v torek sem šel gor in dol od Logatca do Godoviča. Zelo lepi in hitri ovinki, ki omogočajo nemarno visoke hitrosti. In sledim tipu na Husotu. Koleno ima pravokotno ven, z ritjo skoraj pri tačkah, zgornji del telesa pa noter proti tanku, glava pa postrani (verjetno bil imel boljše težišče, če bi bil samo pokonci). Skrajno smešno... Ampak je vozil po kolenu, verjetno je tudi mislil, da je blazno hiter zaradi tega.

Glede odseka slo ceste pa tudi ne vem kaj bi rad povedal. Pravilno lahko voziš na koleno na navadnem asfaltiranem igrišču pri 20 na uro ali pa na AC pri 250 ali več. Maneverski prostor je pa zelo relativna stvar, odvisno od refleksov, koncentracije in še česa.

Rad bi povedal, da pravilna vožnja na koleno omogoča bistveno večje hitrosti, kot so omejitve na naših cestah. In ravno zato menim, da je kolenčkanje neprimerno za na cesto. Vožnja na avtocesti 250 ali več po kolenu možna in obenem smrtno nevarna. Če te izsili kamionar ti nič ne pomaga perfektno izvajanje ovinkov.

In ne se zanašat na rezervo 30 % ali (nekaj) več - povsod. So odseki kjer rabiš dodatno pozornost in odseki kjer lahko tudi zamižiš med vožnjo :D pa bo še vedno vse v redu.

Kot tudi ne obstaja ovinek kjer bi lahko rekel da te 100% ne čaka nobeno presenečenje. Vedno obstaja možnost da gre kaj narobe. Ali ni to (tudi) eden izmed čarov motociklizma. Ziheraši špilajo šah, monopoli in golf

Spet se strinjava. Lahko pa s pametno vožnjo bistveno pripororeš k razmerju presenečenj, ki te čakajo na cesti. Veš, kaj je zame užitek... Ovinek pred mano, bremzanje in blipanje pri prestavljanju v nižjo, pozen (poznejši vhod), progresivno spuščanje bremze do apexa, držanje gasa pri največjem nagibu, dviganje nagiba z gasom.... ko mi to rata gladko in povezano sem najsrečnejši človek na svetu. Še vedno vozim dinamično, ampak nikoli na meji, vedno max. 70% mojih sposobnosti. In uživam.

ps: Kdo pa je profesionalni motorist? Če si s tem mislil profesionalne dirkače, koliko pa jih imamo v slo?

mislim, da je definicija profesionalca: tekmovanje za točke in/ali denar.

pps: moj čas na grobniku je 1.38.1xx, na novem marofu točno 1:14:00, mobikroga se pa ne spomnim več, okoli 1:05 se mi zdi da je bilo

Se mi je že skoraj dozdevalo da vem vse to kar ti točno veš, pa sem se znašel na tleh (na pisti, z motorjem na navadni cesti še ne). Sedaj vem da TOČNO ne obstaja več.

Kapa dol! Tukaj ti ne pridem do kolen. Sem pa siguren, da s takim tempom ne voziš po navadnem cestišču. In TO je cela moja poanta. Na cesti ti enostavno (v večini primerov) ni potrebno iskati maksimalnega nagiba, ne rabiš loviti stotink v ovinkih...

Bom nehal bit pameten. Vsak po svoje. Vseeno pa predlagam branje literature o športnem in cestnem motociklizmu. Pa ne zaradi tega, ker potem veš vse ampak zaradi tega, ker se potem zavedaš koliko malo veš.

Želim vam vsem obilo veselja in užitkov na cesti in/ali dirkališču. klonk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Brdaus,

IMHO kolenčkanje ni enako kolenčkanju: če je poanta samo da praskaš po tleh (in ne optimalno zvožen ovinek) potem lahko to izvedeš tudi z relativno majhnim nagibom motorja... na svojih vožnjah (in celo na pistah) sem videl že ničkoliko podeželskih playbojev, ki so imeli motorje skoraj pokonci in viseli dol kot grozdje, da je koleno prišlo do asfalta... zgledal so pa kot Spiderman, ko gre srat :)

tud če ma tvoja lubica fiksne tačke, najbrž niso tko nizko in na ven, da bi kmalu praskale... preveri... priporočam na Marofu, kjer lahko v miru drsaš v čisto vseh ovinkih pri mali hitrosti in vidiš kako se obnaša motor... in ti :)

Hja... ne vem no... se mi je že pripetilo, da sm s taco podrsal po tleh (in zarad tega bi mi lahko dvignil motor... naprej pa že poznaš štorijo, kako bi približno šla, ane).

Ampak je tko, kot si napisal: problem nastane, če je še zadaj kdo. In ker mi je zadnič sopotnica :blush: rekla, da sm z njenimi tacami po asfaltu drsal, sem se kr mal zamislil. Zdej, dokler ne prodam, bom pač s čevlji drsal... bom vsaj vedel, kje sem :)

Popravljeno . Popravil Brdaus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj si pa moje tace slikal? :P

Sedaj vem od kje ti nick :eek: zaradi tvojih alu tac (nog) :P

Ne se z mistijem kregat, on ne visi z motorja kot špaget ampak pelje res kot avion in ima kolenčkanje v malem prstu. Je pa res da je (bil) malo večji cestni razbojnik kot smo ostali - ane misty? .) PS. But you mainly take it to the track nowadays - right?

Saj se ne kregamo, vsaj jaz se ne. Sam spodbijam tiste trditve ki IMHO ne držijo.

Sicer pa, a sem ti še kaj dolžan da me tako hvališ :D :P

Sej tega se jest najbolj bojim pri moji raketi... fiksne stopalke :unsure:

kot ti je že suzuki odgovoril, najbrž jih imaš nameščene višje, dokler pa ne boš preveru, ne boš vedu ;)

EDITED: če se ne motim, se dobijo tudi ponaredki stopalk ki niso fiksni (louis, HG, ... ??)

...

se strinjam s prvima dvema odstavkoma tvojega posta

pri tretjem me je spet zmotila tvoja trditev da je vožnja pri 250 po kolenu smrtno nevarna. :D Saj tega ne počneš v gostem prometu. Sigurno je pa rizik večji, to drži.

Lepo si opisal svoj način vožnje ki ti nudi maksimalne užitke ... ampak ljudje smo si različni, nekateri se pri 70% dolgočasijo ... kljub vsem možnim posledicam.

Želim vam vsem obilo veselja in užitkov na cesti in/ali dirkališču. klonk

enako tudi tebi ;)

Popravljeno . Popravil misty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa, a sem ti še kaj dolžan da me tako hvališ :D :P

Ja cevape pa pivo za video, pa si se (kot si sam povedal) skrival na slovenskem dnevu grobnika... :P :D

PS. Škoda da se nismo videli, upam, da kmalu kej kje. Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to vem, sem mislil da še za kaj drugega :P

Videl sem rdečkota parkiranega pri vhodu :D vendar nimam tvoje cifre, tako da ... pa kdaj drugič ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos je že ratal...tko da so drsniki krščeni-zdj jih bom pa mal šparal...zakaj bi si še tu delal strošek :kva2: :kva2: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos je že ratal...tko da so drsniki krščeni-zdj jih bom pa mal šparal...zakaj bi si še tu delal strošek :kva2: :kva2: :naughty:

z drugimi besedami..čist zadovoln :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: :OK: ITAK :OK:

če bo men znesl bom v roku 14dni dobu nobe gume pa porihtu motor...pol pa upam da se bom tud jst hmal kle pojavu :D

gume mam bl pobrane na robu k kolegi na istih motorjih..pa se oni po kolenu vozjo..sam skor dol skočjo da drsajo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!