Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

@gsx600: zelo slaba kvaliteta posnetka, ali pa mam jaz nekaj narobe naštimano. Daš link do boljšega?

a spet moraliziraš? si še nisi odprl svoje teme kjer bi lahko prosto nabijal. Ali je morda problem v tem da bi se tiste teme ostali ognili tako, kot bi se morda moral ti te.

Neuničljiva si ti. Glupa povrhu tudi. Na vsake toliko se userješ v eno izmed tem, v katerih se piše o ekstremno nevarni vožnji, verjetno občutiš neverjetno zadovoljstvo potem. In toliko kot ti jokaš že ves čas ... tega ni sposoben niti mesec star froc. Sedaj moraš samo še omeniti kakšne ovce v svojem postu in med vrsticami dati vedeti da si ti nekaj več ker se očitno (doooh) ne šteješ med njih in tvoja predstava bo popolna. Zvečer boš lahko mirno zaspala vedoč, da si vsaj poskusila rešiti svet.

a bejž no, kako si hud, da si ne boš kej naredu(malo verjetno)

ja mirno bom spala ko bom vedela, da so take motene osebe, varno zaprte.

zakaj se vtaknem v tako temo, ZATO KER SEM SAMA UDELEŽENEC V PROMETU in SEM SITA TAKIH DEBILOV, ki mislijo da je vse svet nijhov, da lahko serjejo kjer se jim zdi. in OGLAŠALA SE BOM DOKLER NE BOSTE DOJELI, DA NISTE SAMI NA CESTI in da s svojim NEUMNIM POČETJEM OGROŽATE TUDI DRUGE (tudi mene).

za kolenčkanje imate Grobnik in tam vam ne bo nihče ničesar očital, ker je dirkališče namenjeno ravno temu NE PA JAVNA CESTA.

o ovcah pa ne mislim razpravljati z ovco, ker ne razume.JASNO!!!!

če hočeš adrenalin izvoli splezaj na vrh Triglava pa skoči dol z mini mini padalom, ne boš nikogar ubil samo sebe, kar pa je čist tvoja stvar.

P.S. upam, da se kdaj osebno srečava bova kakšno rekla.

dr.looney :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....

Pejdi rajše v aviano pušit kurac črncem ko pa zajebavat tu in žalit po forumu uporabnike......

a res,pa ti veš kje je to? a mi boš pot kazal, malček zdaj pa hitro spat , da ne bo mamica huda :friend1:

pa če boš res priden boš mogoče dobil taprav motor. :evilgrin:

dr.looney :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iiiiiiiiiiihaaa :worship:

matr bi tud js kej napisu okul "te", ma je pretoplo :krneki:

:yawn: :yawn:

dr.looney :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@gsx600: zelo slaba kvaliteta posnetka, ali pa mam jaz nekaj narobe naštimano. Daš link do boljšega?

a spet moraliziraš? si še nisi odprl svoje teme kjer bi lahko prosto nabijal. Ali je morda problem v tem da bi se tiste teme ostali ognili tako, kot bi se morda moral ti te.

Neuničljiva si ti. Glupa povrhu tudi. Na vsake toliko se userješ v eno izmed tem, v katerih se piše o ekstremno nevarni vožnji, verjetno občutiš neverjetno zadovoljstvo potem. In toliko kot ti jokaš že ves čas ... tega ni sposoben niti mesec star froc. Sedaj moraš samo še omeniti kakšne ovce v svojem postu in med vrsticami dati vedeti da si ti nekaj več ker se očitno (doooh) ne šteješ med njih in tvoja predstava bo popolna. Zvečer boš lahko mirno zaspala vedoč, da si vsaj poskusila rešiti svet.

:worship:

a bejž no, kako si hud, da si ne boš kej naredu(malo verjetno)

ja mirno bom spala ko bom vedela, da so take motene osebe, varno zaprte.

zakaj se vtaknem v tako temo, ZATO KER SEM SAMA UDELEŽENEC V PROMETU in SEM SITA TAKIH DEBILOV, ki mislijo da je vse svet nijhov, da lahko serjejo kjer se jim zdi. in OGLAŠALA SE BOM DOKLER NE BOSTE DOJELI, DA NISTE SAMI NA CESTI in da s svojim NEUMNIM POČETJEM OGROŽATE TUDI DRUGE (tudi mene).

za kolenčkanje imate Grobnik in tam vam ne bo nihče ničesar očital, ker je dirkališče namenjeno ravno temu NE PA JAVNA CESTA.

o ovcah pa ne mislim razpravljati z ovco, ker ne razume.JASNO!!!!

če hočeš adrenalin izvoli splezaj na vrh Triglava pa skoči dol z mini mini padalom, ne boš nikogar ubil samo sebe, kar pa je čist tvoja stvar.

P.S. upam, da se kdaj osebno srečava bova kakšno rekla.

dr.looney :devil:

ja ne sej maš prav po eni strani ne, samo ne morn se upret užitku, ko s svojo prdulco švigam okol 100kmh na uro med avti v koloni, je vedno tisto tveganje prisotno, al bom prišo skoz al ne, in to je največji užitek in adrenalin.... aja pa z mojo endurco ful rad skačem čez ležeče policaje tam ko je 30kmh omejitev, vedno gor prletim z najmanj 80-90, mater je čagaaaa :kva2: :lol1:

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dr.looney, čeprav imaš v nekaterih pogledih tudi prav lahko premakneš moraliziranje v kakšno drugo temo. Tu je tema kjer se debatira o tehnikah kolenčkanja, se noter popa fotke, filmčke.. Moraliziranja je že drugod dovolj. Jaz se tudi po kolenu peljem, so what?? To še ne pomeni, da kogarkoli ogrožam. Dopovejte si že eni, da vožnja po kolenu NI ENAKO vožnji na meji. Še enkrat. Vožnja po kolenu NI ENAKO vožnji na meji. Jasno!? Seveda je lahko tudi to, ampak ni pa po defaultu tako. Če pa je, pa to vsekakor ni pametno počet na cesti, ker ogrožaš sebe in druge. Ampak ni pa avtomatsko nekdo, ki ga da na koleno norec. Motor se da spravit do kolena daleč pred kritičnim nagibom in uporabljaš koleno za pridobivanje informacij o nagibu in stabilnosti.. Od tam ko na neki poznani cesti podrsam z drsnikom je še precej fore, da lahko še povečam hitrost, nagib in koleno še precej umaknem ter se tako približam meji.. To je pa že druga zgodba. Tu ti dam prav, taka vožnja ni primerna za na cesto, ker res ogrožaš druge. Ampak mi gredo pa močno na živce neke pavšalne obsodbe, v stilu bejžte na Grobnik, vsi ki po cesti kolenčkate ste divjaki. Stavim, da si ena tistih, ki pametuje o kolenčkanju, sama pa tega sploh še ni probala. Imam prav?

Kdor obvlada tehniko vožnje po kolenu ve, da je lahko vožnja kjer preneseš težišče in z drsnikom kontroliraš nagib edino bolj varna od nekoga, ki tega pri enaki hitrosti ne naredi. Pa bo tisti, ki bo prišel v ovinek po kolenu izpadel pred "vseznalci", ki tega sami niso nikoli probali veliko večji divjak, kot nekdo, ki bo pripeljal enako hitro usidran na motorju kot pribita kajla in se ne bo niti približal tlem.

DeX out

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stavim, da si ena tistih, ki pametuje o kolenčkanju, sama pa tega sploh še ni probala. Imam prav?

težko je to na zadnjem zicu počet :evilgrin:

maš pa med drugim cajt za razmišljat kako boš po forumu težil ostalim, ki to znajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dr.looney, čeprav imaš v nekaterih pogledih tudi prav lahko premakneš moraliziranje v kakšno drugo temo. Tu je tema kjer se debatira o tehnikah kolenčkanja, se noter popa fotke, filmčke.. Moraliziranja je že drugod dovolj. Jaz se tudi po kolenu peljem, so what?? To še ne pomeni, da kogarkoli ogrožam. Dopovejte si že eni, da vožnja po kolenu NI ENAKO vožnji na meji. Še enkrat. Vožnja po kolenu NI ENAKO vožnji na meji. Jasno!? Seveda je lahko tudi to, ampak ni pa po defaultu tako. Če pa je, pa to vsekakor ni pametno počet na cesti, ker ogrožaš sebe in druge. Ampak ni pa avtomatsko nekdo, ki ga da na koleno norec. Motor se da spravit do kolena daleč pred kritičnim nagibom in uporabljaš koleno za pridobivanje informacij o nagibu in stabilnosti.. Od tam ko na neki poznani cesti podrsam z drsnikom je še precej fore, da lahko še povečam hitrost, nagib in koleno še precej umaknem ter se tako približam meji.. To je pa že druga zgodba. Tu ti dam prav, taka vožnja ni primerna za na cesto, ker res ogrožaš druge. Ampak mi gredo pa močno na živce neke pavšalne obsodbe, v stilu bejžte na Grobnik, vsi ki po cesti kolenčkate ste divjaki. Stavim, da si ena tistih, ki pametuje o kolenčkanju, sama pa tega sploh še ni probala. Imam prav?

Kdor obvlada tehniko vožnje po kolenu ve, da je lahko vožnja kjer preneseš težišče in z drsnikom kontroliraš nagib edino bolj varna od nekoga, ki tega pri enaki hitrosti ne naredi. Pa bo tisti, ki bo prišel v ovinek po kolenu izpadel pred "vseznalci", ki tega sami niso nikoli probali veliko večji divjak, kot nekdo, ki bo pripeljal enako hitro usidran na motorju kot pribita kajla in se ne bo niti približal tlem.

DeX out

vse lepo in prav dex, ampak kolenčkat se je pa treba nekje naučit in se mi zdi da je najbolj prav da na dirkališču. a ne.

nič nimam proti kolenčkanju, ampak take debate slej kot prej napeljejo na neumnoti, ki se počnejo na cesti. tukaj pa men poči film. in tule je precej nadobudnih " rossijev", ki mislijo da ful obvladajo, počnejo pa same neumnosti in jih prav nič ni sram.

imaš prav sama sem sopotnica na zadnjem zicu, zaenkrat. in tudi ne mislim komentirat in pametovati o tehniki vožnje .

vendar bom zmeraj povzdignila glas, ko bom videla, neumnosti, ki se počnejo po javnih cestah. in v tej temi je že naneslo na to.

ti kar z veseljem varno polagaj ovinke pa če z ušesi drsaš po tleh. :naughty: samo da ne padeš in si kaj ne narediš.

dr.looney :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kaj govoriš ti o kašni meji ? Če drsaš z kolenom potleh še daleč nisi na meji, moraš se zavedati da je cesta zares cesta in nisi sam tako da ne mejo svojih sposobnosti ali motorja nikoli ne pridem/š.

Čuj pa ne ponašaj se z temi leti toliko in me vrednost kot otroka, lih zdej je ena tvojih let pušla

P.S Ko se srečava se bova pomenila, to pa nedvomno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj ko si se naučila delat pompine si takoj glavna na forumu. Preden se oglasiš preberi naslov teme, to namreč pove o čem se govori v izbrani kategoriji. Če ti kaj ne paše lahko spustiš tole zadevo, a bo šlo skozi ?

Pejdi rajše v aviano pušit kurac črncem ko pa zajebavat tu in žalit po forumu uporabnike.

no, en nivo pa že mora bit ... recimo če si ti sam sebi pompin delaš še ne pomeni, da lahko tudi bejbe s takimi vulgarnimi zadevami ogovarjaš ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater ste otročji, nehajte že z temi kregarijami, dex ti si pa čist lepo napisal in mislim da to kar drži.

Looney tud z tabo se strinjam da je za UČENJE dobrodošlo dirkališče ampak tokrat ni debata tekla kako na kakšen način podrsat z kolenom ampak se je šlo za en pripopan movie kako se gsx600 čist lepo normalno počoha po kolenu!!!! :P

Mislim pa da je že skrajni čas da se pove kaj konstruktivnega v zvezi z kolenčkanjem, saj je za moraliziranje že dovolj odprtih tem in tud kandidatov se najde.

Pa da malo vržem kost, sicer smo o tem že kar nekaj časa nazaj nekaj malega debatirali, ampak vseeno, zanima me namreč na kakšen način razporejujete težo oz pritisk na stoplake, tako da je na notranji stopalki pritisk noge nanjo čim manjši, to je namreč zelo pomembno ko motor založiš tako globoko da stopalko že pošteno zapira, zato mora biti obremenitev nanjo zaradi samega ravnotežja motorja čim manjša, da ne pride do zdsa gume.

Mislim predvsem pri ss mnotorjih kjer so nagibi bolj globoki.

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dr.looney, čeprav imaš v nekaterih pogledih tudi prav lahko premakneš moraliziranje v kakšno drugo temo. Tu je tema kjer se debatira o tehnikah kolenčkanja, se noter popa fotke, filmčke.. Moraliziranja je že drugod dovolj. Jaz se tudi po kolenu peljem, so what?? To še ne pomeni, da kogarkoli ogrožam. Dopovejte si že eni, da vožnja po kolenu NI ENAKO vožnji na meji. Še enkrat. Vožnja po kolenu NI ENAKO vožnji na meji. Jasno!? Seveda je lahko tudi to, ampak ni pa po defaultu tako. Če pa je, pa to vsekakor ni pametno počet na cesti, ker ogrožaš sebe in druge. Ampak ni pa avtomatsko nekdo, ki ga da na koleno norec. Motor se da spravit do kolena daleč pred kritičnim nagibom in uporabljaš koleno za pridobivanje informacij o nagibu in stabilnosti.. Od tam ko na neki poznani cesti podrsam z drsnikom je še precej fore, da lahko še povečam hitrost, nagib in koleno še precej umaknem ter se tako približam meji.. To je pa že druga zgodba. Tu ti dam prav, taka vožnja ni primerna za na cesto, ker res ogrožaš druge. Ampak mi gredo pa močno na živce neke pavšalne obsodbe, v stilu bejžte na Grobnik, vsi ki po cesti kolenčkate ste divjaki. Stavim, da si ena tistih, ki pametuje o kolenčkanju, sama pa tega sploh še ni probala. Imam prav?

Kdor obvlada tehniko vožnje po kolenu ve, da je lahko vožnja kjer preneseš težišče in z drsnikom kontroliraš nagib edino bolj varna od nekoga, ki tega pri enaki hitrosti ne naredi. Pa bo tisti, ki bo prišel v ovinek po kolenu izpadel pred "vseznalci", ki tega sami niso nikoli probali veliko večji divjak, kot nekdo, ki bo pripeljal enako hitro usidran na motorju kot pribita kajla in se ne bo niti približal tlem.

Odebelil sem ti razne zavajajoče izjave, s katerimi "kolenčkarji" konstantno olepšujete zgodbo.

Si upaš trditi, da so vozniki, ki vozijo "na koleno", umirjeni vozniki? (ne mislim prepočasni, pač pa "umirjeni", neagresivni, skratka taki, kot bi si jih v prometu vsi želeli?

No, sicer je motorizem res povezan z agresijo itd, sploh športni način vožnje, kar "na koleno" zagotovo je (in ja, večina motorjeva danes v prodaji je športnih - pa ne mislim s tem samo superšportnih.. .) ....

Skratka - saj lepo, da to počnete, atraktivno je videti in sploh fajn se počutite ... ampak take stvari - tu se ponavljam že bogve katerikrat zapored - so nevarne. Njih populariziranje ni ravno optimalna izbira, če pogledaš, kdo vse forum bere in uporablja... tudi ogromno mularije, neukih itd ... in takim ni dovolj, da jim poveš "če ne znaš, potem ne tega počet", ker jih ravno z objavami stimuliraš k takemu početju. si pripravljen nositi odgovornost? Nisi... in tudi pravnoformalno je ne moreš verjetno...

..

eh... čao

PS: Moraliziranja očitno ni "dovolj", če ljudje še kar počnejo neumnosti... ;)

Popravljeno . Popravil SiR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da malo vržem kost, sicer smo o tem že kar nekaj časa nazaj nekaj malega debatirali, ampak vseeno, zanima me namreč na kakšen način razporejujete težo oz pritisk na stoplake, tako da je na notranji stopalki pritisk noge nanjo čim manjši, to je namreč zelo pomembno ko motor založiš tako globoko da stopalko že pošteno zapira, zato mora biti obremenitev nanjo zaradi samega ravnotežja motorja čim manjša, da ne pride do zdsa gume.

Mislim predvsem pri ss mnotorjih kjer so nagibi bolj globoki.

težo preneseš na zunajo stopalko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si upaš trditi, da so vozniki, ki vozijo "na koleno", umirjeni vozniki?

ma dvomim, da je s tem, ko je kdorkoli od nas pelu po kolenu, ciljal mimoidočega... En tolko rad imam pa tudi sam sebe :krneki: In sebe imam kot umirjenga človeka. Ne lenega, ampak umirjenga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

težo preneseš na zunajo stopalko

v kakem razmerju pa? 20 / 80, 20 / 70, 20 / 60 ?

Kaj pa naredite s težo na ročkah krmila? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v kakem razmerju pa? 20 / 80, 20 / 70, 20 / 60 ?

Kaj pa naredite s težo na ročkah krmila? :whistle:

cmok :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi jasno kako pri nagibu npr 45 stopinj ali več lahko npr 75% teže prenašaš na zunanjo nogo, kvečemu prej na sam rezervoar, sedež..., ker če si za polovico riti preseden na notranjo stran mi pri tistih res polnih nagibih nekako ne uspe večino teže spravit na zunanjo nogo.

Niti fizikalno gledano nekako ne gre skozi. :hmm: :hmm:

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si upaš trditi, da so vozniki, ki vozijo "na koleno", umirjeni vozniki? (ne mislim prepočasni, pač pa "umirjeni", neagresivni, skratka taki, kot bi si jih v prometu vsi želeli?

:yes: Ne vsi, ampak dosti njih. Kakor tudi niso vsi vozniki čoperjev, potovalnikov ipd. "umirjeni" vozniki.

PS: Moraliziranja očitno ni "dovolj", če ljudje še kar počnejo neumnosti... ;)

Ker je splošno znano, da je poleg vesolja neskončna tudi človeška neumnost, lahko z moraliziranjem počasi zaključiš... :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi jasno kako pri nagibu npr 45 stopinj ali več lahko npr 75% teže prenašaš na zunanjo nogo, kvečemu prej na sam rezervoar, sedež..., ker če si za polovico riti preseden na notranjo stran mi pri tistih res polnih nagibih nekako ne uspe večino teže spravit na zunanjo nogo.

Niti fizikalno gledano nekako ne gre skozi. :hmm: :hmm:

Verjetno ni mišljeno, da težo preneseš na zunanjo stopalko... Če bi to poskušal, bi se itak odrinil z mopeda. :D

Jaz si to bolj predstavljam tako, da se 'obesiš' z zunanjo nogo za rezervoar in sedež in s tem zmanjšaš pritisk na notranjo stopalko.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

normalno je da je teža na notranji stopalki..jest ne vem kaj tukej ni jasno..seveda tudi z zunanjo nogo objameš tank pa se mal teže tja prenese..

na zunanjo tačko pa prenašaš težo (kolkr se to da) kadar je mokro..

SiR...motorček bi v bistvu moral sam peljat a ne..tko da s težo na ročkah..ne vem kaj si hotel povedat..

seveda se nekateri zelo radi "obešajo" na ročke in jih "ožemajo" kar prej ali slej pripelje do padca..

tako da ko "kolenčkate" bodite popolnoma sproščeni pa bo šlo brez vsakega problema..napeta roka ali noga vse naredi trdo....

vsi ki pa ste tako proti vožnji po kolenu....vozite so kot vam paše, mi se bomo pa kot paše nam....pa sem eden tistih ki misli da je vožnja po kolenu in s presedanjem bolj varna kot stil : ŠTIL OD METLE V RITI

pač jest se tako bolje počutim, velik jih je takih sem prepričan in naj bo to naša rubrika..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsi ki pa ste tako proti vožnji po kolenu....vozite so kot vam paše, mi se bomo pa kot paše nam....pa sem eden tistih ki misli da je vožnja po kolenu in s presedanjem bolj varna kot stil : ŠTIL OD METLE V RITI

pač jest se tako bolje počutim, velik jih je takih sem prepričan in naj bo to naša rubrika..

:worship: :worship: :worship:

-----------

@SiR & dr.looney

a sta se slučajno zamislila, da tudi vidva z svojo udeležbo v prometu ogožata tako sebe kot druge na takšen ali drugačen način...go figure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da malo vržem kost, sicer smo o tem že kar nekaj časa nazaj nekaj malega debatirali, ampak vseeno, zanima me namreč na kakšen način razporejujete težo oz pritisk na stoplake, tako da je na notranji stopalki pritisk noge nanjo čim manjši, to je namreč zelo pomembno ko motor založiš tako globoko da stopalko že pošteno zapira, zato mora biti obremenitev nanjo zaradi samega ravnotežja motorja čim manjša, da ne pride do zdsa gume.

Mislim predvsem pri ss mnotorjih kjer so nagibi bolj globoki.

Če ti stopalko zapira, še posebej pri SS motorjih, potem si že pregloboko v nagibu in si premalo "preseden". Ko zadevo izvedeš pravilno, drsiš s kolenom po podlagi, pri tem pa noben del motorja ne čoha po podlagi, ne glede ali je to fazer, FJR, Huso ali SS.

Ravno pri SS motorjih se kar dosti opazi, da so ljudje leni in se le malenkostno presedejo, s tem pa spravljajo motor v prevelik nagib in to se prav rado koča s zdrsom (tudi na Grobniku), še posebej ko je guma že malo pregreta.

Večino padcev na pistah gre pripisati ravno premalemu presedanju, ko je voznik že utrujen in raje bolj nagne, kot da bi se bolj presedel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bejž no, kako si hud, da si ne boš kej naredu(malo verjetno)

ja mirno bom spala ko bom vedela, da so take motene osebe, varno zaprte.

zakaj se vtaknem v tako temo, ZATO KER SEM SAMA UDELEŽENEC V PROMETU in SEM SITA TAKIH DEBILOV, ki mislijo da je vse svet nijhov, da lahko serjejo kjer se jim zdi. in OGLAŠALA SE BOM DOKLER NE BOSTE DOJELI, DA NISTE SAMI NA CESTI in da s svojim NEUMNIM POČETJEM OGROŽATE TUDI DRUGE (tudi mene).

za kolenčkanje imate Grobnik in tam vam ne bo nihče ničesar očital, ker je dirkališče namenjeno ravno temu NE PA JAVNA CESTA.

o ovcah pa ne mislim razpravljati z ovco, ker ne razume.JASNO!!!!

če hočeš adrenalin izvoli splezaj na vrh Triglava pa skoči dol z mini mini padalom, ne boš nikogar ubil samo sebe, kar pa je čist tvoja stvar.

P.S. upam, da se kdaj osebno srečava bova kakšno rekla.

dr.looney :devil:

Uau, kir odgovor, "da si ne boš kej naredu" lol

SEDAJ UPAM DA RAZUMEŠ MOJE REAKCIJE NA TVOJE POSTE, KER SEM SIT TVOJE DEBILNOSTI, KER MISLIŠ DA SE MORAŠ USRAT POVSOD, PA ČEPRAV NIMAŠ POJMA O POJMU.

Razjasni si pojme o vožnji na koleno, potem pa debatiraj z argumenti. Imbecili ki jih vidiš na cesti in ki te motijo (tudi mene!) ponavadi nimajo pojma o vožnji na koleno in le-tega le stegujejo nekam tja proti tlem. Visijo z motorja kot špaget, bi rekel nekdo iz motosveta.

O ovcah pa res bolje da ne začneva, bi te pripeljal do kakega krutega spoznanja, potem bi šele imela nemiren spanec :D

In v tvojem stilu: za moraliziranje imaš spodaj 'Kr neki', odpri si temo, jokaj in nabijaj kolikor ti srce poželi.

Odebeljene izjave v tvojem postu pa ne bom komentiral, so ti že drugi nakazali da se nihče od nas ne usede na motor zato da bi se ubil. Lahko pa si jo še dvakrat ali trikrat prebereš in če ti bo še vedno čisto OK in na mestu, potem je nekaj resno narobe s tabo, ne s kom drugim.

PS: kul odgovore daješ, celo si me malo presenetila. Sem pričakoval še več "jasno", "kreteni", "debili", "pa ne odgovarjat/čivkat nazaj" ;)

deluješ mi popadljiva oseba, ki mora imeti vedno svoj prav, si prepričana da se imava kaj pogovarjati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi jasno kako pri nagibu npr 45 stopinj ali več lahko npr 75% teže prenašaš na zunanjo nogo, kvečemu prej na sam rezervoar, sedež..., ker če si za polovico riti preseden na notranjo stran mi pri tistih res polnih nagibih nekako ne uspe večino teže spravit na zunanjo nogo.

Niti fizikalno gledano nekako ne gre skozi. :hmm: :hmm:

zunanja noga je verjetno mišljena kot cela noga, od pete navzgor. Na samo tačko jo tako ali tako ne moreš. Preneseš pa pač toliko teže kot jo fizično lahko.

Prednost tega? Če boš pritiskal s svojo težo na spodnjo tačko, s tem v bistvu spodrivaš motor (lažje pride do zdrsa), če je teža na zunanji strani tiščiš motor v tla, s tem imajo gume boljši oprijem na robu.

upam da sem razumljivo napisal, zgolj moja teorija.

Verjetno ni mišljeno, da težo preneseš na zunanjo stopalko... Če bi to poskušal, bi se itak odrinil z mopeda. :D

Jaz si to bolj predstavljam tako, da se 'obesiš' z zunanjo nogo za rezervoar in sedež in s tem zmanjšaš pritisk na notranjo stopalko.

D.

:grim

Če imaš preveč teže na notranji tački je verjetno problem vsaka kotanja ki povzroči nihanje motorja, s tem pa še večjo obremenitev notranje tace.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti stopalko zapira, še posebej pri SS motorjih, potem si že pregloboko v nagibu in si premalo "preseden". Ko zadevo izvedeš pravilno, drsiš s kolenom po podlagi, pri tem pa noben del motorja ne čoha po podlagi, ne glede ali je to fazer, FJR, Huso ali SS.

Ravno pri SS motorjih se kar dosti opazi, da so ljudje leni in se le malenkostno presedejo, s tem pa spravljajo motor v prevelik nagib in to se prav rado koča s zdrsom (tudi na Grobniku), še posebej ko je guma že malo pregreta.

Večino padcev na pistah gre pripisati ravno premalemu presedanju, ko je voznik že utrujen in raje bolj nagne, kot da bi se bolj presedel.

Ja, to mene skrbi, redkokdaj se mi tačna dvigne, no moj nagit je lih do tam ko takne tačka tla, se pravi da se ne dvigne, mogoče malenkost, ne pa kot drugi pravijo. Seveda sem jo že dvignil dobro, vendar tudi meni se to že zdi prevelik nagib.

Uau, kir odgovor, "da si ne boš kej naredu" lol

SEDAJ UPAM DA RAZUMEŠ MOJE REAKCIJE NA TVOJE POSTE, KER SEM SIT TVOJE DEBILNOSTI, KER MISLIŠ DA SE MORAŠ USRAT POVSOD, PA ČEPRAV NIMAŠ POJMA O POJMU.

Razjasni si pojme o vožnji na koleno, potem pa debatiraj z argumenti. Imbecili ki jih vidiš na cesti in ki te motijo (tudi mene!) ponavadi nimajo pojma o vožnji na koleno in le-tega le stegujejo nekam tja proti tlem. Visijo z motorja kot špaget, bi rekel nekdo iz motosveta.

O ovcah pa res bolje da ne začneva, bi te pripeljal do kakega krutega spoznanja, potem bi šele imela nemiren spanec :D

In v tvojem stilu: za moraliziranje imaš spodaj 'Kr neki', odpri si temo, jokaj in nabijaj kolikor ti srce poželi.

Odebeljene izjave v tvojem postu pa ne bom komentiral, so ti že drugi nakazali da se nihče od nas ne usede na motor zato da bi se ubil. Lahko pa si jo še dvakrat ali trikrat prebereš in če ti bo še vedno čisto OK in na mestu, potem je nekaj resno narobe s tabo, ne s kom drugim.

PS: kul odgovore daješ, celo si me malo presenetila. Sem pričakoval še več "jasno", "kreteni", "debili", "pa ne odgovarjat/čivkat nazaj" ;)

deluješ mi popadljiva oseba, ki mora imeti vedno svoj prav, si prepričana da se imava kaj pogovarjati?

Misty, se podpišem spodaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!