Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
@gsx600: zelo slaba kvaliteta posnetka, ali pa mam jaz nekaj narobe naštimano. Daš link do boljšega?

@Gsx600: citiram sebe, če prej nisi opazil

Objavljeno
normalno je da je teža na notranji stopalki..jest ne vem kaj tukej ni jasno..seveda tudi z zunanjo nogo objameš tank pa se mal teže tja prenese..

na zunanjo tačko pa prenašaš težo (kolkr se to da) kadar je mokro..

Jaz nisem ravno pravno sposoben o tem modrovati, vendar "obtežitev" zunanje tačke deluje, ker posredno s tem koleno ino stegno močno stisne tank in pomaga, kadar je panika.

Samo notranje tipanje s kolenom pa je bolj tako.... pri 30 na uro se eni matrajo dati koleno dol, pol pa še za kamen zapneš (SLO ceste). Imam pač lena kolena.

Objavljeno
Odebelil sem ti razne zavajajoče izjave, s katerimi "kolenčkarji" konstantno olepšujete zgodbo.

Si upaš trditi, da so vozniki, ki vozijo "na koleno", umirjeni vozniki? (ne mislim prepočasni, pač pa "umirjeni", neagresivni, skratka taki, kot bi si jih v prometu vsi želeli?

No, sicer je motorizem res povezan z agresijo itd, sploh športni način vožnje, kar "na koleno" zagotovo je (in ja, večina motorjeva danes v prodaji je športnih - pa ne mislim s tem samo superšportnih.. .) ....

Skratka - saj lepo, da to počnete, atraktivno je videti in sploh fajn se počutite ... ampak take stvari - tu se ponavljam že bogve katerikrat zapored - so nevarne. Njih populariziranje ni ravno optimalna izbira, če pogledaš, kdo vse forum bere in uporablja... tudi ogromno mularije, neukih itd ... in takim ni dovolj, da jim poveš "če ne znaš, potem ne tega počet", ker jih ravno z objavami stimuliraš k takemu početju. si pripravljen nositi odgovornost? Nisi... in tudi pravnoformalno je ne moreš verjetno...

..

eh... čao

PS: Moraliziranja očitno ni "dovolj", če ljudje še kar počnejo neumnosti... ;)

So že drugi vse povedali :) Moje stališče pa ostaja nespremenjeno :)

Objavljeno

Kar se pa tiče razporeditve teže se mi pa zdi, da imam večino teže na notranji stopalki.. Drugače sem tudi jaz že precej zasledil na internetu kako je priporočeno bolj obremeniti zunanjo nogo in tudi meni se zdi to logično, vendar mi to v praksi nikakor ne rata.. Delno mislim, da tudi zaradi same konstrukcije motorja, ker je naked bike in ima navadno krmilo ne clip on-ov iz česar sledi, da je tudi sama drža na motorju in tudi pri kolenčkanju veliko bolj pokončna kot pri ss in se ne da tako objet motorja z nogo in roko..

Objavljeno

Nimam boljšega videa žal, koneckoncev je le mobitel

Objavljeno

Ko se menimo o presedanju, mislim da je za pol riti preko sedeža več kot dovolj, vse kar je več je že izguba ravnotežja na mopedu, to glede drajsanja po tački je mišljeno predvsem na grobniku(reški, zagrebški, pa tud okoli hriba), ko si v bistvu dovolj preseden, motor je pa toliko založen da imaš nogo praktično že čisto ob mopedu in takrat začne tud tačko zapirat, res je da so to že čisti extremi ampak tile trije ovinki ki sem jih zgoraj napisal to dovoljujejo.

Zato je problem da če močneje obremenjuješ tačko ki drsi lahko pride do tega da ti moped spodnese tako kot je že misty zgoraj pisal, kot kaže bo pa vendarle najbolja varianta nabavit racing stopalke ki so mnogo krajše, nastavljive po višini in je nemogoče drsat z njimi po asvaltu ker že itaq prej zaradi nagiba guma spusti.

Biker77 to glede ročk pa smo že tud debatirali, in ti dam popolnoma prav da jih moraš držat čim bolj mehko, toliko da normalno kontroliraš linijo, vse ostalo pa nardi fizika sama, jaz če jih držim ful trdo niti ne morem odpeljat prave linije.

Sir pa je z tistim vprašanjem verjetno namignil na nekaj druga. :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Ja, to mene skrbi, redkokdaj se mi tačna dvigne, no moj nagit je lih do tam ko takne tačka tla, se pravi da se ne dvigne, mogoče malenkost, ne pa kot drugi pravijo. Seveda sem jo že dvignil dobro, vendar tudi meni se to že zdi prevelik nagib.

Gsx600 če boš preveč testiral ''po tački'' na cesti namesto na dirkališči verjami da se zate ne bo preveč dobro končalo, to so že tisti čisti extremi ki pa nikakor niso preimerni za na cesto, sploh pa da ti to postane del splošne prakse. :nono: :nono:

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno (popravljeno)
Zato je problem da če močneje obremenjuješ tačko ki drsi lahko pride do tega da ti moped spodnese tako kot je že misty zgoraj pisal, kot kaže bo pa vendarle najbolja varianta nabavit racing stopalke ki so mnogo krajše, nastavljive po višini in je nemogoče drsat z njimi po asvaltu ker že itaq prej zaradi nagiba guma spusti.

To je sicer od mopeda do mopeda različno, a če boš (preveč) premaknil stopalke, boš začel drsat s čem drugim (recimo izpuh, stojalo oz. nosilec stojala, ... ) - kar pa je še slabše, saj te stvari niso vpete tako, da bi se lahko malo odmaknile...

Po moje je pametno, da so (gibljive) stopalke tista prva stvar, ki ob (pre)velikem nagibu podrsajo asfalt.

D.

PS: Nenazadnje tudi v MotoGP kdaj pa kdaj podrsajo s stopalkami in/ali drsniki na škornjih...

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
Ko se menimo o presedanju, mislim da je za pol riti preko sedeža več kot dovolj, vse kar je več je že izguba ravnotežja na mopedu, to glede drajsanja po tački je mišljeno predvsem na grobniku(reški, zagrebški, pa tud okoli hriba), ko si v bistvu dovolj preseden, motor je pa toliko založen da imaš nogo praktično že čisto ob mopedu in takrat začne tud tačko zapirat, res je da so to že čisti extremi ampak tile trije ovinki ki sem jih zgoraj napisal to dovoljujejo.

Hmm,

če malo bolj pozorno pogledaš na primer na MotoGP, tam profiji visijo dol kar s celo ritjo, pa tisti motorji/gume dovojujejo še večje nagibe kot SS cestni modeli, ki jih lahko mi kupujemo.

Še vedno trdim, da je podrsanje tačke že na meji napake. Ni fatalna, ker se tačka odmakne, je pa zelo blizu čohanja s kakšnim trdim delom, ki pa je praktično vedno napaka, ki se ne konča najlepše (ne bom rekel s padcem, ker sem večkrat prišel skozi tudi brez njega, vsekakor pa z manjšim poletom iz sedeža).

Sam mam to (ne)srečo, da je moped narejen tako, da podrsa prej s trdimi deli kot s tačkami. Posledica je dvig zadnje gume. Če sem dovolj nizko, ga lahko ob pomoči kolena dvignem nazaj na gumo, čemur sledi tendenca high-side_ja. Tu pa je samo sreča, ali ostaneš v sedežu ali pa poletiš preko. Hvala bogu se je do sedaj še vedno končalo srečno ...

Objavljeno
:worship: :worship: :worship:

-----------

@SiR & dr.looney

a sta se slučajno zamislila, da tudi vidva z svojo udeležbo v prometu ogožata tako sebe kot druge na takšen ali drugačen način...go figure

vsakič, ko se peljem, se zavedam tudi tega ... zato vozim še bolj previdno ...

Objavljeno
Kar se pa tiče razporeditve teže se mi pa zdi, da imam večino teže na notranji stopalki.. Drugače sem tudi jaz že precej zasledil na internetu kako je priporočeno bolj obremeniti zunanjo nogo in tudi meni se zdi to logično, vendar mi to v praksi nikakor ne rata.. Delno mislim, da tudi zaradi same konstrukcije motorja, ker je naked bike in ima navadno krmilo ne clip on-ov iz česar sledi, da je tudi sama drža na motorju in tudi pri kolenčkanju veliko bolj pokončna kot pri ss in se ne da tako objet motorja z nogo in roko..

:

torej ga sploh ne "nagibaš po športno" ampak na njem delaš počep v ovinku ... :)

Objavljeno (popravljeno)
Gsx600 če boš preveč testiral ''po tački'' na cesti namesto na dirkališči verjami da se zate ne bo preveč dobro končalo, to so že tisti čisti extremi ki pa nikakor niso preimerni za na cesto, sploh pa da ti to postane del splošne prakse. :nono: :nono:

Pa kaki del splošne prakse, kaj nabijate? Ne mislim izrecno tebe Zx_R in ne vzemi napisanega kot napad na tvoj post.. :)

Gsx600 in velika večina StreetDokolencov je takih, ki imajo pač naštudiran ovinek ali dva kjer to počno. Ja p**sda saj pa ma po mojem vsak med nami priljubljenejši odsek, na kerem pozna vsako obstoječo motečo stvar na njem in gre tam pač malenkost hitreje, elegantneje skos.. Je na danem posnetku kdo ogrožan? Dajte nehajte vsi negatorji.. Po mojem lih ni fant čakal da bo 20 avtov z dr.Looney-kami (niti tebe ne napadam, le v skupino 'proti´si se kategorizirala) pred njim ali na nasprotni strani.. Isti primer je bil Mariborski ovinek t.j. proti Šentiljskem rondoju, tam jih je dosti znalo kolencat med tem ko drugje tega niso počeli. (ki je bil pač malo rizičnejši izbor). :glare:

Sploh se pa, da pelat po kolenu pr zelo majhni hitrosti, kjer se pač zna zgodit da se :hmm: (iščem pravo besedo za manever) zvrneš. Imam še sliko.. :lol1:

post-1461-1183016722_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil greenninja
Objavljeno (popravljeno)

kaj naj bi se vidlo na tej fotki?

al je sam za popestritev? :)

smajli je kul :)

Popravljeno . Popravil Nagaya
Objavljeno
kaj naj bi se vidlo na tej fotki?

al je sam za popestritev? :)

smajli je kul :)

Da ne rabiš bit na kolenu da koga ogrožaš.. :whistle: Malo se poglobi v temo no.. :naughty:

In Tvoje dragoceno mnenje, pogled, razmišljanje na temo Po kolenu? :hmm:

Objavljeno

aha :) ok :P

v bistvu slika ni ravno nazorna..amapk ok..

moje (uradno) mnenje je da je kolenčkanje za pisto.

neuradna mnenja podajam ob kavi in samo izbrancem O:-)

Objavljeno

Kje in kdaj?

Da se vsaj teorije naučim, če se že prakse ne bom nikoli ;)

Objavljeno

danes? predavam v šiški, potem pa se v centru mesta.

Objavljeno

Greninja vem kaj hočeš povedat, jaz pa hočem povedat da je kolenčkanje do tačke res nevarno početje na cesti ker je samo vprašanje časa kdaj se pojavi napaka, nikogar pa ne obsojam če kolenčka po cesti na odprtih odsekih saj to počnem tudi sam,

pa ne le na enem naštudiranem ovinku ampak pač kjer se pojavi prilika, ko boš pa kaj hodil po mb koncih se pa le oglasi kaj proti šentilju, boš videl da imajo naši lokalci že eno drug ovinek za ''dokazovanje'', samo tistih zdaj ni bilo na grobniku, zakaj že... :whistle: :whistle:

Objavljeno
danes? predavam v šiški, potem pa se v centru mesta.

Dajta prilepit kakšno skupno sliko na mopedu, kako ti in simon, varno premagujeta ovinek

Objavljeno
Ja, to mene skrbi, redkokdaj se mi tačna dvigne, no moj nagit je lih do tam ko takne tačka tla, se pravi da se ne dvigne, mogoče malenkost, ne pa kot drugi pravijo. Seveda sem jo že dvignil dobro, vendar tudi meni se to že zdi prevelik nagib.

Bolj je problem, če so tačke fiksne :whistle:

Objavljeno
Greninja vem kaj hočeš povedat, jaz pa hočem povedat da je kolenčkanje do tačke res nevarno početje na cesti

Pravzaprav je nevarno vsako nagibanje do tačke - tudi brez kolenčkanja, tako da to niti ne sprada v to temo... :whistle:

D.

Objavljeno
Dajta prilepit kakšno skupno sliko na mopedu, kako ti in simon, varno premagujeta ovinek

kaj si bos s tem pomagal?

amuse me...

post-368-1183018435_thumb.jpg

post-368-1183018563_thumb.jpg

Objavljeno
Greninja vem kaj hočeš povedat, jaz pa hočem povedat da je kolenčkanje do tačke res nevarno početje na cesti ker je samo vprašanje časa kdaj se pojavi napaka, nikogar pa ne obsojam če kolenčka po cesti na odprtih odsekih saj to počnem tudi sam,

pa ne le na enem naštudiranem ovinku ampak pač kjer se pojavi prilika, ko boš pa kaj hodil po mb koncih se pa le oglasi kaj proti šentilju, boš videl da imajo naši lokalci že eno drug ovinek za ''dokazovanje'', samo tistih zdaj ni bilo na grobniku, zakaj že... :whistle: :whistle:

Psssssst :whistle:

Objavljeno

hmm, na kateri je simon, levi al desni

Morda pa ni na nobeni, ker nisi našla slike, kjer bi on varno odpeljal ovinek? :P

Objavljeno
kaj si bos s tem pomagal?

amuse me...

slabo voziš, mala. .. nimaš kolena na asfaltu in zato ne veš, koliko še imaš "lufta" do roba gume ... :naughty:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!