Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

hmm, na kateri je simon, levi al desni

Morda pa ni na nobeni, ker nisi našla slike, kjer bi on varno odpeljal ovinek? :P

simon lahko skrbi sam zase in ne none of my concern at this point.

jadi se njemu ker ni nalimal fotke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slabo voziš, mala. .. nimaš kolena na asfaltu in zato ne veš, koliko še imaš "lufta" do roba gume ... :naughty:

Da sploh ne omenjamo napačne strani ceste na drugi (desni) sliki... :nono: Al je to samo optična varka?

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa v kavbojkah??? Kaj si ti ja nor.... :worship: :worship:

to so ti mestne šminkerce ... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj si bos s tem pomagal?

amuse me...

to je pa fjakanje in ne sodi v rubriko po kolenu..a lahko kam drugam se premaknete???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

simon lahko skrbi sam zase in ne none of my concern at this point.

jadi se njemu ker ni nalimal fotke

it was just a joke ;)

PS: na desni slikci ... tvoj desni gleženj bi manj trpel če bi imela peto na tački, stopalo pa poravnano z nogo. Če se že presedaš. e bi šla še v globji nagib bi na ta način "objemala" motor od pete navzgor, sedaj pa ga samo s stegni. Je pa res da za neuke, sedaj slikca lepše izpade (pozerkapress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

it was just a joke ;)

PS: na desni slikci ... tvoj desni gleženj bi manj trpel če bi imela peto na tački, stopalo pa poravnano z nogo. Če se že presedaš. e bi šla še v globji nagib bi na ta način "objemala" motor od pete navzgor, sedaj pa ga samo s stegni. Je pa res da za neuke, sedaj slikca lepše izpade (pozerkapress)

ko slišim "peto na tački" me kar zmrazi..nekako tako kot ko vidim čelado na ogledalu... :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdaj pa sem pred dilemo, odkar sem si potrgal vezi v levem kolenu ne morem nogo prisilit (postavit) v tak položaj kot bi bil potreben da grem na koleno. če torej smatram da je vožnja na koleno nevarna in idiotska in vožnja brez kolena za pussyje kaj bom sedaj jaz če bom leve ovinke vozil brez kolena in desne na koleno???? :eek:

ali bom semi-idiot ali semi-pussy ali se potem to enači in nevtralizira? :hmm:

po mojih skjromnih izkušnjah pa je z SS motorjem zelo težko prit do tačke če delaš vse prav, predvidevam da zato ker so konstruktorji že tako si zamislili zadevo (no čevelj pa drsa-jasno)! pri kakem nakedu ali čem podobnem pa je tačka in še kaj (avspuh recimo) lahko hitro na asfaltu - predvidevam da spet posledica konstrukcije motorja?

sicer pa kaj pa jaz vem ko se zadeve lotevam bolj kmečko brez velikih študij motogp voznikov ali fizikalnih lastnosti :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

govoril sem o nagayini desni nogi (na desni sliki). To je ZUNANJA NOGA v ovinku.

pa dajte že nehat o tem da je vožnja po tački nevarna. Definitivno bolj kot po kolenu, vendar večina tačk je tako nizko postavljenih (ponavadi še večcentimeterski distančniki v njih prišraufani) da se komot drajsa po tački in še dlje.

tole slikco sem že večkrat prilimal, pa jo bom še enkrat

desna_taca_s.jpg

na sliki je cbr 600 FS, po tleh pa je drgnil tudi izpuh, dokler ga nisem prestavil bolj k motorju (našponal na nosilcih)

Popravljeno . Popravil misty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Visijo z motorja kot špaget, bi rekel nekdo iz motosveta.

Ha, tale sem pa verjetno kar jaz. Sem namreč hiperalergičen na špagetarje na cestah. Bog ne daj, da je še brez čelade in druge opreme, ker potem dobim izpuščaje... ampak :topic:

zunanja noga je verjetno mišljena kot cela noga, od pete navzgor. Na samo tačko jo tako ali tako ne moreš. Preneseš pa pač toliko teže kot jo fizično lahko.

Večja je hitrost v ovinku (večja centrifugalna sila), več teže lahko naložiš na zunanjo tačko. Poleg tega s pritiskom na zunanjo tačko dodatno stabiliziraš celotno motorno kolo (vir Twist of the wrist, mislim, da no.2). V knjigi celo omenja, da lahko 100% teže preneseš samo na zunanjo stopalko, vse druge točke (roke, zunanje koleno...) pa so le stabilizacijske točke.

Nikdar pa nisem peljal tako hitro, da bi zadevo preizkusil v praksi.

Me pa zanima nekaj drugega... jaz se 90% vozim s punco na zadnjem sedežu. A kdo od vas kolenčka s sopotnikom? In če ne, zakaj ne?

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdaj pa sem pred dilemo, odkar sem si potrgal vezi v levem kolenu ne morem nogo prisilit (postavit) v tak položaj kot bi bil potreben da grem na koleno. če torej smatram da je vožnja na koleno nevarna in idiotska in vožnja brez kolena za pussyje kaj bom sedaj jaz če bom leve ovinke vozil brez kolena in desne na koleno???? :eek:

ali bom semi-idiot ali semi-pussy ali se potem to enači in nevtralizira? :hmm:

po mojih skjromnih izkušnjah pa je z SS motorjem zelo težko prit do tačke če delaš vse prav, predvidevam da zato ker so konstruktorji že tako si zamislili zadevo (no čevelj pa drsa-jasno)! pri kakem nakedu ali čem podobnem pa je tačka in še kaj (avspuh recimo) lahko hitro na asfaltu - predvidevam da spet posledica konstrukcije motorja?

sicer pa kaj pa jaz vem ko se zadeve lotevam bolj kmečko brez velikih študij motogp voznikov ali fizikalnih lastnosti :ninja:

našel boš način da boš tut levo koleno počohal :lol1:

in ja..ko na SS motorju prideš do tačke si na meji..in bistvo presedanja je da je motor ob isti hitrosti skozi ovinek manj nagnjen kot brez presedanja..se pravi da se da še hitreje peljat..ali pa je vsaj bolj varno..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

ali bom semi-idiot ali semi-pussy ali se potem to enači in nevtralizira? :hmm:

...

Pussy - Idiot :lol1:

šala, šala

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha, tale sem pa verjetno kar jaz. Sem namreč hiperalergičen na špagetarje na cestah. Bog ne daj, da je še brez čelade in druge opreme, ker potem dobim izpuščaje... ampak :topic:

Večja je hitrost v ovinku (večja centrifugalna sila), več teže lahko naložiš na zunanjo tačko. Poleg tega s pritiskom na zunanjo tačko dodatno stabiliziraš celotno motorno kolo (vir Twist of the wrist, mislim, da no.2). V knjigi celo omenja, da lahko 100% teže preneseš samo na zunanjo stopalko, vse druge točke (roke, zunanje koleno...) pa so le stabilizacijske točke.

Nikdar pa nisem peljal tako hitro, da bi zadevo preizkusil v praksi.

Me pa zanima nekaj drugega... jaz se 90% vozim s punco na zadnjem sedežu. A kdo od vas kolenčka s sopotnikom? In če ne, zakaj ne?

lp,

ker nobena ne pusti :kva2: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdaj pa sem pred dilemo, odkar sem si potrgal vezi v levem kolenu ne morem nogo prisilit (postavit) v tak položaj kot bi bil potreben da grem na koleno. če torej smatram da je vožnja na koleno nevarna in idiotska in vožnja brez kolena za pussyje kaj bom sedaj jaz če bom leve ovinke vozil brez kolena in desne na koleno???? :eek:

ali bom semi-idiot ali semi-pussy ali se potem to enači in nevtralizira? :hmm:

Pussiot? :)

po mojih skjromnih izkušnjah pa je z SS motorjem zelo težko prit do tačke če delaš vse prav, predvidevam da zato ker so konstruktorji že tako si zamislili zadevo (no čevelj pa drsa-jasno)! pri kakem nakedu ali čem podobnem pa je tačka in še kaj (avspuh recimo) lahko hitro na asfaltu - predvidevam da spet posledica konstrukcije motorja?

Ne vem, kaj je zate SS motor, a večina nepredelanih CBR-k, R6-k ipd., ki se 'za silo' peljejo , ima pobrušene tačke. Počasi boš dobil odgovor na zgornjo dilemo... :naughty:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha, tale sem pa verjetno kar jaz. Sem namreč hiperalergičen na špagetarje na cestah. Bog ne daj, da je še brez čelade in druge opreme, ker potem dobim izpuščaje... ampak :topic:

...

Me pa zanima nekaj drugega... jaz se 90% vozim s punco na zadnjem sedežu. A kdo od vas kolenčka s sopotnikom? In če ne, zakaj ne?

lp,

jep, to si ti :D

V 99.9 % ne vozim sopotnikov ker pokvarijo užitke na motorju :D. Če pa že, potem pa toliko počasneje da ne gre do kolena. Pač, voznik odgovarja za svoje potnike. Če bo pizdarija na cesti, za katero bom sam kriv mi ni problem odpeljat magari v drevo, da ne bodo drugi najebali zaradi mene. Če pa imaš nekoga za sabo pa moraš malo razmišljanje zamenjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:

torej ga sploh ne "nagibaš po športno" ampak na njem delaš počep v ovinku ... :)

Če ti tako praviš :)

it was just a joke ;)

PS: na desni slikci ... tvoj desni gleženj bi manj trpel če bi imela peto na tački, stopalo pa poravnano z nogo. Če se že presedaš. e bi šla še v globji nagib bi na ta način "objemala" motor od pete navzgor, sedaj pa ga samo s stegni. Je pa res da za neuke, sedaj slikca lepše izpade (pozerkapress)

Nasploh si veliko manj stabilen, če se presedeš tako, da imaš zunanjo nogo na prstih.. Oseba na fotki je torej hotela zgledat "jebačko" ali pa pojma nima o presedanju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Psssssst :whistle:

(Še malo se bomo menili, pa mi bo razložil še, da obstaja stara cesta ob Maribora do Celja, pa lepi odsek Lenart- Ptuj :naughty:, da do Dravograda ne govorimo.. :naughty: )

:whistle:

To Zx_R: Pa glavno je da skup držimo pa mamo cela kolena, a ne? :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes? predavam v šiški, potem pa se v centru mesta.

Kje v centru. Vama lahka pridem kej svetovat. O kolenčkanju seveda :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje v centru. Vama lahka pridem kej svetovat. O kolenčkanju seveda :)

selitev na PM možda?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... v osnovi obstajajo trije stili vožnje motornega kolesa:

-poletni počasni v kratkih hlačah in majci in v papučah, čez Istro....

-z bejbo, malo bolj previden, težji moped...

-zjutri, k raj potegneš 10 minut spanca pa pol gasa 200 po magistrali, da ne boš zamudu na izpit...

-v kombinezonu po ovinki po kolenu...

-na pisti, po kolenu...

-vijuganje po dunajski in rinjenje med avtomobili...

.....

Popravljeno . Popravil Brihta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... v osnovi obstajajo trije stili vožnje motornega kolesa:

1. klasični, katerega uporablja večina motoristov (najbolj primeren za vsakodnevno uporabo v cestnem prometu)

2. t.i. angleški stil vožnje (predvsem uporaben za poligone in spretnostne vožnje)

3. športni stil vožnje (namenjen športni vožnji) ....

... razlaga stilov vožnjeje že nekje napisana na forumu, tako da ne bi ponavljal ...

... stili se bistveno razlikujejo po svoji "uporabnosti" oziroma "namembnosti" ...

... poanta vsakega stila je koliko stopinj je motor v istem ovinku pri isti hitrosti nagnjen ...

... vedno je najmanj nagnjen pri športnem stilu, zaradi prenosa težišča ...

... vse ostalo je fizika ... ali pa pozerstvo ...

... aja, pa obstaja še en stil "k.......", ki ga uporabljajo tisti, ki ne poznajo nobenega stila vožnje ... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsakič, ko se peljem, se zavedam tudi tega ... zato vozim še bolj previdno ...

lepo in hvale vredno... pa vseeno obstja možnost, da kot udeleženec v prometu ogrožaš ostale soudeležence...

ker zna in ima dovol jaj* za na koleno naj...glavno, da pri tem ne krši prometnih predpisov, ane :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo in hvale vredno... pa vseeno obstja možnost, da kot udeleženec v prometu ogrožaš ostale soudeležence...

Za to pa sploh ne rabiš bit motorist.. Lahko ti kak extremist s padalom na vetrobranca doskoči, kaka bejba zadrifta s staro bemflo vate, vlak pripelje na tvoj pas v ovinku,...

Dajmo se malo osredotočit na temo no.. :blush:

@Misty: ziher maš kako lepo slikco, posnetek? Občutek za delit z nami kako je bilo ko si prvič,... Bil na kolenu!

Ostali?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!