Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Bemti gumo na stopalkah :headbang:

Objavljeno
bl se presed..pa koleno porini ven..zihr bo šlo :whistle:

grem dans trenirat, če le ne bo dežja.

Kam, pa ne povem, da ne bo preveč modre družbe :D

Al si pussy, al pa prehitr voziš in si prešvohcan v rokah :)

Očitno bo kar prva varjanta :D Res da nisem močn k ti, švoh pa tut ne, hehe

ti si pa kreten :headbang:

:friend1:

heey, sej je ok, sam mal provocira tale brum brum ... again :D

z mistijem se nekak poznava in dobr ve, da se hecam - jaz pa sm tut skor zihr, da nič ne dela narobe in da cbr verjetn že leti po ušesu ;)

skor zihr si? ccc :grim

Objavljeno

Zadnje čase sem bolj na kolenih pri motorju kot na motorju.A to šteje .

Objavljeno
Zadnje čase sem bolj na kolenih pri motorju kot na motorju.A to šteje .

Dj še moje drsnike mau pobrus.. da bom diuji zgledu :naughty:

Objavljeno
Dj še moje drsnike mau pobrus.. da bom diuji zgledu :naughty:

Lahk jih men mal posodiš :naughty:

Objavljeno
Lahk jih men mal posodiš :naughty:

prid naprej po bunke (zmert) .. pol ti jih pa posom za en krog :beer2:

Objavljeno

Matr pozabil čisto. Bunke so pa že narejene, po originalu.

Glede slajderjev pa....Če ne drugače imam ene nove viška, ti jih lahko zbrusim in pošljem po pošti :lol1:

Naslednjič, ko bom v Lj te zvrcnem, ablubim :beer2:

Objavljeno
Dj še moje drsnike mau pobrus.. da bom diuji zgledu :naughty:

A resno misliš Maus? sej jih lahko za sabo vlečem ko v Črni Kal rinem :naughty:

Objavljeno
grem dans trenirat, če le ne bo dežja.

Kam, pa ne povem, da ne bo preveč modre družbe :D

A si spet cestni postal.

Se bo pa treba na Dolenjskem pazit letečih puščic v obliki CBRe ?

Hmm, kaj pa vem, potem ko si kolo poližil na koleno, rame, rit, glavo ... A je varen tale moped ?

Objavljeno

a ti misliš da je dolenjska vse kar poznam :P

ne bo se treba pazit, jaz pazim na druge.

Čeprav noben moped ni kej dost varen pri meni, hehe

PS: dans (spet) ni blo časa za naganjat se :D

Objavljeno

Misty čist moj nasvet, daj času čas, tud sam se mel podobne probleme ko sem šaltal iz 636 na 1000rr sicer sem se privajal februarja letos tak da tud temperature niso ravno vsega dovoljevale, drugače pa sem prepričan da problem tiči tud v stabilizatorju ker gre malo drugače moped dol kot če ga ni(sploh kaki hitri S ovinki in zlo zaprte variante), ko se boš navadil ti bodo tud tačke naenkrat prenizko verjami, jaz tud na prednji gumi nimam roba če že po tem gledama, sicer iz grobnika ali nema veze. Moram reči da je moped z nakaj nastavitvami vzmetenja izredno vodljiv, gume itaq vem da maš ok kolk sma se menla, itaq pa moreš vedet da je le malo razlike med 600 in tisoč zato le počasi pa na koleno :P :P :slap: .

Lp, Zx_R.

Objavljeno
Misty čist moj nasvet, daj času čas, tud sam se mel podobne probleme ko sem šaltal iz 636 na 1000rr sicer sem se privajal februarja letos tak da tud temperature niso ravno vsega dovoljevale, drugače pa sem prepričan da problem tiči tud v stabilizatorju ker gre malo drugače moped dol kot če ga ni(sploh kaki hitri S ovinki in zlo zaprte variante), ko se boš navadil ti bodo tud tačke naenkrat prenizko verjami, jaz tud na prednji gumi nimam roba če že po tem gledama, sicer iz grobnika ali nema veze. Moram reči da je moped z nakaj nastavitvami vzmetenja izredno vodljiv, gume itaq vem da maš ok kolk sma se menla, itaq pa moreš vedet da je le malo razlike med 600 in tisoč zato le počasi pa na koleno :P :P :slap: .

Lp, Zx_R.

He, he, ZX, a ti veš komu daješ nasvete? http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=23833

Objavljeno

mah, glavno da jih daje in da pove, da ima tut on cbr1000 ;)

Objavljeno
Sirči prav maš. :worship:

Povej a ni nekam hudičevo it na koleno, če nimaš ne cebeere ali česarkoli drugega na 2 kolesih? :naughty:

Drugače pa- prijazni nasveti s tvoje strani, vsekakor pa uporabnejši od nakladanja nekaterih..

Drgač pa mislim, da Mista sam mal provocira glede na to da je z manjšimi po ušesih letal.. :worship: :naughty:

Objavljeno

Vsak si naj razlaga kakor si hoče , tud jaz si vsakega od članov razlagam kakor si hočem. :whistle: :whistle:

Objavljeno
Misty čist moj nasvet, daj času čas, tud sam se mel podobne probleme ko sem šaltal iz 636 na 1000rr sicer sem se privajal februarja letos tak da tud temperature niso ravno vsega dovoljevale, drugače pa sem prepričan da problem tiči tud v stabilizatorju ker gre malo drugače moped dol kot če ga ni(sploh kaki hitri S ovinki in zlo zaprte variante), ko se boš navadil ti bodo tud tačke naenkrat prenizko verjami, jaz tud na prednji gumi nimam roba če že po tem gledama, sicer iz grobnika ali nema veze. Moram reči da je moped z nakaj nastavitvami vzmetenja izredno vodljiv, gume itaq vem da maš ok kolk sma se menla, itaq pa moreš vedet da je le malo razlike med 600 in tisoč zato le počasi pa na koleno :P :P :slap: .

Lp, Zx_R.

res je, potreben je čas da se navadm

jah, najdu sem dva vzroka, prvi je skoraj 1000 prevoženih km na zanič gumah obrabljenih po sredin. In sedaj ko jo prevrnem v ovinek je občutek da bo usak čas zrsnila (kar prej je)

Drugi je, da sem se navadil piste in varnosti na njej. Ni prometa, ni peska, vedno segrete gume, ni drugih motečih faktorjev. Lani nisem vozil 0 po cestah.

res sm pussy ratu in to v enem letu, hehe

He, he, ZX, a ti veš komu daješ nasvete? http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=23833

tisto je pista ...

nima veze s cesto ;)

mah, glavno da jih daje in da pove, da ima tut on cbr1000 ;)

in kaj ima to veze? poudarek je bil na prehodu 600 -> 1000, dal mi je svoj nasvet ker je bil na tem :OK:

Čisto neumesna tale tvoja.

Če citiram tvoj post iz neke druge teme :

če nimaš res kaj pametnga za povedat, STFU.

:P:P

Drgač pa mislim, da Mista sam mal provocira glede na to da je z manjšimi po ušesih letal.. :worship: :naughty:

ma veš kok pravjo, sam pozornost iščem :lol1:

Objavljeno
Drugi je, da sem se navadil piste in varnosti na njej. Ni prometa, ni peska, vedno segrete gume, ni drugih motečih faktorjev. Lani nisem vozil 0 po cestah.

Pametno, Polde.

Naj pri tem tudi ostane... :whistle:

res sm pussy ratu in to v enem letu, hehe

Bolje živ in cel 'pussy' kot ...

D.

Objavljeno

ne moraliziraj :P

Saj smo se skupaj vozili, si videl da lepo počasi vozim po cestah. ;)

Objavljeno
a ti misliš da je dolenjska vse kar poznam :P

Samo močno upam, da drugje pelješ tako, kot na primer iz Marofa domov in ne kot si povedal da gre na Dvor Kočevje :)

Drugače pa fajn, da imaš še kaj za po cesti, se bomo še kje drugje kot na pistah kdaj lahko srečali.

Malo on-topic čeprav verjetno dokaj nekoristno, ampak mogoče pa se je na CBR_ki res treba nekoliko bolj presesti, še posebej na cesti kot na yami na pisti ?

Vsaj za sebe vem, da se moram na cesti bistveno bolj preseti (ups, mogoče ker je malo drugačen motor ?).

Objavljeno

Tudi sam sem dobil tak občutek na CBR, sicer pa je bila 600. Mogoče pa samo to ker nisem navajen kot na svoj motor

Objavljeno

Pomoje na CBR-i ni svar v presedanju... Verjetno si navajen drugačne ciklistike in moraš CBR-i zato enostavno zaupati - s časom se jo navadiš in ti rata dolgcajt, ker lahko delaš z njo kar hočeš, pa te nikjer ne preseneti :zzz: (cesevedanepretiravaspress)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

glede na to, da se učim presedanja, me zanima, če mi lahko kdo iz prve roke pove, koliko je potrebna hitrost na rondoju Tomačevo, da prideš s kolenom do tal?

ne vem če igra vlogo, vseeno povem da vozim cbr600f.

Objavljeno

Če boš gledu na cager meter, boš čofnu :headbang:

Objavljeno
Če boš gledu na cager meter, boš čofnu :headbang:

saj nisem rekel, da bom probal, zato tudi nism napisal koliko peljem sam.

zanima me samo zaradi občutka, če je slučajno kdo to probal in vseeno pogledal na cager meter :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!