Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pelji tako hitro, da boš čutil oddrsavanje zadnjega kolesa. Obrati naj ne padejo po 10 rpm. ;)

Objavljeno

Ma kaj govoriš na 10 tisoč ?!? Pri 10 tisoč oprosti ampak moraš imeti tako mirno roko saj je milimeter več gasa pa ti kulo spizdi. Ti povem z prve roke da imam motor omejen na 25kw, pa niti približno ne smem it čez 10, kaj šele na polni moči.

GOVORIM ZA NORMALNE MAL BOLJŠE CESTE... Rondoji pa ponavadi drsijo, v Krškem frajer priletel noter pa da bom šel drsat pa potem ven, pa mi je kulo zaneslo da sem šel za drug izhod vn. Moja napaka ni bila saj je bilo zadosti gasa ne preveč ne malo, gume ogrete, ASFALT je bil problem.

Objavljeno

pri 10k rpm se užitek šele začne :rolleyes: ...odvisno je pa spet kakšen je ovinek ampak mal bolj odprti morš skoz v blokado nažigat in tam so obrati menda mal čez 10k rpm :winkiss:

Objavljeno
Ma kaj govoriš na 10 tisoč ?!?

A sem pozabil pripisat, 'Pozor ironija'? ;)

Objavljeno
glede na to, da se učim presedanja, me zanima, če mi lahko kdo iz prve roke pove, koliko je potrebna hitrost na rondoju Tomačevo, da prideš s kolenom do tal?

ne vem če igra vlogo, vseeno povem da vozim cbr600f.

To ti noben ne more natančno povedat, ker je odvisno tud kok se boš ti iz zica dol pomaknu. Raje bodi pozorn npr kako se bo motor obnašal(odrsavanje, itd) pa glej naprej v ovink.

Objavljeno

Saj boš pogledal, ane? V 1. ga rukni, pa gasa. :grim :OK:

Objavljeno
To ti noben ne more natančno povedat, ker je odvisno tud kok se boš ti iz zica dol pomaknu. Raje bodi pozorn npr kako se bo motor obnašal(odrsavanje, itd) pa glej naprej v ovink.

ja saj to da je odvisno razumem, ampak bom pa drugače vprašal:

če se normalno presedeš (normalno smatram, da to počneš tako kot profi dirkači in ne da s tem pretiravaš samo zaradi kolena), ali je recimo 100 km/h temu blizu ali ne?

Objavljeno

Ne silit k temu ker boš padu.

Najdi en on ovink ki ti je všeč, pa pojdi not pa če maš dobre gume pa motor izpravn ni hudič da ne boš počohnu.

Pojdi v ovink počasi parkat pa zmeraj povečuj hitrost, NE PA SILIT ker boš padu.

Stopnjuj pa boš na koleno pršu. Prvič se ti bo zdelo da ležiš skoraj, ko boš pa potem parkrat še probu boš vidu da ko si na kolenu praktično imaš še OGROMNO rezerve pa boš začel koleno počasi gor dvigovat, pa se bolj nagnit dokler ne začne motor zdrsavat, ti nakazovat da si na robu, takrat pač popustiš in greš z istim ali manjšim tempom čez ovinek.

Pa saj je že tema napisana pa že miljonkrat se je ponavljalo. Gledat na števc ko drsaš pa po mojem mnenju ni pametno

Objavljeno
glede na to, da se učim presedanja, me zanima, če mi lahko kdo iz prve roke pove, koliko je potrebna hitrost na rondoju Tomačevo, da prideš s kolenom do tal?

ne vem če igra vlogo, vseeno povem da vozim cbr600f.

jst sm šu 170 km/h, je pa res, da je blo vse okoli prazno, da sem lahk prletu not k norc pol pa sam dva ganga dol pa gas do konca proti izhodu

z triumphom rocket III

tačke mal proti vrhu prestavljene

Objavljeno
Ma kaj govoriš na 10 tisoč ?!? Pri 10 tisoč oprosti ampak moraš imeti tako mirno roko saj je milimeter več gasa pa ti kulo spizdi. Ti povem z prve roke da imam motor omejen na 25kw, pa niti približno ne smem it čez 10, kaj šele na polni moči.

GOVORIM ZA NORMALNE MAL BOLJŠE CESTE... Rondoji pa ponavadi drsijo, v Krškem frajer priletel noter pa da bom šel drsat pa potem ven, pa mi je kulo zaneslo da sem šel za drug izhod vn. Moja napaka ni bila saj je bilo zadosti gasa ne preveč ne malo, gume ogrete, ASFALT je bil problem.

sori, asfalt ni bil problem

GLAVA ...

Objavljeno
glede na to, da se učim presedanja, me zanima, če mi lahko kdo iz prve roke pove, koliko je potrebna hitrost na rondoju Tomačevo, da prideš s kolenom do tal?

ne vem če igra vlogo, vseeno povem da vozim cbr600f.

a si pomislil, da bi morda kako drugo manjprometno cesto našel za učit se............vožnja po kolenu je bil moj vsakdan (letos ne, ker vozim varadero), na tomačevem nisem pa nikoli probaval........ :headbang:

Objavljeno

tomačevski rondo je dober za driftat se učit, s 600 so bila bolj primerna krožna po BTCju, za 1000 pa je tomačevski idealen ;)

Objavljeno
tomačevski rondo je dober za driftat se učit, s 600 so bila bolj primerna krožna po BTCju, za 1000 pa je tomačevski idealen ;)

Sam te BTCjevski krožni men delujejo zelo drsoče... Maš točno določenga v mislih mogoče????

Objavljeno

vse imam v mislih. Zelo so drseči, kaj dosti se ne da zalagat. So pa odlični za driftat. Odpremo novo temo? :D

Objavljeno
tomačevski rondo je dober za driftat se učit, s 600 so bila bolj primerna krožna po BTCju, za 1000 pa je tomačevski idealen ;)

predlagam trening uro: zjutraj med 8 in 9 in pa popoldan od14h do 18h, pa na traumi si pojstlo rezarviri, ja sej ni čuden, da je tolk nesreč, bog z vami

Objavljeno

ob teh urah "treniraj" ti, sam nisem pisal nobene ure, niti nobenega ne silim k čemurkoli.

Smartass

Objavljeno
ob teh urah "treniraj" ti, sam nisem pisal nobene ure, niti nobenega ne silim k čemurkoli.

Smartass

ne mi zamert, sam javne površine res niso za trenirat vožnje po kolenu, spomni se nove obvoznice v dravljah, kaj je že bilo???

Objavljeno

ne spomnim se niti kaj je bilo, se ne ukvarjam s takimi zadevami. In ti ne zamerim, ker vem da si se samo naglas prekrižal.

Glej, kdor ima rad adrenalin pa bi vseeno rad preživel, bo tiščal ampak takrat ko so vsaj približno pogoji za to. Pa se ne mislim spuščat v moraliziranje s tabo kdaj/če na javni cesti sploh so.

Objavljeno

evo, sprašujem ravno zato, da mi tega ne bo treba nikoli probati na ronduju. ampak čez rondo grem skoraj vsak dan in vem približno kako je in prišel sem do meje, kjer so mi stvari še varne in čez ne bi šel rad. prepričan sem, da je marsikdo to počel in zato me zanima. edina števikla ki sem jo do sedaj dobil je 170, ampak morda sem narobe napisal, iščem minimalno še potrebno hitrost.

torej še bolj natačno vprašanje, za Tomačevski rondo, po skrajno notranjem - levem pasu, s konstantno hitrostjo, če se dirkaško presedem (brez pretiravanja), bi mi za stik drsnika in asvalta, pri skoraj novi gumi, zadostovala minimalna hitrost 100, 120, 140, več????

Objavljeno

cirka 113 km/h z motorjem CBX-RR 600

Objavljeno (popravljeno)
evo, sprašujem ravno zato, da mi tega ne bo treba nikoli probati na ronduju. ampak čez rondo grem skoraj vsak dan in vem približno kako je in prišel sem do meje, kjer so mi stvari še varne in čez ne bi šel rad. prepričan sem, da je marsikdo to počel in zato me zanima. edina števikla ki sem jo do sedaj dobil je 170, ampak morda sem narobe napisal, iščem minimalno še potrebno hitrost.

torej še bolj natačno vprašanje, za Tomačevski rondo, po skrajno notranjem - levem pasu, s konstantno hitrostjo, če se dirkaško presedem (brez pretiravanja), bi mi za stik drsnika in asvalta, pri skoraj novi gumi, zadostovala minimalna hitrost 100, 120, 140, več????

Vsaj 170 :naughty:

cirka 113 km/h z motorjem CBX-RR 600

Tolk gre že z navadno korejsko 125 "chopper" prdalico...:)

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno

hehehe, brum brum je res 170 km/h peljal čez, ampak on je fenomen, ima tretjo nogo s katero se opre v ovinku ... no ja, morda uporablja jezik, ne noge ...

Enivej, tudi v tomačevski rondo gre na koleno, vendar če tega še nisi počel, raje najdi cesto ki ti bo vlivala več zaupanja in se tam uči.

O konkretnih številkah pa nebi. Za vožnjo na koleno niso pomembne (seveda predpostavljam da se ne pelješ 40 v rondoju ...).

Objavljeno

brumči, kje je sedaj tvoj medklic, KAJ ČE TE BO "JEMCEK" VZEL RESNO, probal s 170 v tomačevsko, jutri boš pa bral v črni kroniki o smrti motorista zaradi neprilagojene hitrosti.

Nekaj podobnega si meni očital pred časom.

Objavljeno

....JEMCEK....

:headbang: dej rajš pejd na en velik parking, tam postav stožce v takšni velikosti kot

tomačevo , pa tam furaj, pa na publiko ne pozab :grupni: :wacko:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!