Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

odvisno od tega, kako nerodno na tla priletiš ...

Popravljeno . Popravil misty
Objavljeno
Jok brate, folk so ovce...ker če zmoreš ti, zmorem jst,zmoremo vsi...

Ovce ali ne ovce - odloči se vsak sam.

D.

Objavljeno
a sprobamo prej komolčkanje pred ušesi???

ja, lahko te s komolcem okol kepe prtegnem ene trikrat ...

Objavljeno
Ovce ali ne ovce - odloči se vsak sam.

Ne bi rekel - če malo FReuda itd vzamemo v zakup, pa teorije o tem, da je človek družbeno/družabno bitje, pa o vplivih okolja itd ... družbena odgovornost itd ...

no, dost teoretiziranja ... :)

čav

Objavljeno
a sprobamo prej komolčkanje pred ušesi???

in kaj bi ti tle sprobal, tle je povedano in sprobano že vse. A ti nisi še :blink: kaj čakaš, pa za bajto imaš pisto :yawn:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jaz se opravičujem moderatorjem če delam smeti, vendar v kategoriji OPREMA mi ni našlo nobene primerne teme z drsniki, zato sem se odločil da bom tole stvar tule zapisal.

Rad bi povprašal kje bi dobil najceneje sliderje, saj so moji že na indikatorju in bi rad zamenjal.

Gledal sem v trgovinah pa stanejo okrog 40-50€ kar se mi zdi odločno preveč.

Če imate kako boljšo varjanto dejte jo prosim delit z mano.

Hvala

Objavljeno (popravljeno)

Če drsaš po asfaltu z ušesi nagib še ni na ful, menim, da si res frajer, ko si na tleh požgeš obrvi... :naughty: Seveda moraš imeti jajca in imeti še odprt vizir.

Popravljeno . Popravil Terminator
Objavljeno

V louisa ziher nisi pošpegal?

Objavljeno
Kolikor ze eni kritizirajo ride, kako je v pizdi asfalt, ostaja dejstvo, da se da po kolenu odpelat cisto vsak ovinek na ridah in drzi brez problema in brez zdrsavanja. Sportne gume, dovolj ogrete pa more it! Tudi zalivke niso noben bavbav. Edini problem je ta, da se nekdo, ki rid ni vajen zalivke ustrasi in napacno odreagira.. To lahko vodi v padec. Ko pa malo spoznas cesto pa pogruntas da gre tudi cez zalivko brez tezav, guma zdrsne za tisti cm in takoj spet prime in to je to. Odpeljes kot da zalivke ni :)

Zej ne vem, ampak zi se mi, da je npr. z Hyosungom laže (beri z manj nagiba) drsat po asfalto, ko npr. z R1-pozicija sedeža, višina tačk...težišče motorja, je pa povsem jasno, da je z R1 za to potrebna precej večja itrost v ovinku...in če je seveda potrebno manj nagiba, je tudi občutek, da asfalt super drži...kolk drži vidiš, ko na izhodu začneš nabijat gas in verjemi mi, ni ravno ne vem kaj, če pa tukaj upoštevamo še promet, pa ovire, potem je pa skoraj bolje it "po pameti", ki je sicer zelo relativna stvar...

Da ne bo pomote, seveda se ride da kolenčkat, sam sem jih zelo malo, ker se običajno ne presedam, sem pa tačke lepo udelal, med drugim tudi gor...

Objavljeno (popravljeno)

Res ne »štekam« že spet milijon strani ponovnega nabijanja o kolenčkanju. In seveda se zopet kregate, ker nekateri ne razumete, da je pojem kolenčkanja dvostranski. Tisti, ki »slabo« kolenčkate popolnoma zagovarjate, tisti ki pojma nimate o kolenčkanju popolnoma »šizite«.

Osebno delno zagovarjam in delno »šizim«.

Bom poizkusil enostavno obrazložiti;

Vsak slej kot prej (če ga to pač zanima in, če ima športaka) drsa s koleni po asfaltu. Sedaj se nekateri razburjajo, da je kolenčkanje samo za na pisto. To je zato, ker ne razumejo dovolj o »fenomenu« kolenčkanja.

Ko začetno poizkušaš po kolenu, visiš (tako kot je nekdo že lepo opisal na tem forumu) kot špaget iz motorja in rineš kolen navzven kot največji »bezveznjakovič«, samo, da bi podrsal po tleh. Ko ti to uspe pa (v upanju) začneš izboljševati svojo tehniko. V tej fazi smo bili vsi, pri vožnji motorja se je treba vsega naučiti.

Ko končno obvladaš (sedaj od talenta odvisno) uporabljaš koleno kot tipalo nagiba. Ponavadi začneš s kolenom navzven in ga nato približuješ k motorju. Hitrejša brzina pomeni večji nagib kar pomeni, da koleno konča čisto ob motorju.

V zaključku; za zelo varno vožnjo po cesti ne uporabljaš kolena. Za športno vožnjo ga občasno uporabiš kot tipalo v varnem preglednem ovinku s tem, da ga imaš od motorja navzven (od-do po presoji).

Če letiš (dirkaš) po cesti se pravilno presedeš, imaš čelado pri ogledalu, težo na zunanji tački (zadnja in najbolj zahtevna tehnika presedanja) ter zapestje in komolec skrivljena navzven si absoluten idiot. To počni na pisti!

Zakaj?

No tule je nagradno vprašanje zakaj? Kakšna je akcija korekcije v maksimalnem nagibu s kolenom ob motorju v nepreglednem ovinku, ko pred tabo stoji zaustavljen traktor ali tri metre peska ali pa pokvarjen avto?

1. Zaviranje s sprednjo?

2. Zaviranje s zadnjo?

3. Odvzem gasa?

4. Dodajanje gasa?

5. Večji nagib?

6. Povečanje zenic, misel fak in bum?

Samo enkrat se ti ne bo izšlo...

Popravljeno . Popravil Terminator
Objavljeno (popravljeno)
Zej ne vem, ampak zi se mi, da je npr. z Hyosungom laže (beri z manj nagiba) drsat po asfalto, ko npr. z R1-pozicija sedeža, višina tačk...težišče motorja, je pa povsem jasno, da je z R1 za to potrebna precej večja itrost v ovinku...in če je seveda potrebno manj nagiba, je tudi občutek, da asfalt super drži...kolk drži vidiš, ko na izhodu začneš nabijat gas in verjemi mi, ni ravno ne vem kaj, če pa tukaj upoštevamo še promet, pa ovire, potem je pa skoraj bolje it "po pameti", ki je sicer zelo relativna stvar...

Da ne bo pomote, seveda se ride da kolenčkat, sam sem jih zelo malo, ker se običajno ne presedam, sem pa tačke lepo udelal, med drugim tudi gor...

Hyosung res ni R1, bi bil pa presenecen kako se da peljat in nagnit ta motor, seveda z dolocenimi dodelavami, da razni deli motorja ne drsajo po tleh. Drugace se popolnoma strinjam, da serijske nastaviteve, pozicija tac ipd, niso niti priblizno primerljive s serijskim stanjem na nekem ss motorju.

Vem pa tudi to, da zaenrkat ni bilo nekih velikih tezav drzat cez ride za dol, ko se ne cuti tako pomanjkanje moci, tudi razne 600rr, 1000rr in ostale ss, ki so bili v rokah solidnih pilotov.. No sicer pa divjanje po ridah vsekakor ni in ne more bit nobeno merilo! Pa nasploh je to javna cesta, kjer je vedno potrebno imet doloceno mero rezerve. Ta teden gre Huso obiskat Novi Marof, pa bomo videli kaj lahko da iz sebe glede na izmerjen cas kroga :) Gody je ze marsikoga presenetil s svojih hrckom, kako to leti cez ovinke :)

Je pa res, da ni primerjave pri odpiranju plina iz ovinkov. Tu je pac Hyosung veliko bolj odpustljiv, ker nima niti priblizno take moci. Verjamem da R1 mnogo prej zaplese, ce nisi previden pri uporabi desnega zapestja :)

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
Hyosung res ni R1, bi bil pa presenecen kako se da peljat in nagnit ta motor, seveda z dolocenimi dodelavami, da razni deli motorja ne drsajo po tleh. Drugace se popolnoma strinjam, da serijske nastaviteve, pozicija tac ipd, niso niti priblizno primerljive s serijskim stanjem na nekem ss motorju.

Vem pa tudi to, da zaenrkat ni bilo nekih velikih tezav drzat cez ride za dol, ko se ne cuti tako pomanjkanje moci, tudi razne 600rr, 1000rr in ostale ss, ki so bili v rokah solidnih pilotov.. No sicer pa divjanje po ridah vsekakor ni in ne more bit nobeno merilo! Pa nasploh je to javna cesta, kjer je vedno potrebno imet doloceno mero rezerve. Ta teden gre Huso obiskat Novi Marof, pa bomo videli kaj lahko da iz sebe glede na izmerjen cas kroga :) Gody je ze marsikoga presenetil s svojih hrckom, kako to leti cez ovinke :)

Je pa res, da ni primerjave pri odpiranju plina iz ovinkov. Tu je pac Hyosung veliko bolj odpustljiv, ker nima niti priblizno take moci. Verjamem da R1 mnogo prej zaplese, ce nisi previden pri uporabi desnega zapestja :)

Kje je Novi Marof...že kar nekaj krat slišal za to ime, pa ne vem, kje je to...

Aja, verjamem, da je Huso soliden motor in vem, da imamo včasi ljudje predsodke, če ni Jap., ali Italian..., sigurno je poleg 4-ih "svetih" še kdo sposoben naredit ok stroj, če je pa še cena ugodna, je pa sploh super...

Objavljeno

Jst bi odgovoril na post zgoraj :)

Sigurno 6 :D

Objavljeno
Kje je Novi Marof...že kar nekaj krat slišal za to ime, pa ne vem, kje je to...

Aja, verjamem, da je Huso soliden motor in vem, da imamo včasi ljudje predsodke, če ni Jap., ali Italian..., sigurno je poleg 4-ih "svetih" še kdo sposoben naredit ok stroj, če je pa še cena ugodna, je pa sploh super...

No o super motorju bi se dalo razpredat, ker je jajc kar se tice kvalitete.. Ampak peljat se ga pa vseeno da kar dobro :D

Za informacije O Marofu si preberi temo Novi Marof

Je pa to nekje tu, baje da je kar zakon zadeva, jaz bom sedaj prvic :D

post-1190-1186824442_thumb.jpg

Objavljeno
No o super motorju bi se dalo razpredat, ker je jajc kar se tice kvalitete.. Ampak peljat se ga pa vseeno da kar dobro :D

Za informacije O Marofu si preberi temo Novi Marof

Je pa to nekje tu, baje da je kar zakon zadeva, jaz bom sedaj prvic :D

post-1190-1186824442_thumb.jpg

Hvala ti za inf...po preizksu poročaj :winkiss:

Objavljeno
No tule je nagradno vprašanje zakaj? Kakšna je akcija korekcije v maksimalnem nagibu s kolenom ob motorju v nepreglednem ovinku, ko pred tabo stoji zaustavljen traktor ali tri metre peska ali pa pokvarjen avto?

1. Zaviranje s sprednjo?

2. Zaviranje s zadnjo?

3. Odvzem gasa?

4. Dodajanje gasa?

5. Večji nagib?

6. Povečanje zenic, misel fak in bum?

Samo enkrat se ti ne bo izšlo...

ja če to počneš na javni cesti potem teh točk ne rabiš..ampak kvečjemu 7. točko..no nekaterim se vseeno izide-tisti nej hitr grejo loto špilat ker majo kot kaže srečo..nekaterim se ni..7. točka..

Objavljeno

ne delej se da mas SM :whistle: , hec hec

Objavljeno

Uh, če bi bil to jest :whistle:

Objavljeno
B)

in temu je to res ratal? :D

zanimiv.. k se mi zdi to dost nemogoče :)

Objavljeno
in temu je to res ratal? :D

zanimiv.. k se mi zdi to dost nemogoče :)

Saj ne veš če mu je ratal. Mnjka naslednja slika :whistle:

Objavljeno
Saj ne veš če mu je ratal. Mnjka naslednja slika :whistle:

Mu je ratal.....čez pol sekunde se je vlegel.....

Objavljeno
Saj ne veš če mu je ratal. Mnjka naslednja slika :whistle:

tako je :D

Objavljeno

Po moje se ni vlegu ampak high sider, se pravi čez bok salta

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!