misty Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 (popravljeno) odvisno od tega, kako nerodno na tla priletiš ... Popravljeno Avgust 1, 2007. Popravil misty
danci1973 Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 Jok brate, folk so ovce...ker če zmoreš ti, zmorem jst,zmoremo vsi... Ovce ali ne ovce - odloči se vsak sam. D.
2384nsdf83 Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 a sprobamo prej komolčkanje pred ušesi??? ja, lahko te s komolcem okol kepe prtegnem ene trikrat ...
2384nsdf83 Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 Ovce ali ne ovce - odloči se vsak sam. Ne bi rekel - če malo FReuda itd vzamemo v zakup, pa teorije o tem, da je človek družbeno/družabno bitje, pa o vplivih okolja itd ... družbena odgovornost itd ... no, dost teoretiziranja ... :) čav
gizmOkak Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 a sprobamo prej komolčkanje pred ušesi??? in kaj bi ti tle sprobal, tle je povedano in sprobano že vse. A ti nisi še :blink: kaj čakaš, pa za bajto imaš pisto :yawn:
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Jaz se opravičujem moderatorjem če delam smeti, vendar v kategoriji OPREMA mi ni našlo nobene primerne teme z drsniki, zato sem se odločil da bom tole stvar tule zapisal. Rad bi povprašal kje bi dobil najceneje sliderje, saj so moji že na indikatorju in bi rad zamenjal. Gledal sem v trgovinah pa stanejo okrog 40-50€ kar se mi zdi odločno preveč. Če imate kako boljšo varjanto dejte jo prosim delit z mano. Hvala
misty Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 to je res, ker se tema o drsnikih nahaja v kategoriji splošno ni za kaj ;)
Terminator Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 (popravljeno) Če drsaš po asfaltu z ušesi nagib še ni na ful, menim, da si res frajer, ko si na tleh požgeš obrvi... :naughty: Seveda moraš imeti jajca in imeti še odprt vizir. Popravljeno Avgust 10, 2007. Popravil Terminator
Stric Burek Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 V louisa ziher nisi pošpegal?
Kaki Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Kolikor ze eni kritizirajo ride, kako je v pizdi asfalt, ostaja dejstvo, da se da po kolenu odpelat cisto vsak ovinek na ridah in drzi brez problema in brez zdrsavanja. Sportne gume, dovolj ogrete pa more it! Tudi zalivke niso noben bavbav. Edini problem je ta, da se nekdo, ki rid ni vajen zalivke ustrasi in napacno odreagira.. To lahko vodi v padec. Ko pa malo spoznas cesto pa pogruntas da gre tudi cez zalivko brez tezav, guma zdrsne za tisti cm in takoj spet prime in to je to. Odpeljes kot da zalivke ni :) Zej ne vem, ampak zi se mi, da je npr. z Hyosungom laže (beri z manj nagiba) drsat po asfalto, ko npr. z R1-pozicija sedeža, višina tačk...težišče motorja, je pa povsem jasno, da je z R1 za to potrebna precej večja itrost v ovinku...in če je seveda potrebno manj nagiba, je tudi občutek, da asfalt super drži...kolk drži vidiš, ko na izhodu začneš nabijat gas in verjemi mi, ni ravno ne vem kaj, če pa tukaj upoštevamo še promet, pa ovire, potem je pa skoraj bolje it "po pameti", ki je sicer zelo relativna stvar... Da ne bo pomote, seveda se ride da kolenčkat, sam sem jih zelo malo, ker se običajno ne presedam, sem pa tačke lepo udelal, med drugim tudi gor...
Terminator Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 (popravljeno) Res ne »štekam« že spet milijon strani ponovnega nabijanja o kolenčkanju. In seveda se zopet kregate, ker nekateri ne razumete, da je pojem kolenčkanja dvostranski. Tisti, ki »slabo« kolenčkate popolnoma zagovarjate, tisti ki pojma nimate o kolenčkanju popolnoma »šizite«. Osebno delno zagovarjam in delno »šizim«. Bom poizkusil enostavno obrazložiti; Vsak slej kot prej (če ga to pač zanima in, če ima športaka) drsa s koleni po asfaltu. Sedaj se nekateri razburjajo, da je kolenčkanje samo za na pisto. To je zato, ker ne razumejo dovolj o »fenomenu« kolenčkanja. Ko začetno poizkušaš po kolenu, visiš (tako kot je nekdo že lepo opisal na tem forumu) kot špaget iz motorja in rineš kolen navzven kot največji »bezveznjakovič«, samo, da bi podrsal po tleh. Ko ti to uspe pa (v upanju) začneš izboljševati svojo tehniko. V tej fazi smo bili vsi, pri vožnji motorja se je treba vsega naučiti. Ko končno obvladaš (sedaj od talenta odvisno) uporabljaš koleno kot tipalo nagiba. Ponavadi začneš s kolenom navzven in ga nato približuješ k motorju. Hitrejša brzina pomeni večji nagib kar pomeni, da koleno konča čisto ob motorju. V zaključku; za zelo varno vožnjo po cesti ne uporabljaš kolena. Za športno vožnjo ga občasno uporabiš kot tipalo v varnem preglednem ovinku s tem, da ga imaš od motorja navzven (od-do po presoji). Če letiš (dirkaš) po cesti se pravilno presedeš, imaš čelado pri ogledalu, težo na zunanji tački (zadnja in najbolj zahtevna tehnika presedanja) ter zapestje in komolec skrivljena navzven si absoluten idiot. To počni na pisti! Zakaj? No tule je nagradno vprašanje zakaj? Kakšna je akcija korekcije v maksimalnem nagibu s kolenom ob motorju v nepreglednem ovinku, ko pred tabo stoji zaustavljen traktor ali tri metre peska ali pa pokvarjen avto? 1. Zaviranje s sprednjo? 2. Zaviranje s zadnjo? 3. Odvzem gasa? 4. Dodajanje gasa? 5. Večji nagib? 6. Povečanje zenic, misel fak in bum? Samo enkrat se ti ne bo izšlo... Popravljeno Avgust 11, 2007. Popravil Terminator
Jure Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 (popravljeno) Zej ne vem, ampak zi se mi, da je npr. z Hyosungom laže (beri z manj nagiba) drsat po asfalto, ko npr. z R1-pozicija sedeža, višina tačk...težišče motorja, je pa povsem jasno, da je z R1 za to potrebna precej večja itrost v ovinku...in če je seveda potrebno manj nagiba, je tudi občutek, da asfalt super drži...kolk drži vidiš, ko na izhodu začneš nabijat gas in verjemi mi, ni ravno ne vem kaj, če pa tukaj upoštevamo še promet, pa ovire, potem je pa skoraj bolje it "po pameti", ki je sicer zelo relativna stvar...Da ne bo pomote, seveda se ride da kolenčkat, sam sem jih zelo malo, ker se običajno ne presedam, sem pa tačke lepo udelal, med drugim tudi gor... Hyosung res ni R1, bi bil pa presenecen kako se da peljat in nagnit ta motor, seveda z dolocenimi dodelavami, da razni deli motorja ne drsajo po tleh. Drugace se popolnoma strinjam, da serijske nastaviteve, pozicija tac ipd, niso niti priblizno primerljive s serijskim stanjem na nekem ss motorju. Vem pa tudi to, da zaenrkat ni bilo nekih velikih tezav drzat cez ride za dol, ko se ne cuti tako pomanjkanje moci, tudi razne 600rr, 1000rr in ostale ss, ki so bili v rokah solidnih pilotov.. No sicer pa divjanje po ridah vsekakor ni in ne more bit nobeno merilo! Pa nasploh je to javna cesta, kjer je vedno potrebno imet doloceno mero rezerve. Ta teden gre Huso obiskat Novi Marof, pa bomo videli kaj lahko da iz sebe glede na izmerjen cas kroga :) Gody je ze marsikoga presenetil s svojih hrckom, kako to leti cez ovinke :) Je pa res, da ni primerjave pri odpiranju plina iz ovinkov. Tu je pac Hyosung veliko bolj odpustljiv, ker nima niti priblizno take moci. Verjamem da R1 mnogo prej zaplese, ce nisi previden pri uporabi desnega zapestja :) Popravljeno Avgust 11, 2007. Popravil DeX
Kaki Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Hyosung res ni R1, bi bil pa presenecen kako se da peljat in nagnit ta motor, seveda z dolocenimi dodelavami, da razni deli motorja ne drsajo po tleh. Drugace se popolnoma strinjam, da serijske nastaviteve, pozicija tac ipd, niso niti priblizno primerljive s serijskim stanjem na nekem ss motorju. Vem pa tudi to, da zaenrkat ni bilo nekih velikih tezav drzat cez ride za dol, ko se ne cuti tako pomanjkanje moci, tudi razne 600rr, 1000rr in ostale ss, ki so bili v rokah solidnih pilotov.. No sicer pa divjanje po ridah vsekakor ni in ne more bit nobeno merilo! Pa nasploh je to javna cesta, kjer je vedno potrebno imet doloceno mero rezerve. Ta teden gre Huso obiskat Novi Marof, pa bomo videli kaj lahko da iz sebe glede na izmerjen cas kroga :) Gody je ze marsikoga presenetil s svojih hrckom, kako to leti cez ovinke :) Je pa res, da ni primerjave pri odpiranju plina iz ovinkov. Tu je pac Hyosung veliko bolj odpustljiv, ker nima niti priblizno take moci. Verjamem da R1 mnogo prej zaplese, ce nisi previden pri uporabi desnega zapestja :) Kje je Novi Marof...že kar nekaj krat slišal za to ime, pa ne vem, kje je to... Aja, verjamem, da je Huso soliden motor in vem, da imamo včasi ljudje predsodke, če ni Jap., ali Italian..., sigurno je poleg 4-ih "svetih" še kdo sposoben naredit ok stroj, če je pa še cena ugodna, je pa sploh super...
Dolenc™ Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Jst bi odgovoril na post zgoraj :) Sigurno 6 :D
Jure Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Kje je Novi Marof...že kar nekaj krat slišal za to ime, pa ne vem, kje je to...Aja, verjamem, da je Huso soliden motor in vem, da imamo včasi ljudje predsodke, če ni Jap., ali Italian..., sigurno je poleg 4-ih "svetih" še kdo sposoben naredit ok stroj, če je pa še cena ugodna, je pa sploh super... No o super motorju bi se dalo razpredat, ker je jajc kar se tice kvalitete.. Ampak peljat se ga pa vseeno da kar dobro :D Za informacije O Marofu si preberi temo Novi Marof Je pa to nekje tu, baje da je kar zakon zadeva, jaz bom sedaj prvic :D
Kaki Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 No o super motorju bi se dalo razpredat, ker je jajc kar se tice kvalitete.. Ampak peljat se ga pa vseeno da kar dobro :D Za informacije O Marofu si preberi temo Novi Marof Je pa to nekje tu, baje da je kar zakon zadeva, jaz bom sedaj prvic :D Hvala ti za inf...po preizksu poročaj :winkiss:
biker77 Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 No tule je nagradno vprašanje zakaj? Kakšna je akcija korekcije v maksimalnem nagibu s kolenom ob motorju v nepreglednem ovinku, ko pred tabo stoji zaustavljen traktor ali tri metre peska ali pa pokvarjen avto? 1. Zaviranje s sprednjo? 2. Zaviranje s zadnjo? 3. Odvzem gasa? 4. Dodajanje gasa? 5. Večji nagib? 6. Povečanje zenic, misel fak in bum? Samo enkrat se ti ne bo izšlo... ja če to počneš na javni cesti potem teh točk ne rabiš..ampak kvečjemu 7. točko..no nekaterim se vseeno izide-tisti nej hitr grejo loto špilat ker majo kot kaže srečo..nekaterim se ni..7. točka..
_LuX_ Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 ne delej se da mas SM :whistle: , hec hec
Schmid87 Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 B) in temu je to res ratal? :D zanimiv.. k se mi zdi to dost nemogoče :)
bmwslo Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 in temu je to res ratal? :Dzanimiv.. k se mi zdi to dost nemogoče :) Saj ne veš če mu je ratal. Mnjka naslednja slika :whistle:
dotem Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 Saj ne veš če mu je ratal. Mnjka naslednja slika :whistle: Mu je ratal.....čez pol sekunde se je vlegel.....
Schmid87 Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 Saj ne veš če mu je ratal. Mnjka naslednja slika :whistle: tako je :D
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 Po moje se ni vlegu ampak high sider, se pravi čez bok salta
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se