Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

ta ga tut po kolenih pele .)

post-11187-1208383850_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil yack_ass
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Danes sem mal poskušal in sem ugotovil da mi je motor veliko laže nagnit če jaz z trupom vlečem v nasprotno stran ovinka. Tako da motor nagnem trup pa sili proti pravokotnemu položaju na cestišče (upam da razumete). Do klolena ga sicer še ne nagnem ampak ne manjka več dosti. Zaima pa kaj mislite o takšni ˝tehniki˝, kje bi se lahko pojavile težave, je lahko v določenih situacijah nevarna itd.

Objavljeno

Hmm, ne vem če te prav razumem, ampak mene tvoj opis spominja na prelomno tehniko.. Torej motor potisneš dol, sebe pa pokonci. Taka tehnika definitivno NI PRIMERNA za vožnjo po kolenu . Prelomna tehnika se navadno prakticira pri supermotu v zaprtih ovinkih, so pa ti motorji drugačne konstrukcije, lažji in ni isto kot cestni motor..

Pri cestnem motorju ni point motor čimbolj nagnit, ampak ravno obratno! Ti se "po kolenu" pelješ zato, ker si se presedel z namenom, da bo motor v zavoju čimbolj pokonci ker je težišče drugače postavljeno in lahko posledično ovinek spelješ z enako hitrostjo pri manjšem nagibu, kar pomeni, da si dlje od zdrsa, oziroma lahko pri maksilamnem nagibu ovinek odpelješ hitreje. Koleno je samo nadgradnja presedanja.. S tem ko se presedeš z motorja dol telo pač približaš cestišču, koleno pa uporabiš za filing in kot indikator nagiba.

Še enkrat. Ti se moraš trudit, da boš motor čez ovinek spravil čim bolj pokonci pri določeni hitrosti, ne pa čimbolj nagnjen. Ker potem te samo enkrat zmanka, to se pa na cesti lahko ne konča dobro!

Objavljeno

Uiii, danes mi je prvič ratal po kolenu. Sm že prej probaval s Fazerjem, pa sem samo tačke brusu, dons pa s Hornetko. Je prov dobr filing :yea1: Vozu sm se pa po krožnem pri Kovorju - ni velik prometa, pa še 2 pasova sta, tko da notranji je biu moj :naughty:

Objavljeno

Vidim da se nekaj o tehniki in drži pogovarjate. Men je ratal tko, da sem mal z ritjo zdrsniv iz motorja in koleno nagnil v ovinek, pogled je bil naprej, motor je bil pa mislim da ravno prav nagnjen. In to je blo to. Kar naenkrat sem začutil prijetno žgečkanje po drsniku. Ko sem bil pa enkrat na kolenu, sem se pa počutil dosti bol stabilnega kot takrat, ko koleno ni v stiku s tlemi.

Objavljeno
Vidim da se nekaj o tehniki in drži pogovarjate. Men je ratal tko, da sem mal z ritjo zdrsniv iz motorja in koleno nagnil v ovinek, pogled je bil naprej, motor je bil pa mislim da ravno prav nagnjen. In to je blo to. Kar naenkrat sem začutil prijetno žgečkanje po drsniku. Ko sem bil pa enkrat na kolenu, sem se pa počutil dosti bol stabilnega kot takrat, ko koleno ni v stiku s tlemi.

Jaz tud sam tačke brusim na FZ6 :hmm:

Objavljeno
Jaz tud sam tačke brusim na FZ6 :hmm:

Sam na tamali Fazerci bi pa mogoče skorej mogu do tal s kolenom pridt. Probej z ritjo še mal bol iz zica zlest. Al pa prid na Gorenjsko, greva na "moj" rondo :naughty:

Objavljeno
Sam na tamali Fazerci bi pa mogoče skorej mogu do tal s kolenom pridt. Probej z ritjo še mal bol iz zica zlest. Al pa prid na Gorenjsko, greva na "moj" rondo :naughty:

Fazer gre komot po kolenu, samo tiste štifte na nožnih tačkah je potrebno pobrat stran, da ne plužiš prehitro, pa malo bolj se presest pa je :)

Objavljeno
Hmm, ne vem če te prav razumem, ampak mene tvoj opis spominja na prelomno tehniko.. Torej motor potisneš dol, sebe pa pokonci. Taka tehnika definitivno NI PRIMERNA za vožnjo po kolenu . Prelomna tehnika se navadno prakticira pri supermotu v zaprtih ovinkih, so pa ti motorji drugačne konstrukcije, lažji in ni isto kot cestni motor..

Pri cestnem motorju ni point motor čimbolj nagnit, ampak ravno obratno! Ti se "po kolenu" pelješ zato, ker si se presedel z namenom, da bo motor v zavoju čimbolj pokonci ker je težišče drugače postavljeno in lahko posledično ovinek spelješ z enako hitrostjo pri manjšem nagibu, kar pomeni, da si dlje od zdrsa, oziroma lahko pri maksilamnem nagibu ovinek odpelješ hitreje. Koleno je samo nadgradnja presedanja.. S tem ko se presedeš z motorja dol telo pač približaš cestišču, koleno pa uporabiš za filing in kot indikator nagiba.

Še enkrat. Ti se moraš trudit, da boš motor čez ovinek spravil čim bolj pokonci pri določeni hitrosti, ne pa čimbolj nagnjen. Ker potem te samo enkrat zmanka, to se pa na cesti lahko ne konča dobro!

Aha razumem!!! Hvala!!

Objavljeno
Fazer gre komot po kolenu, samo tiste štifte na nožnih tačkah je potrebno pobrat stran, da ne plužiš prehitro, pa malo bolj se presest pa je :)

Ja, mam že mal v mislih da bi jih preč pošraufou :evilgrin:

Ampak se mi je pa še ceu dan smejalo, ko mi je ratal. Res dobr občutek.

Objavljeno
Hmm, ne vem če te prav razumem, ampak mene tvoj opis spominja na prelomno tehniko.. Torej motor potisneš dol, sebe pa pokonci. Taka tehnika definitivno NI PRIMERNA za vožnjo po kolenu . Prelomna tehnika se navadno prakticira pri supermotu v zaprtih ovinkih, so pa ti motorji drugačne konstrukcije, lažji in ni isto kot cestni motor..

Pri cestnem motorju ni point motor čimbolj nagnit, ampak ravno obratno! Ti se "po kolenu" pelješ zato, ker si se presedel z namenom, da bo motor v zavoju čimbolj pokonci ker je težišče drugače postavljeno in lahko posledično ovinek spelješ z enako hitrostjo pri manjšem nagibu, kar pomeni, da si dlje od zdrsa, oziroma lahko pri maksilamnem nagibu ovinek odpelješ hitreje. Koleno je samo nadgradnja presedanja.. S tem ko se presedeš z motorja dol telo pač približaš cestišču, koleno pa uporabiš za filing in kot indikator nagiba.

Še enkrat. Ti se moraš trudit, da boš motor čez ovinek spravil čim bolj pokonci pri določeni hitrosti, ne pa čimbolj nagnjen. Ker potem te samo enkrat zmanka, to se pa na cesti lahko ne konča dobro!

vijiš to se morn še jaz naučit, jaz tak nagnem motor da gre že prek roba skor prednja guma, k, jaz se sicer presedem ampak se nea dovolj ven nagnem in motorja bolj poravnam, da bi lahko z večjo hitrostjo zvozo ovinek, se pravi da bi motor bil dovolj ravno...morn zaj delat na tem :yes:

Ja, mam že mal v mislih da bi jih preč pošraufou :evilgrin:

Ampak se mi je pa še ceu dan smejalo, ko mi je ratal. Res dobr občutek.

ni nič posebnega tole koleno, pač tolko da tipaš kje je meja in kolk še lahko nagneš, dost bolj važno je da ti hitreje prideš čez ovinek

Objavljeno
Fazer gre komot po kolenu, samo tiste štifte na nožnih tačkah je potrebno pobrat stran, da ne plužiš prehitro, pa malo bolj se presest pa je :)

Ok. Bomo pobral štifte ven, pa nekaj čisto kratkega iz rostfraja noter našravfat (da ne zgulim tačk), pa verjetn bom mogu tud gume menjat, ker mam gor D220 (ble nove gor pa nisem dol vrgu) Guma je okrogla, če jo pogledaš in ne jajčasta kot npr. druge gume in je treba več delat, da motor nagneš kot pa pri "jajčastih", kjer kr sam pade v ovinek. Z zadnjo sem pa že sedaj, ko samo po štifitih vozim čisto na robu :blush: .

Objavljeno
Ok. Bomo pobral štifte ven, pa nekaj čisto kratkega iz rostfraja noter našravfat (da ne zgulim tačk), pa verjetn bom mogu tud gume menjat, ker mam gor D220 (ble nove gor pa nisem dol vrgu) Guma je okrogla, če jo pogledaš in ne jajčasta kot npr. druge gume in je treba več delat, da motor nagneš kot pa pri "jajčastih", kjer kr sam pade v ovinek. Z zadnjo sem pa že sedaj, ko samo po štifitih vozim čisto na robu :blush: .

Sicer nisem nikoli v življenju vozil D220, ampak sodeč po tem kar sem slišal od mnogih motoristiv, ki so jih vozili, se jaz ne bi učil vozit po kolenu s temi gumami :)

Objavljeno
Sicer nisem nikoli v življenju vozil D220, ampak sodeč po tem kar sem slišal od mnogih motoristiv, ki so jih vozili, se jaz ne bi učil vozit po kolenu s temi gumami :)

Hehe vem, zato pa tudi ne pretiravam. Guma je za lagano-sportski, še ene 2k al pa kak burnout pa je ne bo :ninja: .

Objavljeno

No jes mislim da pri mojem kolenčkanju pri Fazerju zadaj Metrzeler Z6, spredaj Dunlop D208 kr držijo. Pri Hornetko so pa Pirelli Diablo.

Objavljeno (popravljeno)

Pirelli Diablo super držijo po cesti, Z6 pa tudi stalno hvalijo v temi o gumah, tako da ti kar, ampak po pameti :D Za malo zvadit presedno tehniko in drgnenje s koleni je pa neprimerno boljše kot eksperimentiranje po cestah enkrat obiskat Raceland ali Novi Marof. 20 oziroma 25 eur cel dan pa si daš duška na za to primernem in varnem prostoru. Poleg tega ti pa lahko zagotovim, da boš tam v enem dnevu pridobil toliko znanja in izkušenj glede "kolenčkanja" kot ga na cesti v 10x več km ne bi. :)

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

ka drsate tudi na nakedih?

Objavljeno

Baje, da ja :) --> KLIK

Objavljeno
Pirelli Diablo super držijo po cesti, Z6 pa tudi stalno hvalijo v temi o gumah, tako da ti kar, ampak po pameti :D Za malo zvadit presedno tehniko in drgnenje s koleni je pa neprimerno boljše kot eksperimentiranje po cestah enkrat obiskat Raceland ali Novi Marof. 20 oziroma 25 eur cel dan pa si daš duška na za to primernem in varnem prostoru. Poleg tega ti pa lahko zagotovim, da boš tam v enem dnevu pridobil toliko znanja in izkušenj glede "kolenčkanja" kot ga na cesti v 10x več km ne bi. :)

Hm, to pa res ni drago. Bi se pa res splačalo kdaj zapeljat do kakšnega od teh dirkališč, pa se tam malo poigrat z nagibanjem in kolenčkanjem :P . Tnx za info. :worship:

Objavljeno

dokler gre po kolenu vse ok...........

sam ne se preweč kurčit,da ne bo šlo po betici :whistle: :whistle:

Objavljeno
dokler gre po kolenu vse ok...........

sam ne se preweč kurčit,da ne bo šlo po betici :whistle: :whistle:

Bomo probal to preprečit s premišljenimi dejanji in NEpretiravanjem :naughty:

Objavljeno

Ni važno, če prideš s kolenom do ceste, važno je, če pride cesta do kolena... :closedeyes:

Objavljeno
ka drsate tudi na nakedih?

Gre. Ravno na nečetem takem, kot je XJ600N. Jaz sem drsal z MZjem.

Objavljeno

Pol pravte da bi se dal z fazerjom tud kolenčkat. Najprej seveda na Novem Marofu, pa kak inštruktor bi prišel prav.

:topic: P.S. Dex dober motor, sem vidu na sliki, pa zanima me kok ustvariš bel napis na gumah.LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!