no_name Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 Letos se ni še nč pisalo o tem... http://getyerkneedown.com/index.php?option...7&Itemid=25
yack_ass Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 (popravljeno) ta ga tut po kolenih pele .) Popravljeno April 16, 2008. Popravil yack_ass
trojan Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Danes sem mal poskušal in sem ugotovil da mi je motor veliko laže nagnit če jaz z trupom vlečem v nasprotno stran ovinka. Tako da motor nagnem trup pa sili proti pravokotnemu položaju na cestišče (upam da razumete). Do klolena ga sicer še ne nagnem ampak ne manjka več dosti. Zaima pa kaj mislite o takšni ˝tehniki˝, kje bi se lahko pojavile težave, je lahko v določenih situacijah nevarna itd.
Jure Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Hmm, ne vem če te prav razumem, ampak mene tvoj opis spominja na prelomno tehniko.. Torej motor potisneš dol, sebe pa pokonci. Taka tehnika definitivno NI PRIMERNA za vožnjo po kolenu . Prelomna tehnika se navadno prakticira pri supermotu v zaprtih ovinkih, so pa ti motorji drugačne konstrukcije, lažji in ni isto kot cestni motor.. Pri cestnem motorju ni point motor čimbolj nagnit, ampak ravno obratno! Ti se "po kolenu" pelješ zato, ker si se presedel z namenom, da bo motor v zavoju čimbolj pokonci ker je težišče drugače postavljeno in lahko posledično ovinek spelješ z enako hitrostjo pri manjšem nagibu, kar pomeni, da si dlje od zdrsa, oziroma lahko pri maksilamnem nagibu ovinek odpelješ hitreje. Koleno je samo nadgradnja presedanja.. S tem ko se presedeš z motorja dol telo pač približaš cestišču, koleno pa uporabiš za filing in kot indikator nagiba. Še enkrat. Ti se moraš trudit, da boš motor čez ovinek spravil čim bolj pokonci pri določeni hitrosti, ne pa čimbolj nagnjen. Ker potem te samo enkrat zmanka, to se pa na cesti lahko ne konča dobro!
Andro82 Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Uiii, danes mi je prvič ratal po kolenu. Sm že prej probaval s Fazerjem, pa sem samo tačke brusu, dons pa s Hornetko. Je prov dobr filing :yea1: Vozu sm se pa po krožnem pri Kovorju - ni velik prometa, pa še 2 pasova sta, tko da notranji je biu moj :naughty:
Andro82 Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Vidim da se nekaj o tehniki in drži pogovarjate. Men je ratal tko, da sem mal z ritjo zdrsniv iz motorja in koleno nagnil v ovinek, pogled je bil naprej, motor je bil pa mislim da ravno prav nagnjen. In to je blo to. Kar naenkrat sem začutil prijetno žgečkanje po drsniku. Ko sem bil pa enkrat na kolenu, sem se pa počutil dosti bol stabilnega kot takrat, ko koleno ni v stiku s tlemi.
bikez Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Vidim da se nekaj o tehniki in drži pogovarjate. Men je ratal tko, da sem mal z ritjo zdrsniv iz motorja in koleno nagnil v ovinek, pogled je bil naprej, motor je bil pa mislim da ravno prav nagnjen. In to je blo to. Kar naenkrat sem začutil prijetno žgečkanje po drsniku. Ko sem bil pa enkrat na kolenu, sem se pa počutil dosti bol stabilnega kot takrat, ko koleno ni v stiku s tlemi. Jaz tud sam tačke brusim na FZ6 :hmm:
Andro82 Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Jaz tud sam tačke brusim na FZ6 :hmm: Sam na tamali Fazerci bi pa mogoče skorej mogu do tal s kolenom pridt. Probej z ritjo še mal bol iz zica zlest. Al pa prid na Gorenjsko, greva na "moj" rondo :naughty:
Jure Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Sam na tamali Fazerci bi pa mogoče skorej mogu do tal s kolenom pridt. Probej z ritjo še mal bol iz zica zlest. Al pa prid na Gorenjsko, greva na "moj" rondo :naughty: Fazer gre komot po kolenu, samo tiste štifte na nožnih tačkah je potrebno pobrat stran, da ne plužiš prehitro, pa malo bolj se presest pa je :)
trojan Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Hmm, ne vem če te prav razumem, ampak mene tvoj opis spominja na prelomno tehniko.. Torej motor potisneš dol, sebe pa pokonci. Taka tehnika definitivno NI PRIMERNA za vožnjo po kolenu . Prelomna tehnika se navadno prakticira pri supermotu v zaprtih ovinkih, so pa ti motorji drugačne konstrukcije, lažji in ni isto kot cestni motor.. Pri cestnem motorju ni point motor čimbolj nagnit, ampak ravno obratno! Ti se "po kolenu" pelješ zato, ker si se presedel z namenom, da bo motor v zavoju čimbolj pokonci ker je težišče drugače postavljeno in lahko posledično ovinek spelješ z enako hitrostjo pri manjšem nagibu, kar pomeni, da si dlje od zdrsa, oziroma lahko pri maksilamnem nagibu ovinek odpelješ hitreje. Koleno je samo nadgradnja presedanja.. S tem ko se presedeš z motorja dol telo pač približaš cestišču, koleno pa uporabiš za filing in kot indikator nagiba. Še enkrat. Ti se moraš trudit, da boš motor čez ovinek spravil čim bolj pokonci pri določeni hitrosti, ne pa čimbolj nagnjen. Ker potem te samo enkrat zmanka, to se pa na cesti lahko ne konča dobro! Aha razumem!!! Hvala!!
Andro82 Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Fazer gre komot po kolenu, samo tiste štifte na nožnih tačkah je potrebno pobrat stran, da ne plužiš prehitro, pa malo bolj se presest pa je :) Ja, mam že mal v mislih da bi jih preč pošraufou :evilgrin: Ampak se mi je pa še ceu dan smejalo, ko mi je ratal. Res dobr občutek.
_Nejkooo_ Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Hmm, ne vem če te prav razumem, ampak mene tvoj opis spominja na prelomno tehniko.. Torej motor potisneš dol, sebe pa pokonci. Taka tehnika definitivno NI PRIMERNA za vožnjo po kolenu . Prelomna tehnika se navadno prakticira pri supermotu v zaprtih ovinkih, so pa ti motorji drugačne konstrukcije, lažji in ni isto kot cestni motor.. Pri cestnem motorju ni point motor čimbolj nagnit, ampak ravno obratno! Ti se "po kolenu" pelješ zato, ker si se presedel z namenom, da bo motor v zavoju čimbolj pokonci ker je težišče drugače postavljeno in lahko posledično ovinek spelješ z enako hitrostjo pri manjšem nagibu, kar pomeni, da si dlje od zdrsa, oziroma lahko pri maksilamnem nagibu ovinek odpelješ hitreje. Koleno je samo nadgradnja presedanja.. S tem ko se presedeš z motorja dol telo pač približaš cestišču, koleno pa uporabiš za filing in kot indikator nagiba. Še enkrat. Ti se moraš trudit, da boš motor čez ovinek spravil čim bolj pokonci pri določeni hitrosti, ne pa čimbolj nagnjen. Ker potem te samo enkrat zmanka, to se pa na cesti lahko ne konča dobro! vijiš to se morn še jaz naučit, jaz tak nagnem motor da gre že prek roba skor prednja guma, k, jaz se sicer presedem ampak se nea dovolj ven nagnem in motorja bolj poravnam, da bi lahko z večjo hitrostjo zvozo ovinek, se pravi da bi motor bil dovolj ravno...morn zaj delat na tem :yes: Ja, mam že mal v mislih da bi jih preč pošraufou :evilgrin: Ampak se mi je pa še ceu dan smejalo, ko mi je ratal. Res dobr občutek. ni nič posebnega tole koleno, pač tolko da tipaš kje je meja in kolk še lahko nagneš, dost bolj važno je da ti hitreje prideš čez ovinek
bikez Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Fazer gre komot po kolenu, samo tiste štifte na nožnih tačkah je potrebno pobrat stran, da ne plužiš prehitro, pa malo bolj se presest pa je :) Ok. Bomo pobral štifte ven, pa nekaj čisto kratkega iz rostfraja noter našravfat (da ne zgulim tačk), pa verjetn bom mogu tud gume menjat, ker mam gor D220 (ble nove gor pa nisem dol vrgu) Guma je okrogla, če jo pogledaš in ne jajčasta kot npr. druge gume in je treba več delat, da motor nagneš kot pa pri "jajčastih", kjer kr sam pade v ovinek. Z zadnjo sem pa že sedaj, ko samo po štifitih vozim čisto na robu :blush: .
Jure Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Ok. Bomo pobral štifte ven, pa nekaj čisto kratkega iz rostfraja noter našravfat (da ne zgulim tačk), pa verjetn bom mogu tud gume menjat, ker mam gor D220 (ble nove gor pa nisem dol vrgu) Guma je okrogla, če jo pogledaš in ne jajčasta kot npr. druge gume in je treba več delat, da motor nagneš kot pa pri "jajčastih", kjer kr sam pade v ovinek. Z zadnjo sem pa že sedaj, ko samo po štifitih vozim čisto na robu :blush: . Sicer nisem nikoli v življenju vozil D220, ampak sodeč po tem kar sem slišal od mnogih motoristiv, ki so jih vozili, se jaz ne bi učil vozit po kolenu s temi gumami :)
bikez Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Sicer nisem nikoli v življenju vozil D220, ampak sodeč po tem kar sem slišal od mnogih motoristiv, ki so jih vozili, se jaz ne bi učil vozit po kolenu s temi gumami :) Hehe vem, zato pa tudi ne pretiravam. Guma je za lagano-sportski, še ene 2k al pa kak burnout pa je ne bo :ninja: .
Andro82 Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 No jes mislim da pri mojem kolenčkanju pri Fazerju zadaj Metrzeler Z6, spredaj Dunlop D208 kr držijo. Pri Hornetko so pa Pirelli Diablo.
Jure Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 (popravljeno) Pirelli Diablo super držijo po cesti, Z6 pa tudi stalno hvalijo v temi o gumah, tako da ti kar, ampak po pameti :D Za malo zvadit presedno tehniko in drgnenje s koleni je pa neprimerno boljše kot eksperimentiranje po cestah enkrat obiskat Raceland ali Novi Marof. 20 oziroma 25 eur cel dan pa si daš duška na za to primernem in varnem prostoru. Poleg tega ti pa lahko zagotovim, da boš tam v enem dnevu pridobil toliko znanja in izkušenj glede "kolenčkanja" kot ga na cesti v 10x več km ne bi. :) Popravljeno Maj 25, 2008. Popravil DeX
Andro82 Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Pirelli Diablo super držijo po cesti, Z6 pa tudi stalno hvalijo v temi o gumah, tako da ti kar, ampak po pameti :D Za malo zvadit presedno tehniko in drgnenje s koleni je pa neprimerno boljše kot eksperimentiranje po cestah enkrat obiskat Raceland ali Novi Marof. 20 oziroma 25 eur cel dan pa si daš duška na za to primernem in varnem prostoru. Poleg tega ti pa lahko zagotovim, da boš tam v enem dnevu pridobil toliko znanja in izkušenj glede "kolenčkanja" kot ga na cesti v 10x več km ne bi. :) Hm, to pa res ni drago. Bi se pa res splačalo kdaj zapeljat do kakšnega od teh dirkališč, pa se tam malo poigrat z nagibanjem in kolenčkanjem :P . Tnx za info. :worship:
pjero Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 dokler gre po kolenu vse ok........... sam ne se preweč kurčit,da ne bo šlo po betici :whistle: :whistle:
Andro82 Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 dokler gre po kolenu vse ok...........sam ne se preweč kurčit,da ne bo šlo po betici :whistle: :whistle: Bomo probal to preprečit s premišljenimi dejanji in NEpretiravanjem :naughty:
JEJŽ Objavljeno Maj 28, 2008 Opozori Objavljeno Maj 28, 2008 Ni važno, če prideš s kolenom do ceste, važno je, če pride cesta do kolena... :closedeyes:
Igorr Objavljeno Maj 28, 2008 Opozori Objavljeno Maj 28, 2008 ka drsate tudi na nakedih? Gre. Ravno na nečetem takem, kot je XJ600N. Jaz sem drsal z MZjem.
FazerMan Objavljeno Maj 28, 2008 Opozori Objavljeno Maj 28, 2008 Pol pravte da bi se dal z fazerjom tud kolenčkat. Najprej seveda na Novem Marofu, pa kak inštruktor bi prišel prav. :topic: P.S. Dex dober motor, sem vidu na sliki, pa zanima me kok ustvariš bel napis na gumah.LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se