Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

Pol pravte da bi se dal z fazerjom tud kolenčkat. Najprej seveda na Novem Marofu, pa kak inštruktor bi prišel prav.

:topic: P.S. Dex dober motor, sem vidu na sliki, pa zanima me kok ustvariš bel napis na gumah.LP

s fejzerom se da kolenčkat na bilokeri podeželski zaviti cesti ali izvozih/uvozih na avtocesto, ne rabiš zarad tega hodit na marof, niti ne rabiš dobenga inštruktora, ker namreč to ni nič posebnega

Popravljeno . Popravil reesko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej sem furo same motorje z par konjskimi močmi, zdej pa sem na fazerju nardil 3000km in že pridem kar daleč v nagib, ne jemljam pa kolenčkanja z tako lahkoto in brezglavostjo kot ti. Pa glede na tvoj profil tud vidim da nimaš izkušenj z nekimi težjimi motorji. Tak da se bom sam odločo kje pa kdaj bom kolenčko, hvala pa za tvoje vzpodbudne besede, ki pa verjetno ne držijio, saj ni vse tako lahko kot se zdi. Verjetno tvoje besede držijo po tem ko enkrat že kolenčkaš.Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej sem furo same motorje z par konjskimi močmi, zdej pa sem na fazerju nardil 3000km in že pridem kar daleč v nagib, ne jemljam pa kolenčkanja z tako lahkoto in brezglavostjo kot ti. Pa glede na tvoj profil tud vidim da nimaš izkušenj z nekimi težjimi motorji. Tak da se bom sam odločo kje pa kdaj bom kolenčko, hvala pa za tvoje vzpodbudne besede, ki pa verjetno ne držijio, saj ni vse tako lahko kot se zdi. Verjetno tvoje besede držijo po tem ko enkrat že kolenčkaš.Lp

mucek, jaz mam ninjo zx-6r btw (_Nejkooo_ drugače- trenutno so banali moj profil), imam z ninjo prevoženih 2500 km... na koleno sem šou takoj ko sn dobo opremo, ter do skrajnega roba gume, prej sn pa mel tak ko ti motorčič z par konji, tako da glede tega navajanja so buče...al si sposobn za na motor al pa nisi, al si pussy ali pa nisi...to je zaj vprašanje, in nobeno navajane, navajanje je 300-500 km tolk da malo spoznaš motor, se navadiš na pozicijo in nagibe, in to je to, pol pa se fura tak ko se fura te motorje...je pa res da na začetku glih ne boš mogo postavit rekorda marofa ali grobnika, zato pa je že potrebno nekaj vaje, za neko brezvezno kolenčkanje, pa ne rabiš nobenga navajanja...ju3 mi lahko prpeleš kakega 1000 ss litraša naprimer ko se še nisn vozo z njim pa bo šou na koleno za tren oka...tolko o tem kolenčkanju, še zdaleč pa kolenčkanje ne pomeni da dobro voziš....

Popravljeno . Popravil reesko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol pravte da bi se dal z fazerjom tud kolenčkat. Najprej seveda na Novem Marofu, pa kak inštruktor bi prišel prav.

:topic: P.S. Dex dober motor, sem vidu na sliki, pa zanima me kok ustvariš bel napis na gumah.LP

S flomastrom namenjenim barvanju napisov na gumah :) Dobiš v A3M v LJ, 5 eur.

s fejzerom se da kolenčkat na bilokeri podeželski zaviti cesti ali izvozih/uvozih na avtocesto, ne rabiš zarad tega hodit na marof, niti ne rabiš dobenga inštruktora, ker namreč to ni nič posebnega

S fazerjem se res da po kolenu tudi drugje, ampak za učenje je Marof ali Raceland neprimreno boljši.. Veliko prej se naučiš, ker je vse skupaj samo en ovinek, če se kaj zalomi se ti ne more ravno veliko zgodit, asfalt bolje drži, lažje se privadiš presedanja in občutka ob tem, skratka same pozitivne lastnosti. Če mene vprašate, več izkušenj in znanja odneseš od 50km Marofa ali Racelanda kakor od 1000 km tiščanja po cesti. Da ne govorimo, da je neprimerno varneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S flomastrom namenjenim barvanju napisov na gumah :) Dobiš v A3M v LJ, 5 eur.

S fazerjem se res da po kolenu tudi drugje, ampak za učenje je Marof ali Raceland neprimreno boljši.. Veliko prej se naučiš, ker je vse skupaj samo en ovinek, če se kaj zalomi se ti ne more ravno veliko zgodit, asfalt bolje drži, lažje se privadiš presedanja in občutka ob tem, skratka same pozitivne lastnosti. Če mene vprašate, več izkušenj in znanja odneseš od 50km Marofa ali Racelanda kakor od 1000 km tiščanja po cesti. Da ne govorimo, da je neprimerno varneje.

s tem se strinjam ja, vsekakor je bolj varno pa tud asfalt bolj drži in vse ostalo...ampak če že nimaš cajta in dnarja nonstop po dirkališčih se gonit, je pa cesta tut čisto ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FazerMan, ignoriraj gornji Nejkotov post :P

Nejko, ti pa si tole napisano nekam shrani v en Word fajl, počakaj da narediš z Ninjo 20.000k km, potem pa napiši, če si še takega mnenja kar se tiče navajanja motorja.. Šele potem ko se znaš peljat, vidiš da je bilo tisto na začetku, ko misliš, da si že čisto vajen motorja, katastrofa :)

Tole se nanaša na post, kjer razlagaš o 500km navajanja, ipd :D

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FazerMan, ignoriraj gornji Nejkotov post :P

Nejko, ti pa si tole napisano nekam shrani v en Word fajl, počakaj da narediš z Ninjo 20.000k km, potem pa napiši, če si še takega mnenja kar se tiče navajanja motorja.. Šele potem ko se znaš peljat, vidiš da je bilo tisto na začetku, ko misliš, da si že čisto vajen motorja, katastrofa :)

jaz pravim za navajanje glede kolenčkanja, ne pa navajanja kar se tiče dobre vožnje, to dvoje si ti zamešal, jaz samo pravim da za na koleno spravit ne rabiš nekih ohoho kilometrov za sabo, vsekakor pa se strinjam da me od resnično dobre vožnje loči še precej kilometrov... inrazbitihplastikpress

Popravljeno . Popravil reesko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti si Nejko, mene je pa že blo strah da mamo še več takih na foromu kot si ti, provokatorjev. Uf sem si oddahnu da je to ista oseba. Nejko se pravi ti si rojen za motor jst se bom pa prirodil za motor, pa te zelo spoštujem če si se tako hitro navadu in vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti si Nejko, mene je pa že blo strah da mamo še več takih na foromu kot si ti, provokatorjev. Uf sem si oddahnu da je to ista oseba. Nejko se pravi ti si rojen za motor jst se bom pa prirodil za motor, pa te zelo spoštujem če si se tako hitro navadu in vse.

nevem če sem rojen al nisem rojen, poznam ljudi ki so se prvič vsedli na motor in kot zunanji opazovalec vidiš da oseba obvlada motor in ma filing, vido sn pa že take ko majo tisoče km za sabo pa ne znajo niti spelat prav...tak da glede tega je to tako, ne da bi jaz sebe kakokroli poveličeval, sam pravim da sem še zdaleč od dobre in tehnično izpopolnjene vožnje, pravim samo da za na koleno prit ne rabiš bit nek maher samo malo upat si morš pa se znat presest, nagnit motor in te zadeve (kar so ti verjetno jasne)... je pa res da mogoče nisn jaz ravno pravo merilo, ker sn v življenju dal že marsikaj adrenalinskega skozi, še včasih malo bolj kot je motociklizem, tak da so mi hitrosti in te zadeve t.i "na robu tveganja" dokaj domače in morda s tem nimam tolko težav...vsekakor sn pa v resnem motociklizmu bolj al manj začetnik in imam za vožnjo po cesti zmeraj rezervo

Popravljeno . Popravil reesko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz pravim za navajanje glede kolenčkanja, ne pa navajanja kar se tiče dobre vožnje, to dvoje si ti zamešal, jaz samo pravim da za na koleno spravit ne rabiš nekih ohoho kilometrov za sabo, vsekakor pa se strinjam da me od resnično dobre vožnje loči še precej kilometrov... inrazbitihplastikpress

Že, ampak roko na srce, kolenčkanje zahteva malce hitrejšo in bolj dinamično vožnjo od "navadne", katero pa po par 100km na nekem čisto novem motorju ni najbolj pametno prakticirat.. Čeprav imaš občutek, da so stvari pod kontrolo, potem čez par 10k km vidiš, da je vse bilo daleč od tega "da bi bilo pod kontrolo" :) To sem hotel povedat.

In če se je nekdo sposoben malo kontrolirat, mu vsekakor svetujem, da pred začetkom prakticiranja kolenčkanja in posledično s tem hitrejše vožnje, naredi kakšen km več :) Pista je pa za učit se presedne tehnike in kolena nasploh super za vse, ampak za nekoga novega pa še toliko bolj, ker je pri novincu več šans, da se kaj zalomi. Če pa se zalomi je pa veliko bolje, da se na pisti, kot na cesti kjer končaš pod ograjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že, ampak roko na srce, kolenčkanje zahteva malce hitrejšo in bolj dinamično vožnjo od "navadne", katero pa po par 100km na nekem čisto novem motorju ni najbolj pametno prakticirat.. Čeprav imaš občutek, da so stvari pod kontrolo, potem čez par 10k km vidiš, da je vse bilo daleč od tega "da bi bilo pod kontrolo" :) To sem hotel povedat.

In če se je nekdo sposoben malo kontrolirat, mu vsekakor svetujem, da pred začetkom prakticiranja kolenčkanja in posledično s tem hitrejše vožnje, naredi kakšen km več :) Pista je pa za učit se presedne tehnike in kolena nasploh super za vse, ampak za nekoga novega pa še toliko bolj, ker je pri novincu več šans, da se kaj zalomi. Če pa se zalomi je pa veliko bolje, da se na pisti, kot na cesti kjer končaš pod ograjo.

kaj pa vem, sej pravim na cesti morš met vedno rezervo, jaz do zdaj na cesti nisn mel še nobene takšne situcije, da bi sam zajebal zadevo (prehitro pripeljal v ovinek, ali da ga nebi sfolgal zvozit, itd...), čeprav so mi že dostkrat vzeli prednost in sn se rešo karambola s skrajnimi mukami...pa drugač nisn ravno pri počasnih...

drugač pa z drugim odstavkom se popolnoma strinjam, sem občutil na lastni koži, da padec na pisti nima nekih groznih posledic, kar pa za cesto težko rečemo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kr lepo počasi. Se nič ne mudi kolenčkat. Ko bo cajt boš že. Tudi jaz še ne kolenčkam ampak samo tačke brusim, ampak bo že. Pa tudi od gum je precej odvisno ali boš z lahkoto položil motor (motor sam pade) ali ga boš moral "potiskati" navzdol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kr lepo počasi. Se nič ne mudi kolenčkat. Ko bo cajt boš že. Tudi jaz še ne kolenčkam ampak samo tačke brusim, ampak bo že. Pa tudi od gum je precej odvisno ali boš z lahkoto položil motor (motor sam pade) ali ga boš moral "potiskati" navzdol.

nobenih gum ne rabiš "potiskati" navzdol, če se pravilno spraviš polek, res pa je da so nekatere gume pač takšne oblike da same padajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je da je najvarneje to počet na dirkališču sploh kaj se tiče učenja.. ampak ko ti parkrat rata v bistvu ugotoviš da sploh ni neki kunšt..

najdeš neko cesto ki je dokaj zavita, kjer ni velikega prometa, ni ograj... pa se voziš isti ovinek gor in dol...

lahko od začetka probaš "normalno" zvozit ovinek le da se malo presedeš (rit potisneš ven na notranjo stran ovinka in zgornji del telesa tako

da z zunanjo roko objemaš tank, glava pa bi naj bila ob ogledalu na zunanji strani.. upam da razumeš položaj)

..ni ti potrebno takoj tiščat kolena dol ampak probaš se parkrat presest samo da se navadiš položaja na motorju..

pol pa postopoma probaj maximalno potisnit koleno ven kolko se pač počutiš vano in verjetno boš moral tudi vedno hitreje vozit ovinek

ker bolj ko si preseden, večjo hitrost potrebuješ da nagneš motor do te mere ki si ga nagnil ko si normalno sedel gor...

v bistvu to res ni noben kunšt in če ne pretiravaš bi ti to moglo ratat čez vikend bp..

je pa na youtube tud par instrukcij kako se polek spravit.. dosti se jih uči kar na krožnih prometih..

vpiši knee draging al pa how to knee down..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da ste vsi skupaj malo falili pomen drsnikov na kolenu..

niso tam zato da se jih podrsa in da potem jebačko zgledate v prvem kafiču..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da ste vsi skupaj malo falili pomen drsnikov na kolenu..

niso tam zato da se jih podrsa in da potem jebačko zgledate v prvem kafiču..

Točno tako - 'kolenčkanje' ni samo sebi namen. Je pripomoček pri ostri, športni vožnji blizu meje oprijema - in takšna vožnja ne sodi na javne ceste.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da ste vsi skupaj malo falili pomen drsnikov na kolenu..

niso tam zato da se jih podrsa in da potem jebačko zgledate v prvem kafiču..

:grim

Na dirkališču z lahkoto v slabi urci "pokolenčkaš" s kakšnimi 20 motorji (3 minute za spravit gor in odpeljat krog mora biti dovolj)... (če ti jih je kdo pripravljen posodit) :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim

Na dirkališču z lahkoto v slabi urci "pokolenčkaš" s kakšnimi 20 motorji (3 minute za spravit gor in odpeljat krog mora biti dovolj)... (če ti jih je kdo pripravljen posodit) :D :D

se popolnoma strinjam..in ko poznam pisto ne pa motorja pridem na koleno še prej..predvsem zato ker koleno porinem malo bolj ven kot ponavadi da je rezerve malo več..

ko pa se privadim motorja in vsega ostalega pa počasi začnem "iskat" škorenj ali tačko..

vse to seveda na pisti..

na cesti tudi včasih malo pokolenčkam..ampak ne dosežem nikoli takih nagibov kot na pisti..

rezerva in seveda varnost je na cesti prva stvar..

če se pa še malo na dexov post "obesim"

večina ljudi zamenja motor preden nakleplje 20k km..

koliko ljudi na MS-ju pa dejansko iztisne več kot 90% iz motorja je pa drugo vprašanje

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jez sm dal koleno na tla ene trikrat u lajfu. Takrat sm dal na tla tud komolec, pa ramo, pa čelado, ego je bil totalka, motor pa mal manj sesut. :blush: ampak, da nebo pomote, ne med poskusom drsanja s kolenom. kar tako, iznenada... :headbang:

hehe nek bi se špotal danes, zato pliz brez zamer.... ampak:

reesko&prowler sta znana inštruktorja motorističnega lajfstajla. skupaj z Antaresom bodo odprli Race Academy. Reesko bo inštruktor kolenčkanja, prowler bo predaval mehaniko in zgodovino, Antares pa francoščino in visoko modo. ko bo posel zalaufal, bodo svoj dream team odpeljali do zmage na 8 ur Suzuke :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se popolnoma strinjam..in ko poznam pisto ne pa motorja pridem na koleno še prej..predvsem zato ker koleno porinem malo bolj ven kot ponavadi da je rezerve malo več..

ko pa se privadim motorja in vsega ostalega pa počasi začnem "iskat" škorenj ali tačko..

vse to seveda na pisti..

na cesti tudi včasih malo pokolenčkam..ampak ne dosežem nikoli takih nagibov kot na pisti..

rezerva in seveda varnost je na cesti prva stvar..

če se pa še malo na dexov post "obesim"

večina ljudi zamenja motor preden nakleplje 20k km..

koliko ljudi na MS-ju pa dejansko iztisne več kot 90% iz motorja je pa drugo vprašanje

jez vem za caca, M1ha, GSX-R1000, Albreht74, Baky23 vrastni red je naključen. in še koga sm pozabu. dečki raj vozijo ko komentirajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jez vem za caca, M1ha, GSX-R1000, Albreht74, Baky23 vrastni red je naključen. in še koga sm pozabu. dečki raj vozijo ko komentirajo

za te fante vem tudi sam..

pa še kdo da kak pameten nasvet..

in sebe ne štejem med tiste ki spravijo več kot 90% iz motorja..

tiščanje po ravnem je seveda izključeno..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za te fante vem tudi sam..

pa še kdo da kak pameten nasvet..

in sebe ne štejem med tiste ki spravijo več kot 90% iz motorja..

tiščanje po ravnem je seveda izključeno..

te nism nikol vidu na grobniku, (mogoče zato, ker te ne poznam :hmm: ) sm pa vidu ex tvoj motor, in je bil kar konkretno našpičen. a mogoče veš zakaj so ti ga tolko spustili na križih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

te nism nikol vidu na grobniku, (mogoče zato, ker te ne poznam :hmm: ) sm pa vidu ex tvoj motor, in je bil kar konkretno našpičen. a mogoče veš zakaj so ti ga tolko spustili na križih?

spustil sem ga sam..mi je tako bolj pasalo..

prav veliko na motorju pa ni bilo narejeno..

veliko na grobniku res nisem..finance ne dopuščajo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!