Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
spustil sem ga sam..mi je tako bolj pasalo..

prav veliko na motorju pa ni bilo narejeno..

veliko na grobniku res nisem..finance ne dopuščajo..

A. ja, no. večina folka zamenja žmigavce špegle in nosilc za tablico, ti si dal gor WP kartuše....Ohlinsa de si dol snel ko si ga prodal...za križe sm prašal, ker je mel M1ha na K3 spuščene za 9mm, pa je motor stresalo, de je blo grdo gledat. Malec je svetoval da ga dvigne na 7mm, in se je žival umirila. pr Dexu smo vidli, de ma vilce spuščene kar kak centimeter, al pa še več. K3 1000 je s takim setingom strašno nervozen. . zato prašam, ker sm Dexa razumel, da so ti ga spustili na servisu, kjer si instaliral WP. . . .

Objavljeno
A. ja, no. večina folka zamenja žmigavce špegle in nosilc za tablico, ti si dal gor WP kartuše....Ohlinsa de si dol snel ko si ga prodal...za križe sm prašal, ker je mel M1ha na K3 spuščene za 9mm, pa je motor stresalo, de je blo grdo gledat. Malec je svetoval da ga dvigne na 7mm, in se je žival umirila. pr Dexu smo vidli, de ma vilce spuščene kar kak centimeter, al pa še več. K3 1000 je s takim setingom strašno nervozen. . zato prašam, ker sm Dexa razumel, da so ti ga spustili na servisu, kjer si instaliral WP. . . .

ne bo res..spustil sem ga sam..seveda sem se prej posvetoval s pravo osebo..

na mobikrogu se je fajn obneslo, na grobniku pa tudi nisem imel kakih težav zaradi tega.

kot sem pa rekel..nisem tak dirkač da bi čutil razliko ali so vilice spuščene za 7 ali 9 mm..

Objavljeno
ne bo res..spustil sem ga sam..seveda sem se prej posvetoval s pravo osebo..

na mobikrogu se je fajn obneslo, na grobniku pa tudi nisem imel kakih težav zaradi tega.

kot sem pa rekel..nisem tak dirkač da bi čutil razliko ali so vilice spuščene za 7 ali 9 mm..

tud motor ni enak. sm skor zmerim zraven, ko je M1ha na Grobniku, in sm te stvari vidu, gledu se pogovarjal, ko je stresalo pa stran gledal. tud ko je dal na suzukija gumo 190/60, ne/55 se je tako podru, de se po cilni ni dalo tiščat gasa. k3 1000 je očitno zelo zelo občutljiv. to se je dogajalo okrog 1:36:50

Objavljeno
tud motor ni enak. sm skor zmerim zraven, ko je M1ha na Grobniku, in sm te stvari vidu, gledu se pogovarjal, ko je stresalo pa stran gledal. tud ko je dal na suzukija gumo 190/60, ne/55 se je tako podru, de se po cilni ni dalo tiščat gasa. k3 1000 je očitno zelo zelo občutljiv. to se je dogajalo okrog 1:36:50

Dunlop?

Objavljeno (popravljeno)
se popolnoma strinjam..in ko poznam pisto ne pa motorja pridem na koleno še prej..predvsem zato ker koleno porinem malo bolj ven kot ponavadi da je rezerve malo več..

ko pa se privadim motorja in vsega ostalega pa počasi začnem "iskat" škorenj ali tačko..

vse to seveda na pisti..

na cesti tudi včasih malo pokolenčkam..ampak ne dosežem nikoli takih nagibov kot na pisti..

rezerva in seveda varnost je na cesti prva stvar..

če se pa še malo na dexov post "obesim"

večina ljudi zamenja motor preden nakleplje 20k km..

koliko ljudi na MS-ju pa dejansko iztisne več kot 90% iz motorja je pa drugo vprašanje

Se popolnoma strinjam z zgornjim delom

Kar se pa 20k km tiče je bilo pa mišljeno za konkretno situacijo o kateri smo se pogovarjali in sicer prehod iz ene 4t 125ccm prdulce na en oreng motor. Takrat v bistvu šele začneš pridobivat prave izkušnje na bolj hitrem in močnrm motorju kar posledično potegne tudi hitrejšo vožnjo kakor je bila prej 90km/h. Ko sem jaz prešel iz 125 4T na 650 z 80km, sem po 2000km mislil kako obvladam.. Ko sem jih imel 20, sem videl, da v resnici pojma nisem imel in da sem ogrožal sebe in druge.. In ko jih bom imel še 20k in še nekaj dirkališč za sabo, bom jasno videl, da je tudi zdajšne znanje napram tistem takrat tudi švoh, ipd.. V tem smislu sem hotel povedat, je bila bolj primerjava med motoristom, ki je začetnik in tem motoristom po 20k km. Ne pa, da mora toliko km delat, da se navadi posameznega motorja :)

Seveda pa ko kasneje že imaš neko znanje in menjaš motorje, ki so si v principu vsaj podobni, se motorja navadiš relativno hitro. Jaz sem s Suzukijem brez problema peljal Raceland (do kolena) v prvih 200km na njem, prejšnje izkušnje ne morejo zar izhlapet :)

Cartman, kot kaže sem narobe razumel bikerja77, sem mislil, da je bilo vse nastavljeno pri WP. No ampak nima veze, glede teh 10mm sem vidfel tudi na internetu že par priporočenih nastavitev za ta motor iz raznih testov pri športnih revijah in za K4 750 načeloma vsi priporočajo, da se ga spusti za 10mm.. Jaz bom v sekakor zaenrat pustil tako, da dobim vsaj en približen filing kako se motor pelje s temi nastavitvami, potem bom probal pa malo dvignit. Če bi sedaj dvignil itak ne bi čutil razlike :)

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
Dunlop?

allways. zadnjič je silom prilike moral nataknit 60, in je konc 18 krogov dolge dirke vozil kar v peti, ker v šesto ni mogu dat. je otresalo celo ciljno.... Ntec gumame sicer precej manj razsajajo, ampak tud z "ta starmi" višina 55 in tistih omenjenjh 7mm na križih, gre motor u ciljno ko puščica.

tud čas je že spustil, na 1:34:5

Objavljeno
tud motor ni enak. sm skor zmerim zraven, ko je M1ha na Grobniku, in sm te stvari vidu, gledu se pogovarjal, ko je stresalo pa stran gledal. tud ko je dal na suzukija gumo 190/60, ne/55 se je tako podru, de se po cilni ni dalo tiščat gasa. k3 1000 je očitno zelo zelo občutljiv. to se je dogajalo okrog 1:36:50

se strinjam da ko si hitrejši postanejo zadeve bolj opazne..sam nisem tako hiter..rad bi rekel ŠE, pa tudi če ne bom nikoli ne bo konec sveta..

sem pa tudi sam M1ha-ta nekaj vprašal glede nastavitev in mi je rekel naj se oglasim pri njem na grobniku pa te priložnosti ni bilo

je bil pa pripravljen pomagat kar je za pohvalit..

okej..mal off topic

Objavljeno
...v šesto ni mogu dat. je otresalo celo ciljno.... Ntec gumame sicer precej manj razsajajo...

Hvala enako. Ko pri sebi rešim težavo (K5), sporočim rešitev. ;)

Objavljeno

tu ko govorite o raznih izkušnjah in vse. priznam bil sem isti ko nejko mislil sem da sem boga prijel za jajce kljub 20-30k km na SS. res je da na koleno motorja sploh ni težko spravit. vsedeš se čist ven in nagneš in bo že pohrustalo na začetku(to sem na 125ki prakticiral). nato sme nabavil zxr 400 motor z res odfukanim oprijemom tam sem se res naganjal kolikor je šlo po ovinkih. na kolenu do tačke in me na določenih tudi dosti močnejši brateci niso folgali lovit. ker jaz sem lahko puni gas tiščal čez ovinke oni pa iz varnostnih razlogov pol gasa. vendar zalomilo se je letos ko sem nabavil gsx-r 600 07. ki sem ga po tistih 500 kilometrih privajanja lepo sparkiral na travnik ob cesti.

poanta ki jo hočem povedat da z časom pridejo tiste izkušnje, ki ti pripomorejo v tisti tisočinki senkunde pravilno od reagirat, jaz vem da sem jih že kar veliko imel, ampak zdaj po padci ni niti približno takega zaupanja v motor in sebe.

načrti za v prihodnost nabavit neke boljše gume. in iskat to zaupanje na kaki marof ali raceland. nikakor pa ne na cesti iztiskat maxsimumov in njega.

tu pa še en video z 400ko na racelandu:

Objavljeno

na žalost še nekdo ki je ugotovil to na sistem "the hard way"

še dobro da ti nič hudega ni bilo..ostalim nam je pa taka "izpoved" lahko v razmislek ko bo naslednjič zasrbela dlan na cesti

cesta ni dirkališče..

Objavljeno
če se pa še malo na dexov post "obesim"

večina ljudi zamenja motor preden nakleplje 20k km..

koliko ljudi na MS-ju pa dejansko iztisne več kot 90% iz motorja je pa drugo vprašanje

Jst nisem še zamenjal... sem naredu do zdej z mojo ljubico 30k km :P

Pa mislim da motor kar nekako tudi znam izrabit tudi tja do 90% mogoče kaj več, vendar.... motor je ER5 :)

Ne sej se hecam :) Jst čist počasi vozim..... kaj pa je to kolenčkanje? :whistle:

Dost zafrkancije.

Moje mnenje, da res veš zakaj kolenčkaš in to tudi "redno" počneš pride s parimi tisočimi kilometri ali pa parimi desetimi/stotimi krogi na pisti. Jst uporabljam to, da vem v kakšnem nagibu sem ter da ohranjam čim višjo hitrost... ker nimam konjenice da bi to nadoknadila, se pa tudi rad pohvalim :blush: da se da tudi z "eriko" tko peljat :) Ne rečem da zdej non-stop drajsam s kolenom, to sploh ni nuja niti poanta, že sama pozicija sedenja mi daje tisti potreben "feedback" ki ga potrebujem da vredi zvozim ovinek :) Aja.... ne nisem samo z ER5 na kolenu, so ble tut že močnejše mašine (lastniki nekaterih so tudi tle na MS... hvala za vožnjo vsem ;)) res ni nujno veliko kilometrov da spraviš motor na koleno, samo da pa to začneš uporabljati kakor se spodobi in ima namen, to pa je potem tista praksa N kilometrov oz krogov.

Folk... počasi pa z užitkom ;)

Lp Burnout

Objavljeno

Tako se tapravi peljejo po kolenu :)

60145443.jpg

Objavljeno
Tako se tapravi peljejo po kolenu :)

60145443.jpg

Ani škoda ledra? :unsure: :unsure: :unsure:

Objavljeno
Tako se tapravi peljejo po kolenu :)

Raje pokaži kaj mu je dogajal sekundo ali dve pred to fotko :whistle: ?

Objavljeno

To nima veze :whistle: Glavno, da zaključiš v stilu :P

Objavljeno
To nima veze :whistle: Glavno, da zaključiš v stilu :P

Stil je telemark z padcem. Moral bi pokrčiti samo eno koleno :P .

Objavljeno
Verjetno tvoj problem ni toliko v kombinezonu, kot v položaju na motorju .) .

Poizkusi zunanjo nogo pomakniti naprej, tako, da bo stopalka v petnem utoru škornja, notranjo nogo pa čimbolj pravokotno na smer vožnje in to tako, da si s sprednjim zunanjim robom na konici stopalke, s peto pa na ščitniku (se pravi, notranja stopalka-prsti, zunanja-peta). Položaj nog razširjen, celotno težo telesa in centrifugalno silo premaguješ z zunanjo nogo, ki oklepa motor. Zgornji del telesa nagnjen naprej, zunanja rama čimbolj naprej v smeri vožnje, notranja rama pomaknjena nazaj, zunanja roka objema rezervoar (pomembno, ker tako preko roke dobivaš informacije, kaj se dogaja z motorjem, ki jih drugače dobivaš preko riti, ko normalno sediš na motorju) , položaj glave je v osi telesa v nagib (s pogledom usmerjenim čimdalj v notranjo stran zavoja) in ne od telesa navzven, kot to marsikrat napak počnemo hobby racerji. Krmilo skušaš držati čimbolj rahlo, ko se trdno oklepaš krmila, prenašaš vse tresljaje, trzaje ipd. preko telesa na motor.

Pa po pameti :yea1: .

Po desetih staneh listanja koncno pravi odgovor..hvala @Sam dePihlja ); Dobro si opisal vse:kam noge, kam roke, kam ramena, kam telo, kam glavo, kako drzat belanco.

Samo ena svar me se zanima. Ce so ride kratke in se moras hitro presedat ali vedno potisnes zunanjo nogo naprej do pete?

Lp S.

Objavljeno
Po desetih staneh listanja koncno pravi odgovor..hvala @Sam dePihlja ); Dobro si opisal vse:kam noge, kam roke, kam ramena, kam telo, kam glavo, kako drzat belanco.

Samo ena svar me se zanima. Ce so ride kratke in se moras hitro presedat ali vedno potisnes zunanjo nogo naprej do pete?

Lp S.

sam je nikoli ne postavim na peto ampak imam vedno obe nogi na prstih. stvar navade.

Objavljeno

tudi jaz ne, imam obe na prstih.....samo zunanja je itak stvar navade, notranja pa vedno na prstih, ker drugače se lahko slabo konča za stopalo :whistle: z zunanjo nogo se oklepam tanka, notranjo malo stegnjeno ven, ob pospeševanju pa jo stisnem čisto k plastiki, položaj telesa pa ostane enak kot na temenu ovinka

ampak tale pa itak zmaga :lol1:

Bikepics

Objavljeno
tudi jaz ne, imam obe na prstih.....samo zunanja je itak stvar navade, notranja pa vedno na prstih, ker drugače se lahko slabo konča za stopalo :whistle: z zunanjo nogo se oklepam tanka, notranjo malo stegnjeno ven, ob pospeševanju pa jo stisnem čisto k plastiki, položaj telesa pa ostane enak kot na temenu ovinka

ampak tale pa itak zmaga :lol1:

Bikepics

mater samo asfalt je pa taki ko na kakem dirkališču...to si naj malo pogleda naša gnila država kaj so ceste :D

Objavljeno (popravljeno)

In država ima s kolenčkanjem....kaj??

Popravljeno . Popravil xr800
Objavljeno
In država ima s kolenčkanjem....kaj??

bolj bi šlo če bi ceste porihtali, ne pa da morn čez tiste flike rajsat koleno, mam še čist meniskuse zjebane :D

Objavljeno

No, želim ti da bi jih še dolgo imel......

Objavljeno
No, želim ti da bi jih še dolgo imel......

hvala, če ne pa bomo nove kupli :yes: :D

Objavljeno

Normališ.....tak se govori.......... :photo:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!