Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

Po desetih staneh listanja koncno pravi odgovor..hvala @Sam dePihlja ); Dobro si opisal vse:kam noge, kam roke, kam ramena, kam telo, kam glavo, kako drzat belanco.

Samo ena svar me se zanima. Ce so ride kratke in se moras hitro presedat ali vedno potisnes zunanjo nogo naprej do pete?

Lp S.

sam je nikoli ne postavim na peto ampak imam vedno obe nogi na prstih. stvar navade.

Sama postavitev nog je odvisna od biomehaničnih specifik posameznika (beri... mere, teža, gibljivost, moč...), ergonomija motocikla, tip nagiba in tehnike/sloga posameznika. Po pravilu bo nižjerasli voznik moral imeti zunanjo nogo oprijeto preko pete, ker mu ta položaj omogoča, da le to zasuka in lažje zleze na drugi strani nižje. Po drugi strani pa pri ekstremnih nagibih tudi ni potrebe sukati noge (postavitev na peto)... glej kakšne študije motoGP.

Long story short... obišči Novi Marof, po enem dnevu boš znal drsat tako ali drugače... za tvoje veselje bo dosti, za kaj drugega pa se bo potrebno v zadevo bolj poglobiti.

Imaš pa tehniko predstavljeno in opisano tudi v knjigah Twist of the wrist (ne vem ali v enki ali dvojki) od Keitha Coda. Lahko si zadevo kupiš preko amazona ali pa uporabiš druge, bolj underground metode (emule, torrenti....).

lp, g

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ko se presedem tezo prenesem na zunanjo stopalko, se mi zdi (moja logika), da motor tezje zdrsne ce tiscis zunanjo nogo na stopalko. Pa se tezisce skusam prenesti na sprednje kolo..Je to vredu?

Pri nakedih, ko imas belanco visje se mi zdi to nujno.

Lp S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš pa tehniko predstavljeno in opisano tudi v knjigah Twist of the wrist (ne vem ali v enki ali dvojki) od Keitha Coda. Lahko si zadevo kupiš preko amazona ali pa uporabiš druge, bolj underground metode (emule, torrenti....).

lp, g

Lahko pa tudi malo bolj podrobno prebereš moj podpis, pa vse dobiš pri meni ;)

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav, jaz sicer glih kaj iskušenj še nimam, sem pa vozu rs 50 po kolenu in zdaj rs 125 po kolenu na cesti v določenih ovinkih kjer poznam zadevo in na marofu, in res je zlo pomembno se nagnit naprej da obtežiš prednje kolo, tako so mi tudi svetovali tisti, ki prof. dirakajo. je pa čist logično, da če je prednja guma bolj obtežena je manj možnosti da zdrsne, ker če zdrsne je padec 99.9% če pa zdrsne zadnja pa ni take panike, malček akrobacije pa že gremo v drugi ovink! :D nič pa ni ziher nikoli, sam tolko!fajn se (s)mejte!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav, jaz sicer glih kaj iskušenj še nimam, sem pa vozu rs 50 po kolenu in zdaj rs 125 po kolenu na cesti v določenih ovinkih kjer poznam zadevo in na marofu, in res je zlo pomembno se nagnit naprej da obtežiš prednje kolo, tako so mi tudi svetovali tisti, ki prof. dirakajo. je pa čist logično, da če je prednja guma bolj obtežena je manj možnosti da zdrsne, ker če zdrsne je padec 99.9% če pa zdrsne zadnja pa ni take panike, malček akrobacije pa že gremo v drugi ovink! :D nič pa ni ziher nikoli, sam tolko!fajn se (s)mejte!

in ko je obremenjena preveč??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ko je obremenjena preveč??

Potem pa začnemo s pogledom prečesavat primerne izletne cone ob vozišču, če nam jih ne izbere že mati narava.......v najslabšem primeru pristanemo na žalah ali v kaki podobni izletni coni za najhitrejše...sej je podobn k na pisti..nakonc si v pesku...pa mal zelenga je okol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak tale pa itak zmaga :lol1:

Bikepics

Aja...veš kaj je to na sliki... amerikanc k bi se rad po kolenu peljal pa se nima kje k majo tok ravne ceste... :yes: :P vem da ni v ameriki to...

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim

te mojstri ki popravljajo motorje že poznajo O:-)

ne glih, na srečo (morm potrkat)še nisem padu. sicer pa rs 125 mam kasko, tak da če kje kej preseneti, nikol ne veš.fajn se (S)mejte!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav, jaz sicer glih kaj iskušenj še nimam, sem pa vozu rs 50 po kolenu in zdaj rs 125 po kolenu na cesti v določenih ovinkih kjer poznam zadevo in na marofu, in res je zlo pomembno se nagnit naprej da obtežiš prednje kolo, tako so mi tudi svetovali tisti, ki prof. dirakajo. je pa čist logično, da če je prednja guma bolj obtežena je manj možnosti da zdrsne, ker če zdrsne je padec 99.9% če pa zdrsne zadnja pa ni take panike, malček akrobacije pa že gremo v drugi ovink! :D nič pa ni ziher nikoli, sam tolko!fajn se (s)mejte!

ah ja, prednja guma mora bit čim manj obtežena (probaj jo obtežit s stiskom prednje zavore, pa boš videl kaj bo)...guma ima boljše sposobnosti držati smer če ni preveč obtežena, zato je v ovinku priporočljivo držati malenkost odprt plin, toliko da je ketna napeta in prva guma ni obtežena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah ja, prednja guma mora bit čim naj obtežena (probaj jo obtežit s stiskom prednje zavore, pa boš videl kaj bo)...guma ima boljše sposobnosti držati smer če ni preveč obtežena, zato je v ovinku priporočljivo držati malenkost odprt plin, toliko da je ketna napeta in prva guma ni obtežena

elow, ja to vem, da treba držati malenkost odprt plin. sicer pa jaz sem pač tako mislu, da treba pravilno obetžit prvo gumo, nisem tu mislu nevem kake teže. sicer pa v ovinku prednje zavore glih nebom držu. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa v ovinku prednje zavore glih nebom držu. :closedeyes:

eh, probat moreš :photo:

Popravljeno . Popravil m@dness
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj ti, pa mi pol povej kak je :OK: ! hec, ne bomo sprobaval tega, ker itak vsi dobro vemo kako je na stvari!fajn se (s)mejte!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne bomo sprobaval tega, ker itak vsi dobro vemo kako je na stvari!

Le zakaj se mi zdi, da ne veš kako je na stvari??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar tukaj prilepil nekaj filmčkov, mogoče komu pripomorejo k razumevanju

http://www.youtube.com/watch?v=sxODoscChNo...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=sxb5nRufuZ8...feature=related

tole je pa edina dobra stvar v vseh 67 straneh :worship:

Popravljeno . Popravil fastgirl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljudje se dosti naučimo z gledanjem, tako da se naučimo tudi napačne stvari, saj na cesti vidimo tudi napačno vedenje. Govorim o sedenju, liniji, tehniki zaviranja, itd....

Tako, da meni je pri razumevanju vožnje dosti pomagala (in mi še vedno) kakšna kvalitetna knjiga.

Popravljeno . Popravil Sandko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljudje se dosti naučimo z gledanjem, tako da se naučimo tudi napačne stvari, saj na cesti vidimo tudi napačno vedenje. Govorim o sedenju, liniji, tehniki zaviranja, itd....

Tako, da meni je pri razumevanju vožnje dosti pomagala (in mi še vedno) kakšna kvalitetna knjiga.

Ne napisat kakšna kvalitetna knjiga...napiši katera knjiga, bomo imeli več od tega;)

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bilo že parkrat omenjeno, Twist of the wrist 1 in 2 :) Link za downloadat pdf imaš pa v Burnoutovem podpisu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest poznam Twist of the Wrist, mogoče pa kdo ne pozna teh dveh knjig. Pa najbrš obstaja tud kaka druga knjiga, za katero mogoče še nismo slišali ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem zadovoljen tudi s tole knjigo

Jaz sem si jo kar kupil na mladinski knjigi (naročila v tujino) za cca 20eur, imam jo tudi v prf. obliki, obstaja pa tudi na torrentih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!