Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

pozdravljeni, mene pa zanima, če so te knjige vse v angleščini, al tut kei v slovenščini?? ker angliščina mi glih ni, pa še najverjetneje je veliko strokovnih izrazov not.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav, jaz sicer glih kaj iskušenj še nimam, sem pa vozu rs 50 po kolenu in zdaj rs 125 po kolenu na cesti v določenih ovinkih kjer poznam zadevo in na marofu, in res je zlo pomembno se nagnit naprej da obtežiš prednje kolo, tako so mi tudi svetovali tisti, ki prof. dirakajo. je pa čist logično, da če je prednja guma bolj obtežena je manj možnosti da zdrsne, ker če zdrsne je padec 99.9% če pa zdrsne zadnja pa ni take panike, malček akrobacije pa že gremo v drugi ovink! :D nič pa ni ziher nikoli, sam tolko!fajn se (s)mejte!

rahel zdrs sprednjega kolesa ni nujen padec, je bol verjeten od zdrsa zadnjega, ampak ne 99.9%! v sliki v tvojem profilu zgleda da se zvijaš na motorju, kar tud ni najbolša verzija vožnje motorja...poravnej svoje truplo na motorju. pa res nehi s tem s-jam v oklepaju, nadležn je! če ti je pa tok všeč ga dej pa v podpis, pa go bral kdor ma voljo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TA se tko pelje, kot tip par linkov nazaj razlaga da ni najbolj prav. Telo ni poravnano v smeri ovinka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest poznam Twist of the Wrist, mogoče pa kdo ne pozna teh dveh knjig. Pa najbrš obstaja tud kaka druga knjiga, za katero mogoče še nismo slišali ;)

Ja, Twist of the wrist, pa Oliver Twist :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TA se tko pelje, kot tip par linkov nazaj razlaga da ni najbolj prav. Telo ni poravnano v smeri ovinka.

Če spusti belanco ga nič ne ustavi od padca, visi kot špaget :whistle: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo malo treninga na parkingu

ja motor je ravn on pa visi dol :slap: koky style hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam z prostorom za polaganje si ma res mal šparo. Drugače se men zdi ok. Ah pa to naj ocenjujejo strokovnjaki, katerih na foromu ne manka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam z prostorom za polaganje si ma res mal šparo. Drugače se men zdi ok. Ah pa to naj ocenjujejo strokovnjaki, katerih na foromu ne manka.

kao strokovnjaki ja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kao strokovnjaki ja :D

Ja neki je res kao, sam nekateri pa res vejo kak se stvari streže, nektere vidu na lastne oči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja motor je ravn on pa visi dol :slap: koky style hehe

zato se pa presedaš, da spremeniš težišče, pa da ni treba motorja preveč nagnat, ker slej ko prej prideš čez rob gume...popravte me če se motim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato se pa presedaš, da spremeniš težišče, pa da ni treba motorja preveč nagnat, ker slej ko prej prideš čez rob gume...popravte me če se motim...

to že ja, samo pretiravat pa ni treba, tak da si ko špaget, poglej si v knjigi od gustinčiča boš videl kak je prav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sm dost tega predelu, pa sej je na zadnjih par straneh vse napisan, pa na tistih filmčkih je dober pokazan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sm dost tega predelu, pa sej je na zadnjih par straneh vse napisan, pa na tistih filmčkih je dober pokazan.

ja in tak noben ne zgleda kot tale da visi dol z motorja, da se presedeš in zarad težišča to je res, ne pa da si ti na kolenu motor pa ravno, pol nimaš več niti prave kontrole in občutka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jes pa mislim, da vse kar je tukaj narobe je to, da je s telesom in z glavo preveč na kestlu. Še glavo pa ramena potegnit v ovink... Poglej si še enkrat od Sandkota linke ki jih je napopau nekaj postov nazaj - tam tip nazorno pokaže, kakšna naj bi bla idealna lega motorista.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, šele zdle sem pravi posnetek gledal :slap:

sem mislu da tega z rs-ko komentiraš...

ne ne, tistega z gpz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne se mučit s tem kolenom..pejte na marof ki ni ne prehiter, ne prepočasen, naredite 70 krogov v enem dnevu, to je preko 900 ovinkov, pa boste kr na enkrat brez drsnikov ostal..pa poglejte une filmčke k so nalepljeni par postov nazaj da si bolje predstavljate..

na igrišču? cccc..vsaj na raceland no .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo tu še pa en moj posnetek ko sem lani treniru po kolenu. prosim, če pogledate pa me kaj pograjate pa dodate kakšen nasvet. zdaj mam sicer rs 125.lp

http://www.youtube.com/watch?v=Kun7Wo4vt1M

ej mudel a si ti tist sam snemu doom 3 in my house, k maš na you tube pod svojimi videi :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

http://www.youtube.com/watch?v=zqoCk9UMu9M&feature=user

Popravljeno . Popravil _N3jC_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj vozim v ovinek da zunanjo nogo potisnem do pete, notranjo pa na prste...razlika je ogromna.. Vsaj za mene. Obcutek je mnogo boljsi. Boljse se mi zunanja noga nasloni na motor in cutim mnogo bolje kaj se dogaja z motorjem. Lazje se tudi presedem.Prej ko sem bil z obema na prstih je bil obcutek mnogo slabsi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo. Bomo probal...

Si ze probal? Jaz imam obcutek kot pri telemark smucanju.. :) notranja noga na prstih zunanja cela na smucki. (ce kdo ne pozna zadeve-smucka je vpeta samo na prstih..peta je prosta)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!