Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Mene pa zanima zakaj jst z mojim CH Racing WSM 125 ne morem it po kolenu?

Sej gre dost blizu, pol pa zdrsne, tko da za po navadni cesti sploh ni za prakticirat!

Sedež je 880mm pri kšnih SS je pa 800-820mm. A ma to kej veze? :unsure:

Presedi se kolikor se lahko. Čim bolj se moraš presesti, pa bo šlo.

Objavljeno

Js sm tut u nedeljo prvič kolen na asfalt spravu. Zdej sm vidu da je fora sam u tem da dost presedeš. Ko se nism dost presedu sem s stopalko že po tleh vleku s kolenam pa še ne! Evo zdej pa približno vem kako, je pa sam še vadit treba. Tko da Marička prihajam!!!

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

js sam upam da pr ninji ne bo auspuh

prej pršu do asfalta kakor koleno

Objavljeno
js sam upam da pr ninji ne bo auspuh

prej pršu do asfalta kakor koleno

bos šu sprejt do ušes :naughty:

Objavljeno
Js sm tut u nedeljo prvič kolen na asfalt spravu. Zdej sm vidu da je fora sam u tem da dost presedeš. Ko se nism dost presedu sem s stopalko že po tleh vleku s kolenam pa še ne! Evo zdej pa približno vem kako, je pa sam še vadit treba. Tko da Marička prihajam!!!

To pa tudi nikak ne zgleda da je motor nagjen ene 20% ti pa visiš z njega kot kak pijanc s plota :lol:

Objavljeno

...če ni tkole,ni nič.... :whistle:

Upam,da ne bom krivec za kakega nadebudneža

post-592-1218223928_thumb.jpg

Objavljeno

Glavno da je tapravi motor v uporabi pri tem komolčkanju :P :D

Lp Burnout

Objavljeno
...če ni tkole,ni nič.... :whistle:

Upam,da ne bom krivec za kakega nadebudneža

Če bi slikali delček sekunde kasneje, bi videli, da sploh ni polagal ampak padel... :evilgrin:

Objavljeno

Jest zdej dost kolesarim pa nadomeščam drsnike v ovinkih kar s pedali...kmal jih ne bo več :evilgrin:

Objavljeno
To pa tudi nikak ne zgleda da je motor nagjen ene 20% ti pa visiš z njega kot kak pijanc s plota :lol:

sej nej važnu kok zgleda :rolleyes:

za začetnike je važnu da je vsaj kolen na tleh :whistle:

Objavljeno

Danes prvič tudi po cesti :krneki:

Bo treba najdit kako novo furo, da bomo naravo gledal, ne pa gor in dol se fural!

Objavljeno
Jest zdej dost kolesarim pa nadomeščam drsnike v ovinkih kar s pedali...kmal jih ne bo več :evilgrin:

pametno ja

sm to tud jst delov dokler nism enkrat fajn zapev, pa se je nasrečo dobro končalo drgač bi blo pa :krneki:

Objavljeno
Če se boš odločil da probaš, pojdi na rondo kakšno nedeljsko popoldne, ko je malo prometa. Prednost rondoja pred ovinki je v tem, da imaš ovinek, ki se ne konča. Tako lahko postopoma povečuješ hitrost ter nagib in "tipaš" z koleno. Ne poskušaj prvi dan "nasest". Privajaj se na večje nagibe in naj ti postanejo "domači".

Ne samo, da je svojevrsten občutek ko prvič podrsaš.....ker poznaš večje nagibe, ti to morda še kdaj reši kožo.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

No samo to sem čaku da bo nekdo predlagu rondo, kjer je zglajen asfalt, poln udrtin, olja, itd. Bolš da motor kr sam v grmovje porineš. se saj potolku ne boš.

Objavljeno

Tudi js ti odsvetujem rondo, edino če gre za kakega novega, vsepovsod drugje je asvalt hin, prespolzek za vožnjo.

Objavljeno

Jes sm prvič koleno naslonu na tla ravno na rondoju. Ampak je asfalt dobr, rondo ima 2 pasova, tko da ko se voziš po notranjem pasu ne oviraš nikogar, pa še mal prometa je. Sicer ne zagovarjam da bi se učili kolenčkat po rondojih, ampak če po pameti, pol recimo da je kr OK.

Objavljeno

To, da greš na notranji pas z namenom, da ne oviraš nobenega je malce samomorilska ideja, ker če potem gume spustijo, te odnese direkt na zunanji pas, kjer te ziher čaka avto.. Tako, da rondojev bi se jaz izogibal že zaradi tega, prav tako pa je velikokrat asfalt gladek, pa še polno umazanije je. Rondo res pride v poštev samo če je asfalt preverjeno dober in ne preveč umazan, ter ko res ni nič prometa, torej rondo popolnoma prazen.

Drugače pa je itak za učenje kolenčkanja najboljša pista, se razume :)

Objavljeno

Malenkost bedno vprasanje pa vseen...Se da brez kolenckanja cez ovinke (cesta) peljat ravno s tako hitrostjo kot s premetavanjem in kolenckanjem???

Objavljeno

Če se presedeš in imaš pač umakneno koleno, da ne drsiš po tleh (npr. nimaš slajderjev na kombinezonu) potem ja, če se pa čisto nič ne presedeš in ne preneseš teže, imaš pa pri isti hitrosti bolj nagnjen motor, kar pa ni preveč dobro, predvsem na cesti ne..

Skratka neko hudo presedanje za cestno vožno ni potrebno, ker naj bi itak veljala predpostavka, da imaš na cesti vedno dovolj veliko mero rezerve, ampak če se pa že greš Rossija po lokalnih ovinkih, boš pa verjetno hitrejši s presedanjem, ker bo pri določeni hitrosti motor manj nagnjen kakor bi bil sicer in greš lahko potem še tisto malo hitreje, kjer bi drugače že zgubil oprijem..

Ampak kot sem rekel, iskanje takšnih in podobnih mej na cesto ne sodi.. Če se pa pelješ hitro se je pa fajn tudi malo presest, ne samo zaradi zmanjšanja nagiba, ampak tudi filing je meni osebno dosti boljši, bolj čutim motor..

Objavljeno
Malenkost bedno vprasanje pa vseen...Se da brez kolenckanja cez ovinke (cesta) peljat ravno s tako hitrostjo kot s premetavanjem in kolenckanjem???

Ob vožnji z vsaj nekaj rezerve na cesti, če kolenčkaš imaš več rezerve. Če pa ne kolenčkaš pa je lahko že vožnja na meji zaradi nagiba. Že veliko pomeni če včasih samo malo rit prestaviš.

Drugače pa ob vožnji na polno načelomo si z kolenčkanjem hitrejši, čeprav se ziher kje najde kaki talent ko mu to brez tega uspeva.

primer: na regionalki, ki jo imam naštudirano(dokaj kratki ovinki ), tiščim mojo bivšo 400ko na polno in za mano nek čudak z potovalno bmwko sledi čist brez problema. pa ni se on nič presedal.

Objavljeno

Brez kolenčkanja, se da marsikaterem, ki kolenčka čist akamot slediti :grim , ne pa vsakem.

Objavljeno
No samo to sem čaku da bo nekdo predlagu rondo, kjer je zglajen asfalt, poln udrtin, olja, itd. Bolš da motor kr sam v grmovje porineš. se saj potolku ne boš.

pesniški je čist kul :D

Objavljeno
pesniški je čist kul :D

tomačevski :whistle: :OK:

Objavljeno
Mene pa zanima kok mate tlaka v gumah ko kolenčkate?

Hvala za odgovor.

Isto, kot v glavi - "malo manj" ...

Objavljeno
Mene pa zanima kok mate tlaka v gumah ko kolenčkate?

Hvala za odgovor.

Po cesti toliko kot je predpisano za cesto, na pisti toliko kot je predpisano za pisto :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!