Igorr Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 Mene pa zanima zakaj jst z mojim CH Racing WSM 125 ne morem it po kolenu? Sej gre dost blizu, pol pa zdrsne, tko da za po navadni cesti sploh ni za prakticirat! Sedež je 880mm pri kšnih SS je pa 800-820mm. A ma to kej veze? :unsure: Presedi se kolikor se lahko. Čim bolj se moraš presesti, pa bo šlo.
nk84 Objavljeno Julij 9, 2008 Opozori Objavljeno Julij 9, 2008 Js sm tut u nedeljo prvič kolen na asfalt spravu. Zdej sm vidu da je fora sam u tem da dost presedeš. Ko se nism dost presedu sem s stopalko že po tleh vleku s kolenam pa še ne! Evo zdej pa približno vem kako, je pa sam še vadit treba. Tko da Marička prihajam!!!
skofk Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 js sam upam da pr ninji ne bo auspuh prej pršu do asfalta kakor koleno
miha Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 js sam upam da pr ninji ne bo auspuh prej pršu do asfalta kakor koleno bos šu sprejt do ušes :naughty:
hudini Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Js sm tut u nedeljo prvič kolen na asfalt spravu. Zdej sm vidu da je fora sam u tem da dost presedeš. Ko se nism dost presedu sem s stopalko že po tleh vleku s kolenam pa še ne! Evo zdej pa približno vem kako, je pa sam še vadit treba. Tko da Marička prihajam!!! To pa tudi nikak ne zgleda da je motor nagjen ene 20% ti pa visiš z njega kot kak pijanc s plota :lol:
DAN Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 ...če ni tkole,ni nič.... :whistle: Upam,da ne bom krivec za kakega nadebudneža
Burnout Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Glavno da je tapravi motor v uporabi pri tem komolčkanju :P :D Lp Burnout
JEJŽ Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 ...če ni tkole,ni nič.... :whistle: Upam,da ne bom krivec za kakega nadebudneža Če bi slikali delček sekunde kasneje, bi videli, da sploh ni polagal ampak padel... :evilgrin:
RHonda Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 Jest zdej dost kolesarim pa nadomeščam drsnike v ovinkih kar s pedali...kmal jih ne bo več :evilgrin:
skofk Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 To pa tudi nikak ne zgleda da je motor nagjen ene 20% ti pa visiš z njega kot kak pijanc s plota :lol: sej nej važnu kok zgleda :rolleyes: za začetnike je važnu da je vsaj kolen na tleh :whistle:
andrejba Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 Danes prvič tudi po cesti :krneki: Bo treba najdit kako novo furo, da bomo naravo gledal, ne pa gor in dol se fural!
JeRn3j Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 Jest zdej dost kolesarim pa nadomeščam drsnike v ovinkih kar s pedali...kmal jih ne bo več :evilgrin: pametno ja sm to tud jst delov dokler nism enkrat fajn zapev, pa se je nasrečo dobro končalo drgač bi blo pa :krneki:
Dragothic Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 Če se boš odločil da probaš, pojdi na rondo kakšno nedeljsko popoldne, ko je malo prometa. Prednost rondoja pred ovinki je v tem, da imaš ovinek, ki se ne konča. Tako lahko postopoma povečuješ hitrost ter nagib in "tipaš" z koleno. Ne poskušaj prvi dan "nasest". Privajaj se na večje nagibe in naj ti postanejo "domači". Ne samo, da je svojevrsten občutek ko prvič podrsaš.....ker poznaš večje nagibe, ti to morda še kdaj reši kožo. Accelerate 'till you see God ....then brake. No samo to sem čaku da bo nekdo predlagu rondo, kjer je zglajen asfalt, poln udrtin, olja, itd. Bolš da motor kr sam v grmovje porineš. se saj potolku ne boš.
NejcZ Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 Tudi js ti odsvetujem rondo, edino če gre za kakega novega, vsepovsod drugje je asvalt hin, prespolzek za vožnjo.
Andro82 Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 Jes sm prvič koleno naslonu na tla ravno na rondoju. Ampak je asfalt dobr, rondo ima 2 pasova, tko da ko se voziš po notranjem pasu ne oviraš nikogar, pa še mal prometa je. Sicer ne zagovarjam da bi se učili kolenčkat po rondojih, ampak če po pameti, pol recimo da je kr OK.
Jure Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 To, da greš na notranji pas z namenom, da ne oviraš nobenega je malce samomorilska ideja, ker če potem gume spustijo, te odnese direkt na zunanji pas, kjer te ziher čaka avto.. Tako, da rondojev bi se jaz izogibal že zaradi tega, prav tako pa je velikokrat asfalt gladek, pa še polno umazanije je. Rondo res pride v poštev samo če je asfalt preverjeno dober in ne preveč umazan, ter ko res ni nič prometa, torej rondo popolnoma prazen. Drugače pa je itak za učenje kolenčkanja najboljša pista, se razume :)
a79 Objavljeno Avgust 13, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2008 Malenkost bedno vprasanje pa vseen...Se da brez kolenckanja cez ovinke (cesta) peljat ravno s tako hitrostjo kot s premetavanjem in kolenckanjem???
Jure Objavljeno Avgust 13, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2008 Če se presedeš in imaš pač umakneno koleno, da ne drsiš po tleh (npr. nimaš slajderjev na kombinezonu) potem ja, če se pa čisto nič ne presedeš in ne preneseš teže, imaš pa pri isti hitrosti bolj nagnjen motor, kar pa ni preveč dobro, predvsem na cesti ne.. Skratka neko hudo presedanje za cestno vožno ni potrebno, ker naj bi itak veljala predpostavka, da imaš na cesti vedno dovolj veliko mero rezerve, ampak če se pa že greš Rossija po lokalnih ovinkih, boš pa verjetno hitrejši s presedanjem, ker bo pri določeni hitrosti motor manj nagnjen kakor bi bil sicer in greš lahko potem še tisto malo hitreje, kjer bi drugače že zgubil oprijem.. Ampak kot sem rekel, iskanje takšnih in podobnih mej na cesto ne sodi.. Če se pa pelješ hitro se je pa fajn tudi malo presest, ne samo zaradi zmanjšanja nagiba, ampak tudi filing je meni osebno dosti boljši, bolj čutim motor..
norc 16 Objavljeno Avgust 13, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2008 Malenkost bedno vprasanje pa vseen...Se da brez kolenckanja cez ovinke (cesta) peljat ravno s tako hitrostjo kot s premetavanjem in kolenckanjem??? Ob vožnji z vsaj nekaj rezerve na cesti, če kolenčkaš imaš več rezerve. Če pa ne kolenčkaš pa je lahko že vožnja na meji zaradi nagiba. Že veliko pomeni če včasih samo malo rit prestaviš. Drugače pa ob vožnji na polno načelomo si z kolenčkanjem hitrejši, čeprav se ziher kje najde kaki talent ko mu to brez tega uspeva. primer: na regionalki, ki jo imam naštudirano(dokaj kratki ovinki ), tiščim mojo bivšo 400ko na polno in za mano nek čudak z potovalno bmwko sledi čist brez problema. pa ni se on nič presedal.
bikez Objavljeno Avgust 13, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2008 Brez kolenčkanja, se da marsikaterem, ki kolenčka čist akamot slediti :grim , ne pa vsakem.
Gost Objavljeno Avgust 14, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2008 No samo to sem čaku da bo nekdo predlagu rondo, kjer je zglajen asfalt, poln udrtin, olja, itd. Bolš da motor kr sam v grmovje porineš. se saj potolku ne boš. pesniški je čist kul :D
_N3jC_ Objavljeno Avgust 14, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2008 pesniški je čist kul :D tomačevski :whistle: :OK:
SCMC Objavljeno Avgust 15, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2008 Mene pa zanima kok mate tlaka v gumah ko kolenčkate? Hvala za odgovor.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 16, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2008 Mene pa zanima kok mate tlaka v gumah ko kolenčkate? Hvala za odgovor. Isto, kot v glavi - "malo manj" ...
Jure Objavljeno Avgust 16, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2008 Mene pa zanima kok mate tlaka v gumah ko kolenčkate? Hvala za odgovor. Po cesti toliko kot je predpisano za cesto, na pisti toliko kot je predpisano za pisto :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se