Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

Uglavn kazan za kolenčkanje je še neznana... :whistle:

Predlagam da gremo vsi skupi na Ride pa se vozmo po kolenu dokler nas policaj ne ustav, (seveda po h. omejitvah) pa da vidmo kakšna je kazen :naughty:

Kakšen prostovolc???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi se lahko čez vsak ovinek pelješ največ 10 na uro, da lahko varno ustaviš pred peskom in bog ne daj da bi se v naselju peljal kaj več, saj lahko kakšen pešec pred tabo pade dol s pločnika. V predoru pa maksimalno 20, pa še to samo če si popolnoma prepričan, da ti ne bo omet padu na šajbo :hmm: .

Če maš mal oči odprte in voziš primerno hitro/počasi, lahko take stvari dokaj pravočasno opaziš ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A JE KAŠNA POSEBNA TEHNIKA PRESEDANJA

Ne, so pa ene tri čist normalne.

- Nagneš rit dol.

- Dvigneš rit in jo prestaviš.

- Bejbo prosiš, če ti z rokami privzdigne rit in jo premakne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A JE KAŠNA POSEBNA TEHNIKA PRESEDANJA

berem da greš na marof. počasi treniraj, dobi občutek in povprašaj koga ki te bo gledal če je vse OK. presedeš se, če je to kakšno posebno presedanje pa ne vem, pač presedanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A JE KAŠNA POSEBNA TEHNIKA PRESEDANJA

Ja fajn je, da se lotiš pravilnega presedanja, če se že greš kolenčkat.. Ne samo porinit riti dol z motorja, trup pa obrnit v kontra smer ovinka in se obesit z rokami na krmilo, tako da bi z motorja padel, če bi spustil ročke. To počne ful folka, ki hoče na vsak način po kolenu it..

Ko se presedeš, moraš ob tem s celim telesom in z boki bit obrnjen v smer zavoja, držiš se z nogami, ne z rokami, koleno pa ven in to je to.

Na temu clipu je super prikazana pravilna tehnika: http://www.youtube.com/watch?v=sxODoscChNo...feature=related

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fajn je, da se lotiš pravilnega presedanja, če se že greš kolenčkat.. Ne samo porinit riti dol z motorja, trup pa obrnit v kontra smer ovinka in se obesit z rokami na krmilo, tako da bi z motorja padel, če bi spustil ročke. To počne ful folka, ki hoče na vsak način po kolenu it..

Ko se presedeš, moraš ob tem s celim telesom in z boki bit obrnjen v smer zavoja, držiš se z nogami, ne z rokami, koleno pa ven in to je to.

Na temu clipu je super prikazana pravilna tehnika: http://www.youtube.com/watch?v=sxODoscChNo...feature=related

TO JE NAJBOLJ VADITI NA PIST

KAKO JE KAJ NA MAROFU ZA VADBO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda je najbolje vadit na pisti, normalno :)

Marof je pa idealen za učit se, ker je ful ovinkov, pa ni prehiter za začetnika, cenovno ugoden je, dober asfalt, sami plusi skratka :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda je najbolje vadit na pisti, normalno :)

Marof je pa idealen za učit se, ker je ful ovinkov, pa ni prehiter za začetnika, cenovno ugoden je, dober asfalt, sami plusi skratka :)

kašne medode učenja si mel pa ti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah jaz sem se kolenčkanja naučil kar na cesti, na Kačjih ridah, če sem bolj natančen.. Vendar takrat nisem sploh še vedel za Mobikrog ali Marof, Racelanda še ni bilo, pa tudi med takratnimi kolegi ni bilo nobenega tapravega, da bi me napotil na pisto to počet.. Saj se da tudi po cesti, ampak moraš pač imet veliko mero samodiscipline in res ne pretiravat.. Počasi pa postopoma, pa 100x odpeljat isti ovinek če je potrebno, ne na silo nekaj. Ker to na silo se velikokrat slabo konča..

Ampak kakorkoli že, veliko bolje bo če se en dan zapelješ do Racelanda ali pa Marofa, pa se boš tam naučil pa še ziher bo kdo tam, ki ti bo lahko dal kakšen koristen napotek..

Jaz sem to čisto sam improviziral na podlagi tega kar sem prebral na internetu, pa videl na Youtubu. Ajde, saj je šlo po kolenu, ampak tehnika je bila pa popolnoma napačna takrat, rit dol z motorja, kot da bi hotel z njo drsat :D Še zdaj odpravljam posledice napačno naučenega presedanja :)

Drugače pa resno, pista je zakon, pojdi tja to trenirat, ti ne bo žal.. Saj potem lahko tudi na cesti na koleno daš komot kdaj, ko enkrat znaš in spoznaš kje je tvoja meja, kje je meja motocikla, kako se motor obnaša pri določenem nagibu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako,kot je Dex povedu.

Veliko je treba skozi isti ovinek pelat,da se prou naučiš pa magari 100x,če je treba.

Ni sam,da rit z sedeža premakneš,je treba tudi trup z rezervarja in glavo s števca premaknt.Pa ne se z rokami držat motorja ampak tako kot je Dex reku z nogami,z rokami sam gas in to v mali meri dokler ne izpopolniš tehnike.

Sm rabu,kr neki časa,da sm strah zgubu pa pogruntu kako do kolena.No jst sm mel vsaj malo pomoči s strani kolegov motoristov,največ sm se pa navadu na Motogp.com kjer sm sam slikce gledu.

Uglavnem počas,s kilometri vse pride,vsaj tako so meni govorli (pa še res je).

Pa srečno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je že nekdo povedal, je dobr da te nekdo snema/slika, pa potem pogledaš sam sebe kaj delaš narobe, pa probaš pol popravit. Men osebno je zlo pomagal. Sicer pa kot pravjo, vse pride s časom :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex sej na tem posnetku je vse lepo in prav sam tak lahka ti polagaš z ss motorji pa na pisti po vsej verjetnosti.

tudi fazer gre na koleno če ti je že toliko do tega :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex sej na tem posnetku je vse lepo in prav sam tak lahka ti polagaš z ss motorji pa na pisti po vsej verjetnosti.

Pravilno tehniko je fajn znat tudi na cesti, ampak pač toliko manj nagneš, oziroma si toliko bolj počasen, se manj "uležeš" na motor, zaviraš pred zadnjo točko, ipd. Ampak osnove so pa iste, presest se, težo prenest na noge in s telesom it v ovinek, ne z ritjo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi fazer gre na koleno če ti je že toliko do tega :alien1:

Sej tudi moj fazer je že bil na kolenu, pa je vedno pogosteje, sam tak kot kaže na tem posnetku se z njim ne morem pelat se morem še mal bolj presedit ker itak že vse po fostrasterjih riba pa ni glih prijetn to poslušat pa pol gledat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej tudi moj fazer je že bil na kolenu, pa je vedno pogosteje, sam tak kot kaže na tem posnetku se z njim ne morem pelat se morem še mal bolj presedit ker itak že vse po fostrasterjih riba pa ni glih prijetn to poslušat pa pol gledat.

Niso fostrasterji ... Ali so foot-rest, ali pa fus-treter ... ali pa fuss-rester ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niso fostrasterji ... Ali so foot-rest, ali pa fus-treter ... ali pa fuss-rester ...

No hvala za popravek ker nikol nisem vedu kok se prav napiše, sam nevem če je zdej to poanta te teme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa si siguren, da narediš vse to na isti strani motorja, ha, ha, ha?

ROFLMAO!!!!! :lol1:

Čiko ne bot prehraber. :nono: ..aja pa posnel te bo.. :D .pa sončnih špleglov ne pozab.....

v tem primeru bi šel čiko tudi v krokodilji gobec :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa Ljubljančani največ kolenčkate? Pa ne mislm raznih krožnih križišč ampak najbližjo primerno cesto, po možnosti bližjo kot so Kačje ride.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!