Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

....pa po nasprotnem voznem pasu

Jose... saj ne zagovarjam vožnje po nasprotnem pasu... ampak konkretno v tem ovinku je preglednost daaaaleč naprej, tako da greš lahko kjerkoli in je še vedno varno, ker vidiš vse dogajanje... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....pa po nasprotnem voznem pasu  :slap:

Jap ni fajn in ni v skladu z zakoni... :worship: :worship:

Ampak kot je gregs reku, se vidi se raje kak ovink naprej kako je :yea1:

LP;Rock

P.S Sicer pa kdo so cestarji da bodo oni dolocevali kje je crta :lol1:

Popravljeno . Popravil Rock
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ti jih je pa uspel počez zbrusit?  :blink:

Ko so na vrhu bili pobrušeni skoraj do konca, sem jih prvič obrnil - za 180 stopinj... Ko pa so tudi tako bili že pri koncu, pa še za 90 in potem še enkrat za 180 - tako da sem jih uporabil v vseh možnih položajih... :)

D.

PS: Ne fleksarca, Novi Marof. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha  :yes:

Se mi je zdel cudno, k moje lahko samo za 180 obracas.. za 90 ni placa.

Saj moji tudi niso najboljše 'ležali' pri 90 in 270 stopinjah, samo vseeno bolje kot pa z usnjem po tleh drajsat...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nikoli nisem skrbel kako se dajat amapk mi je to kr instiktno prišlo da to treba it takole ( koleno ven, rit malo dol z sedeža in se cel nagneš na strna ovinka ) pol je odvinso kao si ujel ovinek popravljanja skoraj ni recmo daje 50% motorja in 50% tebe če ti zjebeš upaj da z motorjem je vse v redu ker si takoj potleh........prvič k sem šou mi je to dejansko kr samo prišlo sem imel yamaho tzr 125 bil star 14 let seveda brez izpita :whistle: zdje lahko mi pravite norc ali brez glave ampak sem šou z gumami ki so mele kr dosti km pa še to kr oprema samo jekna in na kolenih ščitnike za rolarje :P po eni strani to je blo zelo neumno po drugi pa izkazal da mam jajca...sem šou skozi brez nobenih tresljajev in problemov to po 3 ure ne prestano po ovinkih gor in dol....drug dan pa je guma spustila in je motor končal v jarek.....od takrat naprej nisme vozu motorja do zdej, ampak še vedno mi je ostal moj style vožnje in še vedno mi je easy ko pasulj! drugače je razlika polagat z nakedom kot pa z cestnim po moje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep symru in še nekateri-dirkališče dejansko nekaterim da misliti... .) :)

aam,nevem kdo je že sprašval o parkirplacu-za naučit se je pomoje super,ker ko enkrat začutiš kje je ta meja in kdaj greš lahko na kolen,boš to lahko uporabil tud drugje.sigurn za začetek bolš kt probavat na cesti-govorim iz lastnih izkušenj :krneki:

post-1275-1126593545_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sigurn za začetek bolš kt probavat na cesti-govorim iz lastnih izkušenj :krneki:

bom rajš povedal zakva se gre da ne bo izpadlo kot da neki pametujem...

enkrat sm se naprdnu,da bi šlo tud z enduro po kolenu...in sm šel probavat na cesto goriče-trstenik (dokaj nov asfalt,pregleden desni ovinek). 1x 2x ... 5x seveda ni šlo ker se mi tud sanjalo ni kolk še manjka in kuko se morm presest. in enkrat mi je odneslo zadn konc,pa mi je motor nekak ratal ujet-lahko bi se rekl da sm mu tud mal sreče :slap:

pol smo se pa čez en cajt vozil pred iskro in sm se čist za zajebancijo enkrat v ovink vrgu na kolen-pa so rekl da sploh ne manjka tolk,in pol je nekak ratal.in zdej ni problem podrajsat kjerkol :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ejga fantje, kaj to k greš po kolenu a daš nogo prou pravokotno na motor? Al kej bolj naprej, ku sm razmišlju da ti lohk kej nogo nazaj potegne?!? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, dajte nekaj strani nazaj prebrati... lepo piše, kako in kaj... celotna tehnika...

Načeloma pa: naprej pa dol... kolena ni treba pravokotno potiskat... jasno pa, da ga potisneš ven...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma pa: naprej pa dol... kolena ni treba pravokotno potiskat... jasno pa, da ga potisneš ven...

Gregs, ne učit neumnosti no, tko se drsa stegna. Meni nekako ne uspe kolen brust, ti pa tudi nisi lih mojster drsanja a :whistle: O:-)

Burek, pa presest se je treba, čene bo še en izlet po dolenski :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Burek, pa presest se je treba, čene bo še en izlet po dolenski :xx:

Slikca je sicer s štajerske (ne dolenjske :P ) ampak point presednja pa useeno nakaže :D

post-5020-1126726964_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... in, je kej novga pri vožnji po kolenu?

znanec (svoje cajte se tud on preganjal po pistah) mi je po tekmi na grobniku dejal da se držim full naprej, z ritjo sem takoj za tankom. Vprašal me je čemu to, kako to da nisem bolj na zadnjem koncu sedeža oz. na sredini.

Malo sem ga debelo gledal, ker niti ne vem zakaj tako sedim. Pač imam najboljši občutek za motor, za drsenje, večkrat sem ga že ujel ko sta mi obe gumi zdrseli. Se mi zdi da če bi sedel bolj nazaj bi bila zadnja guma še bolj obremenjena in bi zadnji konec bolj odnašalo pri pospeševanju in ovinka, v samem ovinku pa bi pri pretiravanju odneslo zadnji konec. :?

se motim in mi bo ravno zaradi (pre)velike obremenitve prednjega kolesa odneslo le-tega?

Sem se probal presest bolj na sredino sedeža (gledano v smeri motorja, ne na stran), pa mi je bilo vseskup čudno pri vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislm da maš tko bolši stik z motorjem,ker z nogami čist objameš rezervoar pa še roke maš rahlo pokrčene-če bi se presedu nazaj,bi jih mogu ful stegnt :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... in, je kej novga pri vožnji po kolenu?

znanec (svoje cajte se tud on preganjal po pistah) mi je po tekmi na grobniku dejal da se držim full naprej, z ritjo sem takoj za tankom.........

ne razumem kaj ti je znanec htel povedat, jasno da sediš tako da objemaš tank z nogami in da si z jajci pri tanku. nevem kako bi vozil ovinke če bi imel do tanka še nekaj cm lufta, pol nimamš stabilnosti v sedežu. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislm da maš tko bolši stik z motorjem,ker z nogami čist objameš rezervoar pa še roke maš rahlo pokrčene-če bi se presedu nazaj,bi jih mogu ful stegnt :hmm:

ja, vendar kako je potem s razporeditvijo teže: spredaj - zadaj pri taki vožnji recimo

saj pravim, občutek je boljši če sem bolj naprej, vendar tega se navadiš...

ne razumem kaj ti je znanec htel povedat, jasno da sediš tako da objemaš tank z nogami in da si z jajci pri tanku. nevem kako bi vozil ovinke če bi imel do tanka še nekaj cm lufta, pol nimamš stabilnosti v sedežu.  :?

stabilnost...itak z zgornjo nogo sloniš na tanku, stabilnost je, ker spodnja drsa po asfaltu in ne moreš z njo tanka objet.

Sej veliko folka (večina?) tako vozi - bolj naprej v sedežu, primer nicky hayden

ta znanec pa je očitno vozil bolj v stilu douga chandlerja

vidi se da je bolj nazaj v sedežu, da so roke bolj stegnjene, se pravi težišče bolj nazaj, nad zadnjo gumo.

Je to zaradi same konstrukcije motorja in je dirkač še vedno v sredini ali zanalašč prenese več teže nazaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsekakor je verjetno stvar navade v kombinaciji z konstrukcijo motorja. meni osebno bolj paše "Nicky H." stil, čeprav je res, da niti nisem kaj dosti probaval z sedenjem bolj nazaj, razen na začetku ko sem sploh iskal ugoden položaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsekakor je verjetno stvar navade v kombinaciji z konstrukcijo motorja. meni osebno bolj paše "Nicky H." stil, čeprav je res, da niti nisem kaj dosti probaval z sedenjem bolj nazaj, razen na začetku ko sem sploh iskal ugoden položaj.

hehe, sam sem se po prvem zaviranju avtomatsko presedel spet naprej. Samo to je to. Tako sem se navadil zato mi tudi bolj odgovarja.

Nič, bo treba dobrih 5 cm pene prilimat na tank, pa na grobnik. Bomo vidli kako se bo motor potem obnašal ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

he he me je matralo kako se držim pa sem šel gledat slike - 2 totalno različna motorja pa isti stil edino da si pri aprilii res potem že ful naprej in maš odčutek da si čisto nizko nad tlemi, pri mojem pa si še vedno visoko v zraku .)

zdaven pa je še primer različnih stilov, jaz (levo) imam nogo na stopalki na podplatu in koleno ven, desni pa nogo počes na stopalki in nogo bolj položno ven. rezultat je, da sem jaz pozneje na kolenu kot on, kdo pa bolj pravilno vozi pa je stvar stroke. meni moj stil paše ker nikakor ne morem imeti noge počes na stopalki, se mi zdi da nimam prave opore.

kakor komu paše :grim

post-26-1127143053_thumb.jpg

post-26-1127143089_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah Gregs, ko bi vsi tako lepo vozili kot ti. Na cesti in na pisti.  :OK:

:huh: a mene si pa pozabil :lol1: :P

......sicer pa ne vem zakaj se eni ne morejo sprijaznit s tem, da nekdo pač obvlada vožnjo na koleno.....za ta stil vožnje je potrebno vložit veliko truda in pa predvsem treningov in zakaj bi naj bil tak človek pol postavljač :hmm: faušijanaviškupress

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!