veveritos Objavljeno Maj 30, 2005 Opozori Objavljeno Maj 30, 2005 (popravljeno) ni čudno da ti kar naprej vse sam neki riba... na konco ti bo šol 180, in ti bo šol sam še 1 teden.. pol boš ga pa lahko vrgu v prvi jarek... pa če nebi tolko norel in mal bol pazu na njega, bi ta dnar, kerega si porabu za popravila, kera si dejansko plačal, ne pa izvajal sam al s sosedom usred ceste, kaj res predelal... Popravljeno Maj 30, 2005. Popravil veveritos
Unikat Objavljeno Maj 31, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 31, 2005 Popravila: - 1.bat Honda CR 54mm (20.000) - 2.bat Honda CR 54mm (20.000) - 3.bat Husqvarna sm125s 54mm (9.000) - Popravilo uplinjača-nove dize in pregled cilindra (31.000) - Rezervni bat Honda CR 54mm (10.000) = če mi zariba dam tega not in gre v oglas Bilo je samo 1. popravilo na servisu in to tisto za 31.000sit. Tako da nisem zmetal nevem kok denarja za popravila, ker bate smo doma zamenjal. No, in baje mi zdaj ne bo več zaribal. Nov izpuh pa nebi kupil zato, da bi več letel ampak predvsem zato, ker je na krivini udarjen ker je bil motor na tleh. In to močno udarjen. Pa gre se mi za pospeške, in ne za končno ker ga nikoli ne tišim do konca. Po ravnini grem max. 120km/h, več ne upam ker se bojim da bi zaribal, ker nimam izpita in je večja nevarnost da se zaletim v avto, ker mi pri 160km/h trokira, ker imam nov bat in ker je pri 160km/h velik upor na tem motorju. Pa ne mislit da sem en debil ki ga tiši v poden in zalaga ovinke do konca. Vsi neki pišete da sem jaz norc ker mi je že 3x zaribal. Pač, dize so bile problem in jest nimam nič pri tem! Moja napaka je bila edino da sem šmirglal cilinder. Drugače pa proooosim ne mi pisat da sem jest kriv ker je zaribal no.
veveritos Objavljeno Maj 31, 2005 Opozori Objavljeno Maj 31, 2005 ej saj jst ti ne pravim da si ti kriv, sam pravim, da se mal zamisli, če se ti še splača, dajat vsak mesec 20k za en nov bat? no nevem kak je blo pri tebi z časovno razporeditvjijo menjave le teh, sam, jst ziher nebi zdržu... že zdaj k mam tomosa mi gre na k.... če je pa zvenelo, da kao da t pravim da si ti kriv in nevemkaj pa sorry
Unikat Objavljeno Maj 31, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 31, 2005 Aja, sem te mal narobe razumel... Sorry :blush: Ubistvu sem jaz hotel motor prodat že drugič ko mi je zaribal pa me je serviser prepričal, da naj motor obdržim da je treba samo dize zamenjat. Samo jaz sem vseeno kupil rezervni bat tako, da če pa zdej spet zariba gre pa v oglas.
veveritos Objavljeno Maj 31, 2005 Opozori Objavljeno Maj 31, 2005 pol ga jst s tabo menjam za tomosa :OK:
Unikat Objavljeno September 5, 2005 Avtor Opozori Objavljeno September 5, 2005 Zanima me kje ima ta motor blokade če kdo ve? Iz izpuha jo imam že odstranjeno pa verjetno je še kakšna. Ali pa če kdo ve kje imajo drugi 125 motorji vse blokade. Baje na neki elektorniki?
Aless Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 a ti ni pri 14tih letih 160 na uro kar zadost? ← Sem star 15 pa mi gre motor 170 pa se pelam s fotrovim 220 pa mi se vedno ni dosti!Pa so mi rekli da od viska ne boli glava! Unikat!Mislim da vec kot 160 iz tvoje huse ne bos spravo skup,mi gre rska 170 pa ma dosti bolso aerodinamiko!
Unikat Objavljeno September 5, 2005 Avtor Opozori Objavljeno September 5, 2005 V petek grem v Italijo (Feracci) pogledat en izpuh ki ga imajo za mojega. Pa še 47 zobnik bom vzel tako da mislim da bo potem ziher šlo čez 160. Za izpuh nisem, ziher ker je predrag, 80.000 stane. Če bi dal pa večji bat not bi me pa zastonj prišlo - na aškerčevi kjer sem na šoli bi mi v delavnici zastonj zbrusili cilinder, bat pa že imam od Cagive Mito. No uglavnem, zanima me kje je kakšna blokada pri motorju in naslploh kje in kaj je elektronika?
RSmaniac Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 Blokado pa težko da boš najdu še kje v tvojem motorju ker kokr vem je tole za huso kr dobr.
AiroH Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 Sem star 15 pa mi gre motor 170 pa se pelam s fotrovim 220 pa mi se vedno ni dosti!Pa so mi rekli da od viska ne boli glava! Unikat!Mislim da vec kot 160 iz tvoje huse ne bos spravo skup,mi gre rska 170 pa ma dosti bolso aerodinamiko! ← in kej je užitek se pelajt 220 in več???? po ravnem ???? meni iskreno je to debilo plus da kvariš motor k ga do konca stiskaš ...... užitek je polaganje, skakanje ( kros ) ......in druge stvari kaj je motor zmožen razen da ga goniš do konca po ravnini! Sicer to je itaq normalno pri vaših letih tako razmišljanje .........
AiroH Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 V petek grem v Italijo (Feracci) pogledat en izpuh ki ga imajo za mojega. Pa še 47 zobnik bom vzel tako da mislim da bo potem ziher šlo čez 160. Za izpuh nisem, ziher ker je predrag, 80.000 stane. Če bi dal pa večji bat not bi me pa zastonj prišlo - na aškerčevi kjer sem na šoli bi mi v delavnici zastonj zbrusili cilinder, bat pa že imam od Cagive Mito. No uglavnem, zanima me kje je kakšna blokada pri motorju in naslploh kje in kaj je elektronika? ← Kolega kot sem ti reku ima istega kot ti ...motor je totalno odprt in gre 170 nič kaj več še do tam prit je težko ker ni nobene airodinamike........jst sem ga vozu in meni iskreno ej dovol 120 it na ravnici ker ga hudo potegne pa mislim da bol potegne kot kaka NSRjka ali aprilia ..........drugače če ga boš mel odprtega do konca se ti bo hudo kvaru še posebej če ga boš gonu. P.S sam še neki ali sem jst slabo razumel od mehanika k mu je reku da ni dobro bremzat z brzinami oz motor da ti bremza jst tukaj ne mislim exstremno da bremzaš z brzinami pač da znižaš ko se ustavljaš ne pa vse naenkrat in s tem dosti več rabiš bremzo.....to je reku mehanik po moje tip ej glup ? :hmm:
Grilzz Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 Poskusi se spustiti s kakšnega zelo dolgega klanca in bremzaj le z mašino pa boš videl kaj se bo zgodilo.
AiroH Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 sem že sicer nevem kolko ti misliš strmega klanca.... je bil še kr in mašini ni blo nič........in vsakič k grem dol po tistme klancu vedno nižnja brzina in brez uporablajt bremz..........mašini pa se ne zgodi en k nič ker se vrti po svjih obratih k rabi tako da to so sama jajca!
Grilzz Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 Aja mislil sem da teče debata o 2T, kjer se mašina ne maže če ne daš gasa. @Unikat: Kako pa veš da ti gre 160, (pa pri koliko rpm)?
D_u_H_e_C Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 sem že sicer nevem kolko ti misliš strmega klanca.... je bil še kr in mašini ni blo nič........in vsakič k grem dol po tistme klancu vedno nižnja brzina in brez uporablajt bremz..........mašini pa se ne zgodi en k nič ker se vrti po svjih obratih k rabi tako da to so sama jajca! ← če se z 2takterom furaš dolgo v dolino je treba vsake tolk časa gas dat drgač mašina zariba.p.s. pa tut če sam mašina bremza po klancu se hitro kaj zjebe
AiroH Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 če se z 2takterom furaš dolgo v dolino je treba vsake tolk časa gas dat drgač mašina zariba.p.s. pa tut če sam mašina bremza po klancu se hitro kaj zjebe ← se ti zejbe če naenkrat menjaš z 8k obratov na nižjo brzino se ti edino zejbe ...če greš v klancu v 3 nima se ti kaj zjebat..... Aja mislil sem da teče debata o 2T, kjer se mašina ne maže če ne daš gasa. Glupost!!!!! mašina se maže ko se bati premikajo brez ali z gasom......... :lol1:
Grilzz Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 Če poračunaš tole huso klik dobiš 115km/h pri 10k rpm, pri 160 pa bi se morala vrteti z 13800rpm, tako da se ne čudit zakaj riba.
D_u_H_e_C Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 se ti zejbe če naenkrat menjaš z 8k obratov na nižjo brzino se ti edino zejbe ...če greš v klancu v 3 nima se ti kaj zjebat..... Glupost!!!!! mašina se maže ko se bati premikajo brez ali z gasom......... :lol1: ← daj nea boi o vsem tak prepričan ti no. če nea daš gasa se bati ne mažejo jao prvo preštudiraj 2taktne mašine al pa si vsaj kaj preberi pol pa govori
Grilzz Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 (popravljeno) Če poračunaš tole huso klik dobiš 115km/h pri 10k rpm, pri 160 pa bi se morala vrteti z 13800rpm, tako da se ne čudit zakaj riba. ← @airoh:howstuffworks Popravljeno September 6, 2005. Popravil Grilzz
AiroH Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 daj nea boi o vsem tak prepričan ti no. če nea daš gasa se bati ne mažejo jao prvo preštudiraj 2taktne mašine al pa si vsaj kaj preberi pol pa govori :eek: se pravi po tvoji logiki če užgem motor in grem na wc in je za 10 min ali več min vžgan brez dodajanje gasa zariba a ??? a ti veš tudi če ne dajaš gas da se mašina isto maže ? kaj misliš če ne bom dajal gas ti ne bo nič pilo a???? benza pa olja??? ti sploh veš kako je zgrajena mašina in deluje veš razliko med 2t in 4t motorji mislim da niti ne če govoriš take!
Grilzz Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 Poglej ko se ti voziš v dolino v prestavi, pri recimo 8k rpm in pri tem nimaš nič gasa, se mašina maže le toliko kot bi se mazala pri štandgasu se pravi pri 1k rpm, glede na to da se pa bat premika 8× hitreje si lahko misliš kaj se bo zgodilo če ne dobi dovolj olja. Sicer smo pa tule že pošteno :topic:
D_u_H_e_C Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 daj nea boi o vsem tak prepričan ti no. če nea daš gasa se bati ne mažejo jao prvo preštudiraj 2taktne mašine al pa si vsaj kaj preberi pol pa govori :eek: se pravi po tvoji logiki če užgem motor in grem na wc in je za 10 min ali več min vžgan brez dodajanje gasa zariba a ??? a ti veš tudi če ne dajaš gas da se mašina isto maže ? kaj misliš če ne bom dajal gas ti ne bo nič pilo a???? benza pa olja??? ti sploh veš kako je zgrajena mašina in deluje veš razliko med 2t in 4t motorji mislim da niti ne če govoriš take! ← hmmmmmm in zopet si pametn. če ti motor laufa pod štan gasom maš dosti majn obratov kot pa če se pelješ po klancu navzdol. itq da ti teče v obeh primerih in če ga pustiš 10 min brez gasa ti neo zaribal. če se pa boš pelal po bregu navzdol 10 min brez da bi dal gas pa ti bo zaribal kr bo teklo isto benza not kot da bi biu prmiri. tak da nea ti zaj tu neke govori. kr ko dodaš gas se s tem poveča pretok benza in olja katerega pa v klancu navzdol več rabiš. kdo pa ne pozna razlike med 2 in 4t motorjem??? mybe ti?
Stric Burek Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 daj nea boi o vsem tak prepričan ti no. če nea daš gasa se bati ne mažejo jao prvo preštudiraj 2taktne mašine al pa si vsaj kaj preberi pol pa govori :eek: se pravi po tvoji logiki če užgem motor in grem na wc in je za 10 min ali več min vžgan brez dodajanje gasa zariba a ??? a ti veš tudi če ne dajaš gas da se mašina isto maže ? kaj misliš če ne bom dajal gas ti ne bo nič pilo a???? benza pa olja??? ti sploh veš kako je zgrajena mašina in deluje veš razliko med 2t in 4t motorji mislim da niti ne če govoriš take! ← Fuck, kašne buče ti prodajaš človk, nimaš pojma -očitno- glede 2T mašin in krneki prbijaš! Smešn si ej :lol1:
AiroH Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 jst sem samo odgovorial kaj si napisal : če ne daš gas se mašina ne maže si napisal........jst sem samo odgovoril na tvoj odgovor! drugače bo moj klican ti zaribal.........jst sem usak dan k grem po kakem klancu pustim naj mi motor bremz in še ni zaribal čudo a ??? pa imam še druge kolege k imajo 2t mašine isto počnejo niti enmu še ni zaribala .......kako razložiš to ker lih se maš za mojstra
AiroH Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 Fuck, kašne buče ti prodajaš človk, nimaš pojma -očitno- glede 2T mašin in krneki prbijaš! Smešn si ej :lol1: ← aha BMK vi delajte po svoji logiki in mislite da mate prav ...... sicer mene tako in tako bmk sam vam hočem malo razjasnit pojme glede da mam strica mehanika in motorista! B)
Priporočene objave