Skoči na vsebino

Se splača kupit to Huso 125?


Unikat

Priporočene objave

OK, takole pojdite s kolegi z 2T na Vršič, in ko se boste spustili dol ne dodajajte nič gasa, vozite neprestano v drugi, pa tudi z zavore lahko uporabljate, da ne boste rekli da je to nemogoče.

Ko boste sprobali, lepo prosim poročaj kaj se je zgodilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se tiče mazanja pri 2T motorjih.....

-tisti ki imajo avtomatsko mešanje.... (to so vsi ki jim ne naliješ v rezervoar ročno pripravljene mešanice ampak imajo poseben tank za olje) pri teh olje dozira črpalka, ki se vrti glede na št. obratov gredi in tako v sesalno grlo vedno doteka olje ne glede na količino bencina, ki ga spušča loputa v uplinjaču!!!!

- pri ostalih(cros, hard enduro,...) ki nimajo tega sistema pa je vseeno dovolj mazanja pri normalnih obratih da ne pride do poškodb in hude obrabe ležajev gredi in ojnice...

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha BMK vi delajte po svoji logiki in mislite da mate prav ...... sicer mene tako in tako bmk sam vam hočem malo razjasnit pojme glede da mam strica mehanika in motorista!  B)

torej ma tvoj stric enga čudnga človeka za sorodnika ki neve kaj se zgodi z 2 taktno mašino. jao si ti en lolek ej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej ma tvoj stric enga čudnga človeka za sorodnika ki neve kaj se zgodi z 2 taktno mašino. jao si ti en lolek ej

sigurno več kot ti mali!

drugače preberi od rebela sporočilo je isti k kaj sem ti hotu razložit!

če njemu pa ne verjameš pol se hoj v prvi ovinek poscat!

Popravljeno . Popravil AiroH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sigurno več kot ti mali!

drugače preberi od rebela sporočilo je isti k kaj sem ti hotu razložit!

če njemu pa ne verjameš pol se hoj v prvi ovinek poscat!

ja ti se kr pošči kam ti paše. ma ej bmk kaj kdo reče vglavnem ni točno tak kot je on povedal uglavnem js bom delal po svoje vi pa delajte po svoje pa bomo še vsi najbol srečni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se tiče mazanja pri 2T motorjih.....

-tisti ki imajo avtomatsko mešanje.... (to so vsi ki jim ne naliješ v rezervoar ročno pripravljene mešanice ampak imajo poseben tank za olje) pri teh olje dozira črpalka, ki se vrti glede na št. obratov gredi in tako v sesalno grlo vedno doteka olje ne glede na količino bencina, ki ga spušča loputa v uplinjaču!!!!

- pri ostalih(cros, hard enduro,...) ki nimajo tega sistema pa je vseeno dovolj mazanja pri normalnih obratih da ne pride do poškodb in hude obrabe ležajev gredi in ojnice...

Črpalka potem dozira precej čudno, glede na to da je šla rakom žvižgat ena Gilera z Rakitne pa ena Aprilia ne vem točno kje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ej sicer pa se je bzw zaj kregat do ma prav kr si bo tak vsak po svoje trdil. drgač pa naj vsak dela tak kot hoče če pa mu bo kdaj na kakem klancu zaribal 2t motor komu pa bo mybe ravno to vzrok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kasne imate ej. :OK: :OK:

sicer :topic: , ampak morm povedat, da se ze dolgo nisem tako nasmejal, kot zaj, ko berem kak se kregate na tehi 2 straneh :lol1: :lol1: umirte se no, ker forum res ni temu namenjen .)

no, pa da nebo tako off topic: AiroH@: pojma nimam zakaj se razburjas, ce pa to, kar ti hocejo pubeci dopovedat cist drzi - 2 - taktni motor ti lAHKO KOMOT zariba, ce ga gonis po bregu dol, brez dodajanja gasa, ker pac ne dobi olja - ne glede na to, ce olje dozira crpalka ali ne, tudi pri vnaprej pripravljeni mesanici, ce motor ne dobi dovolj bencina, s katerim se bat(+ojnica, lezaji itd...)maze in je masina v visokih obratih, ti bo motor zaribal-> to je dejstvo in pika. zdaj sta pa 2 moznosti: al se res hoces samo pametnega delat, al pa si vse skupaj samo slabo zastekal in narobe razumel <_< aja, pa ne med vse napisano zdaj vmesavat 4-taktnih masin, ker je tam druga zgodba, ker je pac zasnova motorja taka, da tudi ce ga zges po bregu dol brez gasa, se bat maze odspodaj in nima veze s tem kolko bencina dobi(ja ja vem..- je blo ze 10000x povedano...., ampak skoda da se enim vedno ni jasno... :wacko:

no, pa ne mi zdaj please napovedat, kao da sem nekdo xy, ki sploh pojma nimam, pa bla bla bla, pa da se vmesavam, samo napisal sem, kaj mislim, ker se mi zdi butasto, da se nekaj kregate zarad tega, ker ........... se sam nevem zakaj :D .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem no pomoje še vedno ni tako....ker če imaš posebje olje in benz se pravi ne gre vse skupaj dozirano v rezervar ampak pumpa meša kot pravi rebel pumpa dodaja olje in benz za mazilo glede na obrate! ker nikoli nisme ču da ti lahko zariba mašima na klancu navdzol ker nisi dodajal gas meni se zdi to glupost!

Popravljeno . Popravil AiroH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kasne imate ej.  :OK:  :OK:

sicer  :topic: , ampak morm povedat, da se ze dolgo nisem tako nasmejal,

ej prjatu....

vidim da imaš DT125... natančno si poglej kako deluje tvoj motorček!!! kaj poganja črpalko in kam je speljan dovod olja!!!!

:book: čudovit primerek tehnike te vozi okoli!! .)

in ne misli da mazanje z oljem potrebuje bat in cilinder al pa kakšni obročki...... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo nazaj sem menjal lamele v mejalniku in sem si imel priložnost ogledati tole pumpico za olje. Koker sem uspel pogruntat, deluje tako, da doda olje, ko naviješ gas.

Sicer pa samo bremzanje z mašino ni tako očinkovito pri 2t. Če bremzaš z 4t mašino te občutno zabremza, pr 2t pa res bol malo, tko da disk bremze trgajo gate :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej prjatu....

vidim da imaš DT125...  natančno si poglej kako deluje tvoj motorček!!! kaj poganja črpalko in kam je speljan dovod olja!!!!

:book:  čudovit primerek tehnike te vozi okoli!! .)

in ne misli da mazanje z oljem potrebuje bat in cilinder al pa kakšni obročki......  :grrr

1. .) glej - glede mojega smejanja sem imel v mislih to da se kregate, ne pa to, da je morda kdo kaj narobe povedal o delovanju motorja .) - zavedam se, da se nekateri (beri: vecina)spoznate na stvar

2: please ne me ucit o delovanju "mojega motorcka", ker masino od yamahe dt poznam v nulo(sam svoj mehanik - pa ce mi je crknla svecka, al pa menjalnik)

3: pojma nimam kaj si hoto povedat s pogonom crpalke in dovodom olja :blink: mogoce to, da dobi crpalka pogon od glavne gredi motorja, in posledicno pod razlicnimi obrati dozira vecjo kolicino, glede dovoda olja pa si verjetno imel v mislih to, da je speljano na koleno med cilindrom in uplinjacem in torej nima veze z odprtjem lopute za bencin. spregledal si pa to, da mas iz rocke za gas speljani 2 zajli: ena gre na loputo v fergazerju, druga v crpalko za olje, s pomocjo katere se uravnava pod razlicnim odprtjem rocice za plin razlicni hod sesalnega batiča v crpalki, ki sesa olje.. in voila!! na koncu ugotovis, da cetudi vrtis masino po bregu dol magari 10 000 o/min, crpalka NE dozira toliko olja, kot ga takrat, ko se peljes po ravnini z 10 k obrati. ( ce ne verjames prasaj Zok-a, zakaj mu je riknla aprilia(izmaknjena zajla iz pumpce za olje)) .)

4. zadnjega stavka pa ne razumem in ga zal ne morem komentirat...menda mi nisi hotel obrazlozit, da olje v mesanici NE sluzi mazanju stene med batom in cilindrom??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. .) glej - glede mojega smejanja sem imel v mislih to da se kregate, ne pa to, da je morda kdo kaj narobe povedal o delovanju motorja .)  - zavedam se, da se nekateri (beri: vecina)spoznate na stvar

2: please ne me ucit o delovanju "mojega motorcka", ker masino od yamahe dt poznam v nulo(sam svoj mehanik - pa ce mi je crknla svecka, al pa menjalnik)

3: pojma nimam kaj si hoto povedat s pogonom crpalke in dovodom olja :blink: mogoce to, da dobi crpalka pogon od glavne gredi motorja, in posledicno pod razlicnimi obrati dozira vecjo kolicino, glede dovoda olja pa si verjetno imel v mislih to, da je speljano na koleno med cilindrom in uplinjacem in torej nima veze z odprtjem lopute za bencin. spregledal si pa to, da mas iz rocke za gas speljani 2 zajli: ena gre na loputo v fergazerju, druga v crpalko za olje, s pomocjo katere se uravnava pod razlicnim odprtjem rocice za plin razlicni hod sesalnega batiča v crpalki, ki sesa olje.. in voila!! na koncu ugotovis, da cetudi vrtis masino po bregu dol magari 10 000 o/min, crpalka NE dozira toliko olja, kot ga takrat, ko se peljes po ravnini z 10 k obrati. ( ce ne verjames prasaj Zok-a, zakaj mu je riknla aprilia(izmaknjena zajla iz pumpce za olje)) .)

4. zadnjega stavka pa ne razumem in ga zal ne morem komentirat...menda mi nisi hotel obrazlozit, da olje v mesanici NE sluzi mazanju stene med batom in cilindrom??

ok ok končno ko je edn mal bol razložo in potrdil kar sm js pa še eni pravli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja mislil sem da teče debata o 2T, kjer se mašina ne maže če ne daš gasa.

@Unikat: Kako pa veš da ti gre 160, (pa pri koliko rpm)?

Po števcu za hitrost (števec je do 200km/h). Obratomerja pa nimam, tako da ti težko povem na kok se mi vrti. Po posluhu se mi vrti ful velik. Mogoče preveč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 zajli: ena gre na loputo v fergazerju, druga v crpalko za olje, s pomocjo katere se uravnava pod razlicnim odprtjem rocice za plin razlicni hod sesalnega batiča v crpalki, ki sesa olje.. in voila!! na koncu ugotovis, da cetudi vrtis masino po bregu dol magari 10 000 o/min, crpalka NE dozira toliko olja, kot ga takrat, ko se peljes po ravnini z 10 k obrati.

aha... ampak olje se vedno dozira tudi ko je gas zaprt... črpalka je pod večjimi obrati (dovod olja pa ni nikoli zaprt!! )in posledično zaradi podtlaka dovaja več olja... ne pozabi da takrat na ležaje ne doteka bencin ki bi olje spiral... tako da je vse skupaj dokaj mastno tam notr..... to sigurno ne more bit vzrok okvar!!!! moja 2T mašina je imela 57.000km.. gred in ležaji so bili v odličnem stanju!!!

zadji stavek te muči.... pomisli na batne črpalke, kompresorje... delujejo na suho a ne? .) tako je tudi v motorjih, obdelava površin in tolerance so take da olja nikakor ne potrebujejo za mazanje sten bata in valja...

toliko o temu.. v tej temi sem zaključil :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno ne razumete še zmer!

Pri furanju dol po klancu pr 8000rpm, brez gasa, maže pumpca sam tolk kukr maže na štandgasu, torej za tistih 1500rpm! In ti lohk zariba ja! Ne zariba sam zarad premal olja, ampak tudi zarad tega ker mešanca tudi hladi bat in cilinder!

4T mašina je pa čist druga pesem, ja0

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno ne razumete še zmer!

Pri furanju dol po klancu pr 8000rpm, brez gasa, maže pumpca sam tolk kukr maže na štandgasu, torej za tistih 1500rpm! In ti lohk zariba ja! Ne zariba sam zarad premal olja, ampak tudi zarad tega ker mešanca tudi hladi bat in cilinder!

4T mašina je pa čist druga pesem, ja0

Zdaj mi pa povej kir se v dolino brez gasa pele, če ne druga morš iz vsakiga ovinka "vn potegnat"

Pa tud ne bo kr tak ribno, če se boš po hribu dol pelu brez gasa, če vas je tak strah, pa ste neki pametni, pa si mešungo na roke zmešite in ti nikol 2T ne bo ribno zaradi vožnje brez gasa.

Glede hlajenja je pa tako, seveda ni dobr da je mašina skoz v maksimumu nabita, pa nima ob tem dovolj hlajenja.

Popravljeno . Popravil VmasIna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj mi pa povej kir se v dolino brez gasa pele, če ne druga morš iz vsakiga ovinka "vn potegnat"

Airoh in njegova druščina, pa še velik folka, ampak to nima veze ker ma Airoh 4T, svojim prjatlom pa bi blo dobro če bi omenu da nej vmes stisnejo sklopko in mal gasa, da mal omoči čilindr :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!