D_u_H_e_C Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 nekateri to že delamo od začetka ko vemo kake so lahk posledice :)
D_u_H_e_C Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 ok zaj pa smo že vsi poprek kr fajn :topic: :)
AiroH Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 Airoh in njegova druščina, pa še velik folka, ampak to nima veze ker ma Airoh 4T, svojim prjatlom pa bi blo dobro če bi omenu da nej vmes stisnejo sklopko in mal gasa, da mal omoči čilindr :OK: ← OMG ja jst mam 4T mašino moto_mat ima 2T pa naj ti on reče malo več.........pa kaj zmeraj mene omenjaš ....kot da sem edini k ima 4T mašino tukaj od 125tk! Drugače ni šans da ti ribne po klancu tebe sem vidu da voziš brez gasa po klancu pa ti je ribnu :P če se ne spolneš je to blo 1 ko sva se peljala pa si vozu brez roko pa smo šli dol po klancu .........kaj ti je ribnu motor :D
Stric Burek Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 MA sej ti ne bo če je klanca 500metrov, in takrat ko je blo nisem žlajfu z mašino, sm pač furu brez gasa v 6. brzini pri morda 5000-6000rpm, ker sem si rokavice popravljal, če pa boš ti furu 10minut na visokih obratih, brez nič gasa sploh pa ti bo ribnu Tm sm omenu pa tebe kr si prej izrecno napisu da ti in par tvojih prjatlov zmer tam zavira z mašino, nč slabga :ninja:
AiroH Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 omg sam pa ker kreten se fura na ful obratih po kalncu dol! tudi 3 brzina je dovol odvisno strmian klanca da obrati so čisto normalni in ti nima kaj ribnit kar pomeni da so obrati cirka 6k rpm ! aja če ste vi slabo razumeli jst sem mislu po klancu navzdol v normalnih obratih seveda ker je tudi logično sam en kreten lahko se vozi na polih obratih :doze:
Stric Burek Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 omg sam pa ker kreten se fura na ful obratih po kalncu dol! tudi 3 brzina je dovol odvisno strmian klanca da obrati so čisto normalni in ti nima kaj ribnit kar pomeni da so obrati cirka 6k rpm ! aja če ste vi slabo razumeli jst sem mislu po klancu navzdol v normalnih obratih seveda ker je tudi logično sam en kreten lahko se vozi na polih obratih :doze: ← Tisti kreten po tvoje žlajfa z mašino, o tem se ves čas pogovarjamo, in ker nimaš 2T ne veš da ti pr 6000 obratih 2T mašina ne žlajfa kej dost, pr višjih pa se že da žlajfat-jest tega ne delam, ker se mi zdi martranje mašine, tisti ki to dela, pa nej da mal gasa vmes pa mu verjetno ne bo ribnu :closedeyes:
AiroH Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 2T bremzajo samo ne tako očitno kot 4T in konec debate ! :topic:
Tepko Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 2T bremzajo samo ne tako očitno kot 4T in konec debate ! :topic: ← Z 2T mašino sploh NI priporočljivo bremzat z mašino, še posebej pa ne pri vožnji v klanec navzdol. Pri vožnji navzdol je treba pri 2T motorju vsake toliko časa pritisnit sklopko in v prazno zavrtet mašino da dobi mešanico (olje). Lahko se recimo bremza z mašino, če se ustavljaš pri semaforju, kjer šaltaš navzdol in med menjanjem prestav itak dodajaš gas, da menjalnik lepše prestavi. 4T mašina ima pa itak olje vedno v mašino (pod batom) in ni panike, če bremzaš z mašino - še celo priporočljivo je da se bremza z mašino, pa čeprav so potem bolj obremenjeni prenosi - veriga.
Stric Burek Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 Z 2T mašino sploh NI priporočljivo bremzat z mašino, še posebej pa ne pri vožnji v klanec navzdol. Pri vožnji navzdol je treba pri 2T motorju vsake toliko časa pritisnit sklopko in v prazno zavrtet mašino da dobi mešanico (olje). Lahko se recimo bremza z mašino, če se ustavljaš pri semaforju, kjer šaltaš navzdol in med menjanjem prestav itak dodajaš gas, da menjalnik lepše prestavi. 4T mašina ima pa itak olje vedno v mašino (pod batom) in ni panike, če bremzaš z mašino - še celo priporočljivo je da se bremza z mašino, pa čeprav so potem bolj obremenjeni prenosi - veriga. ← :slap: Poglej 3 strani ta zadnje :lol1:
cation Objavljeno September 18, 2005 Opozori Objavljeno September 18, 2005 ... pomisli na batne črpalke, kompresorje... delujejo na suho a ne? .) tako je tudi v motorjih, obdelava površin in tolerance so take da olja nikakor ne potrebujejo za mazanje sten bata in valja... ok, vem da sem tecen, sej me lahko opljuvate in naderete, ampak ce so ze zadnje 4 strani v tej temi :topic: , bo pac se tale 1 post. :blush: :doze: ko je rebel napisal, da je zakljucil v tej temi, sem se cist podobno odlocil tudi jaz, ampak mi enostavno ni dalo mira(pa da nebi spet kdo rekel, da se hocm kregat, al pa da si svoje trdim, ker to niti najmanj ni moj namen) .) torej, napisano je bilo, da olje v motorju ni potrebno za mazanje stene med batom in valjem. s tem se ne strinjam: da utemeljim:hitrost bata se neprestano spreminja- od hitrosti v = 0 m/s v obeh mrtvih legah, do največje hitrosti, ki je na sredini hoda bata. Tam doseže vrednost, pri motorju s 4000 o/min in gibom bata 100 mm, okoli 21 m/s kar je približno okoli 75 km/h. Ta hitrost približno odgovarja hitrosti brušenja(pozor - pri 4000o/min!) , zato MORAMO, če želimo preprečiti prehitro obrabo, zagotoviti primerno mazanje - s pomočjo ojla, se med steno bata in valja ustvari oljni film, po katerem bat drsi. res pa je, da je veliko odvisno tudi od materiala iz katerega je izdelan bat - ko je mazanje nezadostno, npr utekanje, prosti tek.. ima material še posebno veliko vlogo, zato je na drsne površine bata nanešena zaščitna plast iz materialov, ki so za to primerni( grafit, kositer, svinec..) da mesas tu zraven neke kompresorje se mi zdi nesmiselno, ker tam 1. hitrost gibanja ni tako velika, 2. druačen material, 3. smer gibanja se ne prenaša iz premočrtnega v krožno, 4. ne prihaja do istih bočnih sil na bat, kot pri delovanju motorja z notranjim izgorevanje....itd, itd itd. torej, bistvo: olje služi v motorju za mazanje VSEH drsnih površin, vključno z batom, če pa si se vedno prepričan drugače, pa bom vesel, če svoje trditve kakorkoli podpreš, ker je kakršnokoli razmišljanje vsem dobrodošlo.(zarad mene odpres svojo temo) ok, če sem pa čist mimo vsekal, pa pač zbrište post :P :P :P
RSmaniac Objavljeno September 18, 2005 Opozori Objavljeno September 18, 2005 Skratka se splača kupit to huso? Ta tema bi bla lohk že zaklenjena nevem sicer zakj še ni šlo se je za določen motocikel. Odprite temo delovanje 2taktnega motorja in se prepirajte tm.
Mte :) Objavljeno September 19, 2005 Opozori Objavljeno September 19, 2005 al pa sam preimenujte tole... se je zdj kr neki ustreznega gradiva nabral ;)
cation Objavljeno September 19, 2005 Opozori Objavljeno September 19, 2005 al pa sam preimenujte tole... se je zdj kr neki ustreznega gradiva nabral ;) ← po moje bi tudi bilo to najbolj pametno, ker v tej kategoriji je itak 10x prevec tem v stilu: "zivjo sem nov na forumu, pa bi kupil 125 ccm motor, kaj mi priporocate", ali pa: imam cagivo, frend pa aprilio, pa ga stegnem....itd :SS :SS :SS :wacko: :wacko:
Unikat Objavljeno Oktober 26, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 Da mal oživim topic. Nekaj sem slišal o neki blokadi, naj bi bila "črna škatlca" ki se nahaja pod sedežom in je nek silikon na njej ki ga moraš odstranit potem so pa spodaj neke žičke al kaj... To ima kolega na ETX125 in na RS125, zanima me kje je ta škatlica pri Husqvarni oziroma kaj naj bi bila vloga te črne škatlice in čemu služi?
reesko Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 ta blackbox->črno škatlico imajo nemci...to je ubistvu serijska blokada za motorje 125ccm kupljene v nemčiji ker se oni ne smejo vozt več kot 80km/h..drgač pa to nimajo kr vsi motorji... kako se pa to odstrani pa vse to pa mislm da je bla že ena tema glede tega sam še zmer niso nč pametnga napisal...kr neki vsak neki nabija kaj pa kako pa da enga pozna k bi to mogoče znau...vglavnem dejte prosm povedat in obrazložit kako in kaj s to blokado ker boste nm s tem ful pomagal
D_u_H_e_C Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 Da mal oživim topic. Nekaj sem slišal o neki blokadi, naj bi bila "črna škatlca" ki se nahaja pod sedežom in je nek silikon na njej ki ga moraš odstranit potem so pa spodaj neke žičke al kaj... To ima kolega na ETX125 in na RS125, zanima me kje je ta škatlica pri Husqvarni oziroma kaj naj bi bila vloga te črne škatlice in čemu služi? ← to ma tut nsrka
Stric Burek Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 odklopš jo kukr jest vem into je to, če pa ne dela pol pa je neki druzga Bom vprašal pa vam povem!
Unikat Objavljeno Oktober 26, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 (popravljeno) Za histrost ni, ker preden jo je kolega odstranil mu je že šla 120km/h. Baje, da ko jo odstraniš pridobiš da ti motor bolj vleče na srednjih obratih... Nekaj takega z obrati ima veze... :? Popravljeno Oktober 26, 2005. Popravil Unikat
Stric Burek Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 pol pa ni to to ker une imajo blokado na 80km/h in pl ne gre več da se ubiješ!
Unikat Objavljeno Oktober 26, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 pol pa ni to to ker une imajo blokado na 80km/h in pl ne gre več da se ubiješ! ← Ja, sem slišal nekaj o tem da majo blokirano na 80... :blink: Bom šel do kolega pa slikal to škatlco če se bo potem komi kej sanjal kaj mislim. Drugače je pa kolega spraševal v tem topicu: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=3193&st=45 Aja Burek, hvala za pozdrave. Mi je Krik povedal. :) Ste baje skupaj v internatu al kaj... :topic:
reesko Objavljeno Oktober 27, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2005 kukr jst vem pa tud na tem forumu se je govoril ne vem točn v keri temi mislm da v rs 125 da ta črna škatlica ti vzame moč in da ti motor ne gre čez 80km/h..zdej al je to res al ne ne vem sam pomoje je... ->poglej na www.motoscout.de npr. k ma ful velik motorjev če niso odblokirani blackbox paomejitev na 80...tko da to je pomoje povezava med njima->blackbox blokira na 80km/h... povejte mal več.... :hmm:
Stric Burek Objavljeno Oktober 27, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2005 Blo je v temi od NSRke, to je DODATNA škatola ki blokira hitrost na 80km/h, to je to... Bom vprašal zdej pa povem čez neki časa alpa jutri za zihr kaj in kako
Priporočene objave