Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

A je možno, da se zatikajo obroči med lamelami, ki imajo zobce na notranjem obodu ob kos na 2.slikci? Recimo, da se postavijo malo postrani in ne stečejo lepo skupaj, ko pa pride sila malo večja, potem zdrsnejo kosi skupaj. Jst sumim to.

Ker, ko je pri meni motor mrzel, je olje gosto in je trenje manjše, zato mi motor ne ruži, ko pa je olje vroče, je bolj redko in medlamelni obroči se lažje zataknejo, kar se pri meni dogaja.

Popravljeno . Popravil Cash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim da bi cometa bilo potrebno priporočiti vsem začetnikom. toliko tehničnih dilem in rešitev v domači garaži še nisem srečal pri ljudeh ki vozijo motorje mlajše od 20 let. v principu še nisem slišal nobenega ki vozi japonce da bi sploh moral vedeti kje točno je sklopka :evilgrin:

za voznike nemcev itak vem da se ukvarjajo (če sploh) samo z elektroniko, italijani pa nabavljajo samo kak nov del.

vem da je :topic: ampa kne morem se zadržat! :blush:

S tega vidika je comet super motor.. Jaz sem se vse navadil pri tem motorju, od popolne demontaže mašine, menjalnika, nastavljanja ventilov, merjenja štroma pa do modifikacij s povečano količino goriva/zraka in nastavljanjem le tega za optimalno delovanje.. Dvomim, da bi od katerega koli drugega motorja odnesel toliko znanja :rolleyes: Kje je še treba podret celo mašino 2x na sezono, da zamenjaš zobnik 3. prestave :evilgrin:

@ICE_MAN, glede stiskanja vijakov vzmeti sem ti že na Hyosung forumu napisal kako pa kaj. Naredi po filingu, pa je.

Drugače pa je ta sklopka eno čudo ja, jaz pri svoji nisem mogel ugotovit kaj jo jebe.. Najbolj zanimivo je bilo pa to, da ko sem jo zamenjal (imel eno extra od dodatne mašine), je ruženje za par k km nehalo. Med sklopkama ni bilo pa popolnoma nobene razlike, ko sem jih primerjal :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je možno, da se zatikajo obroči med lamelami, ki imajo zobce na notranjem obodu ob kos na 2.slikci? Recimo, da se postavijo malo postrani in ne stečejo lepo skupaj, ko pa pride sila malo večja, potem zdrsnejo kosi skupaj. Jst sumim to.

Ker, ko je pri meni motor mrzel, je olje gosto in je trenje manjše, zato mi motor ne ruži, ko pa je olje vroče, je bolj redko in medlamelni obroči se lažje zataknejo, kar se pri meni dogaja.

Hja ne vem pa tud če zdrsnejo vse skupaj ne bi smel pridt do takih sil da bi vse skupaj zamaknlo (košaro št1, št3). Največji štos je da ni nikjer nobenega lufta in tud tiste razice so zelo majhne. Na 3tji sliki je majhna raza po obodu in tud na košari. Ta obod bom malo na fino obrusil in s tem malo povečal razmak med elementoma. Med št3 in št1 mi je pa že serviser dodal 1 majhno podložko.

Sklopka dela normalno, lepo prijemlje skozi cel hod, razen ob speljevanju nad 6000obr/min pa zapiska na koncu hoda.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa še to: košara št. 3 se ne premika po osi, premika se plošča št.16 in posledično se razmaknejo vse lamele do št.3. Št. 3 je privijačena na št.1

Popravljeno . Popravil Cash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa še to: košara št. 3 se ne premika po osi, premika se plošča št.16 in posledično se razmaknejo vse lamele do št.3. Št. 3 je privijačena na št.1

Če govoriš o številkah na slikci, potem št. 3 NI privijačena na št. 1, ampak na os, ki gre SKOZI št. 1 in poganja menjalnik. Ko ni lamel in plošč noter, se mora št. 3 vrteti neodvisno od št. 1.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci sem slišal da si od dexa kupil rezervno mašino, pa bi te poprosil če malo pri sebi pogledaš če ti kaj na pamet pade kaj bi lahko bilo narobe. Prvo kot prvo sem opazil da so na zadnji strani košare sklopke različni fedri eden je zelo majhen ostali zelo močni.

Kaj pomeni da sklopka plede?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem, da če ti sklopka plete sem mislil to, da ko se vrti, se ne vrti ravno, ampak se malo ziba levo in desno, če jo gledaš od zgoraj (enako, kot če se pelješ za kako staro kanto, pa ji guma plete levo in desno). To preveriš tako, da daš v 5 brzino in greš malo naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopka dela normalno, lepo prijemlje skozi cel hod, razen ob speljevanju nad 6000obr/min pa zapiska na koncu hoda.

Meni se še vedno zdi, da gre za chattering sklopke. O simptomih, vzrokih in popravilu sem že pisal in tudi sam doživel.

Če koga zanima naj si sam poišče, ali pa bom mogoče sam nalinkal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, dej linke. Hvala :rolleyes: Predvsem vzroki in popravilo me zanima. Nardim vse, sam da me ne bo jeb... ta sklopka

Popravljeno . Popravil Cash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V ta drugi kos, ki si ga prilepil pod 1 link sem jaz zvrtal tolko lukenj, da Bog pomagaj, prvi kos nisem nič spreminjal. No potem, ko sem sestavil in se šel peljat, ni čisto nič ružilo, pa sem speljeval v vseh mogočih načinih, začelo je ružiti drugi dan in od takrat ruži kot prej, pred predelavo. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Chattering

Obvezno naredi še utore v pesto sklopke, ravnaj se po slikcah in ne pretiravaj. Možno je, da ti bo sklopka drsela, v tem primeru podložiš fedre za približno 1mm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud s to Suzo (Smarty23), ki si prilepil link, sem se vozu in dela podobno, vendar mnogo manj kot pri meni. Tip (moj frend) je šel tudi na servis, kjer mu niso znali pomagat, pa tudi iz matične tovarne "niso vedeli" nič. No sedaj se vozi naprej, pa pravi, da se je malo uneslo. :unsure:

Bom pa probal dati najprej un aditiv od STP-ja, da vidim, če bo kej bolje. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam to že vse od novega motorja in tud na servisu niso znal pernamentno zrihtat stvar, ko so sklopko raztavl je blo ok za 2-3dni potem pa spet stara pesem. Olje sem skozi imel motul 5100 15W-50.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem idejo da bi mogoče navrtal tale del da bi olje prišlo zadaj med košaro in ta del*. Zadaj je podložka med deloma, ki je skoraj brez mazanja.

Opazil sem tudi da se je minimalno zadeval ta del* v košaro na enem majhnem delu in bi enostavno obrusil ta del* po robovih da bi zvečal toleranco med elementoma.

* ta del --> na sliki (kako se po slo imenuje ta del, gor so vpete plošče sklopke in lamele)

picture-027.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam kjer so rdeče pike bi naredu luknje za dotok olja, tam kjer je zelena črta bi pa malo rob obrusil (seveda po celem obodu). Kjer je zeleni rob se lepo vidijo majhne raze občasnega drsanja po košari sklopke.

picture-036.jpg

post-1941-1200580023_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE man, ma kaj ti imaš ta aditiv noter, ki sem ga jaz prilepil in ti še vedno ruži. Praviš, da ti ruži pri speljevanu nad 6000 obratov. Fora je v tem, da men zaruži že pri 3000 obratih in bi zadevo omilil vsaj za speljevanje, ker niti speljat ne morem normalno in mi je tok nerodno pred folkom, kot da ne bi znal speljati.

Ma še malo mi manjka, pa bom ta motor zapelu u graben. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE man, ma kaj ti imaš ta aditiv noter, ki sem ga jaz prilepil in ti še vedno ruži. Praviš, da ti ruži pri speljevanu nad 6000 obratov. Fora je v tem, da men zaruži že pri 3000 obratih in bi zadevo omilil vsaj za speljevanje, ker niti speljat ne morem normalno in mi je tok nerodno pred folkom, kot da ne bi znal speljati.

Ma še malo mi manjka, pa bom ta motor zapelu u graben. :headbang:

Hja cirka 6000rpm včasih tud manj. Jst mam podloženo sklopko (serviser naredu) med košaro in *(prejšni post).

Jst sm se nekak navadu na tak tretma speljem k penzionist pol pa po gasu pa še po sklopki zraven in moped gre lepo na zadnjo pa še sklopka ne ruži :yea1:

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam kjer so rdeče pike bi naredu luknje za dotok olja, tam kjer je zelena črta bi pa malo rob obrusil (seveda po celem obodu). Kjer je zeleni rob se lepo vidijo majhne raze občasnega drsanja po košari sklopke.

picture-036.jpg

Prinesi k Malnar Racing Team, ti bodo lepo na stružnico opedenali, da ne boš doma s flexarco drgnu...:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!