Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Glede vpoklica - glava prednjega cilindra in izpušni ventili na prednjem cilindru naj bi se zamenjali na VSEH GT650 - ne glede na letnik (razen morda 2006).

Več na to temo lahko preberete tukaj (nemščina!).

D.

Pred časom smo že debatirali o glavah prednjega cilindra.. Kakorkoli že, primerov, ko zjebe ventile in posledično bat in prvi cilinder je čedalje več. Na to sem postal malce bolj pozoren pred kratkim, ko se je to zgodilo kolegu na gt650r pri 7000km. Danes sva šla k Barboriču na servis po motor in sem ga informativno vprašal če se to pogosto pojavlja.. Rekel je da je samo on imel že 5 primerov razsutega prvega cilindra.. Popravilo, če ga financiraš sam stane cca 250k sit, kar ni malo. In za vprašat se je, koliko je vseh teh primerov že v slo, če jih je imel le en od 10 pooblaščenih serviserjev 5.. Husotov pa tudi ni na stotine v Slo.. Pa tudi če bi jih bilo, bi bil to še vedno velik procent..

Mislim da bi se bilo res treba postavit skupaj, malo poizvedet na to temo in napisat uvozniku en dopis, ter doseči menjavo prve glave, preden nam vsem polomi mašine, po možnosti takoj po tem, ko bo garancija potekla <_<

Skratka ta napaka se pojavlja čedalje pogosteje.. Husoti so zunaj sedaj že 3 leta in večina jih že ima prevoženih nekaj 1000km, zato verjetno tudi porast teh okvar v zadnjem letu..

Res bi blo treba nekaj naredit..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mojemu kolegu je isto razsulo prednji cilinder :BUA:

letnik 2004 prevoženih 9500 km .

potem je popravil motor in ga prejšni teden razbil sedaj ga pa prodaja po delih če koga kaj zanima pm

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga nebi <_<

Fak ej, saj je super motorček, samo vožnja s stalno mislijo kdaj bo kej crknlo, oz. kdaj bo "razfukalo" mašino ni pa prav nič prijetna .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se že menil z uvoznikom v Rušah, in o dejstvu da bi MORALI zamenjati vse prednje glave ni hotel čist nič vedet.. Rekel da prvič sliši za to in nevem kaj še..

Po moje.. je on dobro vedel da bi moral menjat, ampak o tem ni nikogar obvestil, in nove glave ki jih je dobil kar lepo prodajal...

Mislim da če bi pisali komu kak dopis, bi to bil generalni uvoznik za EU, oz direkt na sedež firme

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se že menil z uvoznikom v Rušah, in o dejstvu da bi MORALI zamenjati vse prednje glave ni hotel čist nič vedet.. Rekel da prvič sliši za to in nevem kaj še..

Po moje.. je on dobro vedel da bi moral menjat, ampak o tem ni nikogar obvestil, in nove glave ki jih je dobil kar lepo prodajal...

Mislim da če bi pisali komu kak dopis, bi to bil generalni uvoznik za EU, oz direkt na sedež firme

Jaz sem za.. Direkt na Hyosung poslat zahtevo za pisno obrazložitev zakaj v Slo ne vpokličejo motorjev na zamenjavo prednje glave, ker gre očitno za serijsko napako, ki jo je proizvajalec po zakonu dolžan odpraviti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolko pa te košta, če zamenjaš ventile in glavo oz, kaj je potrebno sploh zamenjati, ker meni na srečo še ni nič stouklo, motor pa je že izven garancije (A pride 1 ali 2 leti garancije??)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa ne vem.. Pozanimaj se pri serviserju. Tudi jaz razmišljam o preventivni menjavi .)

Drugače pa imaš garancije 2 leti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj je potrebno sploh menjati in zakaj misliš, da pride sploh do loma ventilov? In ali se to dogaja samo s prvimi cilindri al kako? Itak, če vprašam serviserja, ne bo hotel nič vedeti o tem, tko, da raje tu vprašam. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj je potrebno sploh menjati in zakaj misliš, da pride sploh do loma ventilov? In ali se to dogaja samo s prvimi cilindri al kako? Itak, če vprašam serviserja, ne bo hotel nič vedeti o tem, tko, da raje tu vprašam. Hvala.

Na nemškem forumu so debatirali o tej stvari in je bilo rečeno, da je potrebno zamenjati glavo in izpušni ventil prednjega cilindra..

Drugače pa se to dogaja le na prvih cilindrih. Na zadnjem tega primera, kolikor vem, še ni bilo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vem, da sem že tečen, samo še par inf pa bi vseeno rabil, pa tudi za druge ne bi škodovalo, če si bodo prebrali še kakšen koristen nasvet.

Zanima pa me, koliko morajo biti velike dize (saj so 3, a ne?), če jih kupiš za obogatit mešanico, (saj so zdajšnje premale, kolikor sem na hitro zasledil v temi), da ne bo več prerevna, auspuh bi pustu original, bi pa zamašil une 3 cevke za sekundarno vpihovanje zraka.

Pokanje auspuha sem omenil enemu serviserju, pa je rekel, da se samo svečke z višjo toplotno vrednostjo zamenja in pokanje izgine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokanje bo prisotno dokler bo prisoten tudi sekundaren zrak, zato čimprej zamaši tiste tri cevke..

Kar se pa diz tiče, je bilo pa že veliko povedanega v tej temi.. Preleti temo tam nekje od 40. strani naprej in boš našel vse napisano, vključno z merami diz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokanje ostane tudi po zamašitvi sistema. Vendar je to pokanje šibkejše od tistega prej. Jst mam občutek da te glave niso skonstruirane ok in odmične gredi. Da motor v vsakem primeru nekaj plune čez. Če ma zrak v krivini potem poka, ker zmes gori oz jo raznese. Če eliminaraš vpihovanje zraka si nekaj malega rešu.

Verjetno če imaš original ror jo motor še bl najebe ker je ror bl zadihtan ima ima eksplozija več upora navzven in ventili trpijo večji tlak kot sicer.

Jst sm eliminacijo čist enostavno rešu 1min dela. Nisem mašil cevi ,ker sem se bal da ne bo zarad podtlaka v ceveh motor potegnu tisto s čemer sem zamašil. Pol sem se pa spomnu da bi lahko od zunaj stisnu gumjasti cevi ,ki prihajata iz airboxa v ta sistem. Ta problem sem rešu z gospodnjskim pripomočkom za stiskanje vrečk in podobnih stvari (mal sem stvar predelu) in lepo stisnu obe cevi da dihtata 100%.

V prihodnjosti nameravam se dize povecati. Original naj bi bile 124. Dvignu bi jih verjetno tam okoli na 132.

Glede uvoznika, bi blo pa fajn da se kakšna pritožba kam napiše. Kdo je pa glavni uvoznik za EU?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če zamašiš z primerno velikimi imbus vijaki, ki gredo lepo na tesno not, je nemogoče da jih kamorkoli potegne saj so precej večji od luknje v nastavku, na katerega je nataknjega gumijasta cev.. Pa še videt ni nič na zunaj, da je karkoli spremenjeno.

Menjavo diz pa tudi jaz planiram, ampak v kombinaciji z open rorom in K&N filtrom. Cilam na 144 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dynojet kit za SV 650

Dobiš pa pri Nitrotu, Motomariu in verjetno še kje v Slo, ter v Louisu in HG v Avstriji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni problema, če se ti le ne mudi.. Pozimi planiram malo predelat motor in bom v sklopu tega nabavil tudi filter in dynojet. Tako da če ne rabiš zdaj, lahko pozimi skup uštimava te stvari in nabaviva potrebno.

Če pa rabiš kako pomoč pri eliminaciji sekundarnega zraka, se pa komot oglasiš en dan :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sem pa glih včeraj kupo Hyosunga pa je se sam 1 tedn v garanciji tak da ne vem kaj bo z mašino. Če bo šlo tako naprej bomo vsi cez 1 leto motorje po delih prodajal!? :? če pa so novi deli tako dragi :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!