Sh4doW Objavljeno Marec 4, 2008 Opozori Objavljeno Marec 4, 2008 E, pa je šel tudi moj huso od hiše. Danes zjutraj mi je bilo še malo hudo, pa sem zato raje hitro odlkikal na motosvet in začel iskat naslednji motor. Dan prej sem naredil še zadnjih 200km do Postojne in nazaj po stari cesti, za zaključek pa še 2x na Rakitno. Pelal je uredu, gume so držale, bremze so ble še vedno zaenkurc, ostalo pa.. tko no. Jeseni je bil narejen servis na 16k km, sovpadel je ravno z neljubim dogodkom, o katerem sem pozabil pisati - čeprav sem obljubil da sporočim. Tudi na mojem je razneslo cilinder. Sreča v nesreči, da je bil motor še v garanciji. Skratka, zadnja fura je bila odlična, mogoče tudi zato malo grenkega priokusa danes zjutraj, vendar pa je bilo že jeseni jasno da gre spomladi od hiše. Vsem (pre)ostalim lastnikom pa čimveč brezhibnih kilometrov na cesti. :yea1:
druID Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 E, pa je šel tudi moj huso od hiše. :yea1: jaz nisem mel niti trohice grenkega priokusa... sam veselje, da je šel. PM... :krneki:
ICE_MAN Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 Malo sem premeril prednje Husotove diske: A=299 mm B=65 mm E=86 mm C=4 mm D=19 mm Pregledal sem par katalogov in takšnih diskov ne dela nihče. Ker pa sem diske meril kar montirane, je seveda zelo verjetno da sem kje za kak milimeter falil, zato sem poiskal najbližje diske in našel tole: A=300 mm B=64 mm C=5 mm D=19,5 mm E=86 mm Takšne diske pa uporabljajo: Suzuki RG 125 (NF13) 93- desni Suzuki RGV 250 (VJ22B) 91-95 levi+desni Suzuki GSXR 400 (GK76A) 90-95 levi+desni Suzuki GSX 750 (AE) 98-03 levi+desni Suzuki VZ 800 Marauder (AF) 97-03 desni Toliko, v vednost... D. Kaj pa GV650? Vem da ma čeljusti enake... Na ebayu.de so eni aftermarket diski za aquillo...
danci1973 Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 Kaj pa GV650? Vem da ma čeljusti enake... Na ebayu.de so eni aftermarket diski za aquillo... Po podatkih od TRW (Lucas) ima GV650 čisto drugačne diske: A = 300mm B = 132mm C = 5 mm D = 5 mm E = 150 mm D.
danci1973 Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 GT650RR počasi dobiva novo podobo... ;) Oklepi še niso dejansko pobarvani - tole je bilo 'pobarvano' kar v Gimp-u... D.
ICE_MAN Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Lepo še kakšen 700cc BigBore kit....
Robertos664 Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Danci vidim da maš enak izpuh kot jaz. Kakšne dize imaš noter?
ICE_MAN Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Jst mam tud isti ror pa mam 142,5 mikuni oznake (cirka 152 po DJ)...v filtru mam odstranjen tulec pa zraven pa 2 luknji fi 10mm... tuki gor je opis pa slike montaže in delov http://hyosung.mojforum.si/hyosung-about41.html
danci1973 Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Naš izpuh ima premer 60mm, kar naj bi bilo večje od izpuhov, ki so bili v 'redni' prodaji. V bistvu nam ga stric Wings sploh ni hotel narediti, šele preko 'prijateljskih' vez in obljub, da se itak ne bomo vozili po cestah, ga je naredil. V vplinjaču imamo DynaJet dize, oznake pa se ne spomnim - sem pa skoraj prepričan, da so pod 150 (po DJ oznakah)... Zamenjali iglo in vzmet drsnika ter povečali luknjico v drsniku - to bi naj pripomoglo k boljši odzivnosti. Tudi filter imamo odprt. D.
ICE_MAN Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Pri meni je izhodnja luknja 50mm....
danci1973 Objavljeno April 22, 2008 Opozori Objavljeno April 22, 2008 Upam, da še kdo ima Hyosunga, da bomo lahko malo primerjali, kako se pelje s tem pa kako z originalnim vzmetenjem... :whistle: D.
Robertos664 Objavljeno April 22, 2008 Opozori Objavljeno April 22, 2008 Upam, da še kdo ima Hyosunga, da bomo lahko malo primerjali, kako se pelje s tem pa kako z originalnim vzmetenjem... :whistle: D. komot lahko primerjamo. kdaj se dobimo? ta vikend je videt ok vreme.
ICE_MAN Objavljeno April 23, 2008 Opozori Objavljeno April 23, 2008 Danci a je ta motor konkurencen na progi SV-ju 650, Fazer 600, Hornet 600? Kako je z lego motorja v ekstremih, kako se obnese original vzmetenje na progi?
HHV Objavljeno April 23, 2008 Opozori Objavljeno April 23, 2008 Pri meni je izhodnja luknja 50mm.... :eek: :kva2:
Jure Objavljeno April 23, 2008 Opozori Objavljeno April 23, 2008 Precej odvisno od proge.. Raceland npr, ki je res zelo zaprt je Comet zelo konkurenčen. Jaz sem z njim brez pretiranih izkušenj na pisti peljal 54.0 kar je za motor, ki ni SM zelo hitro. Najhitrejši čas (tako, da je meni znano) za ne SM motor pa je v lasti bikerja77 na GSXRju 750 in sicer 53.6. Torej tu je comet s par predelavami, kot so distančniki za dvih tačk in malo pobrušen nosilec stranskega stojala in malenkost dvignjena krivina rora da ne drsa, zelo konkurenčen.. Ko sem vozil pa na Mobikrogu, ga je pa proti fazerju kar zmanjkalo na ravninah. Sicer se je po ovinkih obnesel bolje, ker fazerji niso mogli dosegat takšnih nagibov, kot comet z omenenimi modifikacijami, ker je vse drajsalo po tleh, poleg tega pa je pro fazerju prvo vzmetenje precej slabše (premehko). Tu je komot konkurenčen SVju. fazerju ali Hornetu pa samo, če ga vozi pilot, ki lahko skoristi prednost hitrejše vožnje čez ovinke. Kar se pa tiče Grobnika pa moram malo skritizirat zadnje vzmetenje. Tam je precej uničena proga in je veliko kuclov in grbin in motor v doočenih delih precej uvija zaradi premehkega zadnjega fedra. Ne vem kako je z SVjem, ampak si mislim, da veliko bolje ne more bit. Fazer pa Hornet pa imata po 20km več, kar se na grobniku zelo pozna. Sicer je spet odvisno od pilota, ne pomeni da bosta slednja dva zato hitrejša, ampak če bi recimo imeli vsi omenjeni motorji narejene modifikacije na tacah, da ne bi vse takoj drajsalo, menim, da bi se fazer in hornet z lahkoto odpeljala cometu na hitrih delih. LP
gody01 Objavljeno April 23, 2008 Opozori Objavljeno April 23, 2008 Danci a je ta motor konkurencen na progi SV-ju 650, Fazer 600, Hornet 600? Kako je z lego motorja v ekstremih, kako se obnese original vzmetenje na progi? Konkurenčen SV650 Malo manj konkurenčen FZ6 (hitre ravnine bolj ležijo fazerju). Ne vem za hornetko, še nisem z nikomer vozil. Za normalno/začetniško vožnjo po pistah je stock vse kar OK. Ko pa začneš pušati proti limitom, pa vzmetenja malo zmanjka. No verjetno je vse še odvisno od teže voznika, ki je pri meni kar precejšnja. Kakorkoli že, za vožnje po pisti je Compet GT650R zelo zabavna in ne preveč grozna zadevica.
danci1973 Objavljeno April 24, 2008 Opozori Objavljeno April 24, 2008 ... in malenkost dvignjena krivina rora da ne drsa, zelo konkurenčen.. Kako si pa to naredil??? To moram nujno naredit, ker bo drugače kmalu luknja skozi cev... D.
diabloGT650R Objavljeno Maj 1, 2008 Opozori Objavljeno Maj 1, 2008 živjo, opažam d mate eni doma husota pa že velik izkušen. Ali ima morda kdo za prodat original avspuh za gt650r, če ga je kdo menu pa mu leži zdej doma. Pr men je prebit ceu dušilc oz use je odtrgan vn pa poka k svina zdej. Al pa če kdo ve za kkšn pocen avspuh k bi pasu gor. pa kako je z homologacijo a rabm strokovno mnenje o montaži. gledu sm pa tegale... http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/oprema/oglas.asp?ID=2019486# namen mam dat blokado 25kw. zdej Dex ti pravš d se splača k šternu pelat. zdej kok se to res splača nevem 180 blokada pa je reku ene 40 do 60 eurou za vgradnjo... a mogoče pozna še koga k ma kej cnej..... hvala za odgovore pa še slikca moje zvernice
Jure Objavljeno Maj 1, 2008 Opozori Objavljeno Maj 1, 2008 Kako si pa to naredil??? To moram nujno naredit, ker bo drugače kmalu luknja skozi cev... D. Tam spodaj kjer je krivina prišraufana na grušt z nosilčkom, se mi je nosilček odlomil in sem ga nato privaril malce višje in pod drugačnim kotom. Veliko se ni dalo eksperimentirat, ker je krivine že šponalo, ampak kakšen mm sem pa ujel. Sicer pa je pri meni bolj kot zaradi izpuha bila panika na levi strani zaradi nosilca stranskega stojala.. Tam sem pa kar konkretno odbrusil stran s fleksarco (na delu kjer je drsalo) kakšnih dobrih 5mm ali slab cm :D @diabloGT650R Hmm, ne spomnim se, da bi jaz omenjal Šterna za blokado, si me mogoče zamenjal za koga? No mogoče pa sem tudi kaj napisal. Kakorkoli že, sam s tem nimam izkušenj, sem pa večkrat slišal, da se da pri njem dobit razne 25kw blokade.
Jure Objavljeno Maj 1, 2008 Opozori Objavljeno Maj 1, 2008 @Danci Sem pozabil prej omenit.. Glede na to, da mi je vseeno ror še drsal sem premišljeval tudi, da bi krivine segrel in jih pri kolenu malce bolj ukrivil in probal pritrdit malo višje. Ampak se potem nisem lotil tega, ker sem itak imel namen prodat. Se pa v to nisem poglabljal, tako da ne vem koliko je izvedljivo, je bila zgolj ideja. LP
Sh4doW Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 ... Ali ima morda kdo za prodat original avspuh za gt650r, če ga je kdo menu pa mu leži zdej doma... Men original še vedno doma leži.. poglej mail/pm.
ICE_MAN Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Jst mam novga GPR-ja za prodat je homologiran za cometa GT650 naked/s/r.....
Tomyboy Objavljeno Junij 17, 2008 Opozori Objavljeno Junij 17, 2008 Kako je zdaj s tem moped. A je za kupit al ni? Se da delat z njim vsaj 10000km na sezono, a je to bolj v stilu 2T, ko ne veš kdaj ga bo pobralo.
Salieri Objavljeno Junij 17, 2008 Opozori Objavljeno Junij 17, 2008 (popravljeno) seveda je za kupit... Na PM imaš enega, ki se prodaja, pa vem da je 100% vredu... Lp Boštjan Popravljeno Junij 17, 2008. Popravil Salieri
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se