Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

No saj če pogledaš na strani drugih motorjev ni bistveno boljše :(

Sicer pa kakor komu paše ...

-katere motorje misliš?Vem,da lastnikom s tem ne pomagamo,ampak žal je dejstvo,da so husoti večinoma problematični.Vozil sem eno sezono sosedovega (l 2004),pa me ni prepričal,da ga kupim.Saj gre dobro,ampak meče iz druge prestave,ko zategneš in spustiš plin po hribu navzdol vsake 2-3 sekunde cukne (brez plina,ko bremzaš s mašino).Ko sediva 2 na motorju zadnja bremza ne prime,ogledala so raspadla,prvi blatnik je počil s obe strani,sprednja žarnica je stopila plastiko luči.Motor ima 6500km,kaj bo ko pride do 15-20 000km,ne upam pomislit. :headbang:

Popravljeno . Popravil motofil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ve kdo za kakšnega ugodnega cometa z okvaro motorja? Se mi spet da malo šraufat, pa bi imel en tak poceni motorček za zraven, da se bom lahko malo peljal tudi ko bo gixxer v poliestrih :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sva s kolegom na našem dirkalnem Husotu izvedla meritev AFR in ugotovila, da so Dynojet dize, ki sva jih montirala, očitno nekoliko prevelike, saj je AFR bil v celotnem območju vrtljajev med 10 in 11 - moral bi pa biti okrog 13.

Je pa to morda oz. verjetno tudi razlog, zakaj nam še ni polomil ventilov kljub nenehnemu gonjenju do konca... :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi serijskega nakeda, če bi, tako da odpade :) Budget je do 1000eur, kolega je kupil brezhibnega z okvaro na motorju za 900, tako da jaz iščem kaj podobnega :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, nič zato. Ga bom pa verjetno predelal v streetfighterja. Tko, da bi vprašal za kak nasvet, kje dobit daljše opletene zavorne cevi, ker te so prekratke, če mislim dat ta široko balanco gor. Jure, maš ti kake odvečne kose doma (zavorne cevi, zajle, morda kak zgornji del križa itd???... ) oz, kje bo lahk to dubu?

Popravljeno . Popravil Cash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede opletenih cevi poglej v Louisu, držijo Lucas. Drugače pa imaš na MS tudi temo o tem, vem da je bilo govora tudi o nekaj ceveh na meter oziroma po naročilu, mogoče bi bila tudi to varianta..

Kosi so pa vsi že davno šli, sem bil presenečen kaj se vse da prodat na bolhi :D Ostal mi ja samo še en žmigovc (mogoče dva) pa original gumijaste ročke, če se ne motim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, nič zato. Ga bom pa verjetno predelal v streetfighterja. Tko, da bi vprašal za kak nasvet, kje dobit daljše opletene zavorne cevi, ker te so prekratke, če mislim dat ta široko balanco gor. Jure, maš ti kake odvečne kose doma (zavorne cevi, zajle, morda kak zgornji del križa itd???... ) oz, kje bo lahk to dubu?

Skoraj poljubne zav. cevi dobiš (med drugim tudi) pri Motacc-u, ki so zastopniki za SpeedBrakes.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, hvala lepa obema. Pač, letos se nisem kaj preveč vozil, ker mi nikakor ne odgovarja športna drža (hrbet in roke bolijo za popizdit, pa sopotnika težko vozim, ker gre vse name), pa sem hotel prodati, če pa ne gre, bom pač ruknu eno "ta šroko" balanco gor, pa bo :naughty: Kolk pa je kej do Luisa kilometrov? Kaj če grem na slepo gor, majo te balance, pa opletene cevi na zalogi, al moraš kej naročt prej :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, hvala lepa obema. Pač, letos se nisem kaj preveč vozil, ker mi nikakor ne odgovarja športna drža (hrbet in roke bolijo za popizdit, pa sopotnika težko vozim, ker gre vse name), pa sem hotel prodati, če pa ne gre, bom pač ruknu eno "ta šroko" balanco gor, pa bo :naughty: Kolk pa je kej do Luisa kilometrov? Kaj če grem na slepo gor, majo te balance, pa opletene cevi na zalogi, al moraš kej naročt prej :unsure:

Do Beljaka imaš cca. 150km. Louis-a v Beljaku ne poznam ravno najbolje, v Grazu pa imajo vedno nekaj teh krmil na zalogi - ne vem pa, če vse...

Za opletene cevi pa Louis morda ni najboljša izbira, ker kolikor vem, prodajajo samo 'set', ki je že pripravljen za določen model mopeda, tako da če ti rabiš 'daljše' cevi, boš pri Louis-u težko kaj dobil.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Fantje, ka je zdej s temi dizami? Sm klicu na Panigaz v Kranj, pa mi možakar odgovori, d nobene dize od Suzukija ne pašejo na Hyosunga in, da naj se obrnem na Saplex-a. A mi lahko kdo mal osvetli ta problem?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem jaz pogledal tole stran, se gre za "ajnšpric" sisteme...moj pa ma uplinjače...

Se opravičujem, sem našel tudi izdelke za "karburirane" verzije, sam ne vem, s katero nej si pomagam. Moj cilj je le, da bi motor imel bogatejšo mešanico...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem jaz pogledal tole stran, se gre za "ajnšpric" sisteme...moj pa ma uplinjače...

malo se pozanimaj mislim a dobiš igle iz titana pa tudi dize zraven

Popravljeno . Popravil Hop
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ka je zdej s temi dizami? Sm klicu na Panigaz v Kranj, pa mi možakar odgovori, d nobene dize od Suzukija ne pašejo na Hyosunga in, da naj se obrnem na Saplex-a. A mi lahko kdo mal osvetli ta problem?

Lp

Možakar je cepec. Hyosung uporablja popolnoma ENAK vplinjač kot SV650 pred modelom 2003 - Mikuni BDSR39.

Je pa res, da ko sem sam iskal dize, so mi vsi mehaniki in uvozniki ponujali kvečjemu dize kot rezervni del - torej enake, kot so pač 'serijsko' vgrajene. Kakšnih večjih / manjših pa 'kao' ne morejo nabavit... :slap:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem, sem našel tudi izdelke za "karburirane" verzije, sam ne vem, s katero nej si pomagam. Moj cilj je le, da bi motor imel bogatejšo mešanico...

Zakaj bogatejšo mešanico a ti premalo benzina pokuri namreč,če bi rad povečal moč,moraš povečat tudi količino zraka in ne samo benzina. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ne Brumer...mal prečekiraj to temo, pa boš videl za kaj se gre pri tej stvari.

Na kratko: Comet 650 je mel zaradi Euro2 norme vgrajeno manjšo šobo in dodaten sistem AIS, ki sta naredila mešanico zelo revno. Zaradi tega je motor "bolj ekološki". Hkrati pa se mu je dvignila temperatura izgorevanja, zaradi česa je (poleg slabših materialov) prišlo do lomljenja ventilov in podobnih havarij.

Rešitev naj bi vsebovala menjavo original "Hyosung" šob z večjimi ter zapiranjem sistema AIS. To naj bi naredilo mešanico bolj bogato in znižalo temperaturo izgorevanja.

Vsaj upam, da je tako...Svojega Cometa sem kupil pred kratkim, zato bi rad čimprej odpravil te "serijske napake", da bom lahko prevozil še kak brezskrben kilometer.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ne Brumer...mal prečekiraj to temo, pa boš videl za kaj se gre pri tej stvari.

Na kratko: Comet 650 je mel zaradi Euro2 norme vgrajeno manjšo šobo in dodaten sistem AIS, ki sta naredila mešanico zelo revno. Zaradi tega je motor "bolj ekološki". Hkrati pa se mu je dvignila temperatura izgorevanja, zaradi česa je (poleg slabših materialov) prišlo do lomljenja ventilov in podobnih havarij.

Rešitev naj bi vsebovala menjavo original "Hyosung" šob z večjimi ter zapiranjem sistema AIS. To naj bi naredilo mešanico bolj bogato in znižalo temperaturo izgorevanja.

Vsaj upam, da je tako...Svojega Cometa sem kupil pred kratkim, zato bi rad čimprej odpravil te "serijske napake", da bom lahko prevozil še kak brezskrben kilometer.

Lp

Če je to bila serijska napaka imajo serviserji sigurno kak komplet za naknadno vgradnjo. Obrni se na dobrega serviserja npr.Barborič Žužemberk in ti problem reši.Sicer pa temperaturo najceneje in najbolj učinkovito zmanjšaš,če malo manj ožemaš motor,namreč ti poceni Korejci so narejeni bolj za normalno vožnjo. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se povsem strinjam, d ga ni za prganjat. Ga tudi ne nameravam, ker sm bolj umirjen voznik. Mi je bla bivša CB500S s 55 KM povsem dovolj močna, le navora je imela premalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ka je zdej s temi dizami? Sm klicu na Panigaz v Kranj, pa mi možakar odgovori, d nobene dize od Suzukija ne pašejo na Hyosunga in, da naj se obrnem na Saplex-a. A mi lahko kdo mal osvetli ta problem?

Lp

Ma un iz Panigaza je kreten.. Jaz sem tam trikrat kupoval dize za Hyosunga.. Prvič sem pač normalno povedal, da rabim dize za Hyosunga, da pa so enake kot pri SVju, le da bi jaz rad velikost 145, namesto 137,5 kakor ima SV serijsko. Ni bilo problema, prišel, dobil dize, plačal in to je bilo to.

Potem sem čez pol leta hotel nabavit iste dize in je bil že cel problem ker se kao da dobit za SVja samo 137,5, večjih pa naj ne bi nikoli imeli, ob tem pa naj bi bilo skoraj nemogoče ugotovit katera 145 bi pasala v Svjev frgazar.. No, precej čudno, glede na to da sem pol leta prej normalno kupil pri njih te dize.. Ker se mi ni dalo pregovarjat in dopovedovat sem pač rekel, da hočem serijske dize za SV, torej 137,5 in sem jih dobil. 137,5 je namreč čisto dovolj za obogatit mešanico pri Hyosungu, pa še z zrakom ni potrebno eksperimentirat nič, ker pri 145 je potrebno pa že filter odpirat..

No potem pa sem hotel še tretjič tam kupit dize, spet 145 in spet isti problem, da ne gredo na Hyosubgai n blablabla.. Sem potem klical naslednji dan, rekel da imam SVja 2001 letnik in da hočem rezrvne dize. Rekli da ni problema, ampak da ni na zalogi, naj pustim podatke, pa da mi pošljejo po pošti ko pridejo.. Diz nikoli videl..

Skratka malo čudni so :)

Drugače pa kot sem rekel.. Tem serviserjem in prodajalcem enostavno ni nič jasno ko omeniš Hyosunga, sploh pa ne, če hočeš drugačno dimenzijo diz. Moj nasvet vsem, ki kupujete dize je torej ta, da pokličete na Suzuki servis, rečete da hočete original dize za SVja, ker imate SVja in vam bodo pač prodali dize 137,5, ki so čisto super za Hyosunga in je problem rešen :)

@Brumer

Z vsem spoštovanjem do Barboriča ampak kar se tiče teh problemov na Hyosungu on pač ni neki stručko.. Zna vse pošraufat, zna vse popravit, ampak to je pa to. Ni si pa nikoli vzel časa in prebral kup tujih forumov in videl izkušnje lastnikov in serviserjev iz praktično vseh koncev sveta.. Nekateri bivši lastniki teh korejčkov smo bili ob ignorantskem odnosu uvoznika in neinformiranosti serviserjev do teh težav, ki so se pojavljale prisiljeni skoraj doktorirat na tem področju.. V tej temi so vse potrebne informacije kako in na kakšen način rešit te probleme.

V nekaterih drugih državah je stanje povsem drugačno, ponekod so že pri novih motorjih prodajalci odklapljali ta AIS sistem, ponekod so bili celo vpoklici motorjev zaradi napak na glavah, pri nas pa se o tem ni vedelo nič.. Samo en kup motorjev je čakalo na servis s polomljenimi ventili.

No, vsaj uvoznik je potem uvidel, da res nekaj ne štima in ni več toliko kompliciral pri uveljavljanju garancije.. Pa tudi pri Hyosungu so uvideli, da so ga malo posrali s temi zadevami, in so pri nadaljnih letnikih začeli uporabljat malo drugačne glave in spremenjen AIS sistem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A misliš, da bi jaz dosegel kaj pri uvozniku, češ da je to znana serijska napaka, čeprav motor več ni v garanciji? Imam pa vse original štemplje v knjižici...

Kaj dejansko mi lahko naredi uvoznik?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!