Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

No jst zaenkrat nimam kakšnih velikih problemov že neki časa.........sam na začetku je pa blo :whistle: hvala bogu da je blo vse pod garancijo rešeno.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lastnik mojega bivšega cometa me je včeraj kontaktiral, če poznam koga, ki bi bil zainteresiran za nakup, ima menda ene finančne težave in nahitro rabi denar. Na motorju je ravno dobro naredil tavelik servis, torej menjal ketno in zobnike, olje, oljni in zračni filter, ter dal gor nove gume (Dunlop Qualifier). Rekel, je da da za 1500 eur, ampak tale cena velja samo par dni, ker rabi denar takoj. Če koga zanima naj me kontaktira, da dam kontakt.

Objavljeno
Lastnik mojega bivšega cometa me je včeraj kontaktiral, če poznam koga, ki bi bil zainteresiran za nakup, ima menda ene finančne težave in nahitro rabi denar. Na motorju je ravno dobro naredil tavelik servis, torej menjal ketno in zobnike, olje, oljni in zračni filter, ter dal gor nove gume (Dunlop Qualifier). Rekel, je da da za 1500 eur, ampak tale cena velja samo par dni, ker rabi denar takoj. Če koga zanima naj me kontaktira, da dam kontakt.

kupi ga ti spet..super nakup :whistle:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

1500 € pa milsm d ni glih poštena cena za ta motor... zarad takih cen pol tud drugim vrednost pada....mogl bi se držal enih določenih cen ne pa usak po svoje ... kaj čez en let bomo pršli na 1000€ al kaj? :D

Objavljeno
1500 € pa milsm d ni glih poštena cena za ta motor... zarad takih cen pol tud drugim vrednost pada....mogl bi se držal enih določenih cen ne pa usak po svoje ... kaj čez en let bomo pršli na 1000€ al kaj? :D

sorry k huso nima imena :) Ostali motorji so pa uveljavljeni že par deset let. Ne skrbi ne bo drugim mopedom cena padala zarad husota : >

Objavljeno

hjoj ti motori so tak..... :trance_33_sleep:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Malo me zanima, koliko se kaj še teh najboljših, 'skoraj boljši od the orignal Suzukija SV', vozi po cestah?

:-) zadnjič sem po dooooolgem času enega videl ...

Objavljeno
1500 € pa milsm d ni glih poštena cena za ta motor... zarad takih cen pol tud drugim vrednost pada....mogl bi se držal enih določenih cen ne pa usak po svoje ... kaj čez en let bomo pršli na 1000€ al kaj? :D

Več tak ni vreden, tak da ......... :evilgrin:

Objavljeno
1500 € pa milsm d ni glih poštena cena za ta motor... zarad takih cen pol tud drugim vrednost pada....mogl bi se držal enih določenih cen ne pa usak po svoje ... kaj čez en let bomo pršli na 1000€ al kaj? :D

a predlagaš kartelni dogovor da ga noben lastnik ne da pod 5000€ :whistle:

Objavljeno
a predlagaš kartelni dogovor da ga noben lastnik ne da pod 5000€ :whistle:

Al pa menja za leto novejšo hondo cbr 600 :D

Objavljeno

Glede mojga mnenja bi jst saj za R različico držu ceno nad 3000.

A kdo mogoče ve kaj nej nardim. Po kontaktu pogledam na števc in mi kaže 928032km-WHAT???.... tud trip A in B sta mela visoki cifri to se je dal resetirat sam kaj pa ODO? Probu sm že izklaplat aku. pa nč na začetku pokaže 328032 pol k greš čez trip pa spet 92k.. Brzino pravilno kaže tud zdej po resetiranju A tripa števc dela sam kaj nej zdej z ODO. Kaj bom reku naslednmu kupcu d sm naredu skor miljon km:D. Neki se je govoril d majo ene serije problemi z števci sam jst nism v uni seriji k nej bi bla seriska napaka števcev tko d mi je to čudno.Če kdo ve kkšno finto kako bi to postavu nazaj na 12 300 nej mi prosm pove.

Objavljeno

Brez zamere ampak a zdaj vidiš zakaj ga nekateri prodajajo za 1500 eur ...

Objavljeno
Glede mojga mnenja bi jst saj za R različico držu ceno nad 3000.

A kdo mogoče ve kaj nej nardim. Po kontaktu pogledam na števc in mi kaže 928032km-WHAT???.... tud trip A in B sta mela visoki cifri to se je dal resetirat sam kaj pa ODO? Probu sm že izklaplat aku. pa nč na začetku pokaže 328032 pol k greš čez trip pa spet 92k.. Brzino pravilno kaže tud zdej po resetiranju A tripa števc dela sam kaj nej zdej z ODO. Kaj bom reku naslednmu kupcu d sm naredu skor miljon km:D. Neki se je govoril d majo ene serije problemi z števci sam jst nism v uni seriji k nej bi bla seriska napaka števcev tko d mi je to čudno.Če kdo ve kkšno finto kako bi to postavu nazaj na 12 300 nej mi prosm pove.

Sam ziher ne boš nič prestavil.. Edina šansa je, da pelješ na servis, poveš kaj se ti je zgodilo in se pozanimaš, če je kakšna varianta, da ti števec priklopijo na računalnik in ponovno nastavijo, če se sploh da.. Pa tudi v tem primeru se ti lahko problem spet ponovi, ker je očitno števec v okvari.

To se je dogajalo pri veliko GTRjih, s kolegom sva lani kupila GRT brez praske, letnik 2005, 20k km, še v garanciji za 1650eur, potem je seveda poleg reglerja (standard) crknil ponovno tudi števec. Aja, enkrat so ga zamenjali že prejšnjemu lastniku, tako da to pomeni, da je bil v 20k km zamenjan 2x. Prav tako je v 20k km 3x, ja prav ste prebrali TRIKRAT razbilo ventile in glavo na prednjem cilindru. No ker sva motor itak kupila za preprodat, sva peljala pod garancijo zamenjat regler in števec in prodala naprej. Začela sva pri 2300 in ga nakoncu dala za 2100. To je bilo lani, za GTRja v garanciji. Ajde, če bi se nama malo bolj dalo bi dobila kakšen euro več, ampak kljub temu se mi zdi, da je bila cena čisto realna, glede na to kar ta motor lahko ponudi. Jaz letos za GTRja 2005, pa je lahko brez praske, več kot 2k EUR ne bi nikoli dal.. Oziroma itak ga sploh ne bi nikoli več kupil, ampak samo tako, za filing :)

So pa tudi nekateri, ki so s temi motorji zadovoljni in nimajo težav (Danci in Gody), očitno je odvisno predvsem od sreče, ampak ne vem če se jo splača preizkušat s temi motorji..

Objavljeno

Jah čudni so ti cometi... pomoje so saplexu bl nočne izmene pošilal d je bl jeba z temi motorji. Redko ker dela brez problemov. Sam mi je sumliv ker nism v uni seriji z napakami pa je usen crknu števc . Jst sm za svojga pozim dou 2500 sam sm ga sam zato uzeu ,ker ni biu iz te serije.... pa očitno mi to ni kej dost pomagal.Bomo vidl kok cajta bojo ventili zdržal....:D

Objavljeno

Ma...mi zna kdo odgovorit na vprašanje, zakaj imajo samo Cometi v Sloveniji te probleme ??!

Ali pa samo jaz nisem zasledil, da bi jih imeli tudi drugi :hmm:

Objavljeno

Naj že vnaprej povem, da to niso nujno dejstva, zgolj moje ugibanje..

Ampak kolikor sem gledal, so praktično vsi cometi 2004 letnika v sloveniji (za 05 ne vem) iz tiste serije serijskih številk, za katero je tovarna dala ven obvestilo, da so napake na glavah. Poleg tega pa je bila tudi ena serija z napakami na zvezdah na menjalniku, lahko tudi oboje hkrati in verjetno je bila še kakšna znana serija z določenimi okvarami..

Jaz si nekako razlagam, da je Saplex mogoče celo namenoma vzel te motocikle, tovarna pa mu jih je verjetno ponudila po smešno nizki ceni, ter mogoče celo postavila kakšne omejitve glede uveljavljanja garancije zaradi tega.. Zato so pomoje bile tako velike težave z uveljavljanjem le te prvo leto, ker so se branili popravil pod garancijo kot hudič križa..

Lahko pa se tudi motim :)

Je pa dejstvo, da Hyosung s cometom 650, kot svojim paradnim konjem, enostavno ni na nivoju japoncev, tudi če bi vse štimalo.. Kvaliteta in materiali so enostavno slabši in izdelava bolj šlampasta.. Ampak temu primerna je tudi cena..

Zanimivo pa mi je tudi to, da v Sloveniji obstajajo samo 2004,2005 in 2006 letniki. Saplex 2007 in 2008 letnikov, ki naj bi bili že bistveno izboljšani sploh ni dobavil in motorji, ki jih prodaja, so še vedno 2006, 2005 in 2004.. Očitno so ugotovili, da posel ne bo laufal in se bodo samo še poskusili znebit starih zalog, zagoavljali dele, dokler jih veže zakon in dokler je to donosno, potem pa fertik :)

Objavljeno
Jaz si nekako razlagam, da je Saplex mogoče celo namenoma vzel te motocikle, tovarna pa mu jih je verjetno ponudila po smešno nizki ceni...

Evo, točno to je tudi meni padlo na pamet. Ker mi res ni jasno, zakaj na primer italijani (pač berem italijanske revije in forume) ta motor še kar hvalijo, pa tudi v italiji stane toliko, kot FZ6. Zakaj tako ogromna razlika v ceni tam in pri nas, pa ne sedaj, ko prodajajo 2 leti stare nove motorje, ampak že leta 2006, ko so bili še čisto novi.

Objavljeno
Ma...mi zna kdo odgovorit na vprašanje, zakaj imajo samo Cometi v Sloveniji te probleme ??!

Ali pa samo jaz nisem zasledil, da bi jih imeli tudi drugi :hmm:

Problemov je bilo kar nekaj tudi po svetu (world forum). Vendar so ti problemi bili v glavnem pri zgodnejših letnikih. Tovarna je sproti prenavljala problematične dele. Aquile 650 ki imajo modificiran cometov motor so brez problemov prav tako letniki 07 in 08 gt-jev. V 09 naj bi bil zunaj EFI model, ki ga verjetno tudi ne bo pri nas. Tako kot je dex reku mam tudi jaz občutek da se je pri nas nabralo veliko starih letnikov (stara zaloga), ki imajo še otroške bolezni.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

:headbang: mal smo se odlaljil od mojga problema z števcem.... 326€ pride nov števc brez ohišja pr Saplexu... , kar mi je velik glede na to d je to hyosung in bi prčakvou d so deli cenejši ... a kdo pozna koga k bi števc znov resetirat al pa kej podobnga.... ma razbitga gtja doma al pa kej....hvala vm za pomoč

Objavljeno

Deli niso bistveno cenejši od ostalih motorjev, tako da.. Poskusi nest kam kjer popravljajo razno moderno elektroniko, mogoče bi se našel kakšen mojster in se tudi števca lotil..

Objavljeno

Lepo pozdravljeni,

pa so se začele še men težave s tem prekrasnik motorjem.

Povejte mi, če je že kdo imel problem s pokrovom motorja, da mu je tesnilka spuščala.

Meni na desni strani, kjer je sklopka, spušča olje. Sem peljal na servis (Lučka v Lj) in so mi namontirali novo, vendar mi je sedaj olje še bolj teklo (v 5 km je stekel kak liter).

Ko smo odprli pokrov, so bili vsi O-ringi raztrgani, tudi tamali, katere je potem vleklo v oljni kanal.

Česa takega še nisem videl, tudi mehanik ne.

Ima mogoče kdo kakšno rešitev, pa ne v smislu vrž ga stran.

Serbus :headbang:

Objavljeno
Lepo pozdravljeni,

pa so se začele še men težave s tem prekrasnik motorjem.

Povejte mi, če je že kdo imel problem s pokrovom motorja, da mu je tesnilka spuščala.

Meni na desni strani, kjer je sklopka, spušča olje. Sem peljal na servis (Lučka v Lj) in so mi namontirali novo, vendar mi je sedaj olje še bolj teklo (v 5 km je stekel kak liter).

Ko smo odprli pokrov, so bili vsi O-ringi raztrgani, tudi tamali, katere je potem vleklo v oljni kanal.

Česa takega še nisem videl, tudi mehanik ne.

Ima mogoče kdo kakšno rešitev, pa ne v smislu vrž ga stran.

Serbus :headbang:

Živjo ista zadeva se je zgodila tudi mojemu kolegu...Steklo olje ven so zamenjali tesnilo pa se je stvar se 1x ponovila....potem so vzeli pokrov dol ter obe strani zbrusili da se je lepo prilegala. Potem so okrog nanesli maso (taksna ki se strdi je kot dihtunga) ter cez maso dali se dihtungo od takrat naprej je vse uredu. Ima pa husota letnik 2005 in se mu je ot zgodilo pri 3000km.

Objavljeno
Živjo ista zadeva se je zgodila tudi mojemu kolegu...Steklo olje ven so zamenjali tesnilo pa se je stvar se 1x ponovila....potem so vzeli pokrov dol ter obe strani zbrusili da se je lepo prilegala. Potem so okrog nanesli maso (taksna ki se strdi je kot dihtunga) ter cez maso dali se dihtungo od takrat naprej je vse uredu. Ima pa husota letnik 2005 in se mu je ot zgodilo pri 3000km.

Pozdravljen,

hvala za tako hiter odgovor, no ta stvar se je men nardila pri 2000km, takrat smo lepo namazal s tisto mastjo za dihtanje in sedaj pri 4000km se je vse skupaj ponovilo, samo da smo videli kaj dela to z dihtungami notr. Fora je, da se mi od zunaj ni nč vidl, kr mast ni pustila da bi olje teklo ven, ampak je zalivalo sklopko in posledično izgubljalo tlak za v motor.

Zdej se morm sam zment, da bo vse šlo pod reklamacijo za že plačano delo, kr ne mislim vsega skupaj še enkrat plačevat, kr potem ga bom celo leto vozo tja in bojo vsakič mel še kej zraven za zrihtat, js bom pa sam plačeval.

Dejte mi povedat še neki:

kako si lahko mehanik za menjavo olja, oljnega filtra in te dihtunge računa 3 ure dela, ko pa js to sam naredim v 1 uri, pa sm sam strojnik, ne pa mehanik. Na drugi servis sem ga peljal sam zarad garancije, ampak po tem ko zrihtajo slabš kot bi pa js sam, pa mislim da ne bojo več vidl mojga motorja.

Pa srečno vožnjo

Objavljeno
Pozdravljen,

hvala za tako hiter odgovor, no ta stvar se je men nardila pri 2000km, takrat smo lepo namazal s tisto mastjo za dihtanje in sedaj pri 4000km se je vse skupaj ponovilo, samo da smo videli kaj dela to z dihtungami notr. Fora je, da se mi od zunaj ni nč vidl, kr mast ni pustila da bi olje teklo ven, ampak je zalivalo sklopko in posledično izgubljalo tlak za v motor.

Zdej se morm sam zment, da bo vse šlo pod reklamacijo za že plačano delo, kr ne mislim vsega skupaj še enkrat plačevat, kr potem ga bom celo leto vozo tja in bojo vsakič mel še kej zraven za zrihtat, js bom pa sam plačeval.

Dejte mi povedat še neki:

kako si lahko mehanik za menjavo olja, oljnega filtra in te dihtunge računa 3 ure dela, ko pa js to sam naredim v 1 uri, pa sm sam strojnik, ne pa mehanik. Na drugi servis sem ga peljal sam zarad garancije, ampak po tem ko zrihtajo slabš kot bi pa js sam, pa mislim da ne bojo več vidl mojga motorja.

Pa srečno vožnjo

Probaj se zmenit da bi ti vzeli pod garancijo čeprav vsi vemo kako poteka uveljavljanje garancije pri husotih...Žal se naš uvoznik vedno nekaj izmika...

Da je računal 3h je res čudno. Ker ko je imel kolega ta problem sem bil na servisu tudi prisoten pa je gospod porabil cca 1h. Smo pa bili na uradnem servisu v Tržiču.

Objavljeno

3 ure je definitivno too much.. Pri menjavi tesnila na deklcu je še največ dela s tem, da je potrebno spustit olje ven, kar so pa itak morali naredit, ker so ga menjali. Torej to je max dodatnih 15 min, če so samo tesnilo menjali. Ravno zaradi takšnih "tarif" sem jaz nehal motorje na servise vozit in začel šraufat sam :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!