Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno
Sem peljal na servis (Lučka v Lj)

un mehanik je en butl, Živec, gazda se pa ne zna obnašat.

Jaz imam same slabe izkušnje z njimi.

Objavljeno

Živc dej nehi no... ROFL

Nisem človk ki bi šimfu na veliko ampak Živca pa čist vsakmu odsvetujem...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

:whistle: Če bi se našla kkšna dobra dušca, bi bil jst zlo vesel.....Ali bi mi mogoče kdo posodil števec za gt650r al pa sam d je 650...rabu bi za kkšn dan dva d bi si na novo sprogrameru čip... oz si naredil kopijo. Mam problem , ker sm filal akumolator, ki je bil priklopljen in sem resetiral par stvari v števcu in zdej ne dela oz ne prikazuje kar more kot naprimer, da imam prevoženih 928k km :closedeyes: .

Zelo bi bil vesel, če bi se kdo odrekel števcu al pa kr čipu k je v njem :worship:

hvala, Jure

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Prvo pozdravljeni !

Sedaj pa imam eno prošnjo, prebral sem vse strani in me useeno nekaj zanima.

Kupujem moj prvi motor, čeprav so moje izkušnje cca 500km prevoženih z motorjem si želim oz sem našel na netu TOLE :

Negre prilepit linka iz Avtoneta, gre se pa za Hyosung COMET GT 650 letnik: 2005 z 15000 prevoženih in cena 2100€ , srebrne barve.

O motorjih še NIMAM POJMA in čeprav mi kolegi govorijo ,da je to igračka, da mi že cena vse pove, mene zanima vaše mnenje, se mi splača ali ne, ker sem se po obliki ZALJUBIL v ta motor.

Prebral sem da so bile kr neke serijske napake na teh motorjih ,sicer nevem kaj naj gledam oz kako bom opazil da je z tem motorjem kaj narobe.

Enostavno nevem al se naj pač vsedem na njega, ga napeglam do 150km/h in pogledam če mu ker brzino ven meče, ali ga trese an če lepo zavira.

No pač kakšen koli odgovor mi bo v pomoč in vas lepo prosim za malo strpnosti in obrazložitve določenih zadev.

Hvala

l.p.

Popravljeno . Popravil leewai
Objavljeno

2100€ ni velik tko d se kej zajebat ne morš. Prepiš si seriske številke k so tle na forumu pod opombo d majo te motorju seriske napake.. Jst mam gt650r pa sm zadovoljen z njim , čeprou ga mam samo eno sezono. Lepo se pele navara ma ful konjeu pa dost , tko d za prvi motor je to čist kul k je pocen pa ti ga nau tok škoda k kkšnga novga za 10K€. Predlagam ti d ko ga greš pogledat si napišeš številko prometne pa št. motorja pa se pozanimaš kje je bil serviseran, ker če je bil do zdej skos po servisih bo tud od zdej naprej skos.... treba je lepo delat z njim pa use lepo štima....

Objavljeno (popravljeno)

leewai --> daj mi tvoj mail, pa ti pošljem slike mojega in če si zainteresiran, ti ga prodam bolj ugodno od tega, ki si ga omenil. Moj ima dobrih 7000km in je l05.

Popravljeno . Popravil Cash
Objavljeno (popravljeno)

Torej, ker sem v 2 letih, odkar imam Hyosunga naredil le 2000km (sedaj ima 7028 km), se odločam, da ga prodam. Ugotovil sem, da mi športna drža ni po godu, tako, da ga ugodno prodam, če je kdo zainteresiran.

Tukaj pa je še link http://www.motosvet.com/ads/motocikli/izpis.php?cid=456

Popravljeno . Popravil Ice
Objavljeno

Če bi rad hvaležen motor na katerega se brezskrbno vsedeš in pelješ, brez da bi čakal kdaj bo kaj narobe, ter brez da bi ti živce parale razne napake kot je cvileča sklopka, čuden menjalnik, regler, ki slej ko prej crkne, barva, ki se lušči z okvirja, ipd, ipd, potem NE KUPUJ Hyosunga..

In ne govorim kar nekaj na pamet, imel dva, naredil kar precej km, prešraufal ogromno, če ne bi imel še kosov za skoraj enega celega doma, ki sem jih dobil skoraj zastojn in šraufal sam bi s tem motorjem bankrotiral. Pa nisem samo jaz imel smolo s tem motorjem, sem kar par Hyosungov pošraufal tudi ostalim, tudi nekaterim Motosvetovcem med drugim :)

Ajde, imaš lahko srečo pa dobiš takega, ki ti bo delal, ampak samo glede na število Hyosungov, za katere po lastnih izkušnjah vem kakšne probleme so imeli imaš precej veliko možnost, da boš tudi ti naletel na takega.

Meni je pri GTju 2x šel menjalnik, sklopka je ružila, zvezda v menjalniku je bila zanič, regler je šel, sesalna kolena je blo potrebno menjat, pa še kup ostalih malenkostih.

Potem sva pa s kolegom nabavila GTRja 650 še v garanciji, mu je pa že do takrat, še pri prvem lastniku, 2x razbilo ventile, 2x crknil števec, potem pa takoj ko sva kupila še enkrat crknil števec, crknil regler, sva porihtala in prodala naprej. Seveda sklopke, ki je ružila za popizdit no potrebno posebej omenjat..

Poleg tega pa sem pri Hyoungih, ki niso bili moji, 2x menjal zobnike v menjalniku, menjal komplet prvi cilinder, z glavo, batom, ventili, odmičnimi, 2x menjal regler pa še par malenkosti..

Brez zamere tistim, ki ste z motorjem zadovoljni, oziroma ga trenutno prodajate, vam moje pisanje pač ni voda na mlin, ampak enostavno se mi zdi pošteno, da povem svoje izkušnje, če se pojavi nekdo, ki bi ta motor rad kupil.. Ker nobenemu ne privoščim, da zgubi toliko živcev, kot sem jih jaz..

Bom pa vseeno še enkrat napisal. Poznam tudi par lastnikov, ki težav nimajo in so zadovoljni, motor je drugače čisto kul, dovolj močen, se lepo pelje, itd.. Ampak po mojem mnenju se enostavno ne splača reskirat, ker je velika šansa da dobiš sranje..

Raje malo več dnarja pa SVja, oziroma za isto denarja nekaj starejšega pa japonskega.

LP

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Ta črn okvir mu paše...Če so kaj na kvaliteti izboljšali pa nebo niti tak slab motorček..

Objavljeno
Ta črn okvir mu paše...Če so kaj na kvaliteti izboljšali pa nebo niti tak slab motorček..

Kvaliteta je od 2006 letnika naprej močno izboljšana (črn geštel). Pri nas pa vsi jamramo ker mamo stare modele 04 in 05. Tud tisti ki so bili prodani od 05 naprej so stari letniki vsaj pri nas še nisem zasledil da bi prodali nov model (frgazar) z črnim geštelom sploh pa ne model ki ma EFI. Ma pomoje uvoznik še neki starih "novih" za prodat.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Po prebiranju te teme te vse mine ,da bi meu poceni nov moped. A se folk nasanka ko gleda da bo dobil nov motor pa da ne bo problemov? Po dolgem prebiranju te teme se mi zdi da se bol splača kupit enga kawasaki gpz letnik 91, kot pa leto ali dve starega husota. Tolk problemov ste tle opisali da človek kr dvomi da je motor vreden nakupa.

Objavljeno
Po prebiranju te teme te vse mine ,da bi meu poceni nov moped. A se folk nasanka ko gleda da bo dobil nov motor pa da ne bo problemov? Po dolgem prebiranju te teme se mi zdi da se bol splača kupit enga kawasaki gpz letnik 91, kot pa leto ali dve starega husota. Tolk problemov ste tle opisali da človek kr dvomi da je motor vreden nakupa.

Jebat ga jst se že 3 leta vozm.....ja prvo leto so bli problemi pol se je pa stvar kar unesla. Prvotni letniki so mel kar veliko napak te stvari so počas rihtali v firmi. Pri meni so ene par stvari menjal pa sem opazu da je bil novi del vedno drugačen od tistega starega. V 3 letih poleg servisa sem mel samo 100eur stroškov za nov regler in 150 eur za novo did ketno. Vse ostale stvari so bili kriti z garancijo. Če pogledaš to niso tako velki stroški pa še ketna je potrošni material.

Jah glede gpz-ja 91 to je 18 let stara stvar če je možakar naredu povprečno 6km na leto (kar je malo) ima danes moped cirka 110 000km kar je ogromno. Mal se zamisl v kakšnem stanju so ležaji, glavna gred, ventili... Pri takem te takoj useka generalna. Tako da raje malo več prišparaj in kupi kaj drugega malo novejšega vsaj 2000 letnik.

Objavljeno
Jebat ga jst se že 3 leta vozm.....ja prvo leto so bli problemi pol se je pa stvar kar unesla. Prvotni letniki so mel kar veliko napak te stvari so počas rihtali v firmi. Pri meni so ene par stvari menjal pa sem opazu da je bil novi del vedno drugačen od tistega starega. V 3 letih poleg servisa sem mel samo 100eur stroškov za nov regler in 150 eur za novo did ketno. Vse ostale stvari so bili kriti z garancijo. Če pogledaš to niso tako velki stroški pa še ketna je potrošni material.

Jah glede gpz-ja 91 to je 18 let stara stvar če je možakar naredu povprečno 6km na leto (kar je malo) ima danes moped cirka 110 000km kar je ogromno. Mal se zamisl v kakšnem stanju so ležaji, glavna gred, ventili... Pri takem te takoj useka generalna. Tako da raje malo več prišparaj in kupi kaj drugega malo novejšega vsaj 2000 letnik.

Jst sm meu 5 let nazaj gpz-a letnik 91. Meu ga je starejši možak in motor je biu u nulo ohranjen. Z njim nisem imel nobenega problema. Kar nekaj prijateljev ima stare mašine iz 80ih ma ti povem da delajo bolje kot kak nov moped :D Če primerjam probleme s husotom tile stari suzukiji gsx in take varjante sploh nimajo problemov. Tole z menjalnikom je totalna katastrofa. Pol pa folk piše da je mašina od suzuki sv gor. Vizualno mogoče je od suzukija sam materiali notr so pa druga stvar. Ker dvomim da bi si dovolili pri suziki da menjalnik meče v folo kot kak slabo sestavljen apn.

Objavljeno
Jst sm meu 5 let nazaj gpz-a letnik 91. Meu ga je starejši možak in motor je biu u nulo ohranjen. Z njim nisem imel nobenega problema. Kar nekaj prijateljev ima stare mašine iz 80ih ma ti povem da delajo bolje kot kak nov moped :D Če primerjam probleme s husotom tile stari suzukiji gsx in take varjante sploh nimajo problemov. Tole z menjalnikom je totalna katastrofa. Pol pa folk piše da je mašina od suzuki sv gor. Vizualno mogoče je od suzukija sam materiali notr so pa druga stvar. Ker dvomim da bi si dovolili pri suziki da menjalnik meče v folo kot kak slabo sestavljen apn.

Če bi dobr bral to sploh ni suzuki motor!!! Tud vizualno ne! Edina podobnost je da imata V2 motor podobnih prostornin (huso 647cc, sv 645cc) z 8 ventili. Vendar če gledaš na tak način potem bi bil tud kakšen ducati podoben pa seveda ni.

Hyosung ima svoj R&D na Japonskem. Ta motor so razvili njihovi inžinerji in nobeden rezervni del se ne ujema s suzukijem. Tudi sama konstrukcija motorja je nekoliko drugačna. Sama moč je na husotu za cirka 10% višja tudi motor se raje vrti v visoke obrate. Navor je enak vendar ga huso doseže 500rpm prej kot sv.

Glede menjalnika je bila pa tovarniška napaka na zvezdi ki je bila narobe narejena. In to so imeli vsi motorji letnika 04 in 05. Vse napake so odpravili pod garancijo. Tud jaz sem imel ta problem vendar pri meni ni samo bila zvezda ampak tudi majhna napaka na zobniku in vilicah v menjalniku. Pod garancijo se je odpru motor in so zadevo zrihtali in nimam več problemov že 2 leti.

Z samim motrjem sem zadovoljen ne pije nič olja oz na 6000km se mi okenček olja zniža iz 100% na 95% (točim full sintetiko, če daš polsintetiko še tega ne opaziš). Motor vedno vžge na prvo brez problema. Štantgas lahko teče lahko tudi na 750rpm (priporočen je na 1200 +-50). Motor se pele dobro dovolj navora ti ne daje občutek podhranjenosti. Večinoma se vozim med 3000-5000rpm za normalno vožnjo ne rabiš več. Tudi prehitevat se da v 6 brez problema (ne pričakuj navora ala zx12r, gsx1300r...) vendar so vseeno rezultati zadovoljivi. Edina slaba stran glede vožnje so slabe bremze, tako da sem dal gor opletene lajtnge pa racing ploščice spredaj.

Mah ne ljub se mi več pisat :trance_33_sleep:

Objavljeno
Jst sm meu 5 let nazaj gpz-a letnik 91. Meu ga je starejši možak in motor je biu u nulo ohranjen. Z njim nisem imel nobenega problema. Kar nekaj prijateljev ima stare mašine iz 80ih ma ti povem da delajo bolje kot kak nov moped :D Če primerjam probleme s husotom tile stari suzukiji gsx in take varjante sploh nimajo problemov. Tole z menjalnikom je totalna katastrofa. Pol pa folk piše da je mašina od suzuki sv gor. Vizualno mogoče je od suzukija sam materiali notr so pa druga stvar. Ker dvomim da bi si dovolili pri suziki da menjalnik meče v folo kot kak slabo sestavljen apn.

Mi z našim Husotom nimamo nekih problemov.

Od prvega dne ga žgemo na polno, kolikor lahko in zaenkrat še lepo prede.

Primerjat pa motor letnik 91 z bilo čem novejšim, no ja, če si za starodobnike in imaš full veselje s šravfanjem.

Objavljeno
Torej, ker sem v 2 letih, odkar imam Hyosunga naredil le 2000km (sedaj ima 7028 km), se odločam, da ga prodam. Ugotovil sem, da mi športna drža ni po godu, tako, da ga ugodno prodam, če je kdo zainteresiran.

Tukaj pa je še link http://www.motosvet.com/ads/motocikli/izpis.php?cid=456

Kak je pa bil ta motor razsut ?

Kaj vse je bilo menjano ?

Al imaš mogoče še original plastike tudi ?

Objavljeno

mel husoja,sem tezav ki jih je mel super stroj,igraca za male peneze.nasvet;ce ga mas ,ga guni do konca ne sparat.zakaj?jaz mel sparal.napaka :headbang: .mel prijatelj, kupli teden dni nrazen. on ni sparal njegov mel pol manj tezav kot moj,pa samo 3 stevili narazen. :angry: tezave z njimi pa so to je pa dejsvo,pa ni mi tesko pri srcu ka sem ga odal.

Objavljeno
mel husoja,sem tezav ki jih je mel super stroj,igraca za male peneze.nasvet;ce ga mas ,ga guni do konca ne sparat.zakaj?jaz mel sparal.napaka :headbang: .mel prijatelj, kupli teden dni nrazen. on ni sparal njegov mel pol manj tezav kot moj,pa samo 3 stevili narazen. :angry: tezave z njimi pa so to je pa dejsvo,pa ni mi tesko pri srcu ka sem ga odal.

iz kje si pa ti padu model? haha sm mogu dvakrat brat da sm kj zastopu :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

gody01, motor je ruknu prejšnji lastnik, nato je razbitega prodal mojmu frendu, ki ga je poštimal in od katerega sem potem kupil motor jaz - v bistvu se ni niti enkrat peljal z njim. Plastik nimam, jih žal nisem dobil zraven. Menjane so bile vilce, obe desni stopalki, pa druga maska z lučjo je gor.

Popravljeno . Popravil Cash
Objavljeno
Mi z našim Husotom nimamo nekih problemov.

Od prvega dne ga žgemo na polno, kolikor lahko in zaenkrat še lepo prede.

Primerjat pa motor letnik 91 z bilo čem novejšim, no ja, če si za starodobnike in imaš full veselje s šravfanjem.

Ja no sej ni važno. Pač pregledal sm temo in vsak tretji ma probleme s husotom. Malo para malo muzike. Ni je strani k ne bi biu vsaj en problem :)

Objavljeno
Ja no sej ni važno. Pač pregledal sm temo in vsak tretji ma probleme s husotom. Malo para malo muzike. Ni je strani k ne bi biu vsaj en problem :)

No saj če pogledaš na strani drugih motorjev ni bistveno boljše :(

Sicer pa kakor komu paše ...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mi lahko kdo zrihta link od mašine tega motorja v prerezu.gt650

Zanima me nastavitev ketnce,ker ima en kup oznak in se nam je vse zmešalo,tko da moram nazaj u fazo spraviti.

Objavljeno
Mi lahko kdo zrihta link od mašine tega motorja v prerezu.gt650

Zanima me nastavitev ketnce,ker ima en kup oznak in se nam je vse zmešalo,tko da moram nazaj u fazo spraviti.

Service manual ne zadošča??

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!