Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Če bi ti zabilo ventile, potem bi mogoče kajd osegel kljub pretečeni garanciji, ampak zaradi preventive pa sigurno ne.. Zapri AIS, daj noter SV dize pa bo ok :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma un iz Panigaza je kreten.. ON JE PAMETEN,ker vam kretenem tak motor uspe prodat. :whistle:

@Brumer

Z vsem spoštovanjem do Barboriča ampak kar se tiče teh problemov na Hyosungu on pač ni neki stručko.. Zna vse pošraufat, zna vse popravit, ampak to je pa to. Ni si pa nikoli vzel časa in prebral kup tujih forumov in videl izkušnje lastnikov.

No, vsaj uvoznik je potem uvidel, da res nekaj ne štima in ni več toliko kompliciral pri uveljavljanju garancije.

Eno moraš vedet,če se pokaže fabriška napaka na dotični znamki-tipu motorja,pa čeprav Korejca je UVOZNIK DOLŽAN poslat vsem serviserjem(kar je Barborič)dopis o garanciji za določeno napako in jih po potrebi tudi izšolati.Mehaniki,pa se nismo in se tudi NIKOLI nebomo učili mehanike kot ti misliš po forumih.Mi se mehanike naučimo v šoli naredimo pred komisijo zaključni izpit nekateri kasneje tudi Mojsterski izpit in po potrebi se še dodatno izobražujemo in cele dneve šraufamo v delavnicah in ne pod kozolcem.Forumi še posebno tale,pa ja samo za HOBI mehanike za take kot si ti.To boš sam videl,ko si boš kupil boljši -novejši motor,boš s tvojim znanjem spet pri nuli začel!!!

Ps:predno boš mehanike ocenjeval o njihovi kvaliteti,moraš obvezno še malo Prešerna prebrat,ČEVLJE SODI NAJ KOPITAR ! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ON JE PAMETEN,ker vam kretenem tak motor uspe prodat.

Pameten ziher ni, ker to pač ni odnos do strank, ki želijo pri njih nekaj kupit. Pa drugače on "nam kretenom" ni nič prodajal, ker tam ne prodajajo Hyosungov.

Je pa res, da imam kar se tiče Suzuki delov v Panigazom dobre izkušnje, ker so hitrejši od Motorjeta in Odarja z dobavo delov.

Eno moraš vedet,če se pokaže fabriška napaka na dotični znamki-tipu motorja,pa čeprav Korejca je UVOZNIK DOLŽAN poslat vsem serviserjem(kar je Barborič)dopis o garanciji za določeno napako in jih po potrebi tudi izšolati.Mehaniki,pa se nismo in se tudi NIKOLI nebomo učili mehanike kot ti misliš po forumih.Mi se mehanike naučimo v šoli naredimo pred komisijo zaključni izpit nekateri kasneje tudi Mojsterski izpit in po potrebi se še dodatno izobražujemo in cele dneve šraufamo v delavnicah in ne pod kozolcem.Forumi še posebno tale,pa ja samo za HOBI mehanike za take kot si ti.To boš sam videl,ko si boš kupil boljši -novejši motor,boš s tvojim znanjem spet pri nuli začel!!!

Ps:predno boš mehanike ocenjeval o njihovi kvaliteti,moraš obvezno še malo Prešerna prebrat,ČEVLJE SODI NAJ KOPITAR ! :headbang:

Jaz nimam nič proti Barboriču in ne dvomim, da je izkušen in sposoben mehanik in kot si rekel, hobi mehanik kot sem jaz se pač z njim ne morem primerjat, ker on se ukvarja s tem za preživetje. In ga ne sodim na splošno.

Ga pa lahko sodim kar se tiče Hyosunga. Mogoče se bo slišalo samovšečno, ampak konkretno Cometa 650 znam pošraufat in popravit verjetno ravno toliko kot on, celo si upam trdit, da vem par stvari več o tem motorju, ker sem se pač zavzel in se osredotočil in veliko časa vložil v iskanje informacij in nasvetov preko tujih forumov (tudi od tujih serviserjev in rpedelovalcev) samo za ta model motorja. Tega si pač, kot si rekel, nekdo kot je Barborič ne more privoščit, ker ne šraufa samo Cometov 650, ampak en kup motorjev in o vseh mora veliko vedet.

Torej moja "sodba" se nanaša na Cometa 650, ker o tem motorju se pogovarjamo. Tu sem pa popolnoma kompetenten, da podam mnenje o nekom, ker sem prešraufal kar nekaj cometov, ne samo svojega. Mi nebi niti verjel koliko ljudi je k meni pripeljalo šraufat svojega Hyosunga in vsi so bili zadovoljni z narejenim. Ne dvomim, da porabim več časa za določen poseg kot izkušen mehanik, ampak to pa še ne pomeni, da ne znam tega naredit. Govorim za Cometa.

Hyosung skratka ni nobeno čudo tehnike, je zelo preprost motor in če si kolikor toliko vešč šraufanja, imaš malo žilice za to in si vzameš čas imaš kmalu motor v mezincu.

Se pa taki kot jaz seveda vseskozi učimo, tu sem tudi tebi dolžen veliko zahvalo, ker si mi precej pomagal z nasveti, ko mi je nagajal regler in sem se takat s to težavo srečal prvič. Pa tudi ob par drugih priložnostih. :beer2: Drugače pa sem že na novejšem motorju. GSXR 750 2004 je kar se tehnike tiče popolnoma primerljiv z novodobnimi japončki.. Pa mi je zaenkrat kar uredu ratalo vse zrihtat, kar je bilo potrebno. Pa tudi če si moram pomagat s service manualom, po forumih spraševat za nasvete, iskat podatke na internetu in porabim pri tem 10x več časa kot bi šolan mehanik, ki se s tem ukvarja :) Se pa nekaj navadim in je nasledič bolje.. In tako naprej za lastno veselje :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, dize sem naročil pri Suzuki Odar. Nč kompliciral, baje jih dobim v petek. V kompletu so 4 šobe. Kukr si js razlagam so štantgas 17,5 in glavne 137,5. Tako mi je povedal trgovec. Cena za vse 4 šobe je 26€. Poročam, ko bo kak nov apdejt:)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje okoli izpuha... Kako je stvar sestavljena v glavnem loncu? Predstavljam si, da je not neko satovje, nekaj kar ubija zvok in upočasni pline. Razmišljam o tem, da bi lonec izpraznil. Je že kdo naredil to na tem motorju? Kak bi bil zvok? Kako je s policaji? Pa v bistvu vse, kar vam še pade na pamet...

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem predelal izpuh, je pa vse že natančno opisano v tej temi, vključno s fotografjami, pobrskaj malo. Pomoje je bila debata o tem okoli marca/aprila 2007..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje okoli izpuha... Kako je stvar sestavljena v glavnem loncu? Predstavljam si, da je not neko satovje, nekaj kar ubija zvok in upočasni pline. Razmišljam o tem, da bi lonec izpraznil. Je že kdo naredil to na tem motorju? Kak bi bil zvok? Kako je s policaji? Pa v bistvu vse, kar vam še pade na pamet...

Lp

Ti maš pa že kar velik novih idej... :grim Na žalost s takimi posegi pogosto lahko iz (relativno) tihega motorja z lepim zvokom dobiš glasnejšega, a z manj prijetnim ali celo nadležnim zvokom. Škoda, ker nisi mogel tega slišat na moji bivši ST (se je prvi lastnik nekaj igral in sem se potem trudil popravljat za njim, kar se je še sploh dalo). Sicer pa loh dušilec dol vzameš, pa boš videl, kaj bo...

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja z raznimi vrtanji in praznjenji original loncev se ponavadi pridela samo grd in nadležen zvok..

Če se lotiš predelave original rora, se je potrebno tega lotit temeljito, obdržat samo zunanjo lupino, notranjost pa naredit po vzoru športnih loncev, torej po celi dolžini perforirano cev, okoli pa volno. Potem pa je zvok tapravi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam prazn lonc, pa izpuh sploh brez lonca ne moreš ravno enačiti...Verjamem pa, da kak original nadomestek(akrapovič & co.) naredi zvok lepši, kot domače (beri:naključne) predelave...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Btw, danes sem po dolgem času spet naredil nekaj km s Husotom :D

Sem imel enega na servisu, kontrola ventilov, filtri, olje, zavorno olje, ploščice in še par malenkosti, pa je bilo potrebno potem stestirat, če use štima :)

Pa se mi še vedno zdi kar fajn motorček za peljat, samo bremze so pa napram Suzukiju res katastrofalne, skoraj ročko odlomiš preden prime tako kot bi želel :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel enega na servisu, kontrola ventilov, filtri, olje, zavorno olje, ploščice in še par malenkosti

Normalno, da bremze slabo primejo, če si menjal ploščice :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem probal prej in pol, pa tudi ulaufal sem novfe, tako da primejo bolje kot stare, ampak še vedno občutno slabše kot pri kakšnem drugem motorju. Ni vzrok menjava, sem imel Hyosunga 3 leta, vem kako delajo zavore :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, zadn cajt, d zaprem ta AIS...dokler še slišim:)

Prej sm mislu, d bom umrl od smeha in zadrege. Verglam motor v garaži in buuum, ko bi s pištolo ustrelu sred bajte...poč, d mi je kr zvenel v ušesih...No, škode nobene, sam omet iz ušesa mi je odstopu:)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tudi moj delal :) Ampak pri meni se je to dogajalo zaradi 145 diz in odprtega filtra, AIS je bil zaprt :)

Drugače pa ja, čimprej zamaši tisto sranje, ni nobene koristi, samo škoda..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako. Cel dan šraufanja za nama...Skiny, še enkrat: D se ti neb nikol roka posušila, s katero tako spretno držiš gedore, mami pa hvala za prepotrebne kalorije:)

Namen je bil zamenjat original 125 glavni šobi, s šobami 137,5 ter original štantgas šobi 20 s šobami 17,5. Prav tako je bil namen zapreti sistem AIS.

Pravim...namen.

Stvar je potekala tako:

Najprej sva zamenjala vse 4 šobe in odvila CO vijak za en vrtljaj (skupaj na 2 in pol obrata) in zaprla AIS.

Rezultat: Stvar nikakor ni hotela špilat. V nizkem območju vrtljajev je motor laufal lepo, vendar še vedno pokal. Največje razočaranje pa je bilo v območju 5 - 8 tisoč vrtljajev. Motor je tam nenehno trokiral, pa je bil plin odprt polno ali na pol.

Nato sva dvignila obe igli za 1 stopnjo (od petih, originalna nastavitev je bila 3., srednja stopnja).

Rezultat ni pokazal izboljšanja.

Naprej sva zamenjala štantgas dize z originalnimi (20), CO vijak sva pustila odvit za 2 in pol vrtljaja.

Motor je še vedno "dušilo", je trokiral v višjih obratih.

Zatem sva se odločila, da zamenjava še glavne dize z originalnimi, torej dava not 125 - ke in iglo vrneva na originalni položaj.

Rezultat: Motor je deloval normalno, nehal je pokat v višjih obratih, rahlo pokanje je bilo prisotno le še pri nižjih (<3500) vrtljajih. Torej original šobe, zaprt AIS, CO vijak odvit za 2,5 vrtljaja.

Kot zadnje sva še dvignila igli za eno stopnjo (odprla gorivo).

Motor sedaj deluje mirno, ima dovolj moči tudi v srednjem območju vrtljajev. Pokanje iz izpuha je prisotno le še pri nižjih vrtljajih in to le neznatno. Še vedno pa se dogaja, da pri zaprtem plinu in višjih hitrostih motor "klecne", torej za trenutek cukne. Načeloma pa sem s to konfiguracijo sedaj zadovoljen. Torej original šobe, zaprt AIS, odvit CO vijak za 1 dodaten vrtljaj ter igla prestavljena za en zob višje.

Naj omenim še to, da sva pred začetkom odvila eno svečko in jo pogledala. Svečka je bila svetlejša, vendar ni kazala znakov izrazito revne mešanice. Zato sva na koncu sklenila zamenjati glavni šobi nazaj z originalnimi, saj je bil občutek, kot da s 137,5 šobami motor dobi celo preveč goriva.

Poročal bom predvideno po prevoženih 2000 km, ko bom preveril, v kakem stanju bodo svečke tedaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, jaz sem 137,5 (SV dize) namontiral v dva cometa in je špilalo bp. Ostale stvari sem pustil nespremenjene, torej igle v original poziciji, štantgas dize originalne, ipd.. Tudi kasneje od lastnikov nisem slišal nobenih pripomb, da kaj ne bi ok delalo..

V svojem cometu sem imel pa dize 145, vendar je bilo nujno potrebno modificirat (odpret) tudi zračni filter, ker drugače niti približno ne bi delalo. Skratka moja konfiguracija je bila 145 glavne dize, odrezan tisti tulček v filtru + šest 10mm lukenj še zraven in to je bilo to :) Enakomerna moč od začetka do blokade, brez trokiranja ali pokanja. Aja, pa popolnoma odprt ror, z original rorom se ta konfiguracija niti približno ni obnesla..

Aja, tudi oba cometa, v katere sem dal 137,5 sta imela gor Wingse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je bilo kar zabavno ja. Na koncu so po moje vijaki in objemke na fergazerjih imeli že občutek, da imajo kardio trening :D.

Zanimivo je mogoče še to: Ob dodajanju plina na mestu se motor po občutku veliko hitreje zvrti do končnih vrtljajev s 137,5 šobo kot pa z originalno 125. Pod obremenitvijo (na cesti) pa se pokaže ravno obratna slika.

Originalni filter + airbox očitno tudi precej spremeni karakteristiko sesalnega sistema. Sinhronizacijo vplinjačev sva namreč delala brez airboxa in ob poskusu dodajanja plina se motor nikakor ni mogel prosto zvrteti. Samo airbox (z nemodificiranim filtrom) gor - popolnoma druga zgodba.

Med vsemi temi poskusi sem tudi jaz naredil tri kratke poskusne kroge in moram priznati, da sem nad motorjem, sploh glede na cenovni razred, zelo pozitivno presenečen. Lepa in dovolj zvezna karakteristika motorja (seveda šele po zadnjem poskusu :grim ), okreten in lahkoten motorček, edino morda malo nemiren pri agresivnejši vožnji pri višjih hitrostih. In kaj bi dal, da bi moj RT 1100 (cenovno v povsem drugi ligi) iz izpuha spravil tako prijeten zvok kot ta hyosung...

Sicer pa: zanimivo in zabavno preživet dan, ane hvilu?

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Skiny: še dons piplem mušice izza zob:)

Jure, vprašanje zate: Ni mi jasno, kako si z novimi (17,5 - original SV šobami) uspel rešiti problem štantgasa? Meni motor še vedno včasih mal pokne iz auspuha pri nižjih in "počepne" pri zaviranju z motorjem pri višjih vrtljajih, čeprav sm not pustil večje šobe, in CO vijak dodatno odvil?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!