Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Hmm, jaz sem 137,5 (SV dize) namontiral v dva cometa in je špilalo bp. Ostale stvari sem pustil nespremenjene, torej igle v original poziciji, štantgas dize originalne, ipd.. Tudi kasneje od lastnikov nisem slišal nobenih pripomb, da kaj ne bi ok delalo..

Jaz nisem nikoli pri nobenem cometu menjal štandgas diz. Če bi pa jih, pa gotovo ne za SVjeve, ker kot veš so še manjše.

Jaz sem vedno samo zaprl AIS, zamenjal glavne dize in to je bilo to, špilalo kot urca.

Tudi nikoli nisem kupoval diz v setu, vedno samo po 2 glavni dizi, za 4,95€ komad :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

No, meni s 137.5 dizami zatrokira na visokih obratih, mam pa original avspuh odprt na tak način, kot si imel ti Jure. Ais mam pa zaprt seveda.

Objavljeno

Menim, da je tudi tu razlog prevelika šoba...oziroma gledano iz druge plati, premalo zraka v mešanici. Meni tudi z original nastavitvami mešanica ne deluje prerevna, saj kot rečeno, svečka ni bila bela.

Lp

Objavljeno

Počas sm se tud sam začel lott te predelave, k je potrebna d bo use skp mal bol špilal, pa servis pa to.. Mam pa eno uprašanje, kje kdo kupije rezervne dele kot so dihtunge pa podobno d je dost ugodn pa bliz lj., če kdo kej pozna bi bil ful hvaležn za info. tnx

lp

Objavljeno

Mislim, da si za dihtunge za hyosunga obsojen na Saplex.. Kakšne dihtunge pa rabiš sploh? Pri navadnem servisu, ter zapiranju AIS, ter menjavi diz, ne rabiš nobenih..

Objavljeno

Rabm za auspuh ker sm ga mogu zašvasat k mi je nosilc poču pa je utrgal tm use pa sm ga mogu razdret tko d rabm une umesne dve k sta cevi skupi zategnene..kje se pa pocen dize dubi?

Objavljeno (popravljeno)

Panigaz.. Jaz imam naročeni 2 glavni dizi, sem naročil za Jerrya, ki se je smrtno ponesrečil cca 14 dni nazaj (nesreča pri Mariboru comet + avto).. Zdaj en dan bi mogel dobit iz Panigaza, če si zainteresiran jih lahko dobiš po isti ceni. Lani so ble 5eur komad, letos pa ne vem kako je, velike razlike ne more bit.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Meni je Panigaz kompliciru, sm poklicu na Odar - ja in jih dobil v parih dneh. Cena za komplet 4 šob je navedena v enem od mojih nedavnih postov.

Objavljeno
No, meni s 137.5 dizami zatrokira na visokih obratih, mam pa original avspuh odprt na tak način, kot si imel ti Jure. Ais mam pa zaprt seveda.

Imam 142,5 gl dize in predelan filter in dela kot urca. Seveda pa imam tud odprt ror wings.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Eno vprašanje.... motorčk sm sestavu nazaj... umes pa sm hotu zrihtat oz zapret dodatno vpihavanje zraka, pa če se kdo spomne je v tej temi ena fotka označena k so cevke... in sm zapru št. 1 to sta cevki, k gresta iz filtra malo debelejše zgledajo. A je to dovolj al je treba zapret še kakšno, da bo motor lepše laufu...

hvala za odgovore :worship:

Objavljeno

Najbolje je, da ti dve cevi zapreš tam, kjer gre guma na kovino. Torej tam, ko se gumijasta cev iz AIRBOXA natakne na kovinsko cev, ki gre nato proti valjema. Jaz imam kar eno kovinsko kroglico not, ki je pač debelejša kot je kovinska cevka...

Objavljeno

tale slikca je, če se jo kdo še spomne... in jst mam zaprti cevki št. 1...... al morm tud št. 2 zapret d ne bo kej narobe delval. Jst sm kr šraufa notr porinu z okroglo kapco, sej nimajo km jt..

post-19702-1238844968_thumb.jpg

Objavljeno

Tudi jaz sem ponavadi zapiral kar z imbus šraufi, m8 gre direkt noter če se prav spomnim. Načeloma je čisto dovolj če zapreš taveliki cevki, torej št. 1. Lahko pa za vsak slučaj snameš še tisto 2 ki povezuje t člen in vplinjač, pa še tja daš noter en majhen šrauf, itak tudi tam nima kam it, ker so nastavki na katere je nataknjena itak bolj ozki kot notranji fi cevke.

Objavljeno

Hvala ti za odgovor

Super, pol grem zdej en krogec, d vidm kakšna je razlika. Za cevko št.2 pa mislm d tko ne dubi zraka do une punpice, ker ji št. 1 zapre vs zrak, bom vidu kako bo, če ne bom pa še 2ko zamašu.

lp

Objavljeno
Hvala ti za odgovor

Super, pol grem zdej en krogec, d vidm kakšna je razlika. Za cevko št.2 pa mislm d tko ne dubi zraka do une punpice, ker ji št. 1 zapre vs zrak, bom vidu kako bo, če ne bom pa še 2ko zamašu.

lp

Danes sm naredu s Cometom 350 km, brez večjih težav. Edin iz 2. mi je dvakrat vrglo...Drgač pa BP. Zelo dober motor za ta €, če me kdo vpraša...

Lp

Objavljeno

Ali mogoče kdo ve, kaj povzroča vibracije oz tresenje? Motor lepše laufa tudi pokanje se je prenehalo, vendar trese.

Objavljeno
Ali mogoče kdo ve, kaj povzroča vibracije oz tresenje? Motor lepše laufa tudi pokanje se je prenehalo, vendar trese.

2 valja treseta tu ni kaj naredit :trance_33_sleep:

Objavljeno
2 valja treseta tu ni kaj naredit :trance_33_sleep:

zanimiv da SV ne trese :whistle:

Objavljeno

Lih tolk trese k comet, sem oba vozil.. Je pa res, da jaz to sploh ne bi označil kot tresenje, ker sprejmem, da tako v-twini pač delujejo. Nekdo, ki je pa npr. celo življenje na štirivalnikih, pa "tresenje" ful občuti.

Objavljeno

Tresenje pri mojem SVju ni zaznavno. Al sm jz preveč naspidiran k se vozim pa ne opazim, al so vsi ljudje čudni :) neki more bit. hehe

Objavljeno

Kokr mam v spominu mi lansko leto ni tok vibrirar use...... men se ne zdi normalno da pr 5000 vrtlajih dubim mravlince v nogo k mi tok ročko trese d konc... al se neki ne ujema užig al kaj bi to lahk blo? Ker sam čakam kdaj bom začel zgublat šravfe...

Objavljeno
Tresenje pri mojem SVju ni zaznavno. Al sm jz preveč naspidiran k se vozim pa ne opazim, al so vsi ljudje čudni :) neki more bit. hehe

-tudi jaz nimam težav s tresenjem,tudi pri počasni vožnji ne,vozil sem eno sezono husota,tam me je marsikaj motilo,še bolj cukanje kot tresenje,s suzo ni nobenih problemov :closedeyes:

Objavljeno
-tudi jaz nimam težav s tresenjem,tudi pri počasni vožnji ne,vozil sem eno sezono husota,tam me je marsikaj motilo,še bolj cukanje kot tresenje,s suzo ni nobenih problemov :closedeyes:

Hmm...bi mogoč pomagala sinhronizacija valjev?

Objavljeno

Hja.. valji so sinhronizirani ali pa niso.. Zdej če motor ni bil nikoli šraufan, potem pač so :) Če je pa kdo šraufal, pa vse skupaj zamaknil za en obrat, potem je pa to to.. Ker potem motor dela skoraj kot enovaljnik in res ruka :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!