Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

-ne,motor ni bil nikoli odpiran,kupljen je nov leta 2004,zdaj ima cca 7000km prevoženih,lastnik nima cajta za vozit,poskusil ga je prodati,ampak zaradi mizerne cene se je premislil,jaz pa ga nisem hotel

-ima tipične huso hibe,meče iz druge prestave pri odvzemu plina

-popokala plastika na sprednjem blatniku,oba špegla raspadla,pa še kaj se je odlomilo

-ko sva dva sedela,ni prejela zadnja bremza

-po klancu navzdol brez plina,konstantno cukanje vsake 2-3 sekunde

-ko je enkrat pustil motor ogrevat,mu je stopilo plastiko luči

-... :whistle:

Popravljeno . Popravil motofil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno je fergije mislil.

Zna bit da res. Ampak to glede valjev sem napisal zato, ker je Iceman tu iz Motosveta imel ta problem. In sicer so mu pri Barboriču podrli motor (se ne spomnim zakaj) in ko so sestavili nazaj skup, je pač nekdo površno naredil in zamanknil vse skupaj za en obrat. In seveda je posedično motor čudno delal, zvok kot enovaljnik, tresljaji močni.. In tisti Huso je tako naredil kar nekaj km in celo pot nekam proti Črni gori, le treslo je ful :D No potem je pa Iceman sam to pogruntal, podrl in sestavil prav nazaj.. Tako da ni nemogoče, da bi bila valja nesinhronizirana, če se je kakšen šlampast ali neveden lotil kej razdirat :)

No, upam da nisem natrosil preveč napačnih informacij, me do že Iceman popravil pa dopolnil kaj je točno bilo, pa koliko časa se je tako vozil :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-ne,motor ni bil nikoli odpiran,kupljen je nov leta 2004,zdaj ima cca 7000km prevoženih,lastnik nima cajta za vozit,poskusil ga je prodati,ampak zaradi mizerne cene se je premislil,jaz pa ga nisem hotel

-ima tipične huso hibe,meče iz druge prestave pri odvzemu plina

-popokala plastika na sprednjem blatniku,oba špegla raspadla,pa še kaj se je odlomilo

-ko sva dva sedela,ni prejela zadnja bremza

-po klancu navzdol brez plina,konstantno cukanje vsake 2-3 sekunde

-ko je enkrat pustil motor ogrevat,mu je stopilo plastiko luči

-... :whistle:

No meni luči ni stopilo, ostalo mi je pa kar precej znano, s tem da si spustil še kar nekaj stvari..

Pri večini husotov crkne regler slej ko prej, k sreči ponavadi dovolj zgodaj, da se zamenja pod garancijo. Potem pri 80% husotov ruži sklopka za kar noben ne pozna razloga. Probali smo pa že svašta z njo naredit, pa nič boljše. Najbolj zanimivo je pa to, da ni nikjer nekih mehanskih poškodb, ker zvok je tak, kot da bo mašino odprlo :D

Pri GTS/R modelih skoraj obvezno crkne digitalni števec, ter poleg blatnika popokajo nosilci oklepov, zelo rada pa se nekako razrahlja ali odlomi tudi lampa dolge luči, da potem veselo potresava v ohišju :D

Pa zdaj po novem je v modi lomljenje ventilov na zadnjih glavah.. Ker pred časom so bile prve aktualne. Očitno se je to nekako zamenjalo vse in porihtalo, zdaj pa zanje na vrsto prihajajo. V zadnjih treh tednih sta me dva klicala, če lahko zrihtam glavo, pa sem samo za eno vedel..

Pač Hyosung, kaj nej rečem :)

Medtem ko enim pa špila kot urca.. Očitno je veliko odvisno tudi od sreče, ter od tega na kateri dan v tednu je bil sestavljen :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-škoda res,ker drugače sploh ni slab motor,zelo zmogljiv,vodljiv,manjka mu kvaliteta :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Medtem ko enim pa špila kot urca.. Očitno je veliko odvisno tudi od sreče, ter od tega na kateri dan v tednu je bil sestavljen :D

... Pa verjetno tudi od tega, kakšna roka ga ožema... :rolleyes:

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zna bit da res. Ampak to glede valjev sem napisal zato, ker je Iceman tu iz Motosveta imel ta problem. In sicer so mu pri Barboriču podrli motor (se ne spomnim zakaj) in ko so sestavili nazaj skup, je pač nekdo površno naredil in zamanknil vse skupaj za en obrat. In seveda je posedično motor čudno delal, zvok kot enovaljnik, tresljaji močni.. In tisti Huso je tako naredil kar nekaj km in celo pot nekam proti Črni gori, le treslo je ful :D No potem je pa Iceman sam to pogruntal, podrl in sestavil prav nazaj.. Tako da ni nemogoče, da bi bila valja nesinhronizirana, če se je kakšen šlampast ali neveden lotil kej razdirat :)

No, upam da nisem natrosil preveč napačnih informacij, me do že Iceman popravil pa dopolnil kaj je točno bilo, pa koliko časa se je tako vozil :)

Ja bilo je nekaj takega ... Motor je bil na servisu zaradi tovarniške napake na menjalniku in to so zrihtali super in sedaj teče BP so pa zajebali pri nastavitvi ketnc na ventilih in so obe dve faze postavili skoraj skupaj in motor je skoraj tekel kot 1 cilinderc. Mehanik je trdil da je vse ok in tako sem se vozil eno leto brez kakšnih problemov razen z ekstra treslaji v nižjih obratih. Potem sem vzel service manual in zadevo preveril nakar sem ugotovil napako in jo sam popravil. Od takrat teče motor ok čisto normalno. Zadnjič sem še s pomočjo urc sinhronizral vplinjače in res lepo teče.

Ja glede vibracij to je 2cyl in ne 4 tko da so tuki vibracije ze v osnovi nekaj normalnega. Druga razlika je to kako je nastavljen vplinjač in tretja izpuh. Bolj odprt je več ima motor vibracij. Če imaš original ror je motor čisto miren in ima bolj blage fine vibracije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar tu vprašal. Katero sport touring gumo bi dali na Hyosunga? Iščem nekaj, kar bi zdržalo več kot 8000 km, kot je zdržala tale Pirrelli-jeva, ki je sedaj gor. Seveda iščem primerno žepu Hyosungovega lastnika:)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar tu vprašal. Katero sport touring gumo bi dali na Hyosunga? Iščem nekaj, kar bi zdržalo več kot 8000 km, kot je zdržala tale Pirrelli-jeva, ki je sedaj gor. Seveda iščem primerno žepu Hyosungovega lastnika:)

Lp

kot je že bilo večkrat omenjeno je Dunlop Roadsmart tista prava zate :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se razume, iščem prednjo pnevmatiko. A ta roadsmart je tud za na prvo kolo? Nadalje pa, kje bi se jo dobilo najugodneje?

Ponavad za vse gume obsatjati obe pnevmatiki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hello,

pa da vas še jst neki prašam. Odločil sem se namreč za nakup opletenih cevi za mojga husota, vendar jih direkt zanjga ni :/, oziroma tam kjer so, so konkretno dražje -_- ... Zato sem gledal da bi kupil cevi namenjene za SV650 in me zanima če bodo pašala na husota.

v mislih sem imel te:

http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-SV650-K3-K6-V...%3A1|240%3A1318

oz.

http://cgi.ebay.co.uk/Stainless-Steel-Brak...%3A1|240%3A1318

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

danes grem na ogled cometa GT650R l.2005. Ker nimam časa da bi prebral vseh 180 strani o njem me samo zanima če so bile letniku 2005 650R že odpravljene serijske napake, o katerih sem prebral na prvih straneh te teme (prvi disk, menjalnik...).

Najlepša hvala

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne :)

Pa prvi disk ni ravno neka napaka, ki bi se zelo pogosto pojavljala..

Bolj so problem zanič menjalniki, lomljenje ventilov na obeh glavah, ruženje sklopke, crkovanje reglerjev, pokanje sesalnih kolen, pri GTR crkovanje digitalnega števca, ipd..

Zdej če je prejšnji lastnik motor že malo poštimal, ter odstranil AIS in dal večje dize, potem imaš boljše možnosti da bo delalo ob predpostavki, da boš imel tudi nekaj sreče.. Drugače je pa pač treba vzet v zakup, da se lahko pojavi kakšen ali več izmed naštetih problemov..

Kar se pa cene tiče, jaz za zelo dobro ohranjenega z ne preveč km več kot 1500€ ne bi dal. Cene na avto netu so previsoke.. Za orientacijo, s kolegom sva pred dvemi leti dala za eno leto in pol starega GTR letnik 2005, še v garanciji, z Wings rorom in lepo ohranjen, 1650€. To je bilo takrat res zelo poceni, ampak ko sva prodajala naprej, že takrat ni šel za več kot 2150€, sva prodajala kar ene 2 meseca.. Pa je bil star eno leto pa pol, v garanciji in brezhiben. Cene na avto netu so bile pa tudi po 3k..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niso..

Težave se pap ojavljajo različno.. So primeri, ko je v 10k km že 2x polomilo ventile, pa so primeri ko po 30k in več še use laufa.. Loterija..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi sabo nesel multimeter in zmeril, če motor polni akumulator :) Nov regler je 100€, zamenjat ga je bilo treba pa še pri čisto vsakem Husotu za katerega vem, oziroma samo za enega nisem prepričan, če se je menjal, pri ostalih pa vseh :D

Napetost pri prižganem motorju mora bit na polih akumulatorja cca 14,5V, oziroma ker ima Huso avtomatske luči, ki jih ne moreš ugasnit, je tudi visokih 13V ok, če bi sklopil rele od luči, bi bilo potem 14,5..

Vsekakor pa se pojdi peljat, če imaš le možnost par km, da lepo vidiš, če se prestavlja v vse prestave ok, itd.. Bodi pozoren na zadnji disk, ker se zadnje ploščice nenormalni hitro obrabijo in polovico folka nima zamar, da jih ni več in potem zdrsajo disk. To je 90€ stroška, če je zanič. Potem poglej v kakšnem stanju je ketna, tele Hyosung ketne so zelo hitro pretegnjene. No ampak pri 7k še ne bi smela bit, če je, ima motor več km..

Drugače pa standard, poglej vse stvari, ki se pri ravljenih motorjih gledajo. Vsekakor pa vprašaj, če ima motor zaprt AIS in zmontirane večje dize, fajn bi blo da ima, oziroma če nima in se odločiš za nakup, priporočam, da ti do čimprej zrihtaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo mimogrede, kako si kaj zadovoljen s Hyosungom?

zaenkrat mi vredu služi, mam pa ga do zdaj cca 3/4 sezone (več kot pol lanske, in pa kar je blo letos) :), zlo lahkoten za vozit, dovolj moči, edino mal mi je žal da nisem šel za S verzijo, ker na nakedu postane pri nad 140kmh precej windy. Kupil sem rablenga letnik 04, ki je že imel zamenajn regler, ampak je sedaj spet crknil.Sedaj sm ga pa zamenjal z reglerjem od sv650 k3, (ebay 45€ s poštnino), konektorje je treba malenkost popravt, sicer pa čist paše (mislim da pri <2002 letnikih ni niti tega treba). Mislim da je to najbol ok način za vzdržavat husote pr življenju, ebay+rableni kosi drugih motorjev. Motor pa sicer ne kaže kakšnih posebnih huso simptomov, razen seveda ruženja sklopke. Do sedaj nobenih drugih problemov, priznam pa da mu čist ne zaupam in ga nebi priporočal za kako večdnevno potovanje.

in a res nobeden ne ve če pašejo cevke od sv650 na husote? oz katere opletene cevke ste dali drugi gor?

PS: sem pa psihično pripravljen na šraufanje, ko bo šlo kaj narobe :) , huso ni le motor, je hobi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Comet je doma, zaenkrat se vozi normalno, iz brzine mi po 300 km še ni vrglo, kake 2-3x mi je do sedaj počil, ima pa odprt org. izpuh pa naj bi imel dize od sv-ja ter zaprt AIS(je ob tem še vedno normalno, da poči vsake toliko?). Zaenkrat me pa moti sledeče, ko speljem moram sklopko spuščati zelo zelo počasi drugače se motor čudno zaškripa, cukne kak meter naprej in ponavadi crkne(med vožnjo ni problemov s sklopko oz se nekak normalno šalta). Ter včeraj sem po kake 100 km vožnje opazil da nekje izpod sedeža prihajajo čudne vonjave(najprej sem mislil da sem nekje nagazil kak kravjak ;) vendar pri vožnji ni bilo nobene razlike. ??

Dal pa bi komplet motor pregledat nekomu, ki cometa pozna(ob branju tele teme vidim, da vas je kar nekaj katerim je bil comet hobi;), tako, da če se kdo od vas javi(proti plačilu seveda) oz. ali jih pri Barboriču še vedno rihtajo glede na to da je glavni majster na žalost pokojni?

Sem pa iz Dolenjskega konca.

hvala, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Klemn!

Najprej čestitke za pogumno dejanja nakupa Hyosunga:)

Mogoče bi pri pokanju pomagalo, da dvigneš iglo za kak nivo. Kar se tiče sklopke, ti verjetno ni pomoči. Hvalabogu pri meni tega ni opaziti. Za smrad pa vzemi sedež dol, pa poglej. Mogoče ti je kaka cevka na izpuh padla...Koliko pa imaš prevoženih?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dal 1.8K za motor, ima 7k prevoženih. Koliko stane popravilo sklopke? Še vedni pa iščem nekoga ki bi vseskupaj pregledal in nastavil, kakšne ideje? lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te zanima servis ali pregled, me kontakritaj na PM, pa se zmeniva. Sem prešraufal že kar precej teh motorjev :)

Kar se pa sklopke tiče, pa mislim, da se ne bo dalo veliko pomagat. Lahko se sicer razkopje zadevo in pogleda kaj je noter, včasih je potrebno zamenjat eno podložko tam in potem dela malo lepše sklopka, ampak ruženje in cviljenje pa ostane. Tu se ne da naredit praktično nič, probali smo že svašta. Najbolj je zanimivo pa to, da na sklopki kljub dolgotrajnemu ruženju ni videt nekih mehanskih poškodb, od kje bi to prihajalo.. Edini način je druga sklopka, vendar je to ponavadi začasna rešitev, jaz sem pri sebi probal 2 skoraj novi, pa je bilo nekaj k km ok, potem je pa spet začelo ružit. Nimaš kej, Hyosung, mogoče kombinacija lamel in plošč ni ok, čudni materiali mogoče..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!