Cash Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 (popravljeno) Živjo klemn. Praviš, da ti smrdi izpod sedeža. Po čem pa?? Ker meni do zdej ni nikol nič smrdelo. Dej poglej tam pri bateriji, ko smo jo polnili, če je kaj v stiku oz. če se kaj dogaja okol baterije. Kar se tiče speljevanja, moraš najprej spustiti sklopko do te mere, da začne motor malo vleči (malenkost, tam centimeter-dva), pri tem pa ne smeš navijat gasa, nato lahko spelješ normalno in ti ne bo cuknilo. Sem pa opazil, da ko je olje gosto oz. mrzlo, tega ne dela, pojavi se šele tedaj, ko je vrelo in redko, kar pomeni, da če bi dal olje, ki bi bilo gostejše pri visoki temperaturi, bi pojav izginil. Ravno tako sem ta pojav opazil pri Suzukiju GSX-R 1000 od kolega. Pa še to sem ti pozabil omeniti, da mi je do sedaj enkrat vrglo gumo na sprednjem fergazerju dol in je začelo ful pokat in trokirat, ker je vleklo preveč zraka. Če se ti bo to kdaj zgodilo, samo z izvijačem porineš fergazer nazaj na gumo. Do tega pojava pride, ko orng poči iz avspuha in pritisk, ki se ustvari v škatli pod rezervoarjem vrže gumo dol. Če se ne motim, nekaterim ta guma poči, ker jo verjetno ne more ruknit dol. Popravljeno Maj 4, 2009. Popravil Cash
klemn Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 Glede smrada bom bolj natančno preveril naslednjic ko in če se to zgodi od kod prihaja. Sej ni problema speljat tako, da nič ne zaruži sam moraš speljat zelooo počasi, včasih pa pride prav da molo potegneš od začetka. No saj mogoče se bom navadil oz. če bom kje celotno sklopko dobil ceneje...bom videl. Aha potem grem pa kr zdele za vsak slučaj dat en šraufenciger pod zic
orcus Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 Vprašanje za mojstre! Ne vem, če mi je regler že čisto šel rakom žvižgat, ker se mi akumolator sprazni enkrat na mesec. Napetost na 1500 obratih imam 13,8v. Vprašanje pa je - regler popravit ali menjat ozirom katerega ( original ali obstaja alternativa)? Prepričan sem da vas kar nekaj ve odgovor Hvala!
Jure Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 Sklopi še luči, pa bi moglo bit okoli 14,5.. Če je, potem je regler ok in je verjetno šel k vragu akumulator..
Sharona05 Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Pozdravljeni, danes sem bila na ogledu motorja iz naslova te teme, vendar sta me dva odgovora prodajalca malo zmedla... prvo je to, da mi je rekel, da ima motor (nov, 2006 letnik) 1 leto garancije, medtem ko sem jaz prepričana, da sem nekje prebrala 2 leti ? In ker sem se po dolgem preklinjanju sprijaznila, da sem zaenkrat v klubu 25kw-atnikov, sem ga vprašala še za blokado, dobila pa sem odgovor, da oni še kaj takega niso delali in da se tudi naj ne bi, saj so pooblaščeni prodajalci in da to kar nekaj stane... ?!? Medtem, ko so mi na Hondi ponujali zastonj vgradnjo blokade pri rabljenem motorju!! Bi lepo prosila, če mi lahko kdo to razjasni, ker me počasi mineva do tega motorja že od vaših 181 strani postov lp
biker77 Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Pozdravljeni, danes sem bila na ogledu motorja iz naslova te teme, vendar sta me dva odgovora prodajalca malo zmedla... prvo je to, da mi je rekel, da ima motor (nov, 2006 letnik) 1 leto garancije, medtem ko sem jaz prepričana, da sem nekje prebrala 2 leti ? In ker sem se po dolgem preklinjanju sprijaznila, da sem zaenkrat v klubu 25kw-atnikov, sem ga vprašala še za blokado, dobila pa sem odgovor, da oni še kaj takega niso delali in da se tudi naj ne bi, saj so pooblaščeni prodajalci in da to kar nekaj stane... ?!? Medtem, ko so mi na Hondi ponujali zastonj vgradnjo blokade pri rabljenem motorju!! Bi lepo prosila, če mi lahko kdo to razjasni, ker me počasi mineva do tega motorja že od vaših 181 strani postov lp vzemi rabljeno hondo lepo te prosim
Sharona05 Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 hehe ja, ampak... kaj pa vem, novo je le novo...
domina Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 ... danes sem bila na ogledu motorja iz naslova te teme, vendar sta me dva odgovora prodajalca malo zmedla... prvo je to, da mi je rekel, da ima motor (nov, 2006 letnik) 1 leto garancije, medtem ko sem jaz prepričana, da sem nekje prebrala 2 leti ? ... Če se ne motim, je po Zakonu o varstvu potrošnikov jamčevalni rok za nov motor 2 leti, za rabljen motor pa 1 leto. V tem času lahko uveljavljaš skrite napake.
biker77 Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 hehe ja, ampak... kaj pa vem, novo je le novo... ne ga srat.. daš 4k€ za husota..v dveh letih pod garancijo ga boš 4x dala popravljat zrihtan pa ne bo..dobila boš 1k€ zanjga mogoče po dveh letih daš 4k€ za rabljeno hondo, v treh letih boš zamenjala nekaj olja, ketno in gume, po treh letih boš zanjo dobila vsaj 2k€ še enkrat..ne ga srat
MINY Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Lep pozdrav! Kolega išče regulator/regler za Husota, k mu je crknu, ve kdo kje najceneje to dobit al pa če ma kdo kakšnega rabljenega? Hvala za odgovore
biker77 Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 evo sharona..reglerji, navitja, glave.. pa tut če pod garancijo popravjo bo trajal.. popravljal bojo pa takrat ko bo lepo vreme ti pa se ne boš mogla vozit.. vzemi rabljeno hondo!!!!
Jure Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 hehe ja, ampak... kaj pa vem, novo je le novo... Ko se gre za Hyosunga je tako razmišljanje skrajno neumno! Iz lastnih izkušenj. Če se pa že nagibaš k nakupu, pa lepo, lepo prosim, vzemi si čas in preberi temo. Te bo ziher minilo Če ga pa kljub vsemu kupiš, imaš pa po preteku garancije pri meni ugoden servis
Sharona05 Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Jah.. no... več sreče naslednjič bi mi človek rekel
orcus Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 hehe ja, ampak... kaj pa vem, novo je le novo... Ne si tega delat. Če imaš denar v žepu in zagledaš slučajno husota, se mu v širokem loku izogni. Raje kupi stareg SV-ja ki ima zelo podobne vozne lastnosti. Naj ti kak kolega pomaga pri nakupu , če se še ne spoznaš toliko na motorje. To je tak res pijateljski nasvet.
dive Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Tudi novi XJ-6 je ugoden recimo....nasploh pa...huso, ne hvala :krneki:
motofil Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 (popravljeno) -tudi sam sem se raje odločil za suzukija SV 650S,letnik 2000 s 38500km,kot cenejšega sosedovega husota letnik 2004 s 7000km :naughty: -žal tako je,kdo ga ima,se ga teško znebi Popravljeno Maj 11, 2009. Popravil motofil
Sharona05 Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 (popravljeno) Ok, finta je v tem, da bi za rabljen motor dala največ 2500 - če gledamo Honde, se v tem rangu dobijo 6-9 let stare, približno vse zanimive s po 30k ... če bi kupila novega, bi še tistega jurja pristavila, čeprav težko. po nekaterih podatkih (tudu s tega foruma) bi naj bili novejši modeli narejeni boljše. Brez skrbi, o motorjih vem toliko kot en povprečen fantič tukaj gor, problem je v tem, da so mi ti husoti precejšnja neznanka in da sem v zadnjem času dobila več pozitivnih kot negativnih pripomb o tem motorju... sicer pa, vprašat pa ni greh a ne kar pa še govori v prid novemu motorju - da bi ostal pri hiši verjetno do konca, če bi seveda deloval , tako da skrbi, da čez eno leto ne bi dobila več toliko za njega, ne pridejo v poštev Popravljeno Maj 12, 2009. Popravil Sharona05
suhi Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 In zakaj ne daš potem tistega tisočaka zraven in si kupiš npr. 4 leta staro Hornet, SV650, Z750, er6...karkoli približnega v tem rangu in ga imaš veselo do konca svojih dni? Poglej ni vse zlato kar je novo in Huso nov je precej precej slabše kot 10 let star kukr tolk OK ohranjen Japonc!!! Sam sem tudi razmišljal o Husotu več let nazaj, a ko sem prebral takrat samo kakih 60 strani te teme, me je krepko minilo in sem nabavil 2000 letnik SV - pa je motor bil kot nov in še danes je in dobro služi folku še naprej! Tako da modrost v glavo in po nekaj let starega Japonca in je to to. ajd
Sharona05 Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 In zakaj ne daš potem tistega tisočaka zraven in si kupiš npr. 4 leta staro Hornet, SV650, Z750, er6.. off: zato ker ne:) - v glavnem sem se pač hotela pozanimat ali 5 let staro hornetko z 30k ali nov motor (par let nazaj vem, da so bili husoti v pi**i, zanima me, če je še vedno tako)... vidim pa, da v tej temi ne bo konstruktivnega odgovora Sicer pa kawasaki v vsakem primeru odpade, tudi od Suzukija druga kot SV ne, ostane še Hornetka, to je pa to.
bna Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Hornetka z 30 tisoč km je odlična jaz imam na moji 80 tisoč km pa je ne menjam za novega husota ker sem naredil z njo 40 tisoč km brez vsake okvarice
Sharona05 Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Tudi jaz mislim, da bo na koncu vendarle prevladala Hornetka V glavnem verjetno zaradi tega, ker ne dobim nobenih uporabnih informacij, predvsem za nove letnike... :closedeyes:
biker77 Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Tudi jaz mislim, da bo na koncu vendarle prevladala Hornetka V glavnem verjetno zaradi tega, ker ne dobim nobenih uporabnih informacij, predvsem za nove letnike... :closedeyes: ker ga noben več ne kupi in jih v štacuni ponujajo nove narjeni so bli pa 2005 pa 2006 ne ser ga, kup motor ne pa nekej da boš skos šraufala..
Sharona05 Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 ker ga noben več ne kupi in jih v štacuni ponujajo nove narjeni so bli pa 2005 pa 2006 ne ser ga, kup motor ne pa nekej da boš skos šraufala.. sej to je ravno to... rabljenih 2006 praktično ni. ali jih noben ne kupi ali pa so ljudje zadovoljni z njimi
Cartman Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 (popravljeno) Ok, finta je v tem, da bi za rabljen motor dala največ 2500 - če gledamo Honde, se v tem rangu dobijo 6-9 let stare, približno vse zanimive s po 30k ... če bi kupila novega, bi še tistega jurja pristavila, čeprav težko. po nekaterih podatkih (tudu s tega foruma) bi naj bili novejši modeli narejeni boljše. Brez skrbi, o motorjih vem toliko kot en povprečen fantič tukaj gor, problem je v tem, da so mi ti husoti precejšnja neznanka in da sem v zadnjem času dobila več pozitivnih kot negativnih pripomb o tem motorju... sicer pa, vprašat pa ni greh a ne kar pa še govori v prid novemu motorju - da bi ostal pri hiši verjetno do konca, če bi seveda deloval , tako da skrbi, da čez eno leto ne bi dobila več toliko za njega, ne pridejo v poštev Samo za hec, Hornete so delali japonci le do leta 2001, kasneje se motorček sestavlja v Italiji. moja dobra frenda, brata, sta mela vsak svojo, en 2001 en 2002 letnik. mopeda sta se vozila občutno drugače. s prstom nemorem pokazat kaj je blo, mela sta enake gume in prbližno enako kilometrov, 2001 je deloval precej bol mirno in predvidljivo. . nekako sigurno. zakaj je blo tako nezna noben povedat. oba sta jih prodala blizu in ta 2001 hornet ma zdej 70 000 in dela ko ura Popravljeno Maj 12, 2009. Popravil Cartman
Jure Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 (popravljeno) Ok, finta je v tem, da bi za rabljen motor dala največ 2500 - če gledamo Honde, se v tem rangu dobijo 6-9 let stare, približno vse zanimive s po 30k ... če bi kupila novega, bi še tistega jurja pristavila, čeprav težko. po nekaterih podatkih (tudu s tega foruma) bi naj bili novejši modeli narejeni boljše. Brez skrbi, o motorjih vem toliko kot en povprečen fantič tukaj gor, problem je v tem, da so mi ti husoti precejšnja neznanka in da sem v zadnjem času dobila več pozitivnih kot negativnih pripomb o tem motorju... sicer pa, vprašat pa ni greh a ne kar pa še govori v prid novemu motorju - da bi ostal pri hiši verjetno do konca, če bi seveda deloval , tako da skrbi, da čez eno leto ne bi dobila več toliko za njega, ne pridejo v poštev Čisto isto sem razmišljal jaz, ko sem ga kupil konec leta 2004. Ravno končal gimnazijo, dobil izpit za neomejeno, potem pa po motor.. Ker sem vedel, da naslednjih 5 (ali več ) let faksa ne bom imel ravno na pretek financ, sem iskal dovolj zmogljiv motor za normalno vožnjo, ki bi ga imel kar nekaj časa. Takrat so pa ravno dobro prišli ven tile cometi 650, nekih izkušenj z njimi še noben ni imel, bilo je samo en kup primerjalnih testov z SV650 in podobnimi motocikli, kjer je bil Hyosung vedno kar pohvaljen, oziroma vedno je bilo rečeno, da dobiš za nizko ceno veliko motorja. No in jaz sem nasedel in dal takrat za novega Husota skoraj 5k €. :headbang: Največja napaka sploh, kar sem jo naredil v zvezi z motorji. V naslednjih dveh letih, so se problemi kar vrstili.. Najprej je bil problem s prvo zavoro, ker je vse skupaj zelo treslo, ker je očitno bil zvit disk. Tu se kljub dolgemu pregovarjanju z uvoznikom in serviserji ni dalo zmenit nič, ker serviserji so rekli, da ni to nič, uvoznik pa je obdolžil mene, da je zvit disk bodisi moja krivda, ali od kakšnega momoidočega, ki je brcnil vanj - njegove besede. Ko sem se naveličal bit kar naprej brez motorja zaradi tega, rešeno pa nič, sem kupil rabljen disk, ga zamenjal in je bilo. No ajde, to je bila smola. Ostalo pa ni bilo več smola, ampak so napake, ki se pojavljajo pri ogromno Cometih. Menjalnik mi je začel metat iz prestav. Predvsem iz višjih. Zanič zvezda, bilo zrihtano pod garancijo, ampak bil spet brez motorja. Potem je nekaj zaružlo v sklopki in se ni pod nobenim pogojem dalo dat v let ko je motor laufal, menjalnik je bil pa trd za popizdit, ker sklopka ni pravilno delovala. Zrihtano pod garancijo, jaz spet brez motorja. Potem je začela puščat vodna pumpa, zrihtano pod garancijo, jaz spet brez motorja. Vmes je začel motor čudno delat, trokiral, ipd, sta bila počena oba sesalna kolena pri frgazarjih. Zrihtano pod garancijo, jaz spet toliko dni brez motorja. Aja, pa vsakič sem ga moral peljat na servis, pustit tam, je moral nekdo z mano it da me je peljal domov, potem pa ponovo vajo. No potem je garancija pretekla, problemi pa niso ponehali. Kmalu po preteku garancije je zdrobilo 2 prestavo v menjalniku. Če ne bi šraufal sam, tak poseg z delom vred, ker je treba snet mašino in jo razdrt do zadnjega delčka (v 2 motor in se ne da menjalnika snet posebej dol) stane cca 500€. No, sem zrihtal to, ampak je kmalu za tem motor nehal filat akumulator, šel regler v kurac. kupil nov regler za 100€, bilo 2 mesca ok, je že drugič zapored šla 2 prestava. Spet šraufal sam, dele pobiral iz ene rabljene mašine, ki sem jo že pred časom kupil za kose in zrihtal. Drugače bi spet stalo cca 500€. Hvala bogu mi vsaj ventilov ni zabilo, kar je standard pri teh motorjih. No, potem pa sem počaso dovolj imel stroškov, stalnega šraufanja in tega, da sem ob sončnih dnevih visel na Motosvetu ali praufal v garaži, namesto da bi se vozil z ostalimi in dal motor v oglasnik. Za 3 leta star motor, za katerega sem dal 5k €, sem dobil 2100€ in bil samo hvaležen da je šel. Kupil Suzukija isti letnik z 24k km, s katerim ni nobenih takih težav, se usedeš, prižgeš in pelješ. vidim pa, da v tej temi ne bo konstruktivnega odgovora V tej temi je OGROMNO konstruktivnih dejstev zakaj ne Hyosunga. Če se ti pa ne da it za nazaj brat teme je pa to druga stvar. Fora je v tem, da je vse bilo napisano in razloženo že 100X in se nam ne da ponavljat. Jaz sem v tej temo opisal čisto vse težave, ponavadi dodal zreven tudi fotke, ter opis težave in popravila. In še par ostalih podobno. Vse piše. Tudi jaz mislim, da bo na koncu vendarle prevladala Hornetka V glavnem verjetno zaradi tega, ker ne dobim nobenih uporabnih informacij, predvsem za nove letnike... :closedeyes: Novih letnikov v sloveniji ni. Zadnji letniki, ki jih je uvozil naš uvoznik so 2006, ki so pa večinoma isti kakor 04,05. 04 pa 05 so pa slovenski itak praktično vsi iz tiste zanič serije, so bile objavljene številke in smo vsi lastniki preverili. Torej tudi tisti novi Hyosungi, ki se še vedno prodajajo so 04,05 ali 06, torej KRŠ! Zakaj pa misliš, da imajo po salonih še vedno nove 04 za manj kot 3k€?? No pa še za konec.. Prešraufal sem že ogromno Hyosungov z raznimi težavami. Na servisu sem imel Comete že praktično iz cele Slovenije (Koper, Maribor, Bled, Grosuplje), ta teden dobim enega, ki mu je treba zamenjat navitje pri magnetu, ga je skurlo, novo navitje je 180€. V zadnjem mesecu sta me dva klicala, če jima lahko dobim zadnje glave, ker je zabilo ventile, enemu sem jo zrihtal, drugemu pa pač ne, ker je pomanjkanje teh kosov, ker vsi rabijo. Nova glava z ventili, cilindrom in batom, kar je ponavadi potrebno za popravilo stane pa cca 1200-1300€, torej skoraj vrednost motorja. Poleg tega sem imel v zadnjem mesecu še tri klice, če bi se dalo kaj zrihtat, dvema šel menjalnik, enemu pa ležaj pri pogonski gredi. V vseh treh primerih bi bilo potrebno podrt celo mašino za popravilo.. Mislim, da so to dovolj konstruktivne informacije iz prve roke, o kvaliteti teh motorjev. Btw, če koga zanima, imam viška levi deklc (pokrov magneta), ugodno prodam. LP, J Popravljeno Maj 12, 2009. Popravil Jure
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se