Borut23 Objavljeno Februar 12, 2006 Opozori Objavljeno Februar 12, 2006 (popravljeno) ja to je temu prodajalcu očitno neznano....... :slap: :stupid: borut@ pa kje si kupil to ???? serviser pa ti ja sproba in pregleda motor prej ko ga odpelješ iz trgovine .... evo ... zdaj pa vidiš razliko .. :? .) Dvomim da bi bil letnik 2006 kaj boljši kupil sem ga pa v Murski Soboti A je že kdo zamenjal izpušni lonec na Hyosungu a ima z drugim loncem bolj športen zvok ali ne ,ker z original loncem ima zvok bolj podoben enduroju.(upam da se ne motim) Popravljeno Februar 12, 2006. Popravil Borut23
BAD PIT Objavljeno Februar 12, 2006 Opozori Objavljeno Februar 12, 2006 takole zgleda z wingsom(karbon)... zvok nedvomno boljši,tudi nekaj malega pridobiš na pospeških,končna nekje ista kot z original loncem..
Borut23 Objavljeno Februar 12, 2006 Opozori Objavljeno Februar 12, 2006 takole zgleda z wingsom(karbon)... zvok nedvomno boljši,tudi nekaj malega pridobiš na pospeških,končna nekje ista kot z original loncem.. A mi lahko poveš ceno za lonec sem slišal da nekje okrog 50.000sit?
pirrulz Objavljeno Februar 12, 2006 Opozori Objavljeno Februar 12, 2006 (popravljeno) A mi lahko poveš ceno za lonec sem slišal da nekje okrog 50.000sit? Mogoče boš presenečen, ampak sploh ni tako težko te informacije najt. :glare: Bejbi. :P Popravljeno Februar 12, 2006. Popravil pirrulz
danci1973 Objavljeno Februar 12, 2006 Opozori Objavljeno Februar 12, 2006 A mi lahko poveš ceno za lonec sem slišal da nekje okrog 50.000sit? Wings.si Brez davka 49000 SIT (ALU) ali 59000 SIT (karbon, titan). D.
ICE_MAN Objavljeno Februar 15, 2006 Opozori Objavljeno Februar 15, 2006 Comet v WERA Motorcycle Roadracing pokalu v ZDA. Predalave: -- 4 batne prve celusti -- opletene zavorne cevi -- custom made izpusni sistem -- Dynojet ter se nekaj ostalih modifikacij na motorju Tuki pa je kratek filmcek (zvok motorja z custom made izpusnim sistemom)... http://www.osbro.com/chrispersonal/HYOEX1.MPG Slika:
danci1973 Objavljeno Februar 15, 2006 Opozori Objavljeno Februar 15, 2006 Comet v WERA Motorcycle Roadracing pokalu v ZDA. Predalave: -- 4 batne prve celusti -- opletene zavorne cevi -- custom made izpusni sistem Si slučajno našu kaj več o tem izpuhu? Nekaj takega bi jaz tudi imel... D.
ICE_MAN Objavljeno Februar 15, 2006 Opozori Objavljeno Februar 15, 2006 Se nekaj slikc Naredu ga je nekdo iz tulsa cycle suply v zda. Lahko prasam kok bi kostalo? Je pa full krivina poduarek je pa na srednjih obratih od 4000-8000 obr/min, zaradi prog na katerih tekmujejo. Vem da obstajajo vsaj 4 verzije oz dopolnitve tega izpuha glede na nastavitve motorja (vplinjac, filter...). Ta zadnji je namenjen za stage 3 modifikacijo vplinjaca ter popolnoma odprt K&N filer. Link na njihovo stran: www.tulsacyclesupply.com
danci1973 Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 ....preveliko za sem gor, končno na eMule. :whistle: Hmmm, service manual je na Comet650Owners Yahoo Group že od maja 2005... D.
Jure Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 Danci, ze kaj napredka z Dynojetom?
danci1973 Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 Danci, ze kaj napredka z Dynojetom? Naslednjo soboto gremo na Dyno - še v original stanju. Mogoče bom Dynojet vzel zraven, ga vgradil na licu mesta in nato izmeril še enkrat.... V tem primeru moram do takrat dobiti še izpuh in filter. lp, D.
Borut23 Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 Končno so mi zrihtal motor,včeraj so ga odpeljali danes so mi ga pa vrnili popravljenega ,izšlo se je brez kakršnih komplikacij.Upam da bo sedaj vredu. LP
kp-kp Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 Nove dize (minimum in glavne), poštelani karboratorji, 10 km probe :) :)
mrki Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 Nove dize (minimum in glavne), poštelani karboratorji, 10 km probe :) :) In, in????? :kva2: Kaj razlike? Kje si to poštimal? Katere dize so? A je original auspuh? LP
Jure Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 In vsi napeto pričakujemo odgovor.. :D Aja, kje pa si nabavil dize? LP, DeX
kp-kp Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 Dize so od SV-ja. Glavna diza 137.5, original 130. Minimum diza 23 (povrtana od SV-ja iz 17.5), original 20. Igle eno stopnjo nižje. Auspuh odprt, konus cev iz 55 na 50. Motor dosti lepše dela, čeprav vsake tolko še malček useka v auspuhu. Vendar dosti, dosti manj kot prej. Baje dvovaljnik z odprtim auspuhom in karboratorji bo vedno malo usekal. Štelanja in kombinacij je bilo en dopoldan. Glede moči se pozna. V tistih 10km je bilo preveč prometa za bolj konkreten test. In danes je slabo vreme. :angry: Ko bo lepše vreme poročam kaj več. Tudi o porabi. :naughty:
Jure Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 A to si delal sam, al si peljal h kakšnemu majstru? In če, h kateremu? Lp, DeX
kp-kp Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 Mojster se je s tem ubadal, ki ima primerno orodje in naprave. Glej PM.
danci1973 Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 Dize so od SV-ja. Glavna diza 137.5, original 130. Minimum diza 23 (povrtana od SV-ja iz 17.5), original 20. Igle eno stopnjo nižje. Auspuh odprt, konus cev iz 55 na 50. Zanimivo - naš GT ima original glavno dizo 127.5 ... D.
gnoj Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 Zanimivo - naš GT ima original glavno dizo 127.5 ... Pri dvovaljnikih nista vedno obe enaki? Tisti, ki ima več časa od predhodnega delovnega takta (drugega cilindra) ima navadno večje, ker rine izpuh v manjši tlak in vleče zrak iz višjega?
Borut23 Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 A mi lahko kdo pove kolko vode mora bit v hladilniko ,če mora bit do vrha poln hladilnik ? LP
mrki Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 A mi lahko kdo pove kolko vode mora bit v hladilniko ,če mora bit do vrha poln hladilnik ? LP Do vrha!
Borut23 Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 Do vrha! Potemtakem bi se hladilnik moral sam napolnit ,če je raztezna posoda polna vode ali se motim? In še nekaj ta ventilator na hladilniku je za okras ali se pa kdaj vklopi? LP
kp-kp Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 Zanimivo - naš GT ima original glavno dizo 127.5 ... D. 130 je podatek iz service manual-a. Vendar ne drži! Prečekiral "stare" dize. 125 glavna, 20 minimum. Izgleda, da so ugotovili napako premajhnih diz in so jih za letnik 2005 vgrajevali malenkost večje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se