Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

ja to je temu prodajalcu očitno neznano....... :slap: :stupid:

borut@

pa kje si kupil to ???? serviser pa ti ja sproba in pregleda motor prej ko ga odpelješ iz trgovine ....

evo ... zdaj pa vidiš razliko .. :? .)

Dvomim da bi bil letnik 2006 kaj boljši kupil sem ga pa v Murski Soboti

A je že kdo zamenjal izpušni lonec na Hyosungu a ima z drugim loncem bolj športen zvok ali ne ,ker z original loncem ima zvok bolj podoben enduroju.(upam da se ne motim)

Popravljeno . Popravil Borut23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takole zgleda z wingsom(karbon)... zvok nedvomno boljši,tudi nekaj malega pridobiš na pospeških,končna nekje ista kot z original loncem..

post-3673-1139771496_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takole zgleda z wingsom(karbon)... zvok nedvomno boljši,tudi nekaj malega pridobiš na pospeških,končna nekje ista kot z original loncem..

A mi lahko poveš ceno za lonec sem slišal da nekje okrog 50.000sit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko poveš ceno za lonec sem slišal da nekje okrog 50.000sit?

Wings.si

Brez davka 49000 SIT (ALU) ali 59000 SIT (karbon, titan).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Comet v WERA Motorcycle Roadracing pokalu v ZDA.

Predalave:

-- 4 batne prve celusti

-- opletene zavorne cevi

-- custom made izpusni sistem

-- Dynojet ter se nekaj ostalih modifikacij na motorju

Tuki pa je kratek filmcek (zvok motorja z custom made izpusnim sistemom)...

http://www.osbro.com/chrispersonal/HYOEX1.MPG

Slika:

post-1941-1140032333_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Comet v WERA Motorcycle Roadracing pokalu v ZDA.

Predalave:

-- 4 batne prve celusti

-- opletene zavorne cevi

-- custom made izpusni sistem

Si slučajno našu kaj več o tem izpuhu? Nekaj takega bi jaz tudi imel...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se nekaj slikc

Naredu ga je nekdo iz tulsa cycle suply v zda. Lahko prasam kok bi kostalo?

Je pa full krivina poduarek je pa na srednjih obratih od 4000-8000 obr/min, zaradi prog na katerih tekmujejo. Vem da obstajajo vsaj 4 verzije oz dopolnitve tega izpuha glede na nastavitve motorja (vplinjac, filter...).

Ta zadnji je namenjen za stage 3 modifikacijo vplinjaca ter popolnoma odprt K&N filer.

Link na njihovo stran:

www.tulsacyclesupply.com

post-1941-1140032779_thumb.jpg

post-1941-1140035484_thumb.jpg

post-1941-1140035506_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci, ze kaj napredka z Dynojetom?

Naslednjo soboto gremo na Dyno - še v original stanju. Mogoče bom Dynojet vzel zraven, ga vgradil na licu mesta in nato izmeril še enkrat.... V tem primeru moram do takrat dobiti še izpuh in filter.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nove dize (minimum in glavne), poštelani karboratorji, 10 km probe :) :)

In, in????? :kva2: Kaj razlike?

Kje si to poštimal? Katere dize so? A je original auspuh?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dize so od SV-ja.

Glavna diza 137.5, original 130.

Minimum diza 23 (povrtana od SV-ja iz 17.5), original 20.

Igle eno stopnjo nižje.

Auspuh odprt, konus cev iz 55 na 50.

Motor dosti lepše dela, čeprav vsake tolko še malček useka v auspuhu. Vendar dosti, dosti manj kot prej. Baje dvovaljnik z odprtim auspuhom in karboratorji bo vedno malo usekal. Štelanja in kombinacij je bilo en dopoldan. Glede moči se pozna. V tistih 10km je bilo preveč prometa za bolj konkreten test. In danes je slabo vreme. :angry:

Ko bo lepše vreme poročam kaj več. Tudi o porabi. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dize so od SV-ja.

Glavna diza 137.5, original 130.

Minimum diza 23 (povrtana od SV-ja iz 17.5), original 20.

Igle eno stopnjo nižje.

Auspuh odprt, konus cev iz 55 na 50.

Zanimivo - naš GT ima original glavno dizo 127.5 ...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo - naš GT ima original glavno dizo 127.5 ...

Pri dvovaljnikih nista vedno obe enaki? Tisti, ki ima več časa od predhodnega delovnega takta (drugega cilindra) ima navadno večje, ker rine izpuh v manjši tlak in vleče zrak iz višjega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do vrha!

Potemtakem bi se hladilnik moral sam napolnit ,če je raztezna posoda polna vode ali se motim?

In še nekaj ta ventilator na hladilniku je za okras ali se pa kdaj vklopi?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo - naš GT ima original glavno dizo 127.5 ...

D.

130 je podatek iz service manual-a. Vendar ne drži! Prečekiral "stare" dize. 125 glavna, 20 minimum.

Izgleda, da so ugotovili napako premajhnih diz in so jih za letnik 2005 vgrajevali malenkost večje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!